بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی

جاذبه‌های گردشگری اروپا
بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی

قبرس یکی از مقاصد جذاب جزیره‌ای است که همیشه برای مردمان آسیای غربی و اروپای شرقی جذاب بوده، اما در این سال‌ها با وجود این که شدیدا بر توسعه و جذب سرمایه متمرکز شده‌اند به شدت در دنیا مورد توجه قرار گرفته‌اند. به همین دلیل هم چه در قبرس شمالی و چه جنوبی گردشگران زیادی را خواهیم دید که به دنبال رستوران‌های خوب، تفریحات جذاب، هتل و مرکز خرید و بازار و چیزهای مختلفی هستند. ما در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید قبرس می‌پردازیم تا تجربه خوبی از گشتن و خرید داشته باشید.

 

مراکز خرید در قبرس شمالی

تور قبرس این روزها بین مردم ما هم طرفداران زیادی پیدا کرده، ساختمان‌های نوساز، جو اروپایی، حال و هوای بین المللی با وجود توریست‌های خارجی و تجارب جذابی مثل دیدن مردم سایر کشورها، شنا و تفریحات آبی و ... خیلی چیزهای دیگر همگی نقش مهمی را در این رابطه ایفا کرده‌اند. خرید نیز به طبع یکی از مواردی است که هر توریستی دوست دارد انجام دهد خرید کردن ، گشتن بین فروشگاه‌ها و خرید سوغاتی است. در اینجا به معرفی بهترین مراکز خرید قبرس شمالی می‌پردازیم.

مرکز خرید سیتی مال

این مرکز که در فاماگوستا واقع شده یکی از بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی است که انواع متنوعی از محصولات را عرضه می‌کند. از فروشگاه‌های هنری و لوازم دست ساز بگیرید تا عتیقه جات و دیگر لوازم. برای افرادی که به دنبال خرید سوغاتی هستند اینجا می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد چون چیزهای زیادی دارد و در پایان گشت و گذار عمرا دست خالی برنخواهید گشت. به علاوه با وجود مزایایی برای بچه ها اینجا را می‌توان برای گشت و گذاری خانوادگی هم در نظر گرفت.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب

 

راهنمای خرید سیم کارت در قبرس

مرکز خرید قبرس

برای افرادی که انتظار دارند در بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی همه چیزی را در دسترس داشته باشند اینجا از بهترین انتخاب‌هاست. چرا؟ چون شعبات متنوعی از برندهای شناخته شده دنیا را اینجا می‌توان پیدا کرد. همچنین یک سینما در این مرکز خرید وجود دارد که چند فیلم به زبان انگلیسی در آن به نمایش گذاشته می‌شود. کی اف سی دوست دارید؟ اینجا بگردید و بعد از خودتان با مرغ های خوشمزه پذیرایی کنید!

ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۱۰ شب

مرکز خرید نیکوزیا مال

همانطور که از نام این مرکز خرید پیداست در نیکوزیا واقع شده و از بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی است که امکانات متنوع و خوبی را در اختیار بازدیدکنندگانش قرار داده است. این مرکز خرید 82 هزار متر مربعی با داشتن ۱۵۰ مغازه و فروشگاه جای برجسته ای برای خرید در نظر گرفته می‌شود. نکته دیگر این که برخی از محبوب‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های قبرس شمالی از جمله تاکو بل، کافه نرو و بسیاری موارد دیگر در این مکان شعبه دارند. به علاوه اینجا قیمت‌ها واقعا مناسب بوده و تنوع زیادی هم برای انتخاب وجود دارد.

ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۸ شب (بخش رستوران در ساعت ۱۰:۳۰ شب تعطیل می‌شود)

 

بهترین کافه‌ها و رستوران‌های نیکوزیا در قبرس

مرکز خرید فرودگاه 1001

اینجا یکی از بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی در نزدیکی فرودگاه واقع شده است، به شما این امکان را می‌دهد در مسیر خود به فرودگاه ارجان و از آن از آن بازدید کنید. شما می‌توانید انواع مختلفی از فروشگاه‌ها را در داخل پیدا کنید، از جمله فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه، کودکان، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و یک سوپرمارکت بزرگ، به غیر از آن امکانات زیادی از جمله رستورانی با فضای نشیمن بزرگ، فضایی پر از بازی برای کودکان، پارکینگ رایگان و بسیاری از امکانات و فروشگاه‌های دیگر را شامل می‌شود.

ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۰تا ساعت ۹ شب

خیابان خرید دربویو

خیابان دربویو که به عنوان شلوغ‌ترین خیابان قبرس شمالی شناخته می‌شود، در تمام ساعات روز پر جنب و جوش و فعال است و در قبرس شمالی قرار دارد. این خیابان یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای خرید است! مکانی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند از دیدن، قدم زدن در خیابان و خرید به طور همزمان لذت ببرند. مغازه‌های بزرگ و کوچک با برندهای متنوعی را می‌توانید در این خیابان مشاهده کنید. علاوه بر این، مرکز خرید قبرس شمالی در این خیابان است و یکی از بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی برای کسانی است که می‌خواهند همه مغازه‌ها را یکجا با هم مشاهده کنند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۰ شب

مرکز خرید بازار گیرنه

بازار گیرنه یکی از بهترین بازارهای قبرس شمالی است که هیچ مشتری دست خالی از آن بر نمی‌گردد. در اینجا اجناس مختلفی عرضه می‌شود که در میان آنها صنایع دستی کشور قبرس و سوغاتی‌ها بیشتر خودنمایی می‌کند. فروشگاه‌های این بازار بزرگ هستند و بهترین اجناس را عرضه می‌کنند. برخی از اجناس نیز از میان برندهای معروف جهانی هستند و قیمت آنها نیز مناسب است.  فروشگاه‌های بازار شهری گیرنه، دلار و یورو نیز از مشتریان قبول می‌کنند. از جمله وسایلی که در این بازار به فروش می‌رسد باید به لوازم چرمی، وسایل غواصی، البسه، جواهرات و…. اشاره کرد. همچنین محصولاتی مانند پنیر هالومی، یکی از پرمصرف‌ترین محصولاتی که به نماد جزیره تبدیل شده و مربای آلیک، که یک مربای محلی است نیز در اینجا به فروش می‌رسد.

ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ شب

 

جذاب‌ترین تفریحات در سفر به قبرس

مرکز خرید تیمینیس

مرکز خرید تیمینیس یک مرکز خرید با انواع پوشاک با برند خود تیمینیس است. اولین مرکز خرید تمینیس توسط مایکل جی تایینیسن در نیکوزیا قبرس شمالی در سال ۱۹۳۳ تاسیس شد و اکنون دارای ۶ شعبه است. این مرکز خرید به دنبال ارائه مارک‌های معتبر به منظور ارائه مجموعه‌ای برجسته‌ای از مد است. این شرکت به طور مداوم نمونه کارها با نام تجاری خود را به روز می‌کند، انواع پوشاک برای مردان و زنان با طرح‌های جدید ارائه می‌کند. مجموعه مارک‌های تولید شده تیمینیس شامل DVF، Burberry، Hugo Boss، Hugo، Polo Ralph Lauren، Paul and Shark، Michael Kors، Tod، Hogan، Armani Jeans، Love Moschino هستند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ شب

به هرحال چه در این مراکز خرید چه در بهترین مراکز خرید در قبرس شمالی و پاساژها شما می‌توانید چیزهای زیادی برای خرید پیدا کنید. به علاوه سعی کنید از بازارهای محلی غافل نشوید که به شدت پر از جاذبه هستند و امکان آشنایی با محلی ها را فراهم می‌کند.

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران