قهوه‌های متفاوت در بهترین کافه‌های مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
قهوه‌های متفاوت در بهترین کافه‌های مسکو

در هر شهر مکان‌های برجسته‌ای برای بازدید وجود دارد و هر جا به چیزی شهرت دارد. اما قهوه‌های تخصصی در تور مسکو چیزی جدید است که در این شهر رواج پیدا کرده و تنها تعداد انگشت شماری از کافه‌ها بر روی قهوه حرفه‌ای ساخته شده تمرکز دارند. در اینجا انواع مختلفی از کافی شاپ‌ها را خواهید دید که قهوه باکیفیت را با امکانات Wi-Fi رایگان ارائه می‌دهند. تصور کنید در یکی از کافه‌های مسکو در حالی که با کامپیوتر خود کار می‌کنید، جرعه‌ای از قهوه باریستا را می‌نوشید و هم فضا لذت می‌برید و هم کارتان را انجام می‌دهید. آیا بوی قهوه معطر برشته شده شما را جذب می‌کند؟ آیا خامه روی قهوه را دوست دارید؟ پس لیست کافی شاپ‌ها را که شامل کافه‌های تخصصی و تاریخی در شهر مسکو هستند، بررسی کنید.

 

Mayak Café-Buffet

این کافه قبلاً بوفه تئاتر مایاکوفسکی بود که بعدا تبدیل به کلاب شد که میزبان مهمانی‌هایی بود که عمدتا بازیگران و روزنامه نگاران سرشناس در آن شرکت می‌کردند. در حال حاضر، اگر به دنبال یک کافه-رستوران غیرمتعارف در مسکو هستید، احتمالا این بهترین انتخاب خواهد بود. معماری این کافه واقعا چشمگیر است و بیشتر افراد خلاق شهر از آن بازدید می‌کنند. بوفه‌های منحنی باستانی؛ دیوارهای تزئین شده کافه شما را مسحور می‌کند. این کافه هیپستر در مسکو به خاطر غذاهای فرانسوی و ایتالیایی معروف است.

 

بهترین نقاط اینستاگرامی مسکو

آدرس: Bolshaya Nikitskaya St., 19, Moscow 125009 Russia

 

Bosco Café

بیش از ۱۶ سال از فعالیت این کافه می‌گذرد و هنوز هم کافه بوسکو با قهوه‌ای منحصر به فرد به سبک خودش از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. کافه بوسکو از بدو تاسیس، زندگی شهروندان مسکو را سرگرم کننده‌تر و لذت بخش‌تر کرده بود. این کافه دو طبقه بدون شک به خاطر دکوراسیون منحصر به فردش بسیار شیک و جذاب است. این کافه کهخ اکنون به سبک لیبرتی تزئین شده در میدان سرخ واقع شده است. این مکان برای صرف ناهار یا شام با خانواده یا حتی برای یک مکث کوتاه به صرف قهوه بسیار عالی است. دکوراسیون داخلی با لوسترهای طراحی شده در کارخانه محبوب Seguso در ونیز انجام شده است. همچنین این کافه برای گذراندن اوقاتی در یک روز تابستانی عالی است.

 

آدرس: Москва улица Петровка 10 Петровский Пассаж, Moscow, Russia, 107031

 

Strelka Bar

این کافه در بین افراد درس‌خوان و موفق مسکو بسیار محبوب شده است. این مکان واقعاً برای کسانی است که می خواهند جلساتی آرام داشته باشند و یا می‌خواهند پس از گذراندن یک هفته کاری در تعطیلات آخر هفته ذهن خود را آرام کنند انتخابی بی‌نظیر است. به طور معمول محدوده قیمت کوکتل‌ها بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ روبل است. فضای داخلی با استفاده از طرح‌های اسکاندیناوی طراحی شده است که فضای شگفت انگیزی را در کافه بار ایجاد کرده است. بدون شک Strelka یکی از بهترین کافی شاپ‌های مسکو روسیه است.

 

بهترین سوغاتی‌ها در سفر به مسکو

آدرس: Bersenevskaya Naberezhnaya, 14/5, Moscow, Russia, 119072

 

Enthusiast Moto Café

اگر به دنبال یکی از کافه‌های باکلاس مسکو هستید پس، از اینجا دیدن کنید. این کافه ترکیبی عالی از یک کافه، کارگاه موتورسیکلت و دوچرخه در کنار یک فروشگاه وینیل است. اگر ماشین شما نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید به سادگی به اینجا آمده و ماشین خود را به کارشناسان تحویل دهید. اجازه دهید کارشناسان به تعمیرات ضروری خودروی شما مشغول باشند و شما فقط در اینجا استراحت کنید و از جرعه جرعه نوشیدنی یا قهوه مورد علاقه خود با میان وعده‌های دلخواه لذت ببرید. همچنین می‌توانید از پخش موسیقی در کافه لذت ببرید. ترتیبات ویژه‌ای در روزهای یکشنبه توسط گروه‌های موسیقی درجه یک برای پذیرایی از مهمانان در اینجا انجام می‌شود.

آدرس: Pereulok Stoleshnikov, 7 стр.5, Moscow, Russia, 107031

 

Café Milk

قبلا اینجا محلی بود که شیر تازه به مردم محلی می‌فروختند. این فروشگاه لبنیات محبوب اکنون به کافه‌ای در سطح جهانی در روسیه تبدیل شده است. قهوه‌ای که در این کافه سرو می‌شود واقعا طعم فوق‌العاده‌ای دارد و دکوراسیون داخلی این کافه به صورت سیاه و سفید انجام شده است و بدون شک این دکوراسیون بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. منوی صبحانه و همچنین منوی چای این کافه توانسته است مهمانان را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین هر کسی با هر سلیقه‌ای عاشق این کافه خواهد شد. اگر می‌خواهید عکسی اینستاگرامی به اکانت‌تان اضافه کنید اینجا همان کافه‌ای است که به دنبالش بوده‌اید.

 

گشت و گذار در بهترین موزه‌های مسکو

آدرس: Prospekt Mira, 26с1, Moscow, Russia, 129110

 

Café Pushkin

اگر عاشق طعم غذاهای سنتی روسیه هستید، کافه پوشکین در مسکو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این کافه نه تنها برای مردم محلی بلکه برای گردشگران این مکان نیز بسیار محبوب است. این کافه به نام شاعر سرشناس الکساندر پوشکین نامگذاری شده است. اگر می‌خواهید در مورد تاریخچه این کافه بیشتر بدانید، از هر یک از پیشخدمت‌ها برای یک تور شگفت‌انگیز راهنمایی بخواهید. این تور به شما کمک می‌کند تا در مورد تاریخ غنی کافه پوشکین بیشتر بدانید از غذاهای خاص و محلی لذت ببرید و تجربه‌ای به شدت غنی کسب کنید.

آدرس: Tverskoy Blvd, 26А, Moscow, Russia, 125009

 

Bar BQ Café

این کافه که بین ورودی کرملین و میدان سرخ واقع شده با فضای جذاب و منوهای خوشمزه هر کسی را به سمت خود می‌کشاند. برگر، تاپاس، ناچو و بال مرغ و غیره در این کافه با کیفیت عالی در کنار نوشیدنی‌های کافئین دار عالی ارائه می شود. در اینجا فهرستی طولانی از کوکتل‌های با بروشتا با ماهی تن، فلفل دلمه‌ای و خیلی چیزهای دیگر وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و از فضا و طعم لذید غذاها لذت ببرید.

 

گردش در بهترین خیابان‌های مسکو

آدرس: стр 4, Leningradskoye Hwy, Moscow, Russia, 125171

 

I love Cake

اگر عاشق طعم لذیذ شیرینی از انواع مختلف هستید، بدون شک این کافه آرزوی شما را کاملا برآورده خواهد کرد. هنگامی که به اینجا رسیدید، یکی از طرفداران پر و پا قرص دسرهای شیرینی که در این کافه ارائه می‌شود خواهید شد. از فرصت طعم پنکیک و وافل آمریکایی لذت ببرید به ما اعتماد کنید در نهایت از طرفداران این کافه خواهید شد. چه بخواهید کاپوچینوهای منحصر به فرد بخورید، چه ناهار یا صبحانه عجیب و غریب، همه چیز را در اینجا بهترین‌ها برای شما سرو خواهد شد. برای شیرینی دوستان این کافه تمثیلی از بهشت رویایی‌شان خواهد بود.

آدرس: Bol'shoy Patriarshiy Pereulok, 4, Moscow, Russia, 123001

 

Coffee Mania

این یکی از محبوب‌ترین کافی شاپ‌هایی است که در آن قهوه‌های تخصصی استلار در دسترس است. باریستاهای آموزش دیده و برنده جوایز در اینجا در کافی شاپ برای مشتریان حضور دارند. این کافه از سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرده و در حال حاضر این کافه به بخشی از زندگی روزمره مردم مسکو تبدیل شده است. مردم برای صرف ناهار در طول روز به این کافه سر می‌زنند و عصرها برای رفع خستگی و آرامش ذهنی بعد از کار به اینجا سری می‌زنند.

آدرس: 9XQ3+3M2, Məhəmməd Hadi, Bakı, Azerbaijan

 

Laduree

یکی از مکان‌هایی که به شدت حال و هوای پاریسی دارد، شیرینی‌پزی معروف Ladurée است که در میان چیزهای دیگر به خاطر ماکارون‌های خوشمزه‌اش معروف است. می‌توانید در داخل کافه شیرینی میل کنید یا به صورت بیرون‌بر تهیه کنید چون این کافه‌ای کوچک است که کلا فقط ۷ میز برای نشستن دارد. فضای داخلی به سبک لویی چهاردهم است. به علاوه چای، آب نبات و لوازم جانبی نیز از فرانسه آورده شده است.

 

مرکز خرید بزرگ Aviapark در مسکو

آدرس: 27/14, Malaya Bronnaya St, Moscow, Russia, 123104

 

David Bowie Café

این کافه کوچک یکی از نقاط محبوب در مسکو است. با دکور شگفت انگیزش که با فضای دنج و هیپستر، بلندگوهای مارشال، چراغ‌ها و کاکتوس‌ها پر شده به شدت دلنشین و دوست داشتنی است. این کافه از ۳ فضای اصلی یکی با پیشخوان، جایی که قهوه را سفارش می‌دهید و دو اتاق مجزا که در آن می‌نشینید تا از قهوه خوشمزه خود لذت ببرید، تشکیل شده است. این کافه به طور جدی یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید در آن از بهترین قهوه‌های شهر لذت ببرید. بهتر است آن را با یکی از کروسان‌های فوق العاده‌اش سفارش دهید، توت فرنگی، سیب، شکلات، پنیر و لیمو از طعم‌های آن هستند. آنها این دسرها را همان جا می‌پزند و شک نکنید از غنی‌ترین کروسان‌هایی هستند که تا به حال چشیده‌اید. همچنین یک پنجره در خیابان دارد تا بتوانید بدون نیاز به داخل شدن، قهوه و کروسان را سفارش دهید. اگر با کالسکه کودک بودید که خیلی به کار شما می‌آید. البته بدیهی است که نام این کافه به خاطر تصاویر دیوید بووی شهرت یافته اگرچه آهنگ های او برای سال‌ها در اتحاد جماهیر شوروی ممنوع بود، روس‌ها راه‌هایی برای گوش دادن به موسیقی او پیدا می‌کردند. دیوید بووی سه بار از روسیه بازدید کرد. در اولین سفر خود از آوریل تا مه ۱۹۷۳، او سه روز را در مسکو گذراند و از رژه ماه مه، GUM و اسلحه خانه کرملین بازدید کرد. سفر بعدی او در آوریل ۱۹۷۶ بود، زمانی که او با ایگی پاپ ستاره راک آمریکایی در سفر بود. در آخرین سفر خود در سال ۱۹۹۶ اولین و آخرین اجرای خود را در روسیه در کاخ کرملین در مسکو انجام داد.

آدرس: Bol’shoy Palashevskiy Pereulok, 8, Moskva, 123104

۰۹ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران