۶ تفریح بهاری در سفر به استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۶ تفریح بهاری در سفر به استانبول

استانبول زیباست، جذاب است، پر رویداد است، در هرفصل سال دیدنی است، پر از تفریحات مدرن است برای انجام، بهترین امکانات لازم برای اقامت‌هایی خاطره‌انگیز را در خود دارد، بناهای باشکوه به جا مانده از تاریخ را برای سیری در گذشته دارد، فضاهای شهری فوق‌العاده‌ای دارد و در یک کلام همه‌ی چیزهای لازم برای داشتن روزهایی باشکوه در زندگی را در خود دارد. اگر قصد دارید در روزهای بهاری، سفری نوروزی با تور استانبول به این شهر داشته باشید همراه ما باشید تا ۶ تفریح بهاری جذاب در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- یک صبحانه‌ی بی‌نظیر در تنگه بسفر نوش جان کنید

تنگه‌ی بسفراستانبول یکی از دیدنی‌ترین نقاط این شهر است که خیلی‌ها تنها برای دیدن این تنگه و گشت و گذار در آن راهی استانبول می‌شوند. تنگه‌ای آبی که فضاهای اطرافش میعادگاه عاشقان شهر است و یکی از رمانتیک‌ترین نقاط شهر محسوب می‌شود. تنگه‌ای که بهترین رستوران‌های شهر را در اطراف خودش جمع کرده است. در سفر بهاری‌تان به این شهر به شما توصیه می‌کنیم برای نوش جان کردن انواع صبحانه‌هایی که دوست دارید، از انگلیسی گرفته تا صبحانه سنتی ترکی به رستوران‌های اطراف این تنگه بروید. رستوران‌هایی که چشم‌اندازهای بی‌نظیر مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند.

 

صبحانه ترکی خوشمزه را در مناطق زیبای استانبول بخوریم

سفر به استانبول


۲- محله‌گردی در هوای مطبوع بهاری

استانبول یکی از خاص‌ترین و ویژه‌ترین شهرهای دنیا است. چرا که هم قاره‌ی اروپا را در خود جای داده است و هم قاره‌ی آسیا را. بنابراین بافت محله‌ای این شهر می‌تواند بسیار جذاب و متنوع باشد. یکی از ویژه‌ترین تفریحاتی که مسافران این شهر در روزهای بهاری و نوروزی می‌توانند انجام بدهند محله‌گردی در این شهر است. در این شهر شما می‌توانید به گوشه‌های دنج و یا مکان‌های شلوغ، خیابان‌های قدیمی و یا فضاهای مدرن سر بزنید، با مردم معاشرت کنید، خرید انجام بدهید، تفریح کنید، غذاهای خیابانی نوش جان کنید و بیشتر نقاط متفاوت این شهر را بشناسید. در روزهای بهاری که هوا بسیار مطبوع و دلپسند است این تفریح لطف فوق‌العاده‌ای دارد.

 

بهترین محله‌های استانبول برای گردشگری و زندگی

سفر به استانبول


۳- بازدید از بناهای باشکوه

استانبول یادگارهای زیادی از تاریخ در خود دارد. این شهر از بناهای فوق‌العاده‌ای محافظت می‌کند که هرکدام از آنها از سطح جهانی و منطقه‌ای معروف هستند. بناهایی از قصر و کاخ گرفته تا مساجد. در سفرتان به این شهر یکی از مهمترین تفریحاتی که باید انجام بدهید بازدید از همین بناهاست. بناهایی که در جای‌جای مختلف شهر پخش هستند و البته همگی‌شان دسترسی مناسب و آسانی دارند. در سفرتان به شهر در روزهای بهاری به شما توصیه می‌کنیم حتما از کاخ توپکایی که گلکاری‌های زیبایی دارد دیدن کنید. چرا که فصل بهار فصل رویش است و گلکاری این باغ در زیباترین حالت خود قرار دارد.

 

سفر به استانبول


۴- بهترین سوغاتی‌ها را برای خودتان و دیگران بخرید

از آنجا که نوروز از روزهای ویژه در فرهنگ ماست و ما در روزهای مربوط به آن خرید انجام می‌دهیم، یکی از بهترین تفریحاتی که در سفر نوروزی‌تان به استانبول می‌توانید انجام بدهید رفتن به مراکزخرید این شهر و خرید بهترین پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تزئینی، لوازم الکترونیکی و ... است. استانبول بیشترین و مجلل‌ترین مرکزخریدهای ترکیه را در خود جای داده است تا تمامی برندهای مطرح دنیا و ترکیه در آنها شعبه داشته باشند. بنابراین در سفرتان به استانبول خریدن بهترین سوغاتی‌ها را نباید فراموش کنید مخصوصا اگر در روزهای نوروزی به این شهر رفته‌اید.

 

خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول

 سفر به استانبول


۵- از موزه‌های استانبول دیدن کنید

استانبول جزو شهرهای توریستی و مهم ترکیه است که در خود موزه‌های زیادی را جای داده است. موزه‌هایی که برخی‌هاشان ملی و برخی‌های دیگرشان شخصی هستند. در سفر به این شهر یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید انجام بدهید رفتن به موزه‌هاست. موزه‌هایی که شما را با فرهنگ، هنر و تاریخ کشور ترکیه آشنا می‌کنند. اما رفتن به موزه‌های متعدد شاید برای مسافران گران تمام شود. بنابراین در سفر نوروزی‌تان به این شهر به شما توصیه می‌کنیم برای بازدید از موزه‌ها، کارت‌ موزه استانبول را خریداری کنید. با امکانات مربوط به کارت موزه علاوه بر آنکه می‌توانید از خدمات گردشگری متنوع برخوردار شوید، می‌توانید برای ورود به موزه‌ها پول کمتری نیز پرداخت کنید.

 

  موزه‌ها و مکان‌های تاریخی مختلف در استانبول را بشناسید 

سفر به استانبول


۶- در کافه‌های شهر زمان سپری کنید

استانبول کافه‌های فوق‌العاده‌ای دارد. کافه‌هایی که بهترین قهوه‌های ترک را به شما ارائه می‌کنند. کافه‌هایی که فضاهای متنوع و فوق‌العاده‌ای دارند. کافه‌هایی که رفتن به آنها حال و هوایتان را عوض می‌کند و شما را در جریان زیست روزمره مردمان این شهر می‌گذارد. بنابراین در سفر با تور استانبول نوروز 99 به شما توصیه می‌کنیم حتما عصرها به کافه‌ها تشریف ببرید و حداقل به اندازه نوشیدن یک نوشیدنی درجه یک در آنها زمان سپری کنید.

 

سفر به استانبول

۲۸ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران