بهترین کلاب‌های شبانه پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین کلاب‌های شبانه پکن

رفتن به کلاب‌های شبانه در سفرهای خارجی یکی از محبوب‌ترین کارهایی است که گردشگران ایرانی دوست دارند. چرا که با رفتن به این مکان‌ها می‌توان ساعت‌ها به رقص مشغول بوده و شبی هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برای خود رقم زد. به طوری که نایت کلاب‌ها پرطرفدارترین مکان‌هایی هستند که در لیست تفریحات شبانه اغلب مقاصد گردشگری قرار دارند. از آنجایی که تور پکن این روزها توریست‌های بسیاری را جذب خود کرده این بار قصد داریم تا در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین کلاب‌های شبانه پکن بپردازیم. برای این منظور در ادامه مطالب با ما باشید.

 

کلاب شبانه میکس (MIX Night Club)

کلاب شبانه میکس که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین کلوپ‌های شبانه در پکن محسوب می‌شود. به همین دلیل در این مکان بیشتر از هر جای دیگری شاهد پخش شدن آهنگ‌های قدیمی توسط دی جی‌ها خواهید بود. پس اگر دوست دارید تا هر چند وقت یک بار در میان آهنگ‌های هیپ هاپ و موسیقی‌های شاد رقصی شاهد موسیقی‌های قدیمی نیز باشید رفتن به میکس کلاب پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود. با توجه به نظرات اغلب گردشگران و بومیان پکن میکس بهترین مکان برای لذت بردن از ساعات شب به همراه موسیقی و نوشیدنی‌های متنوع است. از همه چیز مهم‌تر اینکه هزینه رفتن به کلاب شبانه میکس چندان گران نبوده و مردان تنها با پرداخت ۳۰ یوان چین می‌توانند وارد این مجموعه شاد باشند. ورود برای زنان در میکس کلاب رایگان است.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌های توریستی در پکن

 

کلاب شبانه دستینیشن (Destination Night Club)

کلاب شبانه دستینیشن که به صورت خلاصه‌وار با نام دس نیز شناخته می‌شود یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای لذت بردن از تفریحات شبانه در پکن است. این مکان در مقایسه با جاهای مشابه دیگر از آزادی بیشتری برخوردار است که همین سبب شده از نظر بسیاری افراد محبوبیت بیشتری پیدا کند. تقریبا هر هفته در کلاب شبانه دس مهمانی‌های موضوعی متنوعی برگزار می‌گردد. در این مهمانی‌ها از دی جی‌های معروف چینی و خارج از کشور دعوت می‌کند تا اجراهای بی‌نظیر خود را برای علاقه‌مندان به نمایش بگذارند.

 

کلاب شبانه ترینیتی (Trinity Night Club)

مورد بعدی از مکان‌هایی که موفق شده نام خود را در لیست جذابترین کلاب‌های شبانه پکن بگنجاند، کلاب ترینیتی است. این مجموعه که به تازگی در منطقه سانلیتون پکن (Sanlitun) افتتاح شده، به لطف دی جی‌های حرفه‌ای خود و نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع افراد بسیار زیادی را به عنوان مشتری دائمی به خود جذب کند. در مقایسه با سایر کلاب‌های شبانه در سانتیلون، ترینیتی فضای نسبتا کوچکی دارد. البته همین فضای کوچک از نظر بسیاری از افراد مزیت به حساب می‌آید؛ زیرا سبب به وجود آمدن فضای دنج و دوست داشتنی‌تری شده است.

 

جذاب‌ترین خیابان‌های پکن برای گردش

 

کلاب شبانه وی پلاس لونژ (V Plus Lounge Night Club)

وی پلاس لونژ یک کلاب شبانه و بار همه چیز تمام برای تفریح کسانی است که به رقص و موسیقی در شب علاقه‌مند هستند. پس اگر با تور پکن سفر کرده و به دنبال مکانی پرشور برای رقصیدن و لذت بردن از موسیقی هستید پی پلاس گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین برای کسانی که قصد رفتن به یک بار دنج روی پشت بام را برای لذت بردن از منظره شبانه و زنده شهر پکن دارند نیز وی پلاس لونژ را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که این مکان مجموعه‌ای از یک کلاب شبانه پر شور و هیجان و بار دنج در پشت بام را به صورت یکجا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همه چیز محدود به این موارد نبوده و با انتخاب این مکان فرصت لذت بردن از منو غذایی خوشمزه آن را نیز خواهید داشت.

 

کلاب شبانه آنجل (Angel Night Club)

کلاب شبانه آنجل که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد، به نظر م‌ رسد یک نایت کلاب نسبتا نوستالژیک باشد؛ چرا که اغلب آهنگ‌های این مکان قدیمی بوده و شما را به سال‌های خیلی گذشته در دنیای رقص و موسیقی خواهند برد. اصلی‌ترین مزیت کلاب شبانه آنجل نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع آن هستند که توسط افراد بسیار حرفه‌ای با نهایت کیفیت تهیه می‌شوند. مهم‌تر از آن اینکه قیمت‌ها نیز در مقایسه با دیگر مکان‌های مشابه مناسب است.  

 

کلاب شبانه ویکس (VICS Night Club)

از دیگر بهترین کلاب‌های شبانه پکن می‌توان به ویکس اشاره کرد. ویکس یکی دیگر از کلاب‌های شبانه قدیمی در پکن بوده و می‌توان گفت که تقریبا یکی از اولین مکان‌هایی در شهر پکن است که همبرگرهای غول‌پیکر و خوشمزه را در منوی خود داشت. بنابراین جای هیچ تعجبی نخواهد بود اگر بگوییم که VICS یکی از معدود کلاب‌های شبانه‌ای است که غذاهای خوشمزه‌ای را به مشتریان خود سرو می‌کند. از دیگر نقاط عطف این مکان دوست داشتنی می‌توان به پیست رقص بزرگ و مکان اختصاصی برای علاقه‌مندان به کارائوکه اشاره کرد.

 

راهنمای سفر مقرون به صرفه به پکن

 

کلاب شبانه پروپاگاندا (Propaganda Night Club)

پروپاگاندا یکی از داغ‌ترین و پر مخاطب‌ترین کلاب‌های شبانه در پکن می‌باشد که در سال‌های اخیر تاسیس شده است. این مجموعه از چند طبقه تشکیل شده که دو طبقه آن در روزهای آخر هفته به برگزاری‌های مهمانی‌های پر شور و هیجان اختصاص می‌یابد. طبقه اصلی آن نیز مکانی عالی برای نشستن در کنار دوستان و لذت بردن از نوشیدنی‌های متنوع به همراه پخش موسیقی است. طبقه پایین هم مکانی برای عاشقان رقص است. قطعا با وارد شدن به کلاب شبانه پروپاگاندا دیگر تمایلی به خارج شدن از آن را تا پاسی از صبح نخواهید داشت.

 

کلاب شبانه بوت (The Boat Night Club)

یکی از جالب‌ترین و البته متفاوت‌ترین کلاب‌های شبانه پکن، بوت به معنای قایق نام دارد. چرا که این کلاب بر روی یک قایق بازسازی شده قرار دارد که در رودخانه لیانگما در نزدیکی سانلیتون بی لو (Sanlitun Bei Lu) واقع گردیده است. دو طبقه در قایق وجود دارد و هر طبقه دارای یک بار و یک زمین رقص است که مشتریان می‌توانند از آهنگ‌های دی‌جی‌های محلی و بین‌المللی نهایت لذت را ببرند. همچنین انواع نوشیدنی‌های ترکیبی و خوشمزه با قیمت تنها ۵ دلار در آن سرو می‌شوند که قیمت خوبی در بین دیگر مکان‌های مشابه محسوب می‌شود.

 

کلاب شبانه بیبی فیس (Baby Face Night Club)

کلاب شبانه بیبی فیس که علاوه بر پکن شعبه‌های دیگری در شهرهای شانگهای و گوانگجو دارد، با اختلاف یکی از بهترین‌ها نه تنها در این شهرها بلکه در چین محسوب می‌شود. پس اگر به دنبال شبی مملو از هیجان و رقص هستید رفتن به این مکان را هرگز در طول سفر خود فراموش نکنید. بدون اغراق می‌توان گفت که سیستم‌های صدا و نور در بیبی فیس یکی از بهترین‌های شهر هستند و بهترین دی‌جی‌های ۵ شب هفته در آن حضور پیدا می‌کنند. همچنین این کلاب به برگزاری مهمانی‌های موضوعی شهرت دارد که چندین بار در ماه برگزار می‌شوند. پس اگر به چنین تفریحاتی علاقه‌مند هستید و قصد سفر با تور پکن را دارید، فرصت رفتن به کلاب شبانه بیبی فیس را هرگز از دست ندهید.

 

کلاب شبانه ورلد سوزی ونگ (The World of Suzie Wong)

در منطقه چائویان وکن، کلاب شبانه‌ای با نام ورلد سوزی وونگ قرار دارد که یکی از جذاب‌ترین‌های شهر به حساب می‌آید. این کلاب دارای سبک طراحی بسیار متفاوت و جالبی بوده و اغلب جوان‌های چینی برای داشتن یک شب پرهیجان و به یادماندنی رفتن به آن را ترجیح می‌دهند. معمولا برای گذراندن یک شب به یادماندنی در سوزی ونگ باید هزینه‌ای در حدود ۲۰ الی ۳۰ دلار را در نظر بگیرید. ناگفته نماند که این کلاب در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه در اوج شلوغی خود بوده و تا ساعت ۶ صبح باز است.

 

سفری ۳ روزه به مهمترین جاذبه‌های پکن

 

کلاب شبانه بانانا (Banana Night Club)

جمعیت بسیار زیاد، موسیقی‌های شاد و به روز، رقصنده‌های حرفه‌ای و تماشایی تنها گوشه‌ای از چیزهایی است که با رفتن به کلاب شبانه بانانا در پکن می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. چرا که همه چیز محدود به این موارد نبوده و علاقه‌مندان می‌توانند به سالن اسپایسی در طبقه بالا رفته و از اجرای دی جی‌های معروف جهانی نهایت استفاده را بکنند. کلاب شبانه بانانا در طول هفته از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۴:۳۰ و در روزهای آخر هفته از ۲۰:۳۰ الی ۵ صبح آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

 

کلاب شبانه بلوک ۸ (BLOCK 8 Night Club)

کلاب شبانه بلوک ۸، یکی از جدیدترین نایت کلاب‌ها در شهر پکن چین است که موفق شده در مدت زمان کم  به عنوان یکی از بهترین مکان‌های تفریحات شبانه شناخته شود. این کلاب یک مجموعه همه چیز تمام از سرگرمی‌های شبانه را در خود جای داده است. آنچه فضای ایم کلاب را جذاب‌تر کرده طراحی و سبک معماری متفاوت آن می‌باشد. برخلاف اکثر کلاب‌های شلوغ و پر هرج و مرج پکن، بلوک ۸ مکانی خنک‌تر و آرام‌تر است که در آن می‌توانید مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود را برگزار کنید. همان طور که گفته شد، بلوک ۸ یکی از مجلل و لوکس‌ترین نایت کلاب‌های پکن محسوب می‌شود. پس برای حضور در آن به بهترین شکل لباس بپوشید و از تمامی لحظات خود لذت ببرید.

 

کلاب شبانه بار بلو (BAR BLU Night Club)

یکی از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی در شب‌های پکن که هر روز باز بوده و دی‌جی‌های شناخته شده‌ای در آن حضور دارند، کلاب شبانه بار بلو است. در این مکان به صورت شبانه دو سبک مختلف موسیقی پخش شده و علاقه‌مندان به بیلیارد می‌توانند از این بازی در آن لذت ببرند. همچنین اگر در بار بلو احساس گرسنگی کردید، می‌توانید از منو غذایی آن که اغلب غذاهای خوشمزه غربی هستند نهایت لذت را ببرید. بار بلو همچنین یکی از بهترین تراس‌های شهر را در طول ماه‌های گرم‌ سال دارا می‌باشد که همین سبب محبوبیت دو چندان آن در بین مشتریان شده است. نکته جالب اینکه در کلاب شبانه بار بلو مسابقات متنوعی با جوایز هیجان‌انگیز برگزار می‌شوند که اشتیاق افراد را برای حضور در آن افزایش می‌دهند.

 

راهنمای گردش در پکن در اولین سفر

۲۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران