بهترین نودل پکن را در این رستوران‌ها بخورید

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین نودل پکن را در این رستوران‌ها بخورید

احتمالا تنها راهی که بشود عشق مردم پکن به نودل را توصیف کرد مقایسه آن با عشق به پیتزا برای ایتالیایی‌هاست. نودل دنیایی از رنگ و مزه دارد و هر منطقه‌ای هم سبک خودش را برای درست کردن آن ارائه می‌دهد. بنابراین شما در سفر با تور چین دنیایی از عطر و مزه را از قسمت‌های مختلف چین تا ژاپن در دسترس دارید. نودل‌های سنتی پکنی با خمیر لوبیا و سویا، تا نودل‌ گوشت گاو، نودل پیاز و سبزیجات و انواع دیگر. ما در اینجا بهترین رستوران‌های نودل در پکن را معرفی می‌کنیم.

 

های وان جو

اگر باشد برای بار اول در پکن به سراغ نودل‌ها بروید بی‌شک مقصد شما باید های وان جو باشد. آن‌ها ظروف مواد و مزه دهنده‌های نودل را به صورت جدا می‌آورند و شما می‌توانید به انتخاب خودتان هر کدام از مواد را که خواستید با هم مخلوط کرده و به میل خودتان مزه آن را تنظیم کنید. فراموش نکنید که بعد از خوردن نودل سوپ آن را بنوشید این بخشی از خوردن نودل است. های وان جو یکی از ارزان‌ترین نودل فروشی‌های پکن است که بهترین را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین سایر میان وعده‌های سنتی پکن  مانند کیک نخود فرنگی را نیز می‌توانید اینجا پیدا کنید.

 

 سفری ۳ روزه به مهمترین جاذبه‌های پکن

های وان جو 

 

  • آدرس: 11 Zengguang Road, Haidian District Beijing, China
  • تلفن: +861088374993

 

Shi Zhi Liu Qi Noodles

عاشقان غذا در پکن معتقدند که این رستوران نگه داشتن رژیم را برای افراد به شدت سخت می‌کند. با منویی مفصل که بر اساس دوره‌های ۲۴ تایی خورشیدی تنظیم شده‌اند طیف گسترده‌ای از غذاها در دسترس شما قرار دارد که پروسه انتخاب را برای‌تان به شدت سخت می‌کند. با وجود انواع نودل‌های فوق‌العاده‌ای که در منو وجود دارد نودل پیاز محبوب‌ترین انتخاب مهمانان این رستوران است. Shi Zhi Liu Qi Noodles از دیگر رستوران‌های ارزان و مقرون به صرفه پکن است.

 

 شی ژی لیو کی نودلز

 

  • آدرس: 7/F, Chaoyang Joy City, 101 Chaoyang Beilu, Chaoyang District Beijing, China

 

پانک راک نودلز

نودل پانک راک ترکیبی از فرهنگ شرقی و غربی در منطقه گولو را به زیبایی ارائه می‌دهد. با وجود نور کم و تلویزیونی که فوتبال پخش می‌کند شاید فکر کنید وارد قهوه‌خانه شده‌اید اما بعد از این که دور یکی از میزها نشستید و منوی غذا را بررسی کردید متوجه می‌شوید که با انواعی از غذاها و نودل‌ها که به سبکی طنزآمیز درج شده‌اند طرفید. البته اگر چینی بدانید تجربه خواندن منو برای‌تان جذاب خواهد بود. گفته می‌شود این رستوران توسط خواننده یک گروه محلی پانک راک افتتاح شده است. قیمت منوی این رستوران متوسط و معقول با چیزیست که سفارش می‌دهید.

 

 ۹ رستوران مقرون به صرفه در پکن برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای چینی 

پانک راک نودلز

 

  • آدرس: 25 Donggong Street, Gulou Dongdajie, Dongcheng District Beijing, China
  • تلفن: +861084023180

 

رستوران پانگمی نودل

نودل‌های پکن در خیلی موارد می‌توانند به کل از دیگر نودل‌های سایر نقاط چین متفاوت باشند. شما در اینجا می‌توانید نودل‌های جنوب چین، جنوب غربی و نودل‌های پکنی را پیدا کنید. این رستوران توسط شرکت معتبر چونگکینگ اداره می‌شود. اگر ادویه نودل‌ها برای‌تان خوشایند نیست نگران نباشید می‌توانید درجه تندی و مزه آن‌ها را خودتان مشخص کنید. به علاوه آن‌ها غذاهای سنتی دیگر نقاط مثل سیچوان و چونگکینک مانند ژله شیرین سرد و ونتون تند را هم سرو می‌کنند.

 

 رستوران پانگمی نودل

 

  • آدرس: East of Xiang'er Hutong, Beixinqiao, Dongcheng District Beijing, China
  • تلفن: +8613260226706

 

شیچی من چیو

این رستوران در خیابان ایچیبان، محله معروف ژاپنی‌ها در پکن واقع شده و از جاهای برجسته‌ایست که حتما باید نودل‌های منحصر به فردش را امتحان کرد. بر هر بازدیدکننده‌ای واجب است که نودل معروف آن‌ها که با پیاز فراوان درست می‌شود را امتحان کند. البته به غیر از نودل شما می‌توانید غذاهای دیگری همچون ایزاکایای ژاپنی، مرغ سرخ شده و حتی دایفوکو را برای دسر امتحان کنید.

 

 معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن

 شیچی من چیو

 

  • آدرس: Ichiban Street, Nongzhanguan Beilu, Chaoyang District Beijing, China
  • تلفن: +8618518570267

 

بان فان ژِن بانگ

گرچه نام این رستوران کره‌ای در اصل به خاطر بی‌بیم‌باب نامگذاری شده اما شهرت آن به دلیل جاجانگمیون (نودل سس لوبیای سیاه کره‌ای) است. این غذای محبوب و مشهور کره‌ای با ژاجیانگمیان (نودل رب سویا پکنی) متفاوت است. زیرا نودل سس لوبیای کره‌ای شیرین اما نودل رب سویا شور است. اگر به دنبال رستورانی مختص نودل هستید که قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای داشته باشد بان فان ژِن بانگ انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 بان فان ژِن بانگ

 

  • آدرس: 29 Chengfu Road, Wudaokou International Food Hall , Haidian District Beijing, China
  • تلفن: +861061647767

 

لیدی چای

لیدی چای با قیمت‌های بسیار ارزان و استثنایی در منطقه مالی و تجاری سالیتون، و با دکوراسیونی ساده و صمیمی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. تنها کاسه نودل گوشت گاو را می‌توانید به مبلغ باورنکردی ۱۲ یوان سفارش دهید و از خوردنش لذت ببرید. غذاهای لیدی چای از روغن کم‌تری برخوردارند و از بسیاری جهات به نسبت جاهای مشابه دیگر سالم‌ترند.

 

 بهترین بازارهای پکن برای آن‌ها که عاشق مد هستند 

 لیدی چای

 

  • آدرس:  B1-328, 3 Sanlitun SOHO, 8 Gongti Beilu, Chaoyang District Beijing, China
  • تلفن: +861085900672
۲۳ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران