۱۰ مرکزخرید لوکس پکن برای خرید سوغاتی‌های زیبا

جاذبه‌های گردشگری پکن
۱۰ مرکزخرید لوکس پکن برای خرید سوغاتی‌های زیبا

پکن یکی از برترین شهرهای شرق آسیاست که نامش بسیار سر زبان گردشگران می‌آید. شهری پر جمعیت و پر امکانات. شهری سرگرم‌کننده و جذاب برای آنهایی که عاشق دیدن چیزهای متفاوت و تجربه‌های هیجان‌انگیز هستند. شهری با مردمانی پرکار و پرتلاش. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال مرکزخریدهایی درجه یک برای خریدن بهترین سوغاتی‌ها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ مرکزخرید معروف و مهم این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- پلازای شرقی


در زمینی به وسعت ۱۳۰ هزار مترمربع در قلب شهر پکن مرکزخریدی واقع شده است که یکی از بزرگترین شعبه‌های مرکزخرید پلازا در کشور چین است. مرکزخریدی که در آن هرچیزی که تصورش را می‌کنید می‌توانید بیابید و با قیمت‌های استاندارد خریداری کنید. مرکزخریدی که دسترسی مناسبی دارد و در مجاورت ایستگاه متروی وانگ فوجینگ قرار دارد. مرکزخریدی که درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

بهترین فروشگاه‌های خرید سوغات و هدیه در پکن

 

 

 پلازای شرقی

 


۲- مرکزخرید سولانا


یک مرکزخرید بزرگ و شگفت‌انگیز که بیشتر مورد توجه گردشگران اروپایی است. مرکزخریدی که بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری فعال در خود دارد و بیشتر برندهای معتبر دنیا در زمینه‌های مختلف پوشاک، کیف، کفش، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و... در آن شعبه دارند. مرکزخریدی که به آبنماهای زیبایش در شهر پکن شناخته می‌شود و درهایش تنها در ۴ روز هفته به روی بازدیدکنندگانش باز است. در سفرتان به پکن در روزهای جمعه، شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه می‌توانید از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به این مرکزخرید مراجعه کنید و بهترین سوغاتی‌های سفر به چین‌تان را خریداری کنید.

 

 

 مرکزخرید سولانا

 


۳- مرکزخرید شین کنگ


شین کنگ یک مرکزخرید درجه یک و بزرگ است که بیش از ۹۰۰ واحد تجاری فعال دارد. مرکزخریدی که برندهای معتبر دنیا در آن شعبه دارند و شاید برایتان جالب باشد بدانید بزرگترین فروشگاه برند گوچی در سراسر آسیا در این مرکزخرید واقع شده است. جاییکه بسیاری از واحدهای تجاری‌اش اجناس‌شان را به حراج گذاشته‌اند. البته اجناسی که فصل استفاده از آنها گذشته باشند. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است. مرکزخریدی که در خیابان جیانگو پکن واقع شده است.

 

 

مرکزخرید شین کنگ

 


۴- مرکزخرید the-place


دو ساختمان ۴ طبقه‌ی بزرگ در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا یکی از بزرگترین و معتبرترین مرکزخریدهای پکن را تشکیل دهند. مرکزخریدی که مدهای روز دنیا ر زمینه‌ی پوشاک در آن عرضه می‌شوند و یکی از معروف‌ترین مراکزخرید پکن برای خرید ساعت به حساب می‌آید. مرکزخریدی که جدای از واحدهای تجاری چندین واحد تفریحی مانند مرکز ماساژ و اتاق‌های آرامش‌بخش دارد.

 

بهترین بازارهای پکن برای آن‌ها که عاشق مد هستند

 

 

مرکزخرید پلیس

 


۵- مرکزخرید yintai


یک مرکزخرید مجلل که یک مرکز تفریحی نیز به حساب می‌آید و از سه ساختمان تشکیل شده است. مرکزخریدی که برندهای لوکس دنیا در آن شعبه دارند و هرچه از طبقه‌ی همکف آن به سوی طبقات فوقانی‌اش بروید می‌توانید با فروشگاه‌های لوکس‌تر و اجناس گران‌تر و با کیفیت‌تر مواجه شوید. درهای این مرکزخرید که در خیابان جیانگومنوادانچی واقع شده است همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

مرکزخرید اینتای

 


۶- مرکزخرید jinyuan yansha


این مرکزخرید بزرگترین مرکزخرید کشور چین به حساب می‌آید که مساحتش نزدیک به 2 میلیون متر مربع است. مرکزخریدی که در آن بیش از 230 پله برقی به کار گرفته شده است و هرچه بخواهید را در آن می‌توانید بیابید. مرکزخریدی که بازدید از آن خودش جزو تفریحات ویژه سفر به شهر پکن به حساب می‌آید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

مرکزخرید جینیوان یانشا

 


۷- مرکزخرید capital land


سه ساختمان مجزا در کنار یکدیگر به زیبایی هرچه تمام قرار گرفته‌اند تا یکی از پیچیده‌ترین بناهای معماری چین در غرب شهر پکن این کشور واقع شود. بنایی که یکی از معتبرترین مرکزخریدهای پکن است و روزانه از هزاران خریدار میزبانی می‌کند. مرکزخریدی که در خیابان زیزیمنیاو شماره یک این شهر واقع شده است و دسترسی مناسبی از جای‌جای شهر دارد.

 

شش نکته مهم برای کسانی که به تنهایی عازم کشور چین هستند

 

 

مرکزخرید زایزمن

 


۸- مرکزخرید گیت


این مرکزخرید برای آنهایی که می‌خواهند بهترین لباس‌ها را در سفر به پکن خریداری کنند یکی از مناسب‌ترین مکان‌هاست. چرا که یکی از معروف‌ترین مراکزخرید پوشاک در پکن به حساب می‌آید که درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی گردشگران باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

مرکزخرید گیت

 


۹- مرکزخرید سنلیتون


یک مرکزخرید عالی که جدای از یک واحد تجاری مجلل بودن، یک واحد تفریحی عالی نیز در شهر به پکن به حساب می‌آید. چرا که چندین سالن سینمای درجه یک و بیش از ۳۰ رستوران معروف شهر پکن را در خود جای داده است. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

مرکزخرید سنلیتون

 


۱۰- مرکزخرید ژیدان جوی


مرکزخریدی در ۱۳ طبقه که بزرگترین سالن سینمای دیجیتال کشور چین را در خود جای داده است و یکی از برترین مرکزخریدهای این کشور برای کالاهای آرایشی و بهداشتی به حساب می‌آید. مرکزخریدی که برای رسیدن به آن می‌توانید از خط ترن شماره یک استفاده کنید و در ایستگاه ژیدان پیاده شوید.

 

در شهرهای بزرگ چین برای خرید به کدام مراکز و بازارها مراجعه کنیم؟

 

 

مرکزخرید ژیدان جوی

۱۳ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران