۵ تفریح لذت‌بخش در سفر تابستانه به استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۵ تفریح لذت‌بخش در سفر تابستانه به استانبول

استانبول یکی از برترین شهرهای توریستی دنیاست که همواره مملو از مسافران است. مسافرانی از سراسر دنیا با بودجه‌های متفاوت. مسافرانی که می‌خواهند در یک شهر هیجان‌انگیز؛ شهری که بخشی از آن جزو قاره‌ی اروپاست و بخشی دیگر جزو قاره آسیا گشت و گذار کنند. این شهر امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده‌ای را در خود فراهم آورده است و قادر است روزها و شب‌های خاطره‌انگیزی برای مسافرانش بسازد. در سفرتان با تور استانبول اگر به دنبال تفریحات عالی هستید همراه ما باشید تا ۵ تفریح فوق‌العاده‌ی این شهر در فصل تابستان را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- شرکت در تورهای کشتی نوردی تنگه‌ی بسفر


تنگه‌ی بسفر یکی از زیباترین تنگه‌های توریستی جهان به حساب می‌آید که در شهر استانبول واقع شده است. تنگه‌ای آبی که خط جدایی بخش آسیایی از بخش اروپایی شهر است. تنگه‌ای که یکی از رمانتیک‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های استانبول به حساب می‌آید. جایی پر از کافه‌ها و رستوران‌ها، و همینطور باشگاه‌های شبانه برای انواع خوش گذرانی‌ها. تنگه‌ای که تورهای زیادی همه روزه برای بازدید از آن در شهر استانبول برگزار می‌شود. یکی از جذاب‌ترین تورهای گشت و گذار در این تنگه اما تور کشتی نوردی آن است. تورهایی که طی آن شما سوار بر کشتی می‌شوید تا لحظاتی خاطره‌انگیز را در آن سپری کنید و زیباترین تصاویر استانبول را به چشم ببینید. در این کشتی‌ها شما می‌توانید روی عرشه ساکن شوید و درحالیکه بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نوش جان می‌کنید دل بدهید به شهر و جاذبه‌های تاریخی‌اش. در سفر تابستانی‌تان با تور ارزان استانبول به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگامه‌ی غروب آفتاب و شبهای مهتابی را برای شرکت در این تورها انتخاب کنید. چرا که هم هوا خنک‌تر است و هم سوسوی چراغ‍های شهر از دور حال و هوایتان را عوض می‌کند.استانبول را پیش از تجربه کروز سواری در بسفر ترک نکنید.

 

 ۱۰ کاری که خاطره‌ای ماندگار از سفر به استانبول ودیدن بسفر برایتان خلق می‌کند

 

 

کشتی نوردی تنگه‌ی بسفر

 


۲- بازدید از روستای پولونزکوی


روزهای گرم تابستانی را در هر کجای دنیا که هستید باید به مناطق ییلاقی بروید و خوش بگذرانید. مناطق خوش آب و هوایی که خنک‌تر از شهرها هستند و فضاهای سبز و دیدنی‌شان قادرند حال و هوای شما را تغییر دهند. در ۱۵ کیلومتری شهر استانبول روستایی قرار دارد که با سفر به آن می‌توانید تابستان این شهر را خوش بگذرانید. روستایی سرسبز که تعداد زیادی از توریست‌ها و همینطور شهروندان استانبول آخر هفته‌ها در آن کمپ می‌زنند و شب مانی می‌کنند. شما اما اگر قصد ماندن نداشتید می‌توانید تنها یک روز از سفر خود را به این روستا اختصاص بدهید. روستایی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای محلی درجه یک نوش جان کنید.

 

 

 روستای پولونزکوی

 


۳- بازدید از جزایر شگفت‌انگیز پرنسس


در فاصله‌ی یک ساعته از شهر استانبول جزایری در دریای مرمره قرار دارند که جزو شگفت‌انگیزترین جزایر کشور ترکیه به حساب می‌آیند. جزایری که به پرنسس مشهور هستند و تعداد زیادی از گردشگران دنیا را در تمامی روزهای سال بی‌تاب خودشان می‌کنند. جزایری پر از آرامش و سکوت و همینطور تصاویر بی‌نظیر هستی. جزایری پر از گوشه‌های بکر و ناب برای خلوت‌های عاشقانه. جزایری که در تمامی فصل‌های سال برای سفرهای رمانتیک و عاشقانه عالی به حساب می‌آیند و در روزهای تابستانی با وجود گرمای هوا هم مناسب عاشقان هستند و هم مناسب کسانیکه تنهایی به استانبول سفر کرده‌اند. در سفر تابستانی‌تان به استانبول به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز صبح زود از خواب برخیزید و به این جزایر بروید. تا اواخر شب نیز به محل اقامتتان بازنگردید.

 

در جزایر استانبول سوار بر درشکه خوشمزه‌ترین شیرینی محلی با قهوه ترکی بخورید

 

 

 جزایر شگفت‌انگیز پرنسس

 


۴- گشت و گذار در روستای کی‌یی‌کوی


یکی دیگر از روستاهای ییلاقی استانبول که در فصل‌ بهار و تابستان بهشت می‌شود برای بازدید کی‌یی‌کوی است. جاییکه از مرکز شهر استانبول دو ساعت فاصله دارد اما به لحاظ فضا و تجربه‎‌ای که برای شما به ارمغان می‌آورد هزاران ساعت از استانبول دور است. جاییکه شما را غرق در سکوت و آرامش می‌کند و احوالتان را سر جایش می‌آورد. جایی پر از تصاویر بکر و ناب از طبیعت و مردمانی خونگرم که از شما گرم و پسندیده میزبانی می‌کنند. جاییکه در پناه کافه‌های روستایی‌اش می‌توانید خاطره‌انگیزترین نوشیدنی‌های سرد و گرم ترکیه را نوش جان کنید. در سفر تابستانی به استانبول اگر به صورت خانوادگی به استانبول رفته‎اید به شما توصیه می‌کنیم حتما از این روستا دیدن کنید.

 

مقاصد ناب گردشگری رایگان در استانبول

 

 

 روستای کی‌یی‌کوی

 


۵- بازدید از پارک ملی یدیگولر


این پارک ملی از شهر استانبول ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد. پارکی که در شمال استان بلو در ترکیه واقع شده است اما بسیاری از بازدیدکنندگان آن مسافران شهر استانبول هستند. پارکی که نزدیک به ۴ ساعت با استانبول فاصله‌ دارد اما دیدن آن یکی از شگفت‌انگیزترین بازدیدهای مسافران استانبول در فصل تابستان به حساب می‌آید. اگر از جلوه‌های طبیعت لذت می‌برید در سفرتان با تور استانبول به شما توصیه می‌کنیم حتما از این پارک دیدن کنید.

 

۶ پارک دیدنی استانبول که رفتن به آنجا حال شما را خوب می‌کند

 

 

 بازدید از پارک ملی یدیگولر

۲۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران