سفرهای روزانه با قایق در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
سفرهای روزانه با قایق در مارماریس

مارماریس از مقاصد ساحلی جذاب و پرطرفداری است که در تابستان‌ میزبان ساحل دوستان ماجراجو می‌شود. در اینجا می‌توانید از امکانات و تفریحات ساحلی و آبی برخوردار شوید و در عین حال از شلوغی جاهایی مثل آنتالیا هم خبری نیست. سفرهای روزانه با قایق در ماریس یکی از فعالیت‌های همیشگی و مورد توجه مسافران است که در خلال آن می‌توانند کارهای سرگرم کننده دیگری هم انجام دهند. ما در اینجا شما را در قایق سواری به اطراف سواحل مارماریس راهنمایی می‌کنیم.

 

آنچه باید انتظار داشته باشید

در روز انواع قایق‌ها از بندر مارماریس، ساحل لانگ و ایچملر به مقاصد مختلفی مثل خلیج‌های جانبی، خلیج‌های کوچک و جزایر مختلفی مانند جزیره معروف بهشت خارج می‌شوند و به بازدید و کاوش در جاهایی مثل غارهای مختلف، آکواریوم و خلیج‌های دریای سبز، سواحل کوملوبوک و تورونک می‌روند. تمامی این سفرهای آبی همراه با ناهار بوده و نوشیدنی‌های محلی رایگان هستند. در طول این گردش ماجرایی آبی می‌توانید به شنا، اسنورکلینگ و حمام آفتاب بپردازید. شما با شرکت در این فعالیت بزرگ می‌توانید تمامی خلیج‌های اصلی و جدا افتاده را ببینید و در آن‌ها به استراحت و شنا بپردازید و ناهاری دل‌انگیز و خاطره‌ساز نوش جان کنید. این سفرها عموما صبح آغاز شده و تا عصر پایان می‌یابند.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی مارماریس

مارماریس

همچنین مسیرهای قایقی طولانی وجود دارد که شما را به سمت دالیان  اکینچیک و تورونک می‌برند. اگر زمان کافی دارید بازدید از دالیان اینجا تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. دالیان با طبیعت چشمگیر، ساحل لاک پشت، صحنه تاریخی، و حمام گل بسیار محبوب شده و افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

همچنین شب‌ها، Marmaris Moonlight Diner Cruise یک جاذبه جایگزین و عاشقانه شبانه در مارماریس است، که در امتداد آب‌های زیبا در یک قایق برگزار می‌شود. این کروز همراه با موسیقی و رقص بوده و می‌تواند یکی از بهترین تجارب عاشقانه شما باشد. اگر می‌خواهید کاری متفاوت و به یاد ماندنی انجام دهید بیش از این زمان را از دست ندهید.

 

تفریح‌های مناسب کودکان در مارماریس

مارماریس

بهترین سفر روزانه آبی در مارماریس

همه آن‌ها دارای خدمات باکیفیت هستند و شامل همه چیز می‌شوند. تنها تفاوت عمده آن‌ها در مکان حرکت و جایی که به آن می‌روند است. اگر نمی‌دانید در کدام کشتی شرکت کنید این راهنما می‌توانید گره گشای شما باشد.

Marmaris All Inclusive Boat Trip

All Inclusive Boat Trip یک جاذبه سفر روزانه با قایق در مارماریس است که به پناهگاه‌های ساحلی کوچک و خلیج‌های جانبی مارماریس می‌رود. این تور شامل فعالیت‌های تفریحی هیجان‌انگیز و شاد آبی مثل قایق‌رانی، شنا، اسنورکلینگ و حمام آفتاب می‌شود. خدمات این قایق شامل ناهار و تمامی نوشیدنی‌های محلی رایگان می‌شود. تفریحات شما شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ماهی‌گیری
  • جزیره پارادایس
  • خلیج Amos
  • خلیج آکواریوم
  • غار فسفر
  • ساحل Kumlubuk
  • روستای Turunc

مارماریس

معمولا سفرها از ساعت ۹:۳۰ صبح شروع شده و ۱۷:۳۰ عصر به پایان می‌رسد.

 

Mega Diana Boat Trip

مگا دیانا یکی از پرطرفدارترین سفرهای قایقی مارماریس است. شما در سفر با این قایق می‌توانید خلیج‌ها و پناهگاه‌های کوچک ساحلی اطراف مارماریس را بگردید. این تور از مارماریس و ایچملر حدود ساعت ۱۰:۳۰ صبح می‌کند و  و حدود ساعت ۱۶:۳۰ به پایان می‌رسد. قایق مگا دیانا یک قصر زیبا با ظرفیت ۶۸ میهمان و تخت آفتابگیر است. این تور به خلیج‌ها و پناه‌گاه‌های زیبا از جمله جزیره پارادایس، خلیج آکواریوم، غار فسفر، خلیج آموس و تورونک می‌رود. صبحانه، ناهار، انواع نوشیدنی‌های گازدار و بدون گاز، آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های محلی همگی در قیمت نهایی تور گنجانده شده‌اند. تمام نوشیدنی‌ها در یک جعبه یا بطری سرو می‌شوند. به علاوه منوی غذا شامل گزینه‌های گیاهی هم می‌شود.

 

۵ بازار جذاب برای خرید به یادماندنی در مارماریس

مارماریس

Davy Jones Pirate Boat Trip

کشتی دزدان دریایی با ماجراجویی‌های جذاب، کباب و گردش در خلیج‌های مارماریس یکی از محبوب‌ترین سفرهای با کشتی در این شهر است. این سفر همراه با قایقرانی، مهمانی، شنا و حمام آفتاب برگزار می‌شود و محیط شاد و سرزنده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. این قایق با طول ۴۲ متر، دارای ۵ طبقه و ظرفیت ۴۰۰ نفر در کشتی بوده و یکی از شلوغ‌ترین و پر سرو صداترین تورهای آبی مارماریس است. بنابراین اگر طرفدار شلوغی هستید این قایق مناسب شماست.

مارماریس

Cleopatra Island Boat Trip

سفرهای روزانه با قایق به جزیره کلئوپاترا (Sedir ) از مارماریس یکی از محبوب‌ترین سفرهای روزانه با قایق در مارماریس است. حدود ۹۰ درصد مسافران مارماریس در طول اقامت خود از این جزیره هم دیدن می‌کنند. شما صبح از دم در هتل سوار ماشین تور می‌شوید و در قایق با هم سفران خود ملاقات می‌کنید. شما می‌توانید در عرشه این قایق چوبی دو طبقه آفتاب بگیرید و برای استراحت به طبقه پایین بروید. این قایق حدود ساعت ۹ صبح از بندر مارماریس حرکت می‌کند و در امتداد سواحل زیبا و آب‌های فیروزه‌ای خلیج گوکاوا حرکرده و دو ساعت بعد به جزیره کلئوپاترا می‌رسد. در طول سفر، شما در چندین خلیج و پناهگاه بسیار زیبا در مسیر استراحت خواهید کرد.ناهار شامل چند گزینه کبانی و طیفی از نوشیدنی‌ها می‌شود. شما در این جزیره حدود 3 ساعت برای شنا و حمام آفتاب وقت خواهید داشت.

 

معرفی پارک آبی آتلانتیس مارماریس

مارماریس

Dalyan Turtle Beach Boat Trip

۹۰ درصد مسافرانی که به مارماریس می‌روند از دالیان هم دیدن می‌کنند. معمولا شما را حدود ساعت ۸ صبح از دم هتل سوار می‌کنند و به بندر مارماریس می‌برند. وقتی گروه جمع شد حدود ساعت ۹ صبح کشتی به حرکت می‌افتد. شما می‌توانید روی عرشه قایق حمام آفتاب بگیرید تا ظرف ۲ ساعت بعد به دالیان برسید. در طول سفر با قایق، ابتدا استراحت و شنا را در خلیج آکواریوم خواهید داشت و بعد به سمت سواحل آداکوی و به دالیان ادامه خواهید داد. ناهار نیز شامل مرغ کباب شده، سالاد یا برنج یا ماکارونی است که بین ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ سرو می‌شود.

مارماریس

۱۹ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران