معرفی ۴ منطقه دیدنی و زیبای مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
 معرفی ۴ منطقه دیدنی و زیبای مالزی

مالزی جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران مشتاقی دارد که دوست دارند به تمام کشورهای جهان سفر کنند و دیدنی‌های جدید و متفاوت ببینید. هوایی گرمسیری دارد و سرسبزی و خرمی‌ اکثر نقاط کشور را در بر گرفته است. شما در سفرتان با تور مالزی سواحل و جزیره‌های بکری را خواهید دید که با میراث تاریخی، همراه با زندگی شهری پر زرق و برق درهم آمیخته شده و رنگ و بوی متفاوتی دارد.


جزیره پانگکور لوت

جزیره پانگکور لوت یکی از بهترین سواحل مالزی را دارد که چشم انداز فوق‌العاده‌ای از اقیانوس را برایتان به نمایش می‌گذارد. این سواحل توسط نخلستان احاطه شده که زیبایی منحصر به فردی به منطقه می‌دهد. همچنین ویلاهایی برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران طراحی و ساخته شده است. اقامت در این ویلاها برای افرادی که می‌خواهند چند روزی را در آرامش سپری کنند، بسیار خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

 

۱۰ مکان زیبا در سواحل مالزی برای برپایی عروسی رویایی


گنتینگ هایلندز، پاهانگ

گنتینگ هایلندز (Genting Highlands) یا بلندی‌های گنتینگ یکی از پر طرفدارترین جاهای دیدنی مالزی که در بخش شمالی شهر کوالالامپور قرار گرفته، به شهر سرگرمی مشهور است. این منطقه بر فراز یکی از رشته کوه‌های تیتی وانگ سا (Titiwangsa) به ارتفاع ۱۸۶۰ متر و در مرز بین شهرهای پاهانگ و سیلانگور از کشور مالزی واقع شده است و آب و هوای خنک کوهستانی دارد.
گنتینگ هایلندز به‌ خاطر امکانات و تفریحاتش، به لاس وگاسِ آسیا نیز معروف است که می‌توانید در آنجا حسابی خوش بگذرانید. امکاناتی نظیر هتل‌های متفات، پارک‌ها، رستوران‌های گوناگون، زمین گلف، مراکز خرید، تله کابین و مزرعه توت‌فرنگی سبب شده تا این منطقه سالانه میلیون‌ها گردشگر به خود ببیند.همچنین خانواده‌ها معمولا برای تماشای جاذبه‌هایی چون دنیای برفی یا نمایشگاه باور کنی یا نه (Ripley’s Believe It Or Not Exhibit) و سالن بزرگ ستاره‌ها (Arena of Stars) که برای برگزاری نمایش‌های پر بازدید و کنسرت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به آنجا می‌روند. تفریحات دیگری برای علاقه‌مندان به هیجان و ماجراجویی، از جمله فرود با طناب، صخره نوردی و زیپ لاین نیز وجود دارد.‌

 


  ‌
رستوران‌های بسیاری نیز با طبخ غذاهای مالزیایی یا بین‌المللی و حتی فست فودهای زنجیره‌ای مانند مک دونالد، برگر کینگ، کی اِف سی را نیز می‌توانید در گنتینگ هایلندز بیابید.
در گنتینگ هایلندز شما خواهید توانست بلندترین و سریع‌ترین تله کابین جنوب شرق آسیا را ببینید و سوار شوید. طول این تله‌کابین حدود ۳ کیلومتر است که در حدود ۱۰ دقیقه این مسیر را طی می‌کند. ظرفیت هر کابین ۸ نفر می‌باشد. ایستگاه ابتدایی آن در شهر گوهتون جایا واقع شده است. برای رسیدن به این ایستگاه می‌توانید حاشیه زیبای جنگلی و منحصر به فرد و شیب‌های تند و پیچ در پیچ را رانندگی کنید و یا از اتوبوس استفاده کنید که شما را در حدود یک ساعت و در ازای پرداخت مبلغی در حدود ۴ رینگیت به ایستگاه ابتدایی تله کابین B4 می‌رسانند. این اتوبوس‌ها از ایستگاه‌های مختلف کوالالامپور، همه روزه از حدود ۸ صبح تا ۸ شب به سمت آن منطقه حرکت می‌کنند. از این ایستگاه نیز با پرداخت حدود ۵ رینگیت در ۱۵ دقیقه به بالا می‌رسید.

 

زیباترین جاذبه های گردشگری تور مالزی


آدرس: Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia

 

جزایر پرهنتیان

جزایر پرهنتیان سواحلی شنی و سفید رنگ و بکر با آب‌های زلال و آب و هوایی ملایم و معتدل دارند. کایاک سواری و کوه پیمایی در جنگل‌های این جزایر از جمله تفریحات پر هیجان و مورد علاقه گردشگران است. همچنین برای دیدن ماهیان و جانوران دریایی، غواصی و شنا جزو مشهورترین سرگرمی‌های این منطقه به شمار می‌آید. اگر جزو افرادی هستید که به ماجراجویی علاقه دارند، دیدن این جزایر را در برنامه گردش خود قرار دهید.

 

 

منطقه کامرون هایلند

منطقه زیبای کامرون هایلند مالزی در میان منطقه‌ای کوهستانی بهترین زمین‌های کشاورزی چای و گیاهان خاصی را دارد که در معرض انقراض هستند. تماشای رنگ‌بندی برجسته پیش چشمتان و رایحه خوش بوی آنها، برای شما تجربه لذت‌بخشی خواهد بود. هتل‌های مختلفی نیز در این ناحیه وجود دارد که پذیرای گردشگران علاقه‌مند به آرامش و طبیعت می‌باشند. صبح که با نسیم ملایم و هوای مطبوع منطقه از خواب بیدار می‌شوید، هوس خواهید کرد که قدم‌زنان به مراتع سرسبز رفته و از چشم‌انداز زیبای کامرون هایلند لذت ببرید.

 

طبیعت‌گردی در دل پارک‌های ملی مالزی

۲۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران