بهترین مراکز خرید مسکو | در مسکو از کجا خرید کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین مراکز خرید مسکو | در مسکو از کجا خرید کنیم؟

شهر مسکو یک مقصد توریستی محبوب است که در آن می‌توانید اوقات خوشی را سپری کرده و با تفریحات متنوع بسیار زیادی خود را مشغول کنید. از جمله یکی از این مکان‌ها مراکز خریدی هستند که در مسکو قرار داشته و مملو از بوتیک‌های شیک و متنوع برای عاشقان خرید هستند. مراکز خرید مسکو به شما این فرصت را می‌دهد تا از مغازه‌های متنوع دیدن کرده و  محصولاتی از برندهای داخلی و بین المللی را با قیمت‌های مختلف خریداری کنید. بنابراین اگر به دنبال تفریحی برای چند ساعت سرگرم شدن در مسکو هستید، حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا شما را با چند مورد از بهترین مراکز خرید آن آشنا کنیم.

 

مراکز خرید مسکو

همه ما در سفر به دنبال خرید سوغاتی‌هایی برای دوستان و آشنایان خود هستیم تا به آن‌ها نشان دهیم که به یادشان بودیم. از همین رو خرید کردن بخشی از هر سفر تفریحی به حساب آمده و گردشگران به دنبال مراکز خرید و بازارهایی برای این منظور می‌گردند. از آنجایی که تور روسیه و سفر به پایتخت این کشور در بین توریست‌های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است در ادامه نگاهی به چند مورد از برترین مراکز خرید شهر مسکو می‌اندازیم:

مرکز خرید اوختونی ریاد، مسکو

بازدید از Okhotny Ryad Mall مسکو و خرید از مغازه‌های متنوع یکی از بهترین کارهای سرگرم‌کننده در این شهر محسوب می‌شود؛ زیرا این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است. در واقع، به دلیل وجود مغازه‌های خرده فروشی فراوان با قیمت‌های مناسب توانسته مورد توجه اغلب افراد برای خرید هدایا، لباس و غیره قرار بگیرد. همچنین این مرکز خرید امکانات تفریحی بسیار خوبی نیز دارد که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را مشغول نگه دارد. از جمله بهترین کالاهایی که در این مجموعه به فروش می‌رسند می‌توان به کفش، کیف، ، سوغاتی‌ها و یادگاری‌های مختلف، لوازم خانگی و همچنین محصولات سوپرمارکتی متنوع اشاره کرد. علاوه بر آن این مرکز خرید دارای رستوران‌های متعدد زنجیره ای مانند Burger King و KFC بوده و بازدیدکنندگان فرصت خوشگذرانی با دوستان و خانواده خود را در آن‌ها و البته کافه‌های استارباکس و کافه ترا خواهند داشت.

  • ساعات کاری: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

 

گردش هنرمندانه در متروی مسکو

عکس: urtrips.com

 

مرکز خرید آویا پارک، مسکو

حتی اگر اهل خرید هم نباشید بازدید از Aviapark Mall در تور مسکو به خودی خود یک سرگرمی دوست داشتنی برای شما خواهد بود. چرا که این مکان فروشگاه‌های بزرگ متنوعی را در خود جای داده و بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید در مسکو پیدا کردن انواع لباس‌ها با تنوع بالا و البته قیمت پایین است که هر کسی را مجذوب خود خواهد کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید مجموعه‌ای متنوع از کیف و کفش را در آویا پارک پیدا کرده و یا سراغ فروشگاه‌های سوغاتی بروید. در نهایت نیز می‌توانید سری به مغازه‌های بزرگ لوازم خانگی زده و یا از فروشگاه‌های الکترونیکی آن دیدن کنید. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و گردشگرانی که به همراه خانواده به مسکو سفر کرده‌اند در این مرکز خرید می‌توانند به همراه کودکان خود بلیط سینما تهیه کرده و با تماشای فیلم‌های روز دنیا خود را مشغول کنند.

علاوه بر موارد فوق از دیگر جذابیت‌های Aviapark Mall آکواریوم آویاپارک است که در آن گونه‌هایی زیبا از  موجودات آبزی نگه‌داری شده و تماشای آن قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. در نهایت نیز بعد از ساعت‌های گشت و گذار می‌توانید به طبقه رستوران‌ها رفته و یا در کافه‌های زنجیره‌ای معروف مانند Starbucks و Cinnabon  نشسته و استراحت کنید.

  •  ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب؛ پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

عکس: urtrips.com

 

مرکز خرید گوم، مسکو

مورد بعدی از دوست داشتنی‌ترین مراکز خرید مسکو Gum Shopping Mall نام داشته و با در بر داشتن چندین مغازه و فروشگاه انواع اقلام و محصولات مختلف را در اختیار علاقه‌مندان به خرید قرار می‌دهد. همچنین این مرکز خرید به شما این امکان را می‌دهد تا یک روز سرگرم کننده با دوستان و خانواده خود داشته باشید. از مزایای این مرکز خرید می‌توان به تنوع بسیار بالای لباس‌ها، کیف و کفش، انواع سوغاتی‌ها، لوازم خانگی و الکترونیکی و ... اشاره کرد که همگی با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسند. در نهایت نیز می‌توانید در رستوران‌های همین مجموعه با سفارش خوشمزه‌ترین غذاهای بین‌المللی، روسی و فست فود شکم خود را سیر کنید. همچنین این مرکز خرید دارای سینما و مکانی برای بازی و سرگرم شدن بچه‌ها است که از امتیازهای آن به شمار می‌آیند.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

سفر زمینی و ارزان به روسیه

عکس: urtrips.com

 

اروپا مال مسکو

اگر به دنبال بازدید از یک مرکز خرید اروپایی در مسکو و خرید کالاهای مختلف با بهترین کیفیت هستید، ما به شما European Mall را پیشنهاد می‌دهیم. این یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است که بیشتر بر فروش لباس‌های متنوع و باکفیت تمرکز داشته و همچنین فروشگاه‌های متنوعی از فروش کفش و کیف را نیز برای بازدیدکنندگان عرضه می‌کند. به طوری که تقریبا هر مدل کفشی از مجلسی گرفته تا روزمره را می‌توانید در آن با قیمتی مناسب پیدا کنید. علاوه بر آن هنگامی که در این مرکز خرید مسکو قدم می‌زنید، می‌توانید مجموعه وسیعی از فروشگاه‌های الکترونیک عالی را بیابید که مکان قابل اعتمادی را برای خرید هر آنچه نیاز دارید محسوب می‌شود. همچنین اروپا مال دارای یک سوپرمارکت بزرگ است که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر آنچه از انواع کنسرو گرفته تا میوه و سبزیجات، لوازم نظافت، نان و غیره را بتوانید از آن خریداری کنید.

از دیگر بخش‌های سرگرم‌کننده این مرکز خرید می‌توان به سینما و همچنین رستوران‌های آن اشاره کرد. رستوران ترموک و رستوران خات داگ از جمله بهترین گزینه‌ها برای سیر کردن شکم در این مکان هستند. در نهایت نیز پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه کوفیکس زده و با سفارش یک نوشیدنی خوشمزه کل خستگی روز را از خود دور کنید.

  • ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب؛ جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

عکس: urtrips.com

 

کلمبوس مال، مسکو

مورد بعدی از بهترین مراکز خرید مسکو که بازدید از آن خالی از لطف نبوده و قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد، Columbus Mall نام دارد. این مکان به خصوص برای عاشقان لباس بسیار مناسب بوده و مغازه‌های متنوع پوشاک را به خریداران عرضه می‌کند. همچنین اگر به دنبال سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود هستید، می‌توانید در این مکان خریدهای خوب و قیمت مناسبی را داشته باشید. در حالت کلی این مرکز خرید هر آنچه را که از یک خرید انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. به طوری که علاوه بر بخش لباس، کیف و کفش، لوازم خانه و حتی لوازم الکترونیکی فرصت خرید مایحتاج روزانه شما را نیز در سوپرمارکت بزرگ خود ممکن می‌سازد.

علاوه بر آن مثل هر مرکز خرید مدرن دیگری که در تور مسکو فرصت تفریح و سرگرم شدن در آن را خواهید داشت در این مکان نیز می‌توانید کودکان خود را در شهر بازی مخصوص کودکان مشغول کرده و یا به تماشای فیلمی جذاب در سینمای آن بروید. در نهایت نیز در یکی از رستوران‌های آن نشسته و شکم خود را با غذاهای باکیفیت و خوشمزه سیر کنید. از جمله پرطرفدارترین رستوران‌های این مرکز خرید می‌توان به میلانو سوشی و رستوران توکیو رامن اشاره کرد. از کافه‌های محبوب آن نیز کافه کوفیکس را پیشنهاد می‌دهیم.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

برترین میراث جهانی یونسکو در روسیه

عکس: urtrips.com

 

آفیمال سیتی مال، مسکو

مرکز خرید Afimall City Mall یکی از بهترین مقاصد برای خرید در مسکو است که هر روز تعداد زیادی از افراد نه تنها برای خرید بلکه برای چند ساعت سرگرم شدن از آن بازدید می‌کنند. این مکان به دلیل مجموعه وسیعی از فروشگاه‌ها و بوتیک‌هایی که دارد بهشتی برای عاشقان خرید در مسکو بوده و توانسته به عنوان برترین مراکز خرید مسکو به شهرت زیادی در بین گردشگران برسد. مرکز خرید Afimall City یکی از چشم نوازترین مکان‌ها برای خرید لباس‌ متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای است. همچنین از جمله کارهایی که می‌توانید در این مرکز خرید انجام دهید، گشت و گذار در میان فروشگاه‌های کفش متنوع و کیف فروشی‌های آن است. البته که خرید بدون سر زدن به فروشگاه‌های کادویی و انتخاب سوغاتی برای اطرافیان در تور مسکو ناتمام خواهد ماند که در این مکان فرصت انجام آن را نیز خواهید داشت.

البته که بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در بین مغازه‌ها و خرید در آفیمال سیتی احساس خستگی و گرسنگی به سراغتان خواهد آمد که می‌توانید با انتخاب یکی از رستوران‌های آن کل خستگی روز را از خود دور کنید. Osteria Mario  و Gagawa  با داشتن محیطی دوست داشتنی و غذاهای خوشمزه از جمله بهترین رستوران‌های این مرکز خرید هستند. برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا هر نوشیدنی دیگری نیز ما به شما Kennedys Coffe  و City Sladosti  را پیشنهاد می‌دهیم.

  • ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب؛ جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

عکس: urtrips.com

 

متروپلیس مال، مسکو

البته که نمی‌توان در مورد بهترین مراکز خرید مسکو صحبت کرد اما نامی از Metropolis Mall به میان نیاورد. این مرکز خرید با کلیت خود شما را شیفته خود کرده و تقریبا هر آنچه که قصد خریدش را داشتید، می‌توانید در آن پیدا کنید. فروشگاه‌های متنوع و محصولات دوست داشتنی این مرکز خرید آن را به مکانی سرگرم کننده برای هر گردشگری تبدیل کرده و خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. مهم نیست برای خرید متروپلیس مال را انتخاب کرده‌اید و یا به دنبال وقت گذرانی با خانواده و دوستان خود هستید، در هر صورت این مجموعه بهترین مکان هم برای خرید و هم برای سرگرم شدن در مسکو برای شما خواهد بود. از انواع مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش، سوغاتی‌ فروشی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی گرفته تا هایپرمارکتی برای خرید مایحتاج روزانه برا می‌توانید در این مکان پیدا کنید.

البته که در این میان نمی‌توان به رستوران‌های مختلف مرکز خرید Metropolis Mall اشاره نکرد. هر چند همه رستوران‌ها در این مرکز خرید تقریبا خوب و دوست داشتنی هستند اما به گفته اکثریت اگر اهل برگر هستید ما به شما رستوران‌های زنجیره‌ای برگر کینگ و بلک استار برگر را پیشنهاد می‌دهیم. برای لذت بردن از نوشیدنی‌ها در کافه‌های آن نیز بهتر است به  Cinnabon و  Krispy Kreme سر بزنید.

  • ساعات کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱ شب

 

معرفی ۱۵ قصر پادشاهی زیبا در روسیه

عکس: urtrips.com

 

منبع

 

۲۷ مهر ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 31 مرداد 1402)

نظرات کاربران