بهترین نقاط پکن برای صبحانه و برانچ

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین نقاط پکن برای صبحانه و برانچ

پکن پایتخت زیبای کشور وسیع چین دارای جاذبه‌های دیدنی زیادی از دوره‌های گذشته و زندگی مدرن و امروزی است. پکن شهری است که در طول دوره‌های متمادی رویدادهای زیادی را از سر گذرانده تا حالا به این شکلی که می‌بینیم درآمده است. در سفر با تور پکن برای زیر و رو کردن این شهر بزرگ و هزار داستان باید صبح را با انرژی شروع کنید. ما در اینجا بهترین نقاط پکن برای خوردن صبحانه و برانچ را معرفی می‌کنیم.

 

The Rug

شکم پرستانی که از منطقه Chaoyang بازدید می‌کنند باید برای خوردن صبحانه به روگ بروند. این رستوران یکی از مهم‌ترین نقاط پکن برای خوردن صبحانه است. این رستوران با استفاده از مواد تازه و غذاهای تلفیقی با ترکیب زیبا، یک تجربه آشپزی مناسب برای رزروهای گاه به گاه بزرگ و مناسبتی، نشست‌های تجاری و گرو‌ه‌های کوچک صمیمی‌تر ارائه می‌دهد که در ذهن‌ها می‌ماند. این رستوران جدا از محیطی جذاب و آرامشبخش بر منویی سالم و مغذی تاکید داشته و گزینه‌های گیاهی، سالم، و تلفیقی و امروزی ارائه می‌دهد که به سادگی نمی‌توان مزه و طعم آن‌ها را فراموش کرد.

آدرس: Nan San Li Tun Lu, Chaoyang Qu Beijing Shi, China

 

Jing-A Brewing Co

این رستوران که تنها فقط چند قدم دورتر از روگ واقع یکی از بهترین نقاط میان وعده (برانچ) است که در کنار نوشیدنی‌های محلی دستساز غذای تلفیقی فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد. فضای داخلی کوچک و دنج و صمیمی است و احساسی شبیه بودن در کابین‌های خصوصی را القا می‌کند. جالب است بدانید آن‌ها نوشیدنی‌های صبحگاهی آماده می‌کنند که کاملا مناسب ابتدای روز و خوردن با برانچ هستند.

 

۷ کافه‌ی زیبا و دنج چائویانگ پکن

آدرس: Courtyard 4 Gonti North Road, Sanlitun, Chaoyang, Beijing, China

 

N'Joy

رستوران N’Joy که در هتل NUO واقع شده به دلیل بوفه صبحانه بسیار چشمگیر و رنگارنگش، مشهور است و یکی از پرطرفدارترین غذاخوری‌های صبحگاهی پکن شناخته می‌شود. هرگز در اینجا تصورش را نمی‌کنید برای صبحانه چه غذاهای مفصل و خوشمزه‌ای را قرار است امتحان کنید. این رستوران با منویی شامل خرچنگ دریایی، خاویار، سوشی، انواع پنیرها و گوشت‌های کبابی این فرصت را می‌دهد تا آنجا که می‌توانید از خوردن غذاهای چشمگیر لذت ببرید. با توجه به منوی بسیار گسترده آن‌ها واقعا بعید است که بتوانید با یک بار غذا خوردن همه آن‌ها را امتحان کنید اما دست کم از تجربه غذا خوردن در آن‌جا و سطح کیفی‌شان خیالتان راحت خواهد بود.

آدرس: China, Beijing, Chaoyang, Jiangtai Rd, 将台路甲2号

 

Bottega

این رستوران در اصل به خاطر پیتزاهای فوق‌العاده‌اش شناخته شده است، اما برای صبحانه برای افرادی که عاشق غذاهای ایتالیایی هستند منویی شایسته تدارک دیده است. منوی غذای سبک بوگتا، چه سالم و چه دلچسب، می‌تواند گرسنگی را به طریقی برطرف کند که دیگر رستوران‌ها و منوی‌های پر زرق و برق نتوانسته‌اند انجامش دهند. این رستوران با ارائه صبحانه سنتی و به کار بردن پیچ و تاب‌هایی به سبک خودش چیزی بیش از آنچه که انتظار دارید برا ارائه می‌دهد.

 

برترین جاذبه‌های گردشگری شهر پکن

آدرس: 2/F Nali Patio, 81 Sanlitun Road,, Chaoyang, Beijing, China

 

Q-Mex Bar Taqueria

برخلاف سایر نقاط برانچ در پکن، Q-Mex Taqueria گرسنگی اواسط صبح پکنی‌ها را با غذاهای تاثیرگذار مخصوص صبحانه مکزیکی عجیب و غریب برطرف می‌کند. این رستوران بیشتر برای شام و رویدادهای مناسبتی‌اش شناخته می‌شود اما منوی آن به حدی خوب است که خود به خود مردم را برای صبحانه هم جذب می‌کند. منوی غذای سبک Q-Mex که غذاهای سنتی مکزیکی را در طول روز ارائه می‌دهد، شامل غذاهایی مانند chorizo و تخم مرغ و تاکوهای صبحانه و البته کوکتل‌های مارگاریتا است.

آدرس: Chaoyang Beijing, China

 

Feast Food by EAST

این رستوران که در هتل ایست واقع شده برای آخرهفته‌ها منویی مفصل تدارک می‌بیند. منوی صبحانه رستوران منحصر به فرد است، انتخاب کورس اصلی در بالای بوفه و همچنین انتخاب نوشیدنی آزاد نیز است در واقع با چنین شرایطی به سختی بتوانید از آن چشم پوشی کنید. بوفه صبحانه Feast به اندازه سایر غذاهای با کیفیت در سراسر شهر قابل توجه است و مجموعه‌ای از غذاها مانند غذای سبک، گوشت گاو واگیو، غذاهای دریایی و میوه‌های تازه را ارائه می‌دهد. چیزی که آن را از سایر بوفه‌های صبحانه در شهر جدا می‌کند، این است که قیمت آن فوق العاده مناسب است.

 

تجربه خرید در بهترین مراکز خرید پکن

آدرس: 22号 Jiu Xian Qiao Lu, Chaoyang Qu Beijing Shi, China

 

MOKA Bros

این رستوران که برای صبحانه‌اش شناخته شده است، بین محلی‌ها بسیار محبوب است. نمای بیرونی MOKA Bros کاملا از بتن ساخته شده و نام رستوران را با حروف بزرگ، پررنگ و سیاه درج کرده‌اند. فضای داخلی آن از آجر سفید براق، و جملات الهام بخشی از طنز تشکیل شده است. در اینجا انتظار قهوه خوشمزه، غذاهای مخصوص صبحانه و کارکنان خوش برخورد را داشته باشید.

 

بهترین نودل پکن را در این رستوران‌ها بخورید

آدرس: San Li Tun, Chaoyang Qu Beijing Shi, China

۲۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران