گشت و گذار در طبیعت زیبای کورگ در هند

جاذبه‌های گردشگری هند
گشت و گذار در طبیعت زیبای کورگ در هند

هند کشوری وسیع واقع در آسیا یکی از زیباترین طبیعت را در بین کشورها دارد. اگر با تور هند به این کشور رنگارنگ سفر می‌کنید، مناطق بسیاری برای گردش و تفریح وجود دارد. جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌های زیبا، سواحل و چمنزارها که برای دیدن آنها زمان زیادی لازم دارید. یکی از مناطقی که پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به آنجا بروید Coorg است.

 

کورگ، کارناتاکا Coorg ،Karnataka

کورگ یک منطقه کوهستانی است که در جنوب کارناتاکا و در نزدیکی بنگلور و میسور واقع شده است. اگر شما یکی از طبیعت دوستانی هستید که به دنبال منطقه‌ای برای آرامش می‌گردید، کورگ یکی از زیباترین‌هاست و به گفته‌ای شبیه به اسکاتلند است. پر از آبشارهای زیبا با آب و هوای مطبوع.

 

نکاتی در مورد سفر خانوادگی به هند

Coorg


جاذبه‌های دیدنی کورگ


۱- مزارع قهوه

کورگ به خاطر مزارع قهوه خود مشهور است که حدود ۶۰ در صد از تولید قهوه هند را شامل می‌شود. این منطقه همچنین دارای جنگل‌های ساج بلوط ، گلاب و چوب صندل فراوان است. بهترین راه برای تجربه مزارع قهوه، اقامت در یکی از اقامتگاه‌های تفریحی است که در آنجا واقع شده است. از طرف دیگر شما می‌توانید در مزارع قدم بزنید، قهوه تازه بنوشید و در مورد روند تهیه قهوه اطلاعات کسب کنید.

 

Coorg


۲- آبشارهای Falls Irupu و Abbey

آبشارهای ابی و آبشارهای ایروپو دو بزرگترین آبشار منطقه کورگ هستند. آبشارهای ابی در حدود ۱۵ دقیقه‌ای شمال مادیکری قابل دسترسی است. در جهت دیگر، آبشار ایروپو تقریباً دو ساعت در جنوب با مادیکری و یک ساعت با پارک ملی ناگارول فاصله دارد. بسیاری از مردم آبشارهای ایروپو را به آبشارهای ابی ترجیح می دهند. منطقه اطراف آبشار ایروپو در بهترین فصل خود، بعد از موسمی، پروانه های فراوانی دارد.

 

سفر به هند و بازدید از قلعه سرخ، یادگار نمادین دهلی

Coorg


۳- کوهنوردی

منطقه کورگ دارای قله‌ها و دره‌های جذاب زیادی است. یکی از محبوب‌ترین مسیرها از Kakkabe به Thadiyandamol ، بلندترین قله ایالت است. حداقل ۵ ساعت برای این پیاده‌روی لازم است. در این پیاده‌روی از جنگل‌های زیبایی می‌گذرید و می‌توانید آبشارهای ابی و آبشارهای ایروپو دیدن کنید.

 

Coorg


۴- کمپ فیل‌های Dubare

کمپ Dubare Elephant یک اردوگاه آموزشی فیل است که توسط دولت کارناتاکا اداره می‌شود. شما قادر خواهید بود همه چیز را در مورد فیل‌ها بیاموزید، بر روی آنها سوار شوید و حتی آنها را شستشو دهید. اردوگاه همه روزه از ۹ صبح تا ۱۱ صبح و از ۴ و نیم الی ۵ و نیم بعد از ظهر باز است. برای رسیدن به اردوگاه لازم است قایق سوار شوید. اقامت در یکی از کلبه‌های موجود در اردوگاه امکان پذیر است. این اردوگاه در نزدیکی بزرگراه ایالتی ۹۱، در نزدیکی کوشال نگار، در حدود یک ساعتی شرق مادریک قرار دارد.

 

جشنواره جذاب فیل‌های جیپور هند

Coorg


۵- معبد طلایی و صومعه Namdroling Nyingmapa Tibetan

یکی از صومعه‌های دیدنی و بزرگ بودایی در هند، صومعه Namdroling Nyingmapa Tibetan است. مقدار طلای استفاده شده در سالن معبد بسیار زیاد است و مجسمه‌های عظیم طلای بودا در آنجا قرار دارد. این شهر در بیلاکوپه ، در نزدیکی کوشالنگار واقع شده است.

 

معرفی دو معبد زیبای میناکشی و خاجوراهو در هند

صومعه Namdroling Nyingmapa Tibetan


۶- روستای مادیکری Madikeri Town

روستای مادیکری در جنوب هند واقع شده است. در نزدیکی آن معبد گنبدی Omkareshwar به شیوای خدای هندو اختصاص دارد. شمال غربی آنجا با مزارع ادویه‌جات احاطه شده است. اگر شما مایل به گشت و گذار در اطراف شهر مادیکری هستید، Seat Raja محبوب ترین جاذبه گردشگری در آنجا است. این مکان باغ مانند مورد علاقه پادشاهان کداگو بوده است. بهترین چیز در مورد صندلی رجا این است که غروب خورشیدی عالی و منظره پانوراما را در سراسر دره تا کرالا خواهید دید. با این حال اگر می‌خواهید در صلح و آرام باشید بهتر است صبح به آنجا بروید. عصرها مردم بیرون می‌آیند و شلوغ است. همچنین مادیکری یک قلعه و کاخ قدیمی دارد. گرچه بیشتر در سال‌های اخیر کاخ‌ها به دفاتر دولتی تبدیل شده‌اند و یک موزه نسبتا کوچک در این روستا افتتاح شده است.
شما در این روستا می‌توانید در تاج مادیکری ریزورت، یک هتل ۵ ستاره اقامت کنید که امتیاز ۹.۳ را در بین هتل‌ها دارد و امکاناتی چون سالن اسپا و استخر دارد. همچنین دارای پارکینگ، ‌اینترنت رایگان و رستوران است.

۰۹ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران