تفریح و خرید در تم پارک Isfanbul استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تفریح و خرید در تم پارک Isfanbul استانبول

مراکز خرید در استانبول کم نیستند و برای این که بتوان جایی متفاوت را به مسافران این شهر معرفی کرد، آن مکان باید مولفه‌ها و ویژگی‌های خاصی داشته باشد. چیزی که isfanbul به خوبی دارد، یک مرکز تفریحی بزرگ و متفاوت که در مرکز آن یک بخش بزرگ برای خرید دارد و رستوران‌ها و کافه‌های آن نیز زبانزد هستند. هر کدام از این بخش‌ها از جمله بهترین‌های استانبول به حساب می‌آیند و در کنار هم مجموعه‌ای بی‌نظیر را ساخته‌اند.


Isfanbul، تفریح، خرید و زندگی

این شعاری است که این مرکز بزرگ برای خود انتخاب کرده و خیلی هم بیراه نگفته است. در بخش تفریحی که همه چیز در isfanbul فراهم است و شما می‌توانید تجربیات مختلفی را در تم پارک و گیم لند آن تجربه کنید و وقتی پای خرید هم در میان باشد، برندهای بین المللی و برندهای محبوب ترک انتظار شما را می‌کشند. محیط‌هایی برای گشت زدن، نشستن و رستوران‌ها و کافه‌هایی برای خوردن و نوشیدن نیز وجود دارد که همگی در کنار هم، یک مکان عالی در این شهر ساخته‌اند که حتما در سفر با تور استانبول باید زمانی را برای گشتن در آن خالی بگذارید.

 

Isfanbul


تم پارک

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های isfanbul، تم پارک بزرگ آن است. اولین تم پارک استانبول که ۳۰ سواری بزرگ را میزبانی می‌کند که تنوع کم‌نظیری داشته و ساعت‌های مفرحی را برای تمامی اعضای خانواده رقم می‌زند. برای مثال بازی‌های بزرگسالانه‌ی بسیار جالبی از جمله ۳۶۰ درجه، کینگ کنگ یا سقوط در پارک گنجانده شده، بازی‌های خانوادگی مثل سواری بر روی رود خروشان مصنوعی یا سواری عصر یخبندان در آن قرار گفته و کوچک‌ترها نیز می‌توانند بازی انگری بردز یا چندین بازی مخصوص به خود را نیز تجربه کنند. زمین‌های مسابقه‌ای جالبی مثل سه چرخه سواری یا کارتینگ نیز در تم پارک isfanbul هست که آن‌ها نیز تجربه‌ای جالب در این محل خواهد بود. البته فراموش نکنید که این‌ها همه بخشی از بازی‌های فراوانی است که در این پارک وجود دارد و نمی‌توان به تفسیر همه را یک به یک مرور کرد.

 

 پارک آبی Aqua Dolphin استانبول؛ تجربه یک تفریح هیجان‌انگیز خانوادگی 

Isfanbul


مرکز خرید

Isfanbul AVM یا مرکز خرید این مجموعه درست در مرکز آن قرار گرفته و جایی بسیار زیبا و متفاوت برای خرید به حساب می‌آید. با این حال همچون بسیاری از مراکز خرید بزرگ استانبول، این محل نیز برندهای معتبر بین‌المللی زیادی همچون آدیداس، BOSCH، GOLDEN ROSE و ... را میزبانی کرده و برندهای معتبر ترک در دسته‌های مختلف نیز در آن حضور دارند.

 

با خرید در بازارهای سنتی، استانبول را بیشتر بشناسید

Isfanbul


جوی پارک

مجموعه‌ی بازی دیگری در مرکز Isfanbul و داخل محوطه‌ی مرکز خرید آن واقع شده "جوی پارک" نام دارد. این سالن بزرگ خود یک پارک بازی عالی است که در آن محوطه‌هایی برای بازی کودکان، بازی‌های بزرگ‌سالان، سالان بیلیارد، انواع بازی‌های دیجیتال و ... فراهم شده و در بخشی نیز یک سینمای واقعیت مجازی ۷ بعدی نیز وجود دارد. همچنین اگر به آهنگ‌های ترکی آشنایی دارید، حتما کارائوکه را نیز در جوی پارک تجربه کنید.

 

 تور یک روزه از استانبول به پارک علم و فرهنگ سازووا 

Isfanbul


جنگل استانبول

اگر بخواهید یک تجربه‌ی نزدیک به سافاری در استانبول داشته باشید، می‌توانید سری به این جنگل مصنوعی بزنید که در واقع یک باغ وحش جمع و جور با دکور بندی بسیار زیباست که در آن حیوانات مختلفی زندگی می‌کنند. این جنگل دارای بخش‌های مختلفی است که مربوط به حشرات، جانواران دریایی، پرندگان، خزندگان و پستانداران هستند.

 

Isfanbul


مجموعه سینمایی cinemaximum

طبق معمول بسیاری مراکز خرید و تفریحی ترکیه، Isfanbul نیز دارای مجموعه سینمایی cinemaximum است که بهترین پخش کننده فیلم و سازنده سالن‌های کلاس جهانی در ترکیه به حساب می‌آید. سالن‌های متنوع به همراه سالن‌های سه بعدی و سالن مخصوص کودکان از ویژگی‌های cinemaximum است که همگی آن‌ها از بهترین تجهیزات ممکن برای پخش فیلم‌های روز بهره می‌برند.

 

 معرفی سینماهای روباز استانبول 

Isfanbul


انتخاب‌های متنوع برای غذا و نوشیدنی

نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که در بخش‌های مختلف Isfanbul رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی وجود دارد. برای مثال در خود تم پارک شما چند اغذیه فروشی خواهید دید، اما بخش زیادی از بهترین‌های مجموعه در مرکز خرید واقع شده‌اند که انواع فست فودها، رستوران‌ها و کافه‌ها را شامل می‌شوند.

 

Isfanbul


در آخر

حتی در حالت کلی هم حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد Isfanbul وجود دارد، اما چیزی که مسلم است، این مکان تنوع بسیار جذابی داشته و می‌تواند در سفر با تور استانبول، روزی عالی را برای تمامی اعضای خانواده رقم بزند.

۰۹ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران