معرفی ریزورت و اسپا آسکا لارا آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی ریزورت و اسپا آسکا لارا آنتالیا

بعضی هتل‌های خاص در آنتالیا هستند که از جهات مختلف با هر اقامتگاه دیگری متفاوت به شمار می‌آیند. مجموعه‌ای که امروز به سراغش رفته‌ایم و قصد معرفی آن‌جا را به شما داریم نیز در همین دسته می‌گنجد. یک هتل بزرگ و جذاب که هم از نظر رفاهی و هم از نظر تفریحی، اقامتی بسیار عالی را در تور آنتالیا برای شما خواهد ساخت. پس بدون فوت وقت به سراغ ویژگی‌ها و امکانات این هتل جذاب برویم.

 

ریزورت و اسپا آسکا لارا آنتالیا (Aska Lara Resort & Spa)

مجموعه آسکا لارا یک هتل خاص است که از سمتی به رودخانه و از سمتی دیگر به دریا ختم می‌شود. همین موقعیت جغرافیایی خاص باعث شده تا این هتل بزرگ، نسبت به ریزورت‌های ساحلی دیگری که در اغلب مناطق مهم آنتالیا با آن مواجه هستید، متفاوت باشد. اما به طور کلی، قرار گیری ریزورت نزدیکی ساحل لارا باعث می‌شود، به مراکز تفریحی این منطقه محبوب نزدیک بوده و از این نظر، یک انتخاب عالی باشد.

با توجه به امکاناتی که در هتل وجود دارد، این مکان برای خانواده‌ها، جمع‌های دوستانه و حتی میتینگ‌های کاری مناسب بوده و حتی زوج‌های جوان و اهل تفریح نیز از بودن در ریزورت و اسپا آسکا لارا لذت خواهند برد.  این ریزورت بزرگ و پنج ستاره دارای اتاق‌های نسبتا متنوعی است، چندین استخر و ساحل اختصاصی داشته، پارک بازی و کلاب کودکان در خود دارد، رستوران‌های متنوعی تدارک دیده و در کنار بخش‌های تفریحی متنوع، همان طور که از اسمش پیداست، یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار خوب را نیز برای مهمانان خود فراهم نموده. همراه باشید تا بیشتر درباره این مجموعه اقامتی و تفریحی برایتان بگوییم.

 

فعالیت‌های مناسب کودکان در سفر به آنتالیا

 

اتاق‌ها و سوییت‌های ریزورت آسکا لارا آنتالیا

قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که اغلب واحدهای اقامتی هتل آسکا لارا آنتالیا در دو صورت با منظره‌ی باغ و رودخانه، منظره‌ی پارک آبی و محیط داخلی هتل یا منظره‌ی دریا ارائه می‌شوند و در زمان انتخاب باید به این نکته توجه داشته باشید. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل را به صورت لیست وار در زیر مرور می‌کنیم:

  • اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌های شیک و ۲۴ متری‌اند که به صورت دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره ارائه شده، فضای بزرگی دارند و دارای یک مبل دو نفره هم هستند که یک نفر اضافه (با پرداخت پول) می‌تواند در آن‌جا اقامت داشته باشد.
  • اتاق‌های خانوادگی: این واحدها گنجایش ۴+۱ نفر دارند و از نظر ظاهری، شبیه به دو اتاق استاندارد طراحی شده‌اند. فضای داخلی آن‌ها ۳۵ متر مربع است.
  • اتاق‌های مرتبط: واحدهایی که دقیقا دو اتاق استاندارد هستند که با یک در به هم متصل می‌شوند و گنجایش آن‌ها نیز ۴+۱ نفر است. این اتاق‌ها بیشتر برای جمع‌های بزرگسال مناسبند.

  • اتاق سوییت (Suite Room): این سوییت‌های بزرگ دارای دو اتاق مجزا است که یک سالن پذیرایی و اتاق خواب را شامل می‌شود. پذیرایی دارای مبلمان کامل بوده، ظاهر بسیار شیکی دارد و اتاق خواب نیز یک جکوزی اختصاصی را در محیط خود می‌بیند.
  • سوییت کینگ (King Suite): سوییت‌های کینگ، بزرگ‌ترین واحدهای اقامتی در هتل به حساب آمده که دارای سه اتاق مجزا و فضایی بیش از ۱۰۰ متر هستند. ظاهر این واحدهای مجلل کاملا با اتاق‌های معمولی متفاوت است و بالکنی بزرگ دارند.

تمامی اتاق‌های این هتل دارای بالکن هستند و سیستم تهویه هوای مطبوع دارند. تلوزیون بزرگ، کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، دستگاه چای دیوارهای عایق صدا، گاو صندوق کوچک و ... از جمله دیگر امکاناتی هستند که تمامی واحدها از آن بهره می‌برند.

 

راهنمای جامع سفر به آنتالیا برای گردشگران

غذا و نوشیدنی در ریزورت آسکا لارا آنتالیا

در این مکان ۱۰ رستوران و اسنک بار فوق‌العاده وجود دارد تا هیچ چیز کم و کسری نداشته باشید. در واقع تنوع رستوران‌های ریزورت آسکا لارا یکی از امتیازات بزرگ این مجموعه به حساب می‌آید و در آن‌جا انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را می‌توانید برای خود سفارش دهید. برای مثال، رستوران آنکا در آن‌جا، به پخت غذاهای با کیفیت ترکی می‌پردازد و از طرفی، می‌توانید در ماندارین غذاهای شرقی فوق‌العاده خوشمزه، در لا پرلا پیتزا و پاستا و غذاهیا ایتالیایی دیگر و در میسینا انواع غذاهای دریایی را سفارش دهید. حتی در کنار استخر یک اسنک بار عالی واقع شده تا هم بچه‌ها بتوانند، فست فودهای لقمه‌ای سفارش دهند و هم برای میان وعده به یک جای عالی مراجعه کرده باشید.

اگر به دنبال سفرش نوشیدنی هستید، دو بار اختصاصی در محیط هتل قرار گرفته، کلاب شبانه "جغد" هم برای پذیرایی آماده است، بار ساحلی و رستوران بار کنار استخر نیز این امکان را فراهم کرده تا در کنار آفتاب گرفتن یا آبتنی، بتوانید نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش و میل کنید.

استخر‌ها، پارک آبی و ساحل اختصاصی ریزورت آسکا لارا آنتالیا

ساحل اختصاصی بسیار بزرگی برای مجموعه آسکا لارا در نظر گرفته شده که دو اسکله چوبی نیز در خود دارد و هم تخت‌های متعدد برای آفتاب گرفتن تهیه دیده شده و هم این که آلاچیق‌‌هایی وجود دارند که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اسلکه‌های چوبی نیز امکانات رفاهی را لحاظ کرده و برای شنا و انجام تفریحات آبی نیز به کار گرفته می‌شوند. در پشت ساحل نیز یک فضای سبز بسیار زیبا در نظر گرفته شده که به جذابیت این ساحل با آب بسار تمیز و شفاف آن، می‌افزاید.

چند استخر روباز در جاهای مختلف ریزورت قرار دارد که یکی دو تای آن‌ها مختص به بزرگسالان است و در کلاب کودکان نیز یک استخر کوچک مخصوص کودکان واقع شده. در میان استخرهای پرتعداد این هتل، یکی به صورت سرپوشیده و دو مورد هم با آب گرم ارائه شده‌اند. اما بخش جذاب ماجرا پارک آبی کوچک هتل است که شامل چندین سرسره آبی، بازی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان و فضایی شاد شده و در بعضی روزها جشن‌های بزرگ نیز در این محل‌ها برگزار می‌شود.

 

بهترین هتل پارک‌های آبی‌ در آنتالیا

بخش‌های تفریحی ریزورت آسکا لارا آنتالیا

فعالیت‌های تفریحی متنوعی برای مهمانان این مجموعه در نظر گرفته شده تا شادترین روزهای خود را در تور آنتالیا تجربه کنند. برای مثال، چندین زمین ورزشی در این ریزورت وجود دارد که شامل زمین مینی فوتبال، چندین زمین تنیس، مینی گلف و .. می‌شود. همچنین زوربال را می‌توانید در زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال بازی کنید.

جشن‌های شبانه یکی دیگر از بخش‌های مهم این هتل بوده که هم شامل نمایش‌های بزرگ موزیکال، آکروبات و همچنین جشن‌های مخصوص بزرگسالان شده و جدا از محل آمفی‌تئاتر، کلاب شبانه نیز هر شب میزبان پارتی‌های شلوغ و شاد است. سینمای کوچک این هتل با امکانات مدرن خود، فیلم‌های مختلفی به نمایش می‌گذارد. این سینما البته مخصوص بزرگسالان بوده و تنها به نمایش فیلم‌های هالیوودی می‌پردازد.

کودکان و نوجوانان سینمای مخصوص به خود را دارند که گنجایش تا ۲۰ نفر را دارد. کلاب کودکان این هتل البته بسیار بزرگ‌تر و مدرن‌تر از تنها یک سینمای کوچک است و شامل یک خانه اسباب بازی بزرگ، محیط بازی روباز با امکانات خیلی خوب، مکانی برای نگهداری خردسالان، مهد کودک و خیلی چیزهای دیگر شده و چندین مربی مجرب در آن‌جا مشغول هستند و بچه‌ها می‌توانند در کنار هم به بازی بپردازند.

وجود یک پارک ماجراجویی و بازی‌های هیجان انگیز و مسابقاتی که در این محل می‌توانید با دوستان خود انجام دهید نیز در نوع خود جذاب است. در نهایت یک اتاق بازی هم در هتل وجود دارد که هم بازی‌های آرکید برای کودکان و نوجوانان در خود داشته، هم سالن بازی‌های میزی مثل بیلیارد، تنیس روزی میز و ... و هم این که می‌توانید به انجام انواع بازی‌های کامپیوتری در این محل بپردازید.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

 مرکز اسپا و سلامتی ریزورت آسکا لارا آنتالیا

فراموش نکنید که این ریزورت بزرگ و زیبا، به داشتن یکی از مراکز اسپا و سلامتی بزرگ و مجلل معروف است و اگر در سفر به آنتالیا به آن‌جا رفتید، حیف است که زمانی برای بودن در آن‌جا صرف نکنید. این بخش از هتل فضایی بزرگ را به خود اختصاص داده و دکور فوق‌العاده زیبا و لوکسی برایش ساخته‌اند و شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. سالن‌های ماساژ خصوصی، آلاچیق‌های ماساژ در محیط باز، حمام ترکی فوق‌العاده عالی و بزرگ که با استفاده از سنگ‌های مرمر مرغوب ساخته شده‌اند، امکانات عالی و محلی برای سرو نوشیدنی و خوراکی، تنها بخشی از ویژگی‌های این مرکز اسپا و سلامتی معرکه هستند.

از دیگر امکانات این محل می‌توان به باشگاه ورزشی مجهز و بزرگ، سالن بخار، سوییت‌های VIP، سونا، پکیج‌های متنوع ماساژ تک نفره و زوجین، پکیج‌های مراقبت پوست، ماساژ تایلندی، سالن آرایش، اتاق مانیکور و پدیکور و ... اشاره کرد.

دیگر بخش‌های ریزورت آسکا لارا آنتالیا

این مکان در سمت رودخانه نیز یک اسکله چوبی دارد که می‌توانید به آن‌جا نیز بروید و از فضای متفاوت این محل بهره ببرید. آب رودخانه تمیز و عالی بوده و این محل آرامش متفاوتی نسبت به دیگر جاهای ریزورت ارائه می‌کند. آن‌هایی که برای کارهای اداری یا جلسات بزرگ به این محل می‌روند، می‌توانند از سالن بزرگ همایش و یا اتاق‌های جلسات کوچک و بزرگ بهره برده و برای پذیرایی نیز از خدمات هتل استفاده کنند. البته کماکان خیلی از توضیحاتی که دادیم، کلیاتی درباره هتل بوده و در هر بخش، جزییات فراوانی وجود دارد که خودتان در تور آنتالیا و اقامت در آن‌جا باید تجربه کنید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

نکات پایانی درباره ریزورت آسکا لارا آنتالیا

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • کودکان تا یک سال اقامت رایگان خواهند داشت و می‌توانید امکاناتی برای نگهداری آن‌ها درخواست کنید
  • برای انجام تفریحات آبی در ساحل مثل قایق سواری، جت اسکی و ... و همچنین بازی‌هایی همچون بیلیارد و بولینگ، باید هزینه جدا پرداخت کنید
  • امکانات ساحل و استفاده از زمین‌های ورزشی کاملا رایگان هستند
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل در اختیار شما خواهد بود

آدرس: Kemerağzı, Yaşar Sobutay Bulvarı No:397, 07112 Aksu/Antalya

شماره تماس: 00902423205700

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۳ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران