معرفی ۷ جاذبه طبیعی و زیبای هند

جاذبه‌های گردشگری هند
معرفی ۷ جاذبه طبیعی و زیبای هند

برخی از گردشگرانی که به اکثر نقاط جهان سفر کرده‌اند، هند را بهشتی بر روی زمین نام می‌برند. مناظر زیبا و حیرت‌آور، مردمی گرم با لباس‌های رنگی و فرهنگ متفاوت از دیگر نقاط دنیا شما را به این سوی آسیا می‌کشاند تا از گردش و ماجراجویی در این سرزمین سحرانگیز لذت ببرید. اگر با تور هند به این کشور سرسبز سفر می‌کنید بهتر است با ما همراه باشید تا چند جاذبه طبیعی هندوستان را برایتان معرفی کنیم.هند پر از زمین‌های وسیع و غنی، جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌هایی زیبا، کوه، چمنزار، سواحل گرمسیری است. جاذبه‌های طبیعی هند از شرق به غرب، شمال به جنوب، تمام خواسته‌ها و انتظارات دوست داران طبیعت را فراهم می کند. به همین دلیل هندوستان به هفتاد و دو ملت مشهور است.

 


Pithoragarh, Uttarakhand


پیتوراگار در منطقه شرقی اوتارخند واقع شده است. این منطقه دارای زیبایی طبیعی، چمنزارهای با ارتفاع زیاد است و می‌توان اینجا را نقطه شروع بازدید از بنای کایلاش و مانساروار دانست. پیتوراگار چشم انداز فوق العاده‌ای از کوه ناندا دوی، اپی او نپال و پانچاچولی دارد که در سفرتان به این منطقه دیدن این منظره فراموش نشدنی را از دست ندهید. همچنین قلعه پیتوراگار و منطقه حفاظت شده اسکوت است که می‌توانید گیاهان و جانواران بسیاری را در آنجا ببینید. در فعالیت‌هایی از قبیل اسکی، قایق سواری کایاک و ماهیگیری نیز از جمله از تفریحات این منطقه است.

 

معرفی ۵ باغ زیبای کشور پهناور هند برای گردشگران زیبادوست

 

 

Pithoragarh

 


Munnar, Kerala


اگر علاقه‌مندید بدانید چای به چه صورتی رشد می‌کند توصیه می‌کنیم در سفرتان با تور هند به مونار که به مزارع چای و ادویه‌اش معروف است بروید. در صورتی که اهل طبیعت و کمپ زدن باشید می‌توانید با کمپینگ در طبیعت بکر این منطقه، به تماشای حیات وحش، تماشای پرندگان، ماهیگیری، قایق سواری، صخره نوری و بسیاری تفریحات دیگر بپردازید. برای تجربه تفریحات جدید، حتما شیکارا، قایق معروف این منطقه را امتحان کنید و در میان زیبایی چشم نواز طبیعت خاطرات خوشی را برای خود ثبت کنید. آبشارهای آتاکود و قله آنامودی نیز از دیگر جاذبه‌های طبیعی هندوستان در مونار می‌باشند.

 

 

Munnar

 


Valley of Flowers, Uttarakhand


دره گل‌ها یکی از هیجان انگیزترین و جذاب‌ترین اماکن دیدنی در اوتارخند است. تنوع گیاهان باعث شده طب سنتی در این منطقه وجود داشته باشد و انواع مختلفی از حیوانات از جمله پلنگ برفی، خرس سیاه آسیایی، گوسفند آبی و گوزن را می‌توانید به چشم ببینید. بهترین زمان طبیعت گردی مخصوصا برای دیدن گل‌ّ‌ها در این منطقه تیر، مرداد و شهریور است.

 

زیباترین قاب‌های هند از نظر بلاگرهای معروف دنیا

 

 

Valley of Flowers

 


Coorg, Karnataka


کورگ واقع در جنوب کارناتاکا به اسکاتلند هندوستان معروف است. در این منطقه می‌توانید از مزارع قهوه، مناظر زیبا، روستاها و آبشارهای فوق العاده دیدن کنید.

 

 

Coorg

 


Chail, Himachal Pradesh


چیل یکی از مناطق خالی و پر از آرامش در میان تپه های شیوالیک است که به عنوان منطقه‌ مناسبی برای سفر در تابستان محسوب می‌شود. این جاذبه طبیعی در اطراف جنگل‌های دودر و کاج هندوستان قرار دارد. اگر از عکاسی و گشت و گذار در طبیعت لذت می‌برید، رفتن به این منطقه انتخاب خوبی خواهد بود. همچنین می‌توانید از دریاچه Sadhupul، کاخ چیل، بنای کالی و منطقه حفاظت شده چیل نیز دیدن کنید.

 

۸ چشم‌انداز زیبا برای تماشای غروب آفتاب در هند

 

 

Himachal Pradesh

 


Khajjiar, Himachal Pradesh

خاجیار به سوییس کوچک هند معروف است. جنگل‌های انبوهش، سبزه زارهای زیبا و قله‌های برفی کوه‌ها، منظره کارت پستالی را برایتان تصویر می‌کند و برای عاشقان طبیعت بسیار جذاب خواهد بود. در منطقه انجام فعالیت‌هایی ماجراجویانه از قبیل پاراگلایدر ، اسب سواری و طبیعت گردی برایتان خاطره ساز خواهد بود. یکی دیگر از بخش های مهم خاجیار به نام منطقه حفاظت شده حیات وحش کالاتوپ، جایگاه حیوانات و گیاهان متفاوت و خوبی است.

 

 

Himachal Pradesh

 


 Kaas Plateau, Maharashtra


در فلات کاس می‌توان ۸۵۰ گونه خاص و متفاوت گل و گیاه را مشاهده کرد. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه مرداد و شهریور است، چرا که زیبایی شکوفه‌ها شما را شگفت زده خواهند کرد. به دلیل شناخت کم این منطقه توسط توریست‌ها، جمعیت زیادی از گردشگر خارجی در آن منطقه نخواهید یافت.

 

تصاویری که زیبایی‌های هند را به رخ می‌کشد

 

 

Maharashtra

۲۷ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران