معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره پکن

برای داشتن یک سفر راحت و به یاد ماندنی انتخاب هتل مناسب از اهمیت بالایی برخوردار  است. شهرهای توریستی معمولا تنوع بالایی را از نظر محل اقامت به مسافران ارائه می‌دهند. طبق این گفته شهر پکن به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا دارای هتل‌های مختلفی می‌باشد که گردشگران می‌توانند با توجه به بودجه و سلیقه‌ای که دارند یکی از این هتل‌ها را انتخاب کرده و روزهای خوبی را در بازدید از این شهر زیبا بگذرانند. اگر شما نیز در سفر به اقامتگاه خود اهمیت زیادی می‌دهید و برنامه سفر به شهر پکن چین را دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. چرا که در این نوشته بهترین هتل‌های ۵ ستاره پکن را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

 

هتل جی دبلیو ماریوت (JW Marriott Hotel)

اولین مورد از هتل‌های لاکچری و مدرن که در شهر پکن وجود دارد هتل جی دبلیو ماریوت است. این هتل ۵ ستاره با فراهم کردن امکانات رفاهی در محیطی لوکس هر آنچه که از یک هتل انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر امکانات این هتل سبک معماری آن که از معماری شرقی الهام گرفته شده توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. مهم نیست که برای تجارت تور پکن را برای سفر انتخاب کرده‌اید یا گردش و تفریح؛ چرا که در هر صورت این هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. میهمانان این هتل می‌توانند با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای به استگاه مترو دسترسی پیدا کرده و توسط آن به هر نقطه شهر پکن بروند.

اتاق‌های هتل جی دبلیو ماریوت دارای تنوع بالایی بوده و مسافران می‌توانند با توجه به شرایط خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و رزرو کنند. از جمله این اتاق‌ها می‌توان به اتاق‌های استاندارد ۲، ۳، ۴، ۵ و ... نفره اشاره کرد. علاوه بر آن این هتل اتاق‌هایی به صورت خانوادگی و سوئیت‌ نیز دارد که به صورت کاملا مدرن و لوکس دکوراسیون شده‌اند. در اتاق‌ها می‌توانید از امکانات استاندارد یک هتل پنج ستاره به صورت تمام و کمال استفاده کنید. با اقامت در این هتل نیازی به نگرانی بابت پیدا کردن رستورانی با غذاهای خوشمزه برای سیر کردن شکم خود نخواهید داشت. چرا که رستوران هتل از منو غذایی متنوع و بسیار خوشمزه چینی و بین‌المللی برخوردار است و شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را آنجا میل کنید.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

از جمله نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر پکن به هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت عبارتند از:

  • خیابان وانگ فوجینگ در فاصله ۶ کیلومتری
  • میدان تیان آنمن در فاصله ۷.۳ کیلومتری
  • معبد بهشت در فاصله ۷.۴ کیلومتری
  • شهر ممنوعه پکن در فاصله ۷.۸ کیلومتری

آدرس: 83 Jianguo Road., Chaoyang, 100025 Beijing, China

 

هتل گرند میلنیوم (Grand Millennium Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره پکن، هتل گرند میلنیوم است. این هتل به معنای واقعی اقامتی رویایی و فوق‌العاده راحتی را برای مسافران خود فراهم می‌کند. چرا که تمامی امکانات رفاهی در سطح بالایی تامین شده و شما می‌توانید از لحظه به لحظه خود در این هتل لذت ببرید. از مزایای این هتل می‌توان به وجود ادارات و بانک‌های مهم شهر پکن در این حوالی اشاره کرد. بنابراین کسانی که با هدف تجارت تور پکن را برای سفر خود انتخاب می‌کنند می‌توانند کارهای اداری و بانکی خود را به راحتی انجام دهند. علاوه بر آن جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها و کافه‌های گوناگونی نیز در این نزدیکی‌ها وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در طول سفر از آن‌ها نیز بدون دشواری دیدن کنند.

از جمله زیبایی‌های هتل گرند میلنیوم که توجه مسافران را در نگاه اول به خود جلب می‌کند تزیین بخش‌های مختلف هتل با گل‌های زیبا است. شما در لابی، رستوران، کافه و ... می‌توانید از جلوه زیبای گل‌ها در این هتل لذت ببرید. از جمله امکانات رفاهی هتل که برای مسافران در نظر گرفته شده می‌توان به مرکز اسپای تخصصی، استخر و سالن ورزش آن اشاره کرد.

چند مورد از جاذبه‌های گردشگری شهر پکن که در این حوالی قرار دارند را در زیر گردآوری کرده‌ایم:

  • خیابان وانگ فوجینگ در فاصله ۴.۱ کیلومتری
  • میدان تیان آنمن در فاصله ۵.۵ کیلومتری
  • معبد بهشت در فاصله ۶.۳ کیلومتری
  • شهر ممنوعه پکن در فاصله ۵.۸ کیلومتری

آدرس: Fortune Plaza No. 7 DongSanHuan Middle Road, Chaoyang, 100020 Beijing, China

 

هتل سان ورد داینستی (Sunworld Dynasty Hotel)

یکی از بهترین و اما قدیمی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره شهر پکن، هتل سان ورد داینستی است. این هتل خاص اولین بار در سال ۱۹۹۰ در مرکز شهر پکن تاسیس شد. البته بعدها در سال ۲۰۰۸ کاملا مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه مسافران می‌توانند در محیطی لوکس و مدرن اقامتی بی‌عیب و نقض را در آن تجربه کنند. در دکوراسیون داخلی هتل و اتاق‌ها تمامی جزئیات با نهایت دقت در نظر گرفته شده‌اند. علاوه بر ظاهر زیبای این هتل رستوران‌های سان ورد داینستی با داشتن منو غذایی متنوع از انواع غذاهای چینی و بین‌المللی رضایت شما را جلب خواهند کرد.

در کنار تمامی امکانات و زیبایی‌های هتل سان ورد داینستی تعبیه شدن بخشی برای آب‌درمانی و ماساژ از نقطه‌ عطف‌های آن بوده و کمک بزرگی در رها شدن شما از تنش‌ها و استرس‌های زندگی و شغلی خواهد کرد. اگر تصمیم خود را برای اقامت در این هتل لوکس پکن گرفته‌اید می‌توانید با پیاده‌روی دسترسی بسیار آسانی به بخش‌های مهم شهر برای گردش و تفریح داشته باشید.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

  • خیابان وانگ فوجینگ در فاصله ۰.۶ کیلومتری
  • میدان تیان آنمن در فاصله ۱.۹ کیلومتری
  • معبد بهشت در فاصله ۴.۴ کیلومتری
  • شهر ممنوعه پکن در فاصله ۱.۸ کیلومتری

آدرس: 50 Wang Fujing Avenue, Dongcheng, 100006 Beijing, China

 

هتل پرزیدنتال (The Presidential Hotel)

هتل پرزیدنتال از جمله معروف‌ترین هتل‌های شهر پکن چین می‌باشد که به دلیل موقعیت مکانی خوب، خدمات و امکانات رفاهی که دارد توانسته نام خود را در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره پکن بگنجاند. این هتل در منطقه زیچنگ شهر پکن واقع شده و گردشگران می‌توانند دسترسی آسانی به مراکز خرید، تفریح و گردشگری را بدون دشواری داشته باشند. محوطه ورودی این هتل زیبا با ستون‌های باشکوه و درخت‌های نخل مزین شده که به محض ورود به آن توجه هر مسافری را جلب می‌کند. اتاق‌های هتل به صورت کاملا مدرن و لاکچری طراحی شده‌اند که قطعا مورد پسند مسافرانی که دوست دارند در محیطی لوکس اقامت داشته باشند، خواهد بود.

هتل پرزیدنتال تمامی امکاناتی که در یک هتل ۵ ستاره انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله هیجان‌انگیزترین بخش‌های این هتل رستوران‌های آن هستند. شما می‌توانید در رستوران‌های هتل بسته به علاقه و سلیقه‌ای که دارید انواع غذاهای چینی، بین‌المللی و ایتالیایی را سفارش دهید. پس حتما یک وعده غذایی خود را با خوردن غذاهای خوشمزه هتل سپری کنید.

فاصله هتل پرزیدنتال از مکان‌های مهم شهر پکن در زیر آورده شده‌اند:

  • خیابان وانگ فوجینگ در فاصله ۰.۶ کیلومتری
  • میدان تیان آنمن در فاصله ۱.۹ کیلومتری
  • معبد بهشت در فاصله ۴.۴ کیلومتری
  • شهر ممنوعه پکن در فاصله ۱.۸ کیلومتری

آدرس: 9 Fuchengmenwai Street, Xicheng, 100037 Beijing, China

 

هتل کراون پلازا وانگفوجینگ پکن  (Crowne Plaza Beijing Wangfujing)

اگر به دنبال هتلی لوکس با امکان دسترسی آسان به بخش‌های مهم شهر پکن هستید بدون شک هتل کراون پلازا وانگفوجینگ را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این هتل ۵ ستاره در قلب شهر پکم واقع شده و کارکنان آن نهایت سعی خود را دارند تا اقامتی راحت و به یادماندنی را برای شما عزیزان ایجاد کنند. البته طراحی داخلی هتل‌ها فوق‌العاده لاکچری نیست اما از امکانات رفاهی استاندارد دیگر هتل‌های ۵ ستاره برخوردار است. اگر به دنبال رستورانی برای تست کردن غذهای خوشمزه چینی هستید رفتن به رستوران این هتل را توصیه می‌کنیم. البته علاوه بر غذاهای چینی می‌توانید غذاهای آسیایی و اروپایی متنوعی را در این رستوران سفارش داده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید.

اگر روزی هیجان‌انگیز و خسته‌کننده‌ای را در شهر پکن پشت سر گذاشته‌اید می‌توانید از خدماتی نظیر ماساژ، جکوزی و سالن ورزشی آن استفاده کرده و خود را برای روزی دیگر با انرژی بسیار بالا آماده کنید.

 

اقامت در هتل‌های ارزان گوانجو

فاصله هتل کراون پلازا وانگفوجینگ از برخی قسمت‌های مهم شهر پکن برای گردش عبارتند از:

  • خیابان وانگ فوجینگ در فاصله ۰.۷ کیلومتری
  • میدان تیان آنمن در فاصله ۱.۹ کیلومتری
  • معبد بهشت در فاصله ۴.۵ کیلومتری
  • شهر ممنوعه پکن در فاصله ۱.۸ کیلومتری

آدرس: 48 Wangfujing Avenue, Dongcheng, 100006 Beijing, China

 

هتل شانگری لا کری  (Shangri-La Kerry Hotel)

قطعا یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب هتل موقعیت مکانی آن است. به خصوص اگر به کشوری غریب سفر می‌کنید این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. هتل شانگری لا کری  پکن دقیقا یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به موقعیت هتل خود اهمیت بالایی می‌دهند. این هتل ۵ ستاره در قلب منطقه تجاری و اداری شهر پکن قرار گرفته است. علاوه بر آن کاخ تابستانی پکن نیز در همین حوالی قرار دارد و مسافران این هتل می‌توانند تنها با چند قدم پیاده‌روی به آن دسترسی پیدا کنند.

در کنار تمامی این موارد اتاق‌های فوق‌العاده لوکس و مدرن هتل شانگری لا کری مورد پسند شما خواهد بود. اغلب اتاق‌های این هتل دارای پنجره‌هایی خوش منظره و مفرح است. همچنین نکات مربوط به بهداشت با نهایت توجه به جزئیات در این هتل رعایت می‌شود. به خصوص اگر اهل تست کردن غذاهای متنوع و اما خوشمزه در طول سفر هستید رستوران‌های هتل شانگری لا کری دقیقا جایی است که در این سفر از رفتن به آن‌ها هرگز نباید غافل شوید. تنوع غذایی در این رستوران‌ها به قدری بالا است که سبب سردرگمی شما در انتخاب و سفارش غذا خواهد شد.

از دیگر امکانات هتل شانگری لا کری سالن ورزش مجلل، استخر سرپوشیده، کلاس‌های یوگا و مکانی اختصاصی برای بازی و تفریح کودکان است. پس اگر به همراه خانواده قصد سفر به شهر توریستی چین را گرفته‌اید حتما این هتل را در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره پکن قرار دهید.

فاصله مکان‌های مهم از هتل شانگری لا کری به صورت هستند:

  • خیابان وانگ فوجینگ در فاصله ۰.۷ کیلومتری
  • میدان تیان آنمن در فاصله ۱.۹ کیلومتری
  • معبد بهشت در فاصله ۴.۵ کیلومتری
  • شهر ممنوعه پکن در فاصله ۱.۸ کیلومتری

آدرس: No 1 Guanghua Road, Chaoyang, 100020 Beijing, China

۰۲ آذر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 10 بهمن 1401)

نظرات کاربران