بازدید از پائولا جرجاک در سفر به پنانگ

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بازدید از پائولا جرجاک در سفر به پنانگ

پنانگ یکی از انتخاب‌های اول برای سفر به بخش‌های ساحلی با تور مالزی است. شهری زیبا با دیدن‌های متعدد و البته غذاهای خوشمزه. اما در اطراف این شهر، مخصوصا جزایری که در اطرافش وجود دارد، دیدنی‌های بیشتری را نیز برایتان به همراه خواهند داشت.

اگر در یک سفر عاشقانه به سر می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در یک گردش نیم روزه، سری به پائولا جِرِجاک  (Pulau Jerejak) بزنید. چرا؟ چند دلیل خوب در ادامه برایتان آورده‌ایم.

 

۱- اسکله و دیوار رنگین‌کمانی

برای رفتن به پائولا جرجاک، حتما باید از فری‌هایی استفاده کنید که به این جزیره می‌روند و در بدو ورود پا به یک اسکله‌ی زیبای رنگین‌ کمانی می‌گذارید و همان‌جا اولین عکس‌های دو نفره‌ی خود در جرجاک را به ثبت می‌رسانید. کمی‌دورتر دیواری زیبا واقع شده که آن هم به مثابه یک رنگین کمان طراحی گشته و آن‌جا نیز برای گرفتن عکس‌های دو نفره عالی خواهد بود.

 

۶ کاری که در سفر به پنانگ باید انجام بدهید

۲- پلکانی به بهشت

این نام پلکانی است که قبلا در ویتنام و اندونزی نیز مشابهش را دیده بودیم و این جا نیز می‌تواند جایی عالی برای یک قرار عاشقانه باشد. اگر اهل گرفتن عکس‌های خاص دو نفره هستید، حتما سری به این مکان بزنید تا یکی از بهترین‌ها را گرفته و با خود به خانه ببرید.

۳- تاب دو نفره

یکی دیگر از جاهای عالی که می‌توانید چند عکس دو نفره ثبت کنید، تاب دو نفره در ساحل جرجاک است. در واقع این جزیره آنقدر جاهای عالی برای عکاسی دارد که حتی می‌تواند برای زوج‌های تازه‌ ازدواج کرده جایی عالی برای گرفتن عکس باشد. البته این نقطه از جزیره در روزهای پیک مسافرت، آنقدرها هم آرام نیست و گاهی باید صف بمانید تا بتوانید عکس بگیرید.

 

معرفی زیباترین نقاط پنانگ در سفر با تور مالزی

۴- اجاره‌ی دوچرخه

از عکس گرفتن که بگذریم، از فعالیت‌های خوبی که می‌توانید در پائولا جرجاک تجربه کنید، اجاره‌ی دوچرخه و گشت زدن در این جزیره‌ی زیبا است. مسیر دوچرخه سواری و خیابانی که باید در آن حرکت کنید، تنها چند متر از دریا فاصله دارد و منظره‌ای فوق‌العاده را برایتان به تصویر می‌کشد. فضای جنگلی سمت دیگر نیز باعث می‌شود، در تمام طول راه صدای پرندگان به گوشتان برسد.

۵- عکس‌های اینستاگرامی

چیزی که این جا اصلا کم نخواهد بود، جاهایی هستند که می‌توانید در آن‌ها عکس‌های زیبا بگیرید. یکی از آن‌ها صندلی‌های خاصی هستند که شبیه به لانه‌های بزرگ پرندگان درست شده‌اند. تعداد این‌ها زیاد است و در شکل‌های مختلف درست شده‌اند که بعضی‌هایشان شبیه قلب هستند. البته جدا از گرفتن عکس، شما می‌توانید بعد از ظهر کمی روی آن‌ها استراحت کرده و از فضای ساحل لذت ببرید.

 

معرفی ۵ بازار بزرگ و جذاب پنانگ

۶- پیاده روی در جنگل

یکی دیگر از فعالیت‌های عالی که می‌توانید با همسفرتان تجربه کنید، پیاده‌روی در جنگل زیبای پائولا جرجاک است. البته ورودی به این جنگل رایگان نیست و شما به ازای هر نفر باید مبلغ ۲۰ رینگیت پرداخت کنید که البته کاملا این مبلغ برای تجربه‌ی درخشانی که در این جنگل رویایی خواهید داشت، می‌ارزد. جنگلی که صدها سال از عمرش می‌گذرد و مسیر زیبای پیاده روی در آن، یک روز عالی را برایتان رقم خواهد زد.

jerejak

۷- تماشای غروب آفتاب

البته این کار با توجه به این که شب‌ها گیر آوردن فری کمی سخت می‌شود، آسان نیست. با این حال اگر بتوانید قایق خصوصی برای بازگشت اجاره کنید، تماشای غروب آفتاب در این جزیره، آن هم زمانی که در آرامش خاصی فرو می‌رود، بی‌نهایت لذت بخش است. نمای غروب خورشید پشت کوه‌های دور دست که بیشتر شبیه به یک نقاشی می‌ماند تا واقعیتی که امکان تجربه آن در سفر به پنانگ را خواهید داشت.

 

موزه غذاهای عجیب شهر پنانگ؛ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

۸- تماشای نمایش شبانه

نمایش شبانه بخشی از جذابیت پائولا جرجاک، نمایشی که در آن از آتش و رقص نور و صدای موسیقی استفاده شده و شما را به وجد می‌آورد. شاید خیلی‌ها ندانند و اصلا خبری از این جشن مراسم نداشته باشند و خیلی‌ها هم که حتی می‌دانند، از جذابیتش جا می‌خورند.

۹- پارک LED پائولا جرجاک

و در آخر نمی‌توان شب را در پائولا جرجاک ماند و از این پارک زیبا دیدن نکرد. پارکی جذاب با درختان مختلف که همه جای آن با چراغ‌های LED تزیین شده و نمایی بسیار زیبا به آن داده است. پارک LED می‌تواند بهترین جا برای پایان سفر دو نفره‌ی شما به پائولا جرجاک باشد، درست قبل از این که دوباره به پنانگ و هتلتان باز گردید.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران