بهترین رستوران‌های کامرون هایلند مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین رستوران‌های کامرون هایلند مالزی

کمرون هایلندز مالزی (Cameron Highlands) منطقه‌ای شبیه به کن و سولقان تهران یا شاندیز و طرقبه مشهد است که در ایالت پاهانگ و در نزدیکی کوالالامپور واقع شده است. با این تفاوت که در این سرزمین کوهستانی، برای بازدید در سفر با تور مالزی، علاوه بر امکانات تفریحی و تفرجگاه‌ها، یک منطقه مسکونی بزرگ هم وجود دارد که نزدیک به صد سال از قدمت از آن می‌گذرد. در این مطلب با برترین رستوران‌های کمرون هایلندز مالزی آشنا خواهیم شد.

 

The Dining Room

 

هتل رستوران هتل با منوی مالایی و اروپایی

این رستوران، در مجموعه اقامتگاه پنج ستاره کمرون هایلندز (five-star Cameron Highlands Resort) واقع شده است. وعده‌های مفصل صبحانه این رستوران که به صورت سلف سرویس ده‌ها غذای غربی و آسیایی را به مهمانان خود عرضه می‌کند، معروف هستند. سالن نهارخوری این رستوران هم به سبک انگلیسی طراحی شده است، جایی که می‌توانید علاوه بر میل کردن وعده نهار خود، به تماشای کوهستان‌های سبز و ابرهای جذاب بنشینید. برای نوش جان کردن یک شام عاشقانه هم می‌توانید در روزهای خوش آب و هوای سال، به تراس فضای باز رستوران بروید.

البته برای ورود به این رستوران پنج ستاره، باید لباس رسمی به تن کرده باشید. یعنی پوشیدن پیراهن و شلوار مردانه و لباس مناسب رسمی برای زنان، پیش شرط حضور در رستوران این هتل است.

 

بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

 

Uncle Chow Kopitiam

 

کافه، رستوران با منوی مالایی و غذهای گیاهی

این کافه رستوران را یک زن و شوهر میان‌سال چینی به سبک مالایی‌ها راه‌اندازی کرده‌اند. برای انتخاب وعده‌های غذایی مقرون به صرفه اما با کیفیت به ویژه در وعده‌های صبحانه و ناهار می‌توانید روی این کافه رستوران حساب باز کنید. علاوه بر غذاهای مالایی، در این رستوران می‌توانید از وعده‌ها و میان‌وعده‌های سبک غربی هم گزینه‌هایی داشته باشید. اگر گیاه‌خوار هستید، در این رستوران یک منوی عالی به شما عرضه خواهد شد.

جالب است بدانید که این کافه رستوان در بسیاری از جشنواره‌های کامرون، به عنوان یکی از بهترین کافه رستوران‌های منطقه برگزیده شده است.

 

 

Barracks Café

 

کافه، رستوران به سبک مالایی، هندی، اروپایی و فیوژن

این کافه رستوران، شبیه به یک پادگان ارتش است که توسط یک باغ گل احاطه شده است. این کافه وعده‌های غذایی غربی و هندی خوبی را به مشتری‌های خود عرضه می‌کند. علاوه بر این چای محلی و کیک‌های تازه این رستوران شهرت خوبی کسب کرده‌اند. برای یک وعده غذایی دلچسب پس از پیاده‌روی در کوهستان‌های کامرون می‌توانید برای نوش جان کردن مرغ خرد شده و ماهی دودی یا ماسالای خامه‌ای روی این رستوران حساب ویژه باز کنید.

 

معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ

 

Cameron Organic Produce Steamboat Restaurant

 

رستوران به سبک مالایی، گیاهی و منوی ویژه وگان

این رستوران بخارپز، برای تهیه تمام وعده‌های غذایی خود از سبزیجات ارگانیک مزرعه اختصاصی‌اش در کمرون هایلندز که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، استفاده می‌کند. با هر سلیقه‌ای که به این رستوران رفته باشید، اگر گیاه‌خوار یا وگان هستید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت و بدون شک با رضایت ازآن‌جا خارج خواهید شد. در این رستوران، غذاهای گوشتی و غیر گیاه‌خواری هم در دسترس هستند که به سبک‌های سالم تهیه و طبخ شده‌اند و البته طعم لذیذی هم دارند.

 

 

Ferm Nyonya Restaurant

 

رستوران به سبک مالایی و چینی

این رستوران، یک منوی ترکیبی از غذاهای مالایی و چینی دارد که البته در میان آن‌ها می‌توانید چند غذای غربی را هم مشاهده کنید. برنج مخصوص سرخ شده این رستوران که از شهرت خوبی برخوردار است، در کنار بسیاری از وعده‌های اصلی برای شما سرو خواهد شد. حضور در این رستوران، به شما فرصت می‌دهد تا غذاهای خاص ترکیبی مالایی و چینی را امتحان کنید که احتمالا طعم و ظاهرشان شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این رستوران مکان مناسبی برای وعده‌های خانوادگی با فرزندان است.

 

معرفی بهترین غذاهای خیابانی پنانگ

 

Delicious & Happiness Chicken

 

رستوران به سبک مالایی

همان‌طور که احتمالا از نام رستوران حدس زده‌اید، انواع غذاهای تهیه شده با گوشت مرغ را در منوی این رستوران خواهید دید که البته به سبک مالایی و با برنج سرخ شده یا نودل برای شما سرو خواهد شد. علاوه برآن می‌تواند خوراک توفو خانگی که یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران است را هم امتحان کنید. اگردر جمع دوستان و هم‌سفرهای خود، گیاه‌خوار دارید، در این رستوران گزینه‌های گیاهی نیز به شما ارائه خواهد شد. به طور معمول هر پرس غذای این رستوران برای دو نفر کافی است پس در سفارش خود زیاده‌روی نکنید.

اگر غذاهای منو زیادی به نظرتان عجیب و غریب بود، از پیش‌خدمت‌های انگلیسی زبان رستوران بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

Cactus View Restaurant

 

رستوران به سبک مالایی، چینی و باربیکیو

این رستوران باربیکیو، یک مکان عالی و ایده‌آل برای کسانی است که از وعده‌های گوشتی به ویژه آن‌هایی که با گوشت تر و تازه کوهستانی تهیه شده‌اند، لذت می‌برند. خوراک گوشت دنده این رستوران، یک وعده غذایی غول پیکر همه چیز تمام است که در کنار ترشی‌های مخصوص برای‌تان سرو خواهد شد. علاوه بر این، غذاهای دریایی و سبزیجات هم به اندازه کافی در منوی این رستوران وجود دارند پس نگران رژیم‌های ویژه خود نباشید. غذاهای اصلی این منو روی ذغال چوب تهیه می‌شوند و برای همین بسیار خوش عطر و خوش طعم هستند.

 

۱۰ ساحل برتر، زیبا و چشم نواز پنانگ

 

OK Tuck Restaurant

 

رستوران به سبک مالایی و چینی

این رستوران، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کمرون هایلندز است که علاوه بر گردشگران، از مشتریان وفادار و ثابت زیادی میزبانی می‌کند. انواع غذاهای دریایی، برنج سرخ شده، سیب زمینی و سبزیجات درمنوی این رستوران به شما ارائه خواهد شد. خوراک بخارپز سبزیجات و میگوی این رستوران، طرفدارهای زیادی دارد. نکته جالب درباره این رستوران این است که وعده‌های غذایی به دو روش وعده کوچک (یک نفره) و وعده متوسط یا بزرگ (دو نفره) ارائه شده‌اند.

 

۲۲ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران