بهترین رستورانهای غذای دریایی در مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین رستورانهای غذای دریایی در مسکو

بسیاری از متخصصان، تغذیه توصیه می‌کنند که ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای سیستم ایمنی را از ماهی و غذاهای دریایی دریافت کنید. خوشبختانه، در چند سال گذشته، پایتخت روسیه شاهد افتتاح رستوران‌های بسیاری بوده که ماهی و غذاهای دریایی با کیفیت و مقرون به صرفه را سرو می‌کنند و همگی با محیطی بسیار زیبا، مراقبت از سلامتی را به امری دلپذیر بدل می‌نمایند. در ادامه سری می‌زنیم به برخی از بهترین رستوران دریایی مسکو.

 

رستوران لاماری

La Maree، یک رستوران زنجیره‌ای در روسیه است که ۲ شعبه آن در مسکو و یک شعبه‌اش در بزرگراه روبلیوو-اوسپنسکی در ژوکوفکا قرار دارند. این برند، بعنوان تامین کننده اصلی ماهی و غذاهای دریایی، طبیعتا از سخت‌ترین استانداردهای کیفیت برای رستوران‌های خود استفاده می‌کند. در تمام رستوران‌های زنجیره‌ای La Maree، مجموعه وسیعی از بهترین ماهی‌های تازه و غذاهای دریایی روزانه وارداتی از فرانسه، ایتالیا، نروژ، انگلیس، تونس و مراکش به روسیه را خواهید یافت. علاوه بر غذاهای لذیذ، این رستوران‌ها، یک فروشگاه ماهی را نیز در خود جای داده‌اند.

و اما منوی این رستوران دریایی مسکو... می‌توانید در منوی ایتالیایی و مدیترانه‌ای جستجو کنید و گزینه‌هایی جذاب نظیر خرچنگ، کاد و سالادهای خوشمزه را سفارش دهید. لیست نوشیدنی‌ها نیز بسیار متنوع  بوده و نیازهای تمام مشتریان را برآورده می‌کنند.

از طرفی پرسنل مودب سخت کار می‌کنند و تا با خدماتی سریع و باکیفیت، اثری مثبت را در ذهن مخاطبان به جای بگذارند. در اینجا، قیمت‌های متوسطی را برای وعده غذایی تان پرداخت خواهید کرد. دکوراسیون خانگی و فضای لذت بخش نیز به مردمان محلی و گردشگران تور مسکو اجازه می‌دهد تا در این غذاکده احساس آرامش کنند. در نهایت وای فای رایگان، تلویزیون و میز و صندلی‌های فضای باز، به لذت این شکم گردی می‌افزایند.

آدرس: Protochny Lane, 7, Moscow, Russia, 121099

عکس: discovermoscow.com

 

رستوران پورتو مالتی

Porto Maltese نیز یک رستوران زنجیره ای بوده و چندین شعبه از آنرا، در سفر با تور روسیه در مسکو خواهید یافت. این رستوران دریایی مسکو، در تهیه و سرو غذاها از بهترین ماهی و گزینه‌های دریایی و همچنین غذاهای صربستان و مونته نگرو، کرواسی و اسلوونی تخصص داشته و منو بیش از ۲۰ نوع مختلف غذای دریایی را ارائه می‌دهد. در این میان سوپ ماهی "buzare"، اره ماهی، خوراک صدف و قهوه های عالی و باکیفیت بسیار توصیه می‌شوند. مشتریان، همچنین می‌توانند ماهی موردنظرشان را خودشان انتخاب کنند و سپس کل مراحل آماده سازی را شاهد باشند.

همچنین می‌توانید از بین صندلی‌های فضای داخلی و فضای بیرونی با تراس مدرن، هر کدام را خواستید انتخاب کنید. پرسنل آموزش دیده نیز خدماتی تماشایی ارائه می‌دهند. قیمت‌ها متناسبند با آنچه دریافت می‌کنید و وای فای رایگان، خدمات دلیوری و تلویزیون نیز برای مشتریان فراهمند.

آدرس: Raskovoy Street, 24с4, Moscow, Russia, 125040

 

معرفی لذیذترین غذاهای خیابانی روسیه

عکس: portomaltese.bg

 

اکسپدیشن

Expedition، غذاکده‌ای است که نشان دهنده سنت‌های باورنکردنی و وسیع آشپزی سیبری در قلب شهر بوده و یک رستوران دریایی مسکو بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. داستان این رستوران، به اندازه منوی آن جالب است!

قضیه از این قرار است که چند مرد، سفری را به شمال روسیه آغاز کردند. سپس در شرایطی قرار گرفتند که منتظر هلیکوپتری بودند تا آنها را به زندگی شهری خود بازگرداند. با این حال، هلیکوپتر هرگز نیامد... در نتیجه مبارزه برای بقا آغاز شد. بومی‌هایی که از این منطقه قطبی دیدن کردند، به آنها کمک نمودند زنده بمانند و فولکلور و سنت‌های محلی را به آنها آموزش دادند. این مردان قول دادند که اگر زمانی به مسکو برگردند، مکانی فراهم خواهند کرد که نشان دهنده سبک زندگی و غذاهای مردمان شمال روسیه و سیبری باشند. و بدین ترتیب رستوران اکسپدیشن متولد شد.

این بنیانگذاران با وفاداری به وعده‌شان، ماهی تازه را از آبهای خالص دریاچه بایکال تهیه می‌کنند و همچنین گوشت شکار جنگل‌ها و توت‌های وحشی دستچین شده از سیبری را ارائه می‌دهند. منو شامل انواع غذاهای عجیب و غریب مانند خمیر گوزن شمالی با مربای زغال اخته، برش‌های منجمد ماهی سفید سیبری با سس سویا و گوشت گوزن کبابی با پیاز و سیر است.

محیط روستایی و ماجراجویانه این رستوران دریایی مسکو و موسیقی زنده، به جذابیت این فضا می‌افزایند. طراحی داخلی، یک هلیکوپتر واقعی در قسمت غذاخوری و یک فروشگاه هدیه در زیرزمین را شامل می‌شود که غذاهای لذیذ و سوغاتی می‌فروشد. البته قیمت‌ها بالا هستند، اما نسبت به کیفیت غذا و خدمات مناسبند.

این رستوران که در نزدیکی ایستگاه مترو کیتای گورود قرار دارد، به راحتی قابل دسترسی است. در ضمن اینجا، یکی از بهترین مکان‌ها برای مجالس و دورهمی‌های صمیمی و دوستانه است.

آدرس: Pevchesky Lane, 6, Moscow, Russia, 109028

عکس: en.expedition.rest

 

رستوران فیلیمونوا اند یانکل

Filimonova & Yankel، ماهی و غذاهای دریایی را بعنوان غذای روزانه سالم و تازه سرو می‌کند. در واقع این رستوران دریایی مسکو، هر روز صبح ماهی‌های تازه را از بهترین تامین کنندگان جهانی دریافت می‌کند و سپس آنها را به خوشمزه‌ترین شکل ممکن طبخ می‌نماید. پیشخدمت‌ها، می‌توانند در انتخاب دقیقا غذایی که دوست دارید به شما مشاوره دهند و در عین حال، برای انتخاب یک نوشیدنی مناسب با ذائقه‌تان به شما کمک کنند. همچنین خدمات دلیوری، از مزایای بزرگ این غذاکده به شمار می‌آید.

آدرس: Kiyevsky Station Square, 2, Moscow, Russia, 121059

 

معرفی معروف‌ترین غذاهای روسی

عکس: tripadvisor.com

 

سی فود و بار بوستون

Boston Seafood & Bar، در سال ۲۰۱۳ درهای خود را به روی علاقمندان گشود و انفجار بزرگی در صحنه رستوران‌های غذای دریایی پایتخت را رقم زد. مالکین این رستوران دریایی مسکو، ثابت کردند که غذاهای دریایی در این شهر می‌توانند و باید با قیمت‌های متوسط در دسترس همگان باشند. آنها پس از سفر به نیمی از کشورهای جهان، در جستجوی دستور پخت‌های غذاهای دریایی اصیل، رویای رستوران بوستون را تحقق بخشیدند و برای ارائه غذاها از بهترین سنت‌های آشپزی نیوانگلند وام گرفتند.

چه یک کاسه میگو سفارش دهید یا یک خرچنگ کامل کانادایی، در هر صورت هزینه زیادی به کیف پولتان تحمیل نخواهند کرد. در میان گزینه‌های منو، خرچنگ کامچاتکا، میگو ماگادان، باس دریایی، ماهی سالمون کواترو، چودر بوستون و اسموتی انبه با ریحان، بیش از سایرین محبوبیت دارند.

از طرفی محیط زیبا و طراحی داخلی شیک و دلپذیر، در کنار خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز که چشم اندازی به مناظر زیبای شهر دارد، به لذت این شکم گردی می‌افزایند. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها، برای دورهمی‌های دوستانه و یا صرف یک شام رمانتیک در قرارهای عاشقانه است.

آدرس: Letnikovskaya Street, 2, Moscow, Russia, 115114

عکس: discovermoscow.com

 

رستوران گاسترونومیکا فیش

از دوستداران ماهی دعوت می‌کنیم حتما سری بزنید به Gastronomica Fish که در یک قدمی ایستگاه مترو Leninsky Prospekt قرار دارد و فضایی دنج و آرام را برای استراحت و شکم گردی ارائه می‌دهد. این رستوران دریایی مسکو، قطعا یکی از بهترین‌ها در نوع خود بوده و گزینه‌هایی لذیذ را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. با اینحال ماهی باس شیلی، ماهی قزل آلا، سالادهای مبتنی بر غذاهای دریایی، سوپ‌ها، پاستا و ریزوتو و همچنین صدف‌های خوش طعم، بیش از سایرین توصیه می‌شوند. در صورت تمایل، می‌توانید از فضای باز رستوران نیز برای صرف خوراکی‌هایتان استفاده کنید. ضمن اینکه وای فای رایگان نیز برای علاقمندان در دسترس است.

آدرس: Leninskiy Prospekt, 57, Moscow, Russia, 119333

عکس: archi.ru

 

بار رستوران پورت

Bar Port در مرکز تجاری "Legenda" در نزدیکی ایستگاه مترو Trubnaya، یک رستوران دریایی مسکو است. اینجا به لطف منوی ماهی و غذاهای دریایی جذابش که توسط سرآشپز ایتالیایی ارائه می‌شود، طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. در میان گزینه‌های منو، صدف‌های مدیترانه‌ای، تارتار ماهی‌های وحشی، کارپاچیو، پاستا، ریزوتو، پیتزا ماهی گریل و انواع سوشی و ساشیمی با قدرت خودنمایی می‌کنند.

از طرفی فضای خانگی این مکان، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز کار یا گشت و گذار خسته کننده، ساعاتی مفرح را به شکم گردی و استراحت بپردازند. خدمات عالی پرسنل صمیمی، قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، از دیگر مشخصه‌های جذاب این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: Tsvetnoy Blvd., 2-1, Moscow, Russia

 

بهترین رستوران‌های کازان برای خوردن غذاهای حلال

عکس: themoscowtimes.com

 

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران