تجربه خرید در بهترین مراکز خرید پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
تجربه خرید در بهترین مراکز خرید پکن

در پکن فروشگاه‌های بزرگ و بازارهای فراوانی وجود دارد که محصولات مختلفی از جمله لوازم جانبی، لوازم آرایشی و جواهرات گرفته تا تجهیزات الکتریکی خانگی را ارائه می‌دهند. اغلب این محصولات از برندهای مشهور جهان و با کیفیت بالا همراه هستند. پکن شهری تاریخی با جاذبه‌های فراوان است اما به هر حال تجربه خرید در آن را هم نباید از قلم انداخت. ما در اینجا لیستی از برترین مراکز خرید پکن برای شما تهیه کردیم تا در تور پکن خریدی عالی را تجربه کنید.

 

Beijing Friendship Store

این مرکز خرید یک طبقه اما وسیع در سال ۱۹۶۴ با زیربنای ۹۰ هزار متر مربع افتتاح شد و یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های پکن است. نزدیک ۵۶۰ هزار محصول مختلف در این فروشگاه یافت می‌شود که شامل لباس، سیگار، جواهرات، دوربین و داروهای گیاهی چینی می‌شود. به علاوه این مکان برای گردشگران تور چین مقصدی ایده آل محسوب می‌شود زیرا بسیاری از محصولات سنتی محلی مانند جید، کوریو، ابریشم و خوشنویسی‌ها و نقاشی‌های چینی در این فروشگاه به فروش می‌رسند که می‌توان به عنوان سوغاتی آن‌ها را تهیه کنید. قبل از آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن، یک فروشگاه دارای مجوز المپیک در این مجتمع تجاری افتتاح شد و از آن زمان لباس، نشان، کلاه و مواردی از این قبیل را که به المپیک مربوط می‌شوند بعنوان یادگاری ارائه و به فروش می‌رساند.

 

بهترین فروشگاه‌های خرید سوغات و هدیه در پکن

آدرس: 17 Jianguomen Outer St, Jianwai Street, Chaoyang, Beijing, China

 

Shin Kong Place

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ با هدف تبدیل شدن به یکی از برترین و مجلل‌ترین مراکز خرید پکن افتتاح شد. بسیاری از فروشگاه‌های تخصصی مانند برندهای معروف جهانی مثل گوچی، پرادا، جویسی، آنا سوئی و چنل در این مرکز خرید شعبه دارند. حتی یک مرکز تفریحی نیز در طبقه ۱- این مجتمع تعبیه شده است. بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خریدهای برند و شناسنامه‌دار هستید حتما در اینجا چیزی که می‌خواهید را می‌توانید پیدا کنید. به علاوه با وجود امکانات سرگرمی و تفریحی خانواده‌های دارای فرزند می‌توانند گردشی دلچسب‌تر را تجربه کنند.

آدرس: 87 Jianguo Rd, Shilipu, Chaoyang, Beijing, China

 

You Yi Shopping City

این مرکز خرید، واقع در مرکز منطقه تجاری یانشا، به عنوان یکی از برترین مراکز خرید پکن، دارای مساحت ۴۰ هزار متر مربعی است. تقریبا کلیه کارمندان این مرکز خرید می‌توانند حداقل به یک زبان غیر چینی صحبت کنند. به همین دلیل یکی از راحت‌ترین خریدهای ممکن در پکن را توریست‌ها در اینجا می‌توانند تجربه کنند.

 

بهترین تم پارک‌های پکن برای گردش با بچه‌ها

آدرس: 1 Yuanda Rd, 东华门 Haidian District, Beijing, China

 

Beijing Yansha Outlets

یانشا اوت‌لتز، اولین مرکز خریدی است که به طور مستقیم تحت نظارت مرکز خرید Lufthansa Friendship دایر شده است. این مرکز تجاری، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید پکن برای تهیه پوشاک و انواع لباس‌هاست. همانطور که از نام این فروشگاه پیداست اجناسی که در آن عرضه می‌شوند بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند. بنابراین اگر به دنبال خرید لباس‌های ارزان قیمت هستید از این مرکز خرید غافل نشوید.

آدرس: 9 E 4th Ring Rd S, Chaoyang, Beijing, China, 100022

 

Parkson

مرکز خرید پارکسون که در سال ۱۹۹۴ افتتاح شد، تقریبا در سراسر کشور چین شعبه دارد و حتی در خود پکن هم چندین شعبه فعال دارد. ولی شعبه اصلی این مجموعه که در شهر پکن قرار دارد، یکی از بهترین بازارهای خرید چین محسوب می‌شود شما در این جا می‌توانید هر چیزی که فکرش را می‌کنید پیدا کرده و خریداری نمایید.

 

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌فروشی‌های پکن

Chungyou Department Store

این مرکز خرید یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید سطح شهر پکن است؛ زیرا اقلام در این فروشگاه با توجه به کیفیت مطلوب‌شان قیمت مناسبی دارند و مشتریان می‌توانند با خرید از این مجموعه تخفیف قابل توجهی را کسب کنند. معمولا افرادی که به دنبال هزینه کم و اجناس باکیفیت هستند سر از این مرکز خرید در میاورند. اگر لازم است سوغاتی بخرید و مقداری خرید کنید بد نیست از این نقطه هم دیدن نمایید.

آدرس: China, 178 Xi Dan North Avenue,Beijing,100032

 

New World Department Store

این مرکز خرید نیز یکی از برترین مراکز خرید چین است که در آن اجناس با قیمت بسیار مناسبی قابل تهیه هستند. با وجود این مراکز جذاب شما هیچ کم و کاستی از لحاظ خریدهای ارزان و باکیفیت نخواهید داشت. بین غرفه‌ها بگردید و چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید. شما می‌توانید این مجموعه را در چند نقطه مختلف شهر پیدا کنید.

 

مهم‌ترین جشن‌ها و فستیوال‌هایی که در پکن برگزار می‌گردد

The Place Beijing

مجتمع پالاس پکن یکی از برترین مراکز خرید پکن است که در غرب منطقه مرکزی تجاری پکن واقع شده است. این مجتمع شامل امکانات فراونی همچون رستوران‌های به سبک خارجی، اسپا ، فود پلازا و برخی از فروشگاه‌های پرچمدار برندهای معروف مانند Zara ، H&M و Uniqlo است. صفحه ال‌سی‌دی در بالای مرکز خرید ۲۵۰ متر طول و ۳۰ متر عرض دارد و سومین صفحه نمایش بزرگ در مرکز خریدهای جهان است.

آدرس: 9 Guanghua Rd, Guo Mao, Chaoyang, Beijing, China

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران