کافه‌های زیبا و اینستاگرامی مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
کافه‌های زیبا و اینستاگرامی مسکو

مسکو یکی از آن شهرهای فوق‌العاده دیدنی و توریستی در تور روسیه است که با فرهنگی غنی و معماری زیبا زینت داده شده است. در مسکو جاهای زیادی برای بازدید وجود دارد، از گالری‌‌های هنری پر زرق و برق بگیرید تا موزه‌های شاهانه‌ای که یادگار روزهای تزاری روسیه هستند؛ اما وقتی حرف از قهوه شود این شهر به صحنه کلاسیک اروپایی تبدیل می‌شود جایی که ترکیب سنگفرش‌های خیس و هوای سرد عاشقانه می‌آفریند. با این همه در بین بی‌شمار کافه جذاب و اینستاگرامی با منوهای وسوسه‌انگیز ما در اینجا تعدادی را برای معرفی آماده کرده‌ایم.

 

کافه کوکرز گورمت در مسکو (Cooker’s Gourmet Cafe)

این کافه با دیوارهای صورتی پاستیلی، کف به سبک کاشی شکسته که شبیه یخ‌های ترک خورده دریاچه یخ زده هستند و با مبلمان صورتی ملایم و سبز نعنایی فضایی به شدت اینستاگرامی به وجود آورده است. روی نیمکت‌های سبک راه‌آهن استراحت کنید و عکسی از گچ طرح‌دار کافه بگیرید و رنگ و لعاب زیبایی به اینستاگرام‌تان بدهید. در اینجا می‌توانید از منو غذاهای متنوعی را سفارش دهید و از میان وعده‌هایی مثل ریزوتو، پاستا، پای و سالاد خرچنگ لذت ببرید. همچنین نوشیدنی‌هایی مثل قهوه اصیل روسی و چای هم در دسترس است. بعد از گشت و گذاری جذاب در خیابان‌های مسکو به این کافه بروید و از منوی وسوسه‌انگیزشان چیزی انتخاب کنید و بخورید.

 بهترین سوغاتی‌ها در سفر به مسکو

آدرس: Ulitsa Kuznetskiy Most, 21/5, Moscow, Russia, 107031

 

کوارتیرا 44 در مسکو (Kvartira 44)

کوارتیرا ۴۴ در واقع یکی از کافه‌های زنجیره‌ای کوچک محلی که دقیقا شبیه اتاق نشیمن دوران شوروی طراحی شده و دارای ۲ فضای داخلی و خارجی است که می‌توانید به فصل و آب و هوا انتخاب کنید کجا بنشینید. آن‌ها منویی قوی و به شدت جذاب ارائه می‌دهند اما قهوه را طور دیگری جدی می‌گیرند! دانه‌های قهوه به طور دقیقی در ساختمان کناری برشته می‌شوند و نوشیدنی‌های اسپرسو و راف کیفیت بالایی دارند. منوی این کافه شامل غذاهای اروپایی، روسی و منوی بار می‌شود و برخی انتخاب‌های گیاهی هم در دسترس است. شما می‌توانید در فضای داخلی که پر از حس و حال شوروی سابق است عکس‌های زیبایی بگیرید و به ۵۰ سال قبل مسکو سفر کنید.

آدرس: Bolshaya Nikitskaya St., 22/2, Moscow 125009 Russia

 

کافه پوشکین در مسکو (Cafe Pushkin)

این یکی از معروف‌ترین کافه‌های مسکو است که شهرتی جهانی دارد و هر هفت روز هفته باز و در دسترس علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان بین‌المللی است. این کافه تاریخی بی‌نظیر دارای تم ادبیات روسی و فضای داخلی کلاسیک است و با قفسه‌های چوبی پر از کتاب و اکسسوری‌های کلاسیک شما را به حس و حال فیلم‌های جادویی می‌برد و حس می‌کنید بین قفسه‌های کتاب رمز و رازهای جادویی انتظار شما را می‌کشد. این کافه هر چقدر که بین گردشگران خارجی تور مسکو مشهور است دوچندان بین مردم محلی محبوبیت دارد. در اینجا صبحانه، ناهار و شام کلاسیک روسی و همچنین چای، نوشیدنی و قهوه‌های بسیار باکیفیتی سرو می‌شود. کافه پوشکین علاوه بر نوشیدنی‌های اسپرسو خوب، نوشیدنی‌های قهوه متفاوتی را ارائه می‌کند که از دانه‌های مختلف تهیه می‌شوند. ناگفته نماند که خدمات اینجا عالی است. مهمانان در فضای داخلی باروک که زمانی محل زندگی اشراف روسی بود، می‌نشینند و در احاطه قفسه‌های پر از کتاب غذا می‌خورند. آندری دلوس، هنرمند و رستوران‌دار، محل غذاخوری مورد علاقه‌اش را در سال ۱۹۹۹ با الهام از کافه داستانیِ خواننده گیلبرت بکو به همین نام افتتاح کرد.

 

مرکز خرید بزرگ Aviapark در مسکو

آدرس: Tverskoy Blvd, 26А, Moscow, Russia, 125009

 

کافه کیک آپساید داون در مسکو (Upside Down Cake Cafe)

یکی از موارد بسیار مورد علاقه بین مردم این کافه زنجیره‌ای است که برای تمام روز صبحانه و برانچ سرو می‌کنند. به علاوه آن‌ها بهترین کاپ کیک‌ها، کیک‌ها و تارت‌ها را به فروش می‌رسانند. در اینجا غذاهای اصلی مانند ماکارونی، گوشت، ماهی، همبرگر یا سایر غذاها، قهوه و چای، نوشیدنی و کوکتل را خواهید یافت. به علاوه منوی کودکان هم در دسترس است. اگر برای طراحی داخلی و دکور بگوییم شعبه واقع در Prospect Mira را توصیه می‌کنیم که زیبا و روشن و مینیمالیستی است. به علاوه باغ گیاه‌شناسی هم در کنار آن واقع شده و شرایط فوق‌العاده‌ای را برای گردش در تور روسیه فراهم آورده است.

آدرس: دارای ۵ شعبه در ناحیه مرکزی شهر

 

کافه سمپر در مسکو (Sempre)

خودتان را آماده کنید که وارد دنیایی کاملا متفاوت شوید، جایی که فراموش می‌کنید در مسکو هستید! این کافه پوشیده از گیاهان شما را به قلب جنگل‌های بارانی خواهد برد. هر طرف را که بچرخید و نگاه کنید خزه‌ها و آویز‌های خودرو پوشانده‌اند. حتی میز و صندلی‌ها نیز چوبی هستند و بر هر جایی گیاه روییده است. دیوارهای سنگی، ظرف‌های فلزی و صندلی‌های چوبی فضایی روستایی و ارگانیک ایجاد کرده که هر چقدر هم در آن عکس بگیرید کافی به نظر نمی‌رسد. منوی غذاهای اینجا شامل غذاهای ترکیبی مدرن، اروپای مرکزی و گیاهی می‌شود که در نهایت دقت و ظرافت تهیه و سرو می‌شوند. در واقع بعد از ورود به این کافه و سفارش غذا به سختی بتوانید از چیزی ایراد بگیرید. قیمت‌ها با توجه به محیط و خدمات کمی گران است اما به عقیده ما ارزشش را دارد تا عصری متفاوت را در یکی از اینستاگرامی‌ترین و متفاوت‌ترین کافه‌ها بگذرانید.

 

چگونه از مسکو به سن پترزبورگ سفر کنیم

آدرس: Bolshaya Dmitrovka St., 22, Moscow 125009 Russia

 

کافه بلک مارکت در مسکو (Black Market Café)

سرآشپز آیزاک کورئا با این غذاخوری صنعتی و کاملا مدرن که شامل منویی لذیذ و گوشتی می‌شود، تکه‌ای از نیویورک را به خامونیکی مسکو پیوند زده است. همبرگر، استیک و سیب زمینی سرخ شده در فضای داخلی آن که دارای میزهای چند نفره چرمی، قفسه‌های فلزی، و رنگ‌های کم رنگ است، سرو می‌شود. منوی این کافه دارای موارد متنوعی از غذاهای آمریکایی، آسیایی و انواع سوشی‌ها است. همچنین غذاهای گیاهی، وگان و بدون گلوتن هم در دسترس گنجانده شده است. اگرچه قیمت‌ها متوسط و کمی رو به بالا است اما محیط فوق‌العاده و غذاهای لذیذ اینجا همه چیز را از خاطر شما پاک خواهد کرد.

آدرس: Ulitsa Usacheva, 2, с. 1, Moscow, Russia, 119146

 

کافه کانورسیشن در مسکو (Conversation Cafe)

این کافه با فضای داخلی جذاب که بیشتر شبیه سوله‌ای بازسازی شده با دیوارهای نیمه سیمانی و نیمه رنگ شده و لوله‌کشی روکار بر روی سقف، شما را با کیک‌های فوق‌العاده و رنگی‌اش شگفت زده می‌کند و می‌مانید که کدام را انتخاب کنید. غذاها شامل موارد اروپایی، کافه و غذاهای گیاهی می‌شود و طیف مفصلی از کیک و بستنی‌ها را شامل می‌شود. هم فضا جذاب است و هم کیک‌ها اما احتمالا کیک‌های رنگی و پرخامه سوژه محبوب شما برای عکاسی شوند.

 

۷ بازار شهر مسکو که باید در آنها گشت و گذار کنید

آدرس: Bolshaya Nikitskaya St., 23/14/9, Moscow Russia

 

کافه ووگ در مسکو (Vogue Café)

این کافه که از مجموعه مجله مد ووگ است شامل چندین مورد از بهترین و جالب‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های مسکو و سن پترزبورگ می‌شود. این کافه نیز مانند مجله ووگ، سبک و طراحی را به نمایش می‌گذارد. در اینجا می‌توانید در قسمت رستوران غذا بخورید یا شام میل کنید و صبحانه یا میان وعده را در قسمت شیرینی پزی بخورید که چندین غذای لذیذ دارد و می‌توانید آن را با قهوه، چای یا یک لیوان نوشیدنی همراه کنید. این کافه در مرکز شهر، تقریبا روبروی تئاتر بولشوی و گالری‌های مد TSUM قرار دارد که یکی از معتبرترین و لوکس‌ترین‌ها در مسکو هستند.

آدرس: Кутузовский проспект 2/1, стр. 6, в, Moscow, Russia

 

کافه بوسکو در مسکو (Bosco Café)

کافه Bosco که در میدان سرخ مسکو واقع شده است، پس از کاوش در مکان‌های مجاور کلیسای جامع سنت باسیل مسکو و مقبره لنین، کاملا برای یک مکث قهوه قرار دارد. این کافه در روزهای تابستانی با تراس‌های آفتاب‌گرفته‌اش مملو از ادریسی‌های زیبا است. شما در این کافه می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید و از محیط اطراف لذت ببرید.

 

۱۲ حقیقت جذاب درباره مسکو (قسمت اول)

آدرس: Red Square, 3, ГУМ, Moscow, Russia, 109012

 

کافه مانیا در مسکو (Coffee Mania)

کافه مانیا از نظر مسکویی‌ها به عنوان بهترین کافی شاپ در مسکو شناخته می‌شود که قهوه‌های تخصصی فوق‌العاده را در سراسر شهر عرضه می‌کند و باریستاهای آموزش دیده جوایز انگشت شماری مانند طلا، نقره و برنز در مسابقات قهرمانی لاته آرت روسیه دارند. به همین دلیل است که این کافه با منویی جذاب از بهترین کافه‌های مسکو و جایی برای عکاسی از میزی رنگی و وسوسه‌انگیز است.

آدرس: Red Square, 3, 2 этаж, Moscow, Russia, 109012 & various other locations

 

کافه آی لاو کیک در مسکو (I love Cake )

اگر اهل شیرینی هستید، از طرفداران پر و پا قرص این کافه خواهید بود که متخصص همه چیزهای شیرین است. غذاهایی مانند پنکیک آمریکایی و وافل در تمام طول روز سرو می‌شوند، به این معنی که می‌توانید در هر زمانی از روز برای خوردن غذاهای شیرین توقف کنید. منوی کیک آنها به همان اندازه که از نام آن پیداست گسترده است، بنابراین مطمئناً چیزی وجود دارد که شما را جذب کند.

 

معرفی ارزان‌ترین هتل‌های مسکو برای اقامتی مقرون به صرفه

آدرس: Bolshoy Patriarshiy per., 4, Moscow, Russia, 123001

 

کافه میلک در مسکو (Cafe Milk)

کافه میلک که زمانی یک مغازه لبنیات دوران شوروی بود که شیر تازه را به مردم محلی می‌فروخت، اخیرا به کافه‌ای جذاب تبدیل شده است که قهوه عالی سرو می‌کند. این کافه شیک با فضای داخلی سیاه و سفید و مبلمان شیک به مکانی محبوب برای کسانی که در این منطقه خرید می‌کنند تبدیل شده است. آن‌ها یک منوی چای گسترده و همچنین یک منوی صبحانه لذت بخش ارائه می‌دهند.

آدرس: ul. Bolshaya Dmitrovka, 7/5, стр. 5, Moscow, Russia

 

منبع ۱

منبع ۲

۰۷ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران