معرفی ریزورت خانوادگی Sealife آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی ریزورت خانوادگی Sealife آنتالیا

به هرگوشه‌ای از آنتالیا را که نگاه کنید، هتلی با امکانات کامل تفریحی مشاهده خواهید کرد. اما در میان این هتل‌ها پیدا کردن یک اقامتگاه خانوادگی خوب با محیطی مناسب، سخت است. ریزورت Sealife که امروز می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، با فضایی خانوادگی و امکانات رفاهی و تفریحی عالی، برای کسانی مناسب خواهد بود که در یک جمع خانوادگی همراه بچه‌ها به تور آنتالیا می‌روند و می‌خواهند در این سفر در یک هتل بسیار خوب ۵ ستاره اقامت داشته باشیند.

 

کوتاه درباره ریزورت Sealife آنتالیا

ریزورت خانوادگی Sealife اقامتگاهی ۵ ستاره و بسیار شیک است که در نزدیکی ساحل کونیالتی و در یکی از بهترین جاهای شهر قرار گرفته و به خیلی از مراکز تفریحی معروف آنتالیا نزدیک خواهد بود. بنای هتل در سال ۱۹۹۵ ساخته و از همان زمان شروع به کار کرد اما در سال ۲۰۱۸ یک نوسازی اساسی روز آن صورت گرفت و امکانات مدرن و بسیار خوبی به مجموعه اضافه شد.

این هتل هم دارای استخر و تجهیزات بازی بوده و هم ساحلی اختصاصی در خود دارد. مجموعه Sealife امکانات رفاهی کامل و زمین‌های بازی متنوع را پیش پای شما می‌گذارند و با داشتن رستوران‌های مختلف و کلاب کودکان اقامتی ایده‌آل را برای تمامی اعضای خانواده به همراه خواهند داشت.

این ریزورت حدودا ۳۰ دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا بهترین مراکز خرید آنتالیا نیز کم است. اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع، دارا بودن اسپای و مرکز سلامت اختصاصی، فضای بزرگ و اینترنت پر سرعت بی‌سیم که در تمام بخش‌های هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد از دیگر امتیازات بودن در ریزورت Sealife است.

اتاق‌ها و سوییت‌ها

مجموع اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل ۲۴۰ عدد است که در ۷ دسته بندی قرار گرفته‌اند که خیلی گذرا به ویژگی‌های همه‌ی آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در ابتدا اما باید بگوییم که تمامی اتاق‌ها دارای تلوزیون بزرگ و کانال‌های ماهواره‌ای کابلی بوده، بالکن دارند، گاو صندوق کوچک در همه‌شان تعبیه شده و اجازه‌ی سیگار کشیدن در هیچکدامشان را ندارید. یک سری امکانات اولیه همچون سشوار، آینه، سیستم تهویه هوای مطبوع و ... نیز مسلما در آن‌ها قرار داده شده است.

اتاق‌های استاندارد: از همان اتاق‌های استاندارد هتل نیز کاملا معلوم است که شما با یک اقامتگاه شیک و ۵ ستاره مواجه هستید. این اتاق‌ها ۲۲ متر مربع وسعت دارند اما در طراحی داخلی‌شان از چوب استفاده شده، نورپردازی شکیلی دارند و میز کار و میز آرایش به صورت جداگانه در آن‌ها تعبیه شده است. همچنین اتاق‌های استاندارد تک نفره نیز جزو انتخاب‌های شما خواهد بود که دقیقا ویژگی همین اتاق‌های دو نفره با همین اندازه را دارد اما برای یک نفر آماده گشته.

 

دلایل ترغیب کننده برای سفر به آنتالیا

اتاق‌های استاندارد ۳ نفره: این اتاق‌ها انتخاب اقتصادی برای خانواده‌های ۳ نفره است چون شما همان ۲۲ متر مربع با امکانات یاد شده را در اختیار خواهید داشت که در همین فضا سه تخت خواب قرار داده شده است. البته با توجه به این که بیشتر زمان خود را بیرون از اتاق و در تفریح‌گاه‌های هتل و آنتالیا می‌گذرانید، این اتاق‌ها انتخاب بدی هم نیستند.

اتاق‌های خانوادگی: این اتاق‌ها ظرفیت ۴ نفره داشته و ۴۸ متر مربع هستند و در واقع از دو اتاقبه هم مرتبط تشکیل شده و امکان خوابیدن یک نفر اضافه با پرداخت هزینه در آن‌جا وجود دارد. فضای باز این اتاق باعث شده تا یک سری مبلمان نیز در آن قرار گیرد. فضای کلی اتاق‌های خانوادگی ساده و در عین حال شیک است.

سوییت‌ها: سوییت‌های پایه هتل ۵۴ متری هستند که دو خوابه بوده، بالکنی بزرگ دارند و نمای دریا را به بهترین شکل ممکن پیش رو خواهند داشت. این سوییت‌های زیبا دارای دو تلوزیون و مبلمان کامل‌تر نسبت به اتاق‌ها هستند و از دکور چوبی دیدنی در طراحی آن‌ها استفاده شده است. ظرفیت این سوییت‌ها ۳ نفر بوده و سرویس بهداشتی و حمام آن‌ها نیز شیک‌تر از اتاق‌های معمولی است.

 

هیجان در شهر بازی اکتور لوناپارک آنتالیا

سوییت‌های رویا: این سوییت‌ها اگر چه تنها ۴۹ متر مربع وسعت دارند اما برای دو نفر در نظر گرفته شده و طراحی داخلی آن‌ها به مراتب شیک‌تر از واحدهای دیگر هتل است. تمامی این سوییت‌ها نمای دریا و بالکن بزرگ داشته و جکوزی فوق‌العاده در فضای داخلی‌شان تعبیه شده است. تنظیم دمای اتاق مجزا از مجموعه، مبلمان کامل، کمد لباس و امکانات اضافه‌ی دیگری نیز در سوییت‌های رویال در اختیار خواهید داشت.

سوییت کرال: این واحدها با ۷۷ متر مربع وسعت، بزرگ‌ترین، شیک‌ترین و البته گران‌ترین انتخاب در هتل هستند که بالکنی بزرگ رو به دریا دارند. فضای داخلی این سوییت‌ها شکلی متفاوت و مجلل دارد و نور پردازی زیبایی در آن استفاده شده است. سوییت‌های کرال دارای سه اتاق جداگانه بوده تمامی امکانات رفاهی که درباره واحدهای قبلی گفتیم را نیز دارا هستند.

ساحل اختصاصی ریزورت Sealife

ساحل اختصاصی هتل روبروی بنای اصلی واقع شده اما ابتدا باید از خیابان بگذرید تا به آن‌جا برسید. آلاچیق‌های متعدد و درختان نخل بزرگ در این ساحل کار گذاشته شده و امکانات رفاهی خیلی خوبی از جمله امکان سفارش نوشیدنی برای مشتریان هتل در نظر گرفته‌اند. برای آن‌هایی که اهل تفریحات آبی هستند، هتل امکان اجاره جت اسکو را برایشان فراهم کرده و همچنین قایق‌های کایاک را نیز به شما اجاره می‌دهد. یک سری امکانات خیلی خوب نیز در زمینه تفریحات آبی از جمله پاراسیلینگ نیز در خود مجموعه وجود داشته یا برای مشتریان فراهم می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خوب هتل، برگزار تورهای غواصی، ماهی گیری و اسنورکلینگ بوده که در واقع هماهنگ کننده این تورها است و شما دیگر با شرکت‌های دیگر سر و کار نداشته و مستقیم از هتل برای رفتن به روی قایق و عظیمت برنامه ریزی می‌کنید. برای بازی بچه‌ها نیز وسایلی در ساحل اختصای وجود دارد.

 

استخر شاه، طبیعتی پنهان در آنتالیا

امکانات تفریحی

در کنار تفریحاتی که می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل تجربه کنید، این مکان دارای دو استخر بزرگ نیز می‌باشد. این استخرها چند سرسره آبی و همچنین بازی‌های کودکانه را نیز شامل می‌شود.  همچنین در کنار دو استخر روباز، یک استخر نسبتا بزرگ سرپوشیده نیز در هتل Sealife  وجود دارد ه در روزهای بارانی می‌توانید از آن‌جا بهره ببرید.در یک سالن بازی‌های میزی نیز در این محل تعبیه شده که شامل بازی‌های کارتی، بیلیارد و تنیس روی میز است.

از طرفی اگر به دنبال زمین‌های ورزشی هستید، می‌توانید به سراغ زمین تنیس یا بدمینتون رفته و در آن‌جا به تفریح بپردازید. از دیگر بخش‌های تفریحی هتل می‌توان به کلاب کودکان و نوجوان و همچنین سالن کارائوکه و مینی بیلیارد اشاره کرد.

خوراکی و نوشیدنی

در این هتل دو رستوران، یک اسنک بار و دو بار در نظر گرفته شده. رستوران Ana، غذاخوری اصلی هتل به حساب می‌آید که وعده‌های غذایی به صورت بوفه باز در آن‌جا سرو می‌شود. در این مکان هم غذاهای ترکی و هم غذاهای بین‌امللی سرو شده و انواع میوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید در آن‌جا برای خود سفارش دهید. دیگر رستوران ریزورت Sealife، A’la Carte نام دارد که رستورانی برای غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی است. فضای این رستوران زیبا بوده و در محیط بیرونی هتل با یک نمای زیبا بنا شده است. در مجموع رستوران‌های این هتل بسیار خوب هستند اما در مقایسه با بعضی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا، معمولی به نظر می‌آیند.

اسنک بار ریزورت Sealife یک مکان جمع و جور عالی برای خانواده‌هاست تا ساندویچ و پیتزا و انواع اسنک‌ها را برای خود سفارش دهند. دو بار هتل نیز یکی در لابی واقع شده که مجموعه‌ای بزرگ از انواع نوشیدنی‌ها را در خود داشته و دیگری در ساحل است که می‌توانید، همان‌جا نوشیدنی محبوب خود را سفارش دهید و زیر آفتابگیرهایی که ریزورت برایتان تهیه دیده، میل کنید.

اسپا و مرکز سلامتی

و اما به مرکز اسپا و سلامت هتل برسیم که فوق‌العاده عالی و شیک بوده و از چند بخش مختلف تشکیل شده است. این مجموعه هم دارای حمام‌ ترکی بسیار مجلل و زیبا بوده و هم سونا، سالن ماساژ و سالن ورزشی مجهز که کاملا نیازهای شما را در این رابطه رفع می‌کند. این مرکز جایی مجلل و زیباست که خدمات متنوعی ارائه داده و فضایی آرامش بخش دارد.

 

سفری به منطقه بلک در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به ریزورت Sealife

اگر از ساحل اختصاصی ریزورت راضی هستید و امکانات تفریحی مناسب برای شما فراهم شده است، احتمالا اولین جایی که بخواهید در تور آنتالیا به سراغش بروید، مراکز خرید مهم این شهر است. مرکز خرید Migros حدود ۲ کیلومتر هتل فاصله داشته و یکی از مارکز خرید بسیار مهم شهر یعنی مارک آنتالیا نیز ۷ کیلومتر از درب هتل دور است که شما به راحتی با تاکسی و با هزینه‌ای پایین می‌توانید به آن‌جاها مراجعه کنید.

با توجه به این که هتل بسیار بزرگ بوده و این گونه اقامتگاه‌ها عموما در حاشیه شهر قرار دارند، فاصله‌ی تنها ۳ کیلومتری از آکواریوم آنتالیا و پارک آبی آکوالند، کاملا راضی کننده به نظر می‌آید. همچنین سالن تئاتر روباز آنتالیا، استادیوم جدید این شهر، شهر قدیم، دروازه هادریان و خیلی دیگر از دیدنی‌های مهم آنتالیا نیز تنها کم‌تر از ۶ کیلومتر ا آن‌جا فاصله دارند.

نکات پایانی درباره ریزورت خانوادگی Sealife

  • بردن حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است
  • هزینه‌ی افراد بالای ۱۲ سال به منزله بزرگسال خواهد بود
  • فعالیت‌های آبی در دریا، امکانت زمین تنیس، و بعضی از بخش‌های اسپا شامل ماساژ و سولاریوم، هزینه‌ی اضافی برای شما در پی خواهد داشت
  • اینترنت بی سیم و رایگان هتل در تمامی بخش‌های هتل در دسترسی است
  • این مکان دارای پارکینگ رایگان بوده و برای استفاده از آن نیاز به هماهنگی نخواهید داشت
  • ریزورت Sealife امکانات لازم برای میزبانی از افراد دارای معلولیت جسمی را داراست
  • سالن جلسات و همایش نیز در هتل وجود دارد که با هماهنگی قبلی و صرف مبلغ اضافه می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید
  • سرویس نگهداری از کودکان و نوجوانان با هزینه اضافی در هتل در دسترس است

۱۹ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران