مرکز خرید بزرگ Aviapark در مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
مرکز خرید بزرگ Aviapark در مسکو

مسکو رکورد بیشترین تعداد میلیاردر در یک شهر را به خود اختصاص داده و این آمار مربوط به تنها روسیه نیست و تمام جهان را شامل می‌شود. چنین شهری مسلما مراکز خرید لوکس و بزرگ دارد که یکی از بهترین‌های آن‌ها مرکز خرید Aviapark است که امروز قصد معرفی آن را داریم. جایی که نه تنها برای خرید بلکه برای تفریح نیز یک مکان ایده‌آل برای آن‌هایی خواهد بود که تور مسکو را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند.

 

درباره مرکز خرید Aviapark مسکو

Aviapark یک مرکز خرید ۶ طبقیه بزرگ در منطقه Aeroport مسکو است که مجموعه ۳۹۰ هزار متر مربع وسعت داشته و بزرگ‌ترین مرکز خرید کل اروپا به حساب می‌آید و یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است. این مکان در سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرده و بیش از ۵۰۰ فروشگاه مختلف دارد که می‌توانید در آن‌ها به خرید از بهترین برندهای جهان بپردازید. اما خرید کردن تنها بخشی از فعالیت‌های متنوعی خواهد بود که در Aviapark انتظار شما را می‌کشد. در این محال چندین بخش تفریحی، یک آکواریوم بزرگ، سالن‌های مختلف سینما و رستوران‌های متنوع مهیا شده است. پس بدون معطلی، بیایید در مورد هر بخش به صورت مختصر صحبت کنیم.

خرید در Aviapark

همانطور که گفتیم، بیش از ۵۰۰ فروشگاه مختلف در Aviapark وجود دارد که دسته‌بندی‌های مختلفی را شامل می‌شود. در این‌جا شما تقریبا هر چیزی که مد نظر داشته باشید از لباس و محصولات شخصی تا وسایل الکترونیک، وسایل سفر، دکور و ... را می‌توانید خریداری کرده و حتی به هایپرمارکت بروید و برای خود خوراکی و نوشیدنی تهیه نمایید.

Aviapark مرکز خریدی فوق‌العاده است که هر برندی که فکرش را کنید در آن‌جا پیدا می‌کنید. نکته خیلی خوب در این باره، حضور برندهای متنوع از کشورهای مختلف است. برای مثال، بسیاری برندهای اروپایی و آمریکایی همچون خیلی دیگر از مراکز خرید در  Aviapark حضور دارند، اما در کنارشان می‌توانید برندهای روسی، ترکی و حتی کره‌ای و ژاپنی را نیز می‌بینید. در زمینه تجهیزات الکترونیک نیز شرکت‌های معروف همچون سامسونگ، سونی، پاناسونیک، شیائومی حضور داشته و بیشترشان در طبقه اول هستند.

 

معرفی مرکز خرید GUM مسکو

تفریح در Aviapark

بخش جذاب Aviapark در واقع همین جاذبه‌های تفریحی آن‌جاست. قبل از هر چیز باید به آکوریوم بسیار بزرگ Aviapark اشاره کنیم که بلندترین آکوریوم استوانه‌ای در اروپا را دارد. این آکواریوم بیش از ۱۵۰۰ ماهی مختلف را در خود نگهداری می‌کند اما به زودی برنامه‌ریزی شده تا این عدد به ۲۵۰۰ برسد.

بخش‌های تفریحی مخصوص به کودکان بسیار زیاد هستند. از پارک لگویی Bricks تا پارک Little star بازی‌های متنوعی وجود دارند که کوچک‌ترها امکان انجام آن‌ها را دارند. اما یکی از بهترین پارک‌های بازی برای سنین پایین، پارک زنجیره‌ای کیدزانیا است که در واقع شهری کوچک بوده که بچه‌ها می‌توانند در آن هر کدام شغلی را بر عهده گرفته و همراه با مربیان مجرب، به تجربه‌ی آن بپردازند.

 

پارک‌های زیبای مسکو

اما تمام این حرف‌ها به این معنی نیست که سنین بالا در Aviapark هیچ تفریحی ندارند، بلکه دو پارک واقعیت مجازی به نام PlayVR و Virtual World با تجهزیات بسیار عالی برای مهمانان در نظر گرفته شده که هر دو در طبقه 4 هستند. Park Arena نیز بازی‌های مختلفی دارد که همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند.

از تفریحات دیگری که پیشنهاد می‌کنیم حتما در  Aviapark به سراغش بروید، می‌توان به PandaPark و البته پیست یخی این مجموعه اشاره کرد. فراموش نکنید که یک مجموعه سینمایی نیز برای این مرکز خرید در نظر گرفته شده که از بهترین‌های مسکو به حساب می‌آید. همچنین برای گرفت نعکس‌های جالب و با مزه به سراغ REC.Park بروید!

غذا و نوشیدنی

هر آن تنوعی که در بخش‌های مختلف Aviapark می‌بینید را در رستوران‌ها و کافه‌های آن‌جا نیز مشاهده خواهید کرد. از انواع کباب‌ها و فست‌فودها تا رستوران‌هایی فوق‌العاده عالی و مجلل، همه چیز در ‌این مرکز خرید پیدا می‌شود. همچنین ۴ رستوران ژاپنی و سوشی بار نیز در Aviapark وجود دارد و همچنین چندین کافه‌ی مناسب برای کودکان با تم مختلف در آن‌جا در نظر گرفته شده است.

 

کافه‌گردی در سفر به مسکو

نکات پایانی درباره Aviapark

جدا از یک سری امکانات مخصوص مردم محلی، Aviapark سرویس‌های متنوعی از جمله بانک، خیاطی ، سالن آرایش، مرکز اسپا، اینترنت رایگان و بسیاری امکانات دیگر را در اختیار شما می‌گذارند. همچنین در خیلی روزهای سال، برنامه‌های متنوع تفریحی و نمایش‌های مختلف در سالن‌های Aviapark برگزار می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم، اگر سفر شما با یکی از این برنامه‌ها مترادف شد، برای شرکت در آن‌ها، شک نکنید.

۰۸ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران