زندگی شبانه کوش آداسی و سرگرمی‌هایی برای گردشگران

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
زندگی شبانه کوش آداسی و سرگرمی‌هایی برای گردشگران

اگر به زندگی شبانه و گشت و گذار در ساعت‌های پایانی شب علاقمند هستید، احتمالا سفر با تور کوش آداسی به ویژه در فصل بهار و تابستان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعطیلات شماست. بسیاری از کافه‌ها و کلوپ‌های کوش آداسی تا ساعت‌های نزدیک به صبح با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد. هم‌چنین در قسمت سواحل غربی کوش آداسی با پرداخت یک ورودی، می‌توانید در مهمانی‌هایی شرکت کنید که تا نیمه شب ادامه دارند. علاوه بر این، در زندگی شبانه‌ای که در کوش آداسی در جریان است، می‌توانید از سواحل جذاب آن مانند ساحل مرکز شهر (Downtown Beach)، لانگ بیچ (Long Beach)، ساحل شن‌های نقره‌ای (Silver Sand Beach) و یا ساحل کاستور (Kustur Beach) دیدن کنید، پیاده‌روی کنید، دوچرخه سواری کنید و یا با تورهای کشتی کروز همراه شوید و از تماشای شب‌های رنگارنگ و نورانی کوش آداسی لذت ببرید.

 

دیدنی‌ها و تجربه‌های جذاب کوش آداسی در شب 

  • میدان دلفین (Dolphin Square): کلوپ‌ها و کافه‌های فراوانی که در اطراف میدان دلفین در کوش آداسی واقع شده‌اند، آن را به مکانی فوق العاده برای شب‌گردی تبدیل کرده‌اند. البته کافه‌هایی که در ضلع شمالی این میدان واقع شده‌اند، کمی دورتر هستند و برای رسیدن به آن‌ها باید کمی پیاده‌روی کنید. البته اطمینان خاطر داشته باشید که این پیاده‌روی خالی از لطف نخواهد بود. علاوه بر این، در اطراف این میدان، هتل‌های زیادی ساخته شده است و همین هم سبب شده که در طول شب، گردشگران زیادی را ببینید که مانند شما برای شب گردی و خوش‌گذارانی ازمحل اقامت خود بیرون آمده‌اند. در این محدوده کلوپ‌هایی مانند مدوسا (Medusa)، فلامینگو (Flamingos) و گلکسی (Galaxy) شهرت زیادی دارند و تا نیمه‌های شب از شما میزبانی خواهند کرد.

 

۷ تفریح زنانه که در کوش آداسی می‌توانید تجربه کنید

Dolphin Square

 

  • تور کشتی کروز: اگر از بودن در دریا لذت می‌برید، یکی از جذاب‌ترین خاطره‌هایی که می‌توانید در سفر به کوش آداسی برای خود ثبت کنید، یک سفر کوتاه با تورهای شبانه کشتی کروز در کوش آداسی است. تورهای شبانه بسیاری در کوش آداسی برگزار می‌شود که اطلاعات بسیاری از این تورها در هتل‌ها و مراکز گردشگری موجود است. برخی از این تورها، شما را به وعده شام و موسیقی زنده دعوت می‌کنند و پس از گشت و گذاری روی آب حوالی نیمه شب شما را به اسکله باز می‌گردانند.

 

تور کشتی کروز

 

  • وعده شام با ساز و آواز (Belly Dancing): اگر می‌خواهید شب خود را با نوش جان کردن یک شام غیر معمولی آغاز کنید، باید به یکی از رستوران‌ها یا کلوپ‌های شبانه کوش آداسی سری بزنید. رستوران پارادایز (Paradise) و پالم کلوپ (Palm Club) دو گزینه بسیار مناسب هستند که با موسیقی زنده و نمایش حرکات موزون از شما میزبانی می‌کنند. علاوه بر نوشیدنی‌های سنتی ترکیه در این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای ترکی، فست فود و یا غذای اروپایی سفارش دهید.

 

مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

 Belly Dancing

 

معرفی رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه در کوش آداسی

 

  • قصر چارلی (Charlie's Place): یکی از نقاط محبوب و مناسب برای آغاز شب‌گردی شما در کوش آداسی است. جایی که می‌توانید میان وعده بخورید و یا خودتان را به یک نوشیدنی دعوت کنید. خبر خوب اینکه در این کلوپ می‌توانید سری به ایستگاه کوکتل بزنید و از موسیقی زنده در طول شب لذت ببرید.
  • قصر سینز (Sean's Place): قصر سینز، یک کلوپ شلوغ و سرگرم‌ کننده است که می‌توانید برای ساعت‌های زیادی در آن‌جا سرگرم شوید. در این کلوپ علاوه بر موسیقی زنده و نوشیدنی، برنامه‌های تفریحی و جنگ شادی برای سرگرمی شما برقرار است.

 

Seans Place

 

  • کلوپ میراکل بیچ (Miracle Beach Club): اگر دوست دارید از آغاز شب تا نزدیکی‌های صبح در یک کلوپ با موسیقی زنده جذاب و خوراکی‌های متنوع مستقر باشید، می‌توانید روی این کلوپ ساحلی حساب ویژه باز کنید.
  • کلوپ ماسکاراس (Mascaras Club): این کلوپ، شباهت زیادی به سالن‌های بزرگی دارد که در فیلم‌های آمریکایی دیده‌ایم. یک سالن بسیار بزرگ با سقف بسیار بلند و سنی برای گروه موسیقی با نورپردازی عجیب و غریب و بسیار پر سر و صدا. اگر حال و حوصله شلوغی ندارید، به سراغ این کلوپ نروید، در غیر این صورت می‌توانید از آغاز شب تا ساعت چهار صبح برای حضور در این کلوپ برنامه‌ریزی کنید.

 

سفرهای عاشقانه و ماه عسل در کوش آداسی

Mascaras Club

 

  • کلوپ شبانه ای-ایکس: (Ex Club): یکی از محبوب‌ترین کلوپ‌های شبانه کوش آداسی Ex Club است. درهای این کلوپ از ساعت ده شب تا پنج صبح به روی شب‌زنده‌داران کوش آداسی باز است اما برای داشتن یک شب سرگرم کننده خوب است که تا پیش از ۱۲ شب خودتان را به آن‌جا برسانید تا بتوانید جای مناسبی پیدا کنید.

 

بایدها و نبایدهای شب زنده داری در کوش آداسی:

  • کوش آداسی مانند بسیاری دیگر از شهرهای گردشگری ترکیه از امنیت خوبی برخوردار است با این حال بهتر است هنگامی که به قصد شب زنده‌داری از هتل محل اقامت خود خارج می‌شوید از به همراه داشتن جواهرات چشمگیر، پول نقد زیاد و یا مدارک مهم خودداری کنید.
  • در انتخاب غذا و نوشیدنی‌های خود هوشیارانه عمل کنید. بهتر است به سراغ گزینه‌های جدید نروید، مگر در رستوران‌ها یا کلوپ‌هایی که از استاندارد و کیفیت آن اطمینان خاطر کامل داشته باشید. در این مورد می‌توانید روی رستوران و کلوپ هتل‌ها حساب باز کنید.

 

از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید

کوش آداسی

 

  • کوش آداسی، شهر بزرگی است و نباید آن را دستِ کم بگیرید. پس از آنکه شب زنده‌داری‌تان به پایان رسید، بهتر است از تاکسی‌های معتبر هتل‌ها و یا برخی اپلیکیشن‌های معتبر استفاده کنید تا به محل اقامت خود بازگردید.

 

۰۱ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران