معرفی مجموعه سوییت‌های Tomtom در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی مجموعه سوییت‌های Tomtom در استانبول

سفرهای خانودگی یا همراه جمع‌های دوستانه، عموما هزینه‌های سنگینی از نظر هتل روی دستتان می‌گذارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که از سوییت‌ها یا آپارتمان‌ها استفاده کنید. حتی خیلی از کسانی که دو نفره به سفر هم می‌روند، ترجیح می‌دهند در یک سوییت دلباز اقامت داشته باشند تا در اتاق‌های کوچک هتل. در استانبول همانقدر که هتل‌های متنوعی وجود دارد، سوییت‌های زیادی هم هستند که می‌توانید به سراغشان روید و ما در نوشته‌ی امروزمان، می‌خواهیم یکی از بهترین‌ مجموعه‌ سوییت‌های لوکس این شهر را به شما معرفی کنیم تا تور استانبول را در آن سر کنید.

 

تاریخچه‌ای از سوییت‌های Tomtom

سوییت‌های Tomtom در یک بنای تاریخی در استانبول ساخته شده است. بنایی که پیشینه‌‌اش به سال‌های ۱۸۵۰ می‌رسد و بعد از خرابی‌هایی که برایش به وجد آمد، دوباره در سال ۱۹۰۱ ساخته و آپارتمان‌هایش برای اقامت خارجی‌های شهر در نظر گرفته شد. از سال ۱۹۲۰ به بعد بارها این بنا دست به دست شد تا این که در سال‌های بعد از ۲۰۰۰ که ساخت و سازها در این منطقه زیاد شد، این بنا نیز نوسازی گشت تا این که حالا به عنوان مجموعه آپارتمان‌های لوکس Tomtom به فعالیت مشغول است.

 

 بهترین هتل‌های استانبول در سال 2020

Tomtom Suites

 

انواع سوییت‌ها

۴ نوع سوییت مختلف برای این مجموعه در نظر گرفت شده که شامل سوییت استاندارد، کلاسیک، دلوکس و لاکچری می‌شود.

 

  • امکانات عمومی تمامی سوییت‌ها: تمامی سوییت‌هایی که در Tomtom کرایه می‌کنید دارای نسپرسوساز، چای ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، داک آیپد، تلوزیون بزرگ، اینترنت رایگان، مینی بار و ... است.
  • سوییت‌ استاندارد: سوییت‌های استاندارد دارای ۳۵ متر فضا و منظره‌ی حیاط هستند که یک تخت دو نفره، حمام مرمری بسیار خوب، تخت دو نفره و میز کار و مبلمان برایش در نظر گرفته شده است. این سوییت‌ها ارزان‌ترین سوییت‌های این مجموعه به حساب می‌آیند که ظاهری بسیار شیک، فضایی کافی و امکاناتی مناسب دارند.

 

Tomtom Suites

 

  • سوییت کلاسیک: سوییت‌های کلاسیک کمی بزرگ‌تر بوده و ۴۵ متر مساحت دارند. این سوییت‌ه نیز دارای یک تخت بزرگ و همچنین نمای رو به حیاط هستند. مبلمان چوبی عالی و همچنین دکور زیبا و کلاسیک در کنار حمام مرمر بسیار زیبا همراه جکوزی، سوییت‌های کلاسیک را به یک انتخاب ایده‌آل برای شما بدل کرده است که از نظر قیمتی نیز به صرفه‌تر از مدل‌های دلوکس و لاکچری است.

 

راهنمای بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

Tomtom Suites

 

  • سوییت دلوکس: سوییت‌های دلوکس ۳۵ متر هستند و بعضی نمای حیاط را داشته و بعضی نمای باغ. تفات این اتاق‌ها را در مبلمان لوکس، حمام جکوزی دار و همچنین امکانات رفاهی متعددی است که برایش در نظر گرفته شده.
  • سوییت لاکچری: ۵ سوییت لاکچری برای این مجموعه در نظر گرفته شده که ۵۵ متر مساحت دارند و همگی رو به منظره‌ی باغ هستند. شما می‌توانید سوییت‌های با تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره را انتخاب کنید. حمام‌های مرمری بزرگ این سوییت‌ها دارای جکوزی بوده و امکانات کامل به بهترین شکل برایشان در نظر گرفته شده است.

 

Tomtom Suites

 

موقعیت جغرافیایی

مجموعه‌ سوییت‌های Tomtom در محله گالاتا واقع شده که مکانی بسیار عالی برای گردشگران است. جایی که شما از طریق آن به راحتی به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته و می‌توانید پای پیاده بسیاری از جاذبه‌های گردشگری استانبول را ببینید.

 

Tomtom Suites

 

رستوران

یک رستوران مخصوص برای Tomtom در نظر گرفته شده که غذاهای مدیترانه‌ای خود را در سالن و همچنین تراس جذاب مجموعه سرو می‌کند. تراسی که به منطقه قدیمی شهر و همچنین جزیره پرنس مشرف بوده و نمایی بی‌نظیر را برایتان به تصویر می‌کشد. کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود بسیار عالی هستند و شما می‌توانید چندین غذای دریایی فوق‌العاده در آن‌ها ببینید که با توجه به باز بودن رستوران برای عموم، خواهید دید که از مقبولیت بالایی نزد گردشگران ساکن دیگر هتل‌ها نیز برخوردار است.

 

 گشت و گذار یک روزه از استانبول به مقصد جزایر پرنس 

Tomtom Suites

 

دیگر امکانات

به غیر از طراحی زیبای داخلی اتاق‌ها و امکاناتی که در هر کدام از این سوییت‌ها گنجانده شده است، یک سری امکانات دیگر نیز در مجموعه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق کنفرانس بزرگ و بسیار خوب آن اشاره کرد که برای جلسات اقتصادی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. همچنین در اتاق استراحت مشترک، مجموعه‌ کتاب‌های جالب، DVDهای موسیقی کلاسیک و جاز و همچنین بازی‌های تخته‌ای نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

۱۴ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران