بهترین استخرهای روباز برای آبتنی در روزهای گرم پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین استخرهای روباز برای آبتنی در روزهای گرم پکن

وقتی روزهای گرم سال به شهرهای مختلف دنیا سفر می‌کنید، مطمئنا یکی از ایده‌ها برای خنک کردن خودتان رفتن به پارک‌های آبی یا استخرهای روباز است. جایی که هم می‌توانید تفریح کنید و هم دمای بدنتان را پایین آورده برای یک روز دیگر و سفری خوش آماده شوید. جدا از پارک‌های آبی، پکن دارای چندین و چند استخر روباز عالی‌ست که ما قصد داریم چند نمونه از بهترین‌هایشان را در این پست به شما معرفی کنیم تا در سفر تابستانه خود با تور چین نهایت لذت را از آنها ببرید.

 


استخر پارک ورزشی Baolian


این مجموعه هم دارای استخر سرپوشیده و هم استخر رو باز است، به این ترتیب شما هر دو انتخاب را در یک مجموعه خواهید داشت. البته تنها یک استخر در این مجموعه وجود نداشته و Baolian دارای چندین استخر و همچنین استخر مخصوص کودکان نیز هست. استخرهای عمیق و خوبی نیز برای بزرگسالان وجود دارد که اگر در ساعات اولیه صبح در آن‌ها شرکت کنید، امکان شنا در طول استخر را خواهید داشت، در غیر این صورت باید در شلوغی استخر به تفریح و بازی با دیگران بپردازید. هزینه این استخر ۷۰ یوان برای بزرگسالان و برای بچه‌ها رایگان است.

 

 لیستی از فعالیت‌هایی که تنها درسفر به پکن می‌توانید تجربه کنید 

 

 

Baolian

 


آدرس: 48 Beiwa Xili, Haidian District

 


پارک Chaoyang


اصلا چیزی هست که پارک Chaoyang در خود نداشته باشد؟ این پارک بزرگ دارای دریاچه‌ای بزرگ، فضایی سبز و انواع مراکز تفریحی است که استخر عمومی آن بخشی از این جاذبه محسوب می‌شود. این استخر مرکزی تفریحی است و برای شنا ساخته نشده، در عوض چندین بازی ساده آبی برای کوچک‌ترها داشته و حتی یک منطقه شنی برای بازی آن‌ها نیز در آن ساخته شده است. استخر بزرگ و جا دار بوده اما به واسطه محلی که در آن واقع شده، همیشه آن را شلوغ خواهید یافت. ورودی پارک ۵ یوان است و برای ورود به استخر در روزهای آخر هفته نفری ۱۵۰ یوان باید بپردازید و در دیگر روزهای هفته تنها ۹۰ یوان. نکته دیگر اینکه استخر از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب فعالیت می‌کند.

 

 معرفی بهترین پارک‌های سرپوشیده پکن برای کودکان و نوجوانان 

 

 

 پارک Chaoyang

 


آدرس: 1 Nongzhan Nan Lu, Chaoyang district

 


Crab Island


این مجموعه یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات آبی در پکن به حساب می‌آید. با اینکه شما با یک مرکز بزرگ مواجهید، اما در نهایت این مکان شامل چند استخر شده و یک پارک آبی محسوب نمی‌شود. دو استخر بزرگ عالی و یک استخر موج مصنوعی باعث می‌شود، Crab Island از بهترین مکان‌ها برای تفریح و شنا به حساب بیایند. از دیگر نکات مهم نیز ساحل شنی مصنوعی آن است که بهترین در پکن و از جمله بهترین‌ها در جهان است. استخر مخصوص کودکان و تجهیزات رفاهی بسیار خوب از دیگر مزیت‌های این مکان به محصوب می‌شوند. بلیط ورود به Crab Island ۶۰ یوان برای بزرگسالان و ۴۰ یوان برای کوچک‌ترهاست و زمان فعالیت آن نیز ۹ صبح تا ۹ شب است.

 

 

Crab Island

 


آدرس: 1 Xiedao Lu, Chaoyang district

 


هتل Emperor Beijing Qianmen


این استخر متعلق به بوتیک هتل لاکچری Emperor Beijing Qianmen است و از بهترین استخرهای پکن محسوب می‌شود که عموم می‌توانند از آن استفاده کنند. البته استخر برای اعضای خود هتل رایگان بوده و تنها تعداد محدودی بلیط فروشی برای افراد غیره دارد، با این حال بلیط ۲۵۸ یوانی آن و همچنین همین بلیط فروشی محدود باعث می‌شود به هیچ وجه خلوتی آن به هم نخورد. جدا از زیبایی استخر و امکانات بسیار خوبی که دارد،اشراف آن به شهر ممنوعه و دیدن این منظره‌ی عالی از داخل استخر است که این مکان را تا این حد محبوب و البته معروف کرده است. شما می‌توانید از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب از این استخر استفاده کنید.

 

بهترین تم پارک‌های پکن برای گردش با بچه‌ها

 

 

 Emperor Beijing Qianmen

 


آدرس: 87 Xianyukou Hang, Dongcheng district

 


Liulang Natatorium


این مکان در جنوب دروازه "قصر تابستانی" واقع شده و مکانی عالی برای تفریح و گریز از شلوغی‌های مرکز شهر است. با این حال با توجه به وسایل نقلیه عمومی، دسترسی به این استخر بسیار آسان بوده و قیمت ۳۰ یوانی آن نیز، Liulang Natatorium را به جایی نسبتا ارزان قیمت با امکانات بسیار خوب برای تفریح بدل کرده است. استخر بزرگسالان، منطقه بازی‌های آبی برای کودکان و مجموع مساحت ۱۰ هزار متر مربعی باعث شده تا جمعیت زیادی که به Liulang Natatorium می‌آیند، با خیال راحت بتوانند در آن به تفریح مشغول شوند.

 

پارک بازی Happy Valley پکن؛ مکانی مفرح و خانوادگی

 

 

  Liulang Natatorium

 


آدرس: Near Summer Palace south gate, Kunming Dong Lu, Haidian district

 


پارک Qingnianhu


با محوطه‌ی ۱۵ هزار متر مربعی، پارک پارک Qingnianhu یکی از مراکز تفریحی بسیار خوب در پکن به حساب می‌آید، با این حال ما با استخر بسیار عالی این مجموعه کار داریم که در کنار ایجاد محیطی عالی برای تفریح و آبتنی، چند سرسره نیز در خود دارد که اگر چه آن را به یک پارک آبی بدل نمی‌کند، اما برای تفریح بچه‌ها وسایل خوبی به حساب می‌آید. برای بودن در این استخر زیبا نیز تنها باید ۲۰ یوان پرداخت کنید و بچه‌های زیر ۱۳۰ سانتی متر نیز می‌توانند با پرداخت ۱۵ یوان به این مکان بروند.

 

 

  پارک Qingnianhu

 


آدرس: Qingnianhu Gongyuan Shuishangshijie Andingmenwai Dongcheng district

۲۵ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران