بهترین کافی شاپ‌های منطقه کامرون هایلند مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین کافی شاپ‌های منطقه کامرون هایلند مالزی

منطقه کامرون هایلندز مالزی، در ۲۰۹ کیلومتری شمال کوالالامپور و در نزدیکی مزارع چای واقع شده است. یعنی تصور کنید که قرار است روز خود را در کافه‌هایی آغاز کنید که نمایی مشرف به مزارع چای مالایی دارند. آب و هوای این ارتفاعات مالزی، نسبت به نقاط دیگر برای گردشگران مطلوب‌تر است چراکه در این منطقه گرما و رطوبت کمتری در انتظار شماست و زمین طراوات و تازگی بیشتری دارد. مقتدر سیر تابان به شما پیشنهاد می‌کند تا در سفر با تور مالزی، سری هم به این منطقه بزنید و بعد در این آب و هوای مطلوب، در یکی از برترین کافی شاپ‌های منطقه خودتان را به یک نوشیدنی گرم مهمان کنید. در ادامه، با بهترین کافی شاپ های مالزی در منطقه کامرون هایلندز آشنا می‌شویم.

 

Barracks Café

کافه، رستوران به سبک مالایی و اروپایی

تعداد کمی از کافی شاپ های ارتفاعات کامرون، موقعیتی دلنشین و چشم‌اندازی جذاب مانند  کافه Barracks را دارند. این کافه که در یک پادگان انگلیسی قدیمی ساخته شده است، به شما احساس این را می‌دهد که در زمان سفر کرده‌اید و به دنیای دیگری قدم گذاشته‌اید. تابلوهای اطلاعاتی با نکات تاریخی منطقه، اصلی‌ترین تزئیناتی هستند که روی دیوارهای داخل این محل خواهید دید. علاوه بر این گل‌های رنگارنگ خوش‌رنگ و بو، باغ محوطه این کافه را احاطه کرده‌اند. پیشنهاد مقتدر سیر به شما این است که پس از یک پیاده‌روی صبح‌گاهی در مسیرهای ویژه پیاده کامرون هیلز، به این کافه بروید، و خودتان را به یک فنجان چای یا قهوه داغ یک کوکی کشمشی و یا یک تکه کیک پنیر تازه مهمان کنید.

 

  ۷ تفریح جذاب در سفر تنهایی به کوالالامپور 

 Barracks Café

 

The Lord’s Café

کافه به سبک مالایی مدرن

کافه لرد کامرون هیلز، به خاطر کلوچه‌های مخصوصش شهرت خوبی کسب کرده ست. این کافی شاپ برای ملاقات‌های خانوادگی یا خوش‌گذرانی‌های دسته جمعی، فضای بسیار مناسبی دارد. علاوه بر این به تنهایی هم می‌توانید در سفر به مالزی، در فضای داخلی ساده و در عین حال زیبای کافه بنشینید و یکی از کلوچه‌های تازه و گرم و محبوب توت فرهنگی و خامه کافه لرد را برای خودتان سفارش بدهید. در این کافه، می‌توانید نوشیدنی‌های با کیفیتی هم نوش جان کنید. مانند چای محلی، انواع قهوه‌، انواع نوشیدنی‌های گرم با شیر که می‌توانند در یک بعد از ظهر بارانی مالزی از شما میزبانی کنند. اما آنچه این کافه را از سایر کافی شاپ های کوهستانی کامرون جدا کرده است، نرخ منو است که نسبت به کیفیتی که دریافت می‌کنید، بسیار به صرفه است.

 

 The Lord’s Café

 

Capitale Coffee

کافه به سبک مدرن

این کافه، یکی از بهترین مکان‌هایی است که در آن‌جا می‌توانید قهوه با کیفیت و بی‌نظیر میل کنید. کیفیت قهوه‌های ارایه شده در این کافه آن‌قدر فراوان است که علاوه بر گردشگران بسیاری از مردم محلی نیز به مشتریان دایمی آن تبدیل شده‌اند. این کافه با داشتن ده‌ها نمونه از انواع قهوه، لته و چای و وعده‌های سبک غذایی از شما میزبانی خواهد کرد. اگر در سفر به مالزی، سری هم به این کافه زدید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در کنار نوشیدنی خود یکی از انواع کرپ و یا کیک‌های تازه کافه را هم سفارش بدهید. این کافه برای سپری کردن روزهای بارانی، یک انتخاب بی‌نظیر است چراکه با چشم‌اندازی زیبا و در منطقه‌ای آرام می‌توانید از باران مالزی لذت ببرید.

 

  بهترین نقاط کوالالامپور برای خرید سوغاتی 

 Capitale Coffee

 

Strawberry Cottage

کافه، پایخانه و فروشگاه بیرون بر شیرینی و دسر

کافی شاپ کلبه توت فرنگی، طیف گسترده‌ای از غذاهای شیرین و دسر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. Strawberry Cottage یکی از بهترین کافی شاپ های خانوادگی در ارتفاعات کامرون است که در آن‌جا مشتریان گزینه‌های بی پایانی برای برآورده کردن میل خود به شیرینی دارند؛ از انواع کوکی‌های خانگی و بستنی تا کیک‌ها و دسرهای دیگر. مقتدر سیر به مسافران تور مالزی پیشنهاد می‌کند که در کنار یک فنجان چای تهیه شده از مزارع اطراف کامران هیلز، قطعه‌ای از کیک هویج مخصوص این کافه را هم نوش جان کنید. علاوه بر این، اطمینان داشته باشید که کیک پنیر شیرین این کافه را در هیچ جای دیگری از کامرون هیلز مالزی یافت نخواهید کرد.

 

 Strawberry Cottage

 

Rosette Café

کافه رستوران و بار به سبک آسیایی و غربی

کافه روزتو، یک کافی شاپ، رستوران و بار است که منوی آن ترکیبی از سبک آسیایی و غربی را پیشِ روی شما قرار می‌دهد. دکوراسیون داخلی این کافه با تصاویر گل‌های رنگارنگ بر روی دیوارهای نارنجی تزیین شده است. نور کم محیط هم فضای منحصر به فردی برای یک بعدازظهر رمانتیک فراهم کرده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که حتی در سفر باید روز خود را با یک فنجان قهوه ناب آغاز کنند، حتما سری به این کافه بزنید. علاوه بر قهوه، صبحانه‌های این کافه رستوران هم بسیار جذاب هستند. برای وعده بعد از ظهر و شام‌های عاشقانه هم می‌توانید روی این کافه محبوب گردشگران بین‌المللی مالزی حساب باز کنید.

 

  معرفی سواحل معروف و زیبای مالزی 

  Rosette Café

 

BOH Tea House

چای‌خانه به سبک آسیایی

این چای خانه، چای‌ها و دمنوش‌های معروف BOH را که در سراسر مالزی خواهید یافت، برای شما سرو خواهد کرد. با سر زدن به این چای‌خانه شانس این را خواهید داشت که پیش از نوش جان کردن دمنوش‌های میوه‌ای یا گیاهی، مراحل تهیه آن‌ها را هم یاد بگیرید. تراس این چای‌خانه چشم‌انداز زیبایی به مزارع چای دارد که حال و هوای شما را تغییر خواهد داد. البته اگر از جاهای شلوغ خوش‌تان نمی‌آید، دور این جا را خط بکشید چراکه BOH Tea House در تمام روز مملو از حضور گردشگرانی است که برای امتحان کردن طعم‌های متنوع این دمنوش‌ها صف کشیده‌اند.

 

  معرفی مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور 

BOH Tea House

۲۹ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران