۸ مرکزخرید کوالالامپور برای خرید سوغاتی‌های زیبا

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۸ مرکزخرید کوالالامپور برای خرید سوغاتی‌های زیبا

کوالالامپور در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری شرق آسیا شده است. شهری مدرن با برترین امکانات رفاهی و اقامتی. شهری جذاب برای آنهایی که به دنبال تفریحات خاص و عجیب‌اند. شهری با محله‌های متفاوت که هرکدامشان یک جاذبه‌ی گردشگری به حساب می‌آیند. شهری که شب‌هایش زیر نور لامپ‌های نئونی روشن است و روزهایش زیر نور آفتابی که از پشت ابر می‎‌تابد. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال خریدن بهترین سوغاتی‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۸ مرکزخرید معتبر و معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Mid Valley Megamall


این مرکزخرید یکی از بزرگترین مراکزخرید جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید که پاسخگوی تمام نیازهای شهروندان و گردشگران کوالالامپور است. مرکزخریدی که می‌توانید سراغ مدهای روز دنیا را در آن بگیرید. مرکزخریدی که بیش از ۴۰۰ واحد تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند. مرکزخریدی که معتبرترین برندهای دنیا در آن شعبه دارند. در سفرتان با تور کوالالامپور اگر می‌خواهید سوغاتی‌های لوکس خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکزخرید معروف در کوالالامپور مراجعه کنید. جاییکه جدای از یک مرکزخرید بودن یک مرکز تفریحی نیز به حساب می‌آید. سالن سینما، زمین بازی کودکان و انواع رستوران‌های موجود در این مرکزخرید همگی بیانگر این موضوع هستند.

 

 

Mid Valley Megamall

 


۲- Sungei Wang plaza


این مرکزخرید یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کوالالامپور به حساب می‌آید که امروزه ظاهرش به مانند دیگر مرکزخریدهای این شهر مجلل نیست اما آنچه درونش به فروش می‌رسد همگی مد و به روز هستند. مرکزخریدی که می‌شود در دل طبقات آن گشت و هرچیز که به عنوان سوغاتی مد نظرتان می‌آید را خرید. مرکزخریدی که قیمت اجناسش نسبت به دیگر مرکزخریدهای کوالالامپور ارزان‌تر است. پوشاک، بدلیجات، کیف و کفش بیشترین اجناس این مرکزخرید برای فروش به حساب می‌آیند. این مرکزخرید یکی از مرکزخریدهای محبوب نزد شهروندان کوالالامپور است و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور 

 

Sungei Wang plaza

 


۳- Bangsar Village 1 & 2


یک مرکزخرید عالی و معروف که بنایش جز بناهای معروف شهر به حساب می‌آید. بنایی که از دو ساختمان تشکیل شده است. ساختمان‌هایی که به وسیله یک پل به یکدیگر وصل می‌شوند. ساختمان شماره یک این مرکزخرید یکی از مجلل‌ترین محل‌های خرید در کوالالامپور به حساب می‌آید که بیشتر برندهای معتبر دنیا در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش در آن شعبه دارند. ساختمان شماره ۲ این مرکزخرید نیز بهترین فود کورت‌های کوالالامپور را در خود دارد که با رفتن به آنها می‌توانید انواع غذاهای فست فودی و پیتزاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین می‌توانید دسرهای معروف این شهر را نیز در ساختمان شماره ۲ این مرکزخرید نوش جان کنید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید 

 

Bangsar Village

 


۴- The Gardens mall


در سفرتان به کوالالامپور اگر جدای از خرید قصد دارید یک فیلم عالی نیز ببینید به شما توصیه می‌کنیم به این مرکزخرید مراجعه کنید. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و یکی از باامکانات‌ترین سینماهای شهر را در خود دارد. مرکزخریدی که برندهای معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی و همینطور ساعت و جواهرات در آن شعبه دارند. مرکزخریدی که در نزدیکی مید ولی قرار دارد و از طریق یک زیرگذر به آن وصل می‌شود.

 

 

The Gardens mall

 


۵- Central Market


این مرکزخرید در یک بخش قدیمی شهر واقع شده است و یکی از مرکزخریدهای معتبر شهر به حساب می‌آید. مرکزخریدی که با رفتن به آن می‌توانید سوغاتی‌های خاص مالزی از جمله صنایع دستی را خریداری کنید. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آن استقبال گرم می‌کند. مرکزخریدی که از فروشندگانش بیشترین تخفیفات را می‌توانید بگیرید.

 

 

Central Market

 


۶- Pavilion Kuala Lumpur


اگر اهل خریدن برند هستید و می‌خواهید اجناس با کیفیت خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به کوالالامپور به این فروشگاه مراجعه کنید. جاییکه می‌توانید مدهای برتر پوشاک شرق آسیا را در آن بیابید و خریداری کنید. جاییکه رویدادهای مربوط به فشن زیاد در آن برگزار می‌شوند و میزبان هفته مد کوالالامپور است.

 

 راهنمای اولین سفر به کوالالامپور 

 

Pavilion Kuala Lumpur

 


۷- Suria Klcc


یک مرکزخرید زیبا و جذاب که آبنمایش بسیار معروف است. مرکزخریدی که شب‌ها در پس زمینه آبنمای موزیکالش تبدیل به یکی از زیباترین بناهای شهر می‌شود. مرکزخریدی که در میان برج‌های معروف پتروناس واقع شده است و با رفتن به آن می‌توانید اجناس معتبر و برند خریداری کنید.

 

 آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی کوالالامپور 

 

Suria Klcc

 


۸- Lot 10


لات ۱۰ یکی از مرکزخریدهای واقع شده در محله بوکیت کوالالامپور است که جدای از واحدهای تجاری برای فروش لباس‌ها و کفش‌ها و ساعت‌ها، رستوران‌های خوبی نیز در خود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Lot 10

۰۵ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران