بهترین هتل‌های مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین هتل‌های مسکو

مانند هر شهر بزرگ دیگری، مسکو نیز دارای هتل‌های بسیاری است که بهترین آنها از ۳ تا ۵ ستاره رتبه بندی شده‌اند. بعلاوه چندین هتل زنجیره‌ای بزرگ از جمله شرایتون، ماریوت و رادیسون نیز در این شهر وجود دارند. هر چند به منظور مقابله با قیمت‌های بالای این دسته از اقامتگاه‌ها، گزینه‌های متعدد دیگری از جمله آپارتمان‌ها و ابتدایی‌ترین هاستل‌های دوران شوروی هم پیش روی مسافران قرار دارند.

در کل یافتن محل اقامت مناسب می‌تواند برای کسانی که شهر را نمی‌شناسند یک چالش واقعی باشد، به خصوص که قیمت‌ها اغلب ارتباط کمی با کیفیت دارند. ما در این مقاله، به معرفی بهترین هتل‌های مسکو در سطوح مختلف بودجه خواهیم پرداخت تا شما را در برنامه ریزی بهتر سفرتان یاری کنیم.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره مسکو

لوکس‌ترین هتل‌های مسکو نه تنها مجلل هستند، بلکه در تلاشند تا یک تجربه منحصر به فرد را از سنت‌های تاریخی و فرهنگی غنی این شهر ارائه دهند. در ادامه به برخی از این گزینه‌های مفرح و خاطره انگیز اشاره می‌کنیم:

هتل رادیسون بلو الیمپیسکی در مسکو

سفر مجازی‌مان را از این هتل ۵ ستاره لوکس شروع می‌کنیم که در مرکز شهر واقع شده و از فضایی آرام برخوردار است. این اقامتگاه که در شمار بهترین هتل‌های مسکو است، مناظری خیره کننده از پایتخت و چشم‌اندازی پانوراما از خط افق مسکو را ارائه می‌دهد. بعلاوه با امکاناتی جذاب از جمله بار، رستوران وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، مرکز تناسب اندام به استقبال مسافران تور روسیه می‌آید.

همچنین مهمانان به خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و بوفه مناسب برای کودکان نیز دسترسی دارند. در ضمن ورود حیوانات خانگی، در صورت درخواست و همراه با پرداخت هزینه اضافی مجاز است.

از طرفی باید گفت سوئیت‌ها و اتاق‌های مدرن و ضد حساسیت هتل Radisson Blu Olympiyskiy که جزو محبوب‌ترین هتل‌های مسکو محسوب می‌شود، از تهویه مطبوع و عایق صوتی برخوردارند. ضمن اینکه با حمام خصوصی همراه با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، ملحفه، سوکت نزدیک تخت، کمد لباس، اتاق پرو، مینی بار، چای/قهوه ساز،آشپزخانه مجهز، فضای نشیمن، میز مطالعه و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

در نهایت پرسنل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و روسی مسلط بوده و تعاملی دوستانه با مهمانان دارند. به لحاظ دسترسی‌ها نیز میدان سرخ مسکو ۴ کیلومتر، ایستگاه مترویProspekt Mira  ۱۰ دقیقه پیاده روی و فرودگاه بین المللی شرمتیوو، ۳۲ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند.

  • آدرس: Ulitsa Samarskaya 1, Meshchansky, 120110 Moscow, Russia

 

معرفی هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا در روسیه

عکس: wikimedia.org

 

هتل موون پیک تاگانسکایا در مسکو

این هتل لوکس که در ۲.۳ کیلومتری پارک زاریادیه قرار دارد، یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل‌های مسکو بوده و اقامتی به یادماندنی را همراه با امکاناتی نظیر بار، رستوران، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و تناسب اندام همراه با سونا و جکوزی ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان به بوفه مناسب کودکان، روم سرویس، وای فای رایگان،  خدمات دربان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات کرایه خودرو و شاتل فرودگاهی دسترسی دارند. 

صبحانه هر روز در دسترس بوده و شامل گزینه‌های کامل انگلیسی/ایرلندی، ایتالیایی و آمریکایی می‌شود. اتاق‌های هتل Mövenpick Moscow Taganskaya نیز همانند بهترین هتل‌های مسکو، مجهز به کلیه امکانات رفاهی بوده و از تهویه مطبوع و عایق صوتی نیز برخوردارند. در صورت تمایل و درخواست مهمانان، تورهای پیاده روی هم از طرف هتل ترتیب داده می‌شود.

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این هتل به بسیاری از مراکز خرید مسکو دسترسی دارد و کرملین در ۳.۹ کیلومتری و میدان سرخ در ۴ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین المللی ونوکووا است که در ۳۱ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

  • آدرس: Zemlyanoy Val 70, Tagansky, 109004 Moscow, Russia

عکس: booking.com

 

هتل گلدن رینگ در مسکو

هتل جذاب Golden Ring در لیست بهترین هتل‌های مسکو ، به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی تا خیابان آربات مسکو فاصله داشته و در عرض ۱۰ دقیقه، به جاذبه‌هایی نظیر میدان سرخ و کرملین دسترسی خواهید داشت. بعلاوه خدمات راننده و ترانسفر فرودگاهی نیز برای مهمانان فراهمند.

از طرفی وای فای رایگان در سراسر هتل، مرکز اسپا و تناسب اندام همراه با مربی شخصی و خدمات ماساژ، سونا، روم سرویس، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، سالن جلسات، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن، آرایشگاه و شاتل فرودگاه نیز به علاقمندان ارائه می‌شوند.

اتاق‌های شیک این هتل ۵ ستاره در میان بهترین هتل‌های مسکو، از دکوراسیون کلاسیک برخوردار بود و کلیه وسایل و شرایط آسایش و راحتی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. این اتاق‌ها که از تهویه مطبوع، عایق صوتی و بالکن با چشم اندازی دیدنی از مناظر اطراف بهره برده‌اند، در عین حال حمام خصوصی با حوله و سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و ارگانیک، ملحفه، کمد لباس، آشپزخانه، سوکت نزدیک تخت، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار را نیز ارائه می‌دهند.

جالب است بدانید در اینجا رستوران‌هایی با مناظر پانوراما و باغ زمستانی در طبقه آخر، غذاهای روسی و مدرن سرو می‌کنند. صبحانه بوفه همراه با موسیقی زنده در سالن Suzdal فراهم است. در عین حال مهمانان می‌توانند از صرف نوشیدنی‌ها و غذاها در بار ۲۴ ساعته لابی نیز لذت ببرند. در نهایت باید گفت پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و روسی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

  • آدرس: Ulitsa Smolenskaya 5, Khamovniki, 119121 Moscow, Russia

از دیگر هتل‌های مسکو که جزو هتل‌های ۵ ستاره پرطرفدار رتبه بندی می‌شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Parradosso
  • Seasons
  • Diamond
  • Petroff Palace
  • Hilton Moscow Leningradskaya
  • Chekhoff

 

بهترین بوتیک هتل های مسکو

عکس: booking.com

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مسکو

در کنار هتل‌های مجلل و لوکس ۵ ستاره، مسافران تور مسکو می‌توانند شاهد اقامتگاه‌های پرطرفدار ۴ ستاره بسیاری در این شهر باشند که به لحاظ امکانات و خدمات، شرایطی ایده آل را برای مخاطبانشان رقم می‌زنند:

هتل هامپتون در مسکو

هتلHampton  در فهرست پرطرفدارترین هتل‌های مسکو، اقامتگاهی ۴ ستاره بوده و در ۳.۶ کیلومتری پارک زاریادیه، ۵.۳ کیلومتری کرملین مسکو، ۵.۴ کیلومتری میدان سرخ و مقبره لنین در مسکو و ۳۲ کیلومتری فرودگاه ونکووا واقع شده است.

صبحانه روزانه با گزینه‌های آمریکایی، گیاهی یا وگان هر روز در این هتل سرو می‌شود. بعلاوه بار، رستوران، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات، از دیگر جذابیت‌های این اقامتگاه به شمار می‌آیند.

از طرفی اتاق‌های هتل دارای عایق صوتی و کف‌پوش چوبی یا پارکت هستند و حمام خصوصی، حوله، ملحفه، آشپزخانه مجهز، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، فضای نشیمن، میز مطالعه و تلویزیون صفحه تخت را در اختیار مسافران تور مسکو قرار می‌دهند.

  • آدرس: Bld 10, Rogozhsky Val st., Tagansky, 109147 Moscow, Russia

عکس: booking.com

 

پنتاهتل در مسکو

هتل Pentahotel در میان پرطرفدارترین هتل‌های مسکو، اقامتگاهی ۴ ستاره بوده و با جذابیت‌هایی همچون تراس، بار، رستوران، صبحانه بوفه، وای فای رایگان و مرکز تناسب اندام به استقبال مهمانانش می‌آید. در ضمن ورود حیوانات خانگی، در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی مجاز است. شرایط و وسایل سرگرمی نیز برای مهمانان مهیا هستند که از آن جمله می‌توان به بیلیارد، اتاق بازی و بازی‌های رومیزی/پازل اشاره کرد. در ضمن این حوالی، برای دوچرخه سواری بسیار ایده آل بوده و هتل نیز خدمات کرایه دوچرخه را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های این اقامتگاه که در شمار هتل‌های مسکو محسوب می‌شود، ضد آلرژی و مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی هستند. همچنین فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، ملحفه، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه و سایر امکانات رفاهی را در اختیار مهمانان می دهند.

همچنین روم سرویس، پارکینگ عمومی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن و شاتل فرودگاهی، از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا و به یادماندنی محسوب می‌شوند.

جالب است بدانید پرسنل به زبان‌های بلاروسی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی مسلط هستند و از این رهگذر، تعاملی بی نظیر و دوستانه را با مهمانان برقرار می‌کنند. در نهایت به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت خیابان آربات ۳۰۰ متر و موزه هنرهای زیبای پوشکین ۲.۴ کیلومتر از هتل دارند.

  • آدرس: Ulitsa Novyy Arbat 15, Arbat, 119002 Moscow, Russia

از دیگر اقامتگاه‌های ۴ ستاره محبوب در میان هتل‌های مسکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Art Moscow Voykovskaya
  • Palmira Business Club
  • Intourist Kolomenskoye
  • Vega Izmailovo
  • Legendary Hotel Sovietsky
  • Milan

 

پارک‌های زیبای مسکو

عکس: booking.com

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره مسکو

با اندکی مقایسه بین هتل‌های ۳ ستاره و ۴ ستاره مطرح شهر، در می‌یابیم که بهترین گزینه‌های ۳ ستاره نیز از شرایط و امکاناتی قابل توجه برخوردارند و در میان محبوب‌ترین هتل‌های مسکو، می‌توان اقامتی آرامش بخش و کامل را با هزینه‌هایی به مراتب پایین تر در آنها تجربه کرد.

هتل سیتی پارک در مسکو

هتل CityPark در ۴.۸ کیلومتری موزه خانه ویکتور واسنتسوف، ۶ کیلومتری باغ گیاه‌شناسی آکادمی علوم و ۶.۷ کیلومتری تئاتر بولشوی قرار دارد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین المللی شرمتیوو است که در ۳۶ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

این هتل ۳ ستاره نیز در فهرست بهترین هتل‌های مسکو، اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران رقم می‌زند و بدون تحمیل هزینه‌های گزاف امکاناتی جذاب از جمله بار، رستوران، تراس، فضای پیک نیک و مبلمان فضای باز را برایشان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه شرایط سرگرمی به بهترین نحو فراهم بوده و مهمانان می‌توانند از اجرای موسیقی زنده، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، نمایش فیلم، زمین تنیس و بازی‌های رومیزی/پازل بهره مند شوند.

وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی، روم سرویس، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، مینی مارکت، سالن استراحت مشترک با تلویزیون و فضای مخصوص سیگار کشیدن نیز به جذابیت‌های اقامت در این مکان می‌افزایند که جزو بهترین هتل‌های مسکو است.

همچنین اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و عایق صوتی هستند و حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، ملحفه، کمد لباس، چشم اندازی به منظره باغ، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار را ارائه می‌دهند.

  • آدرس: Godovikova street 7A, Ostankinsky, 129085 Moscow, Russia

عکس: booking.com

 

هتل پوکرووکا ۶ در مسکو

و در پایان سفر مجازی به بهترین هتل‌های مسکو، سری می‌زنیم به هتل Pokrovka6 که در مرکز مسکو و بسیار نزدیک به اصلی‌ترین جاذبه‌های مسکو از جمله پارک زاریادی، مرکز خرید GUM مسکو، میدان سرخ واقع تئاتر بولشوی و کلیسای جامع سنت باسیل واقع شده است.

از امکانات تفریحی و سرگرمی این اقامتگاه ۳ ستاره می‌توان به برگزاری تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، کلاس‌های یوگا، خدمات ماساژ و وسایل بازی کودکان در فضای باز اشاره کرد. بعلاوه وای فای رایگان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و شاتل فرودگاهی نیز در دسترسند.

همچنین اتاق‌های ضد آلرژی این اقامتگاه که در لیست بهترین هتل‌های مسکو آورده شده است دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی و کفپوش چوبی یا پارکت هستند. بعلاوه امکاناتی کامل از جمله فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، آشپزخانه مجهز، حمام خصوصی، حوله، سشوار را برای مخاطبانشان فراهم می‌کنند.

  • آدرس: Ulitsa Pokrovka 6 , Basmanny, 101000 Moscow, Russia

و در نهایت، سایر هتل‌های ۳ ستاره محبوب در مسکو عبارتند از:

  • Oblaka
  • Mirros
  • Sunflower Avenue
  • Sevastopol Modern
  • Dyuzhina
  • Van Gogh

 

بایدها و نبایدهای اولین سفر به روسیه

عکس: booking.com

 

منبع ۱

منبع ۲ 

منبع ۳

۰۸ شهریور ۱۴۰۲

نظرات کاربران