بهترین کافه های قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
بهترین کافه های قبرس

انبوهی از کافه‌های جذاب همراه با دسرهای رنگارنگ و نوشیدنی‌های گوارا، در هر گوشه و کناری در قبرس پذیرای علاقمندان هستند. جالب است بدانید فرهنگ کافه گردی در میان مردمان این خطه، بسیار رونق دارد. در این میان بهترین کافه های قبرس، اغلب برای دورهمی و اشتراک اطلاعات و اخبار جدید، دیدار با شرکای تجاری و یا کار و مطالعه مورد جذابیت دارند. این فضاهای اینستاگرامی، همچنین لوکیشن‌هایی قابل توجه و خوراکی‌هایی با تزئینات زیبا ارائه می‌دهند که می‌توانند سوژه‌هایی مناسب عکاسی باشند.

 

آشنایی با بهترین کافه های قبرس

کافه‌های قبرس برای خوردن یک صبحانه سریع، لذت بردن از ناهار یا نوشیدنی‌های گوارا و در برخی موارد حتی برای تماشای فوتبال ایده‌آل هستند. بعلاوه اشتیاق به صرف قهوه در هر زمان و مکانی، جزو فرهنگ مردمان قبرس محسوب می‌شود. در نتیجه این کافه‌ها، به ریتم کند زندگی مردمان این خطه جذابیت داده و محیط‌هایی سرگرم کننده را برای گپ و گفت، شکم گردی و یا انجام بازی‌های رومیزی به افراد بومی و گردشگران تور قبرس ارائه می‌دهند.

کافه پائول 

سفر مجازی خود به بهترین کافه های قبرس را، از کافه بیکری Paul در نیکوزیا شروع می‌کنیم که منوی فرانسوی و مدیترانه‌ای را ارائه می‌دهد. بسیاری از مشتریان برای صرف پای، همبرگر، تخم مرغ بندیکت خوش پخت، نان‌های تازه، شیرینی‌های خوشمزه فرانسوی، چای عالی یا اسپرسو به اینجا می‌آیند. همچنین اگر گرسنه هستید، می‌توانید مرغ و پاستا را در کنار یک بشقاب سالاد لذیذ سفارش دهید.

از طرفی فضای خانگی این مکان سنتی و شیک، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز کاری یا گشت و گذار خسته کننده، مدتی را به کسب آرامش و ریلکس کردن بگذرانند. پرسنل مهمان نواز، خدماتی قابل توجه ارائه می‌دهند. همچنین قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، پارکینگ، میز و صندلی‌های فضای باز و خدمات دلیوری، به جذابیت این مکان می‌افزایند. جالب است بدانید این برند، تاکنون در ۳۳ کشور جهان از جمله  لندن، واشنگتن، دبی، توکیو و قبرس شعبه‌هایی را افتتاح کرده و به موفقیت و اعتبار بالایی دست یافته است.

 

معرفی ۸ رستوران دریایی عالی در قبرس

آدرس: 3Verginas Str. Mall Of Cyprus, Nicosia 1048 Cyprus

 

کافه لاش 

پس از قدم زدن در اطراف ستون ونیزی در لارناکا، حتما سری به کافه Lush  بزنید که از بهترین کافه های قبرس محسوب می‌شود. در اینجا می‌توانید از خدمات ارزنده، فضای داخلی مدرن و سفید رنگ و میز و صندلی‌های فضای باز برای استراحت و خورد و خوراک بهره مند شوید. بعلاوه اینجا، از چشم اندازی بی نظیر به منظره دریای آبی و فضای سبز برخوردار است.

از طرفی این کافه، سوپ‌های بسیار خوشمزه و پرطرفداری سرو می‌کند. هر چند قهوه و دسرهای لذیذ نیز، با قدرت خودنمایی می‌کنند. از دیگر گزینه‌های محبوب منو می‌توان به اختاپوس، سوشی مرغ، ریزوتو و کیک‌های شکلاتی اشاره کرد.

آدرس: Tanzimat Sokak no 166 Mahmut Paşa Mahallesi Hisar, Üstü, Lefkoşa

 

کافه نرو 

اگر در حوالی موزه و رصدخانه برج شاکولاس مشغول گشت و گذار بودید، پیشنهاد می‌کنیم برای استراحت و شکم گردی سری بزنید به کافه مدرن Nero که خدماتی سریع و باکیفیت و قیمت‌های مناسب را در کنار خوراکی‌های خوشمزه ارائه می‌دهد و یکی از بهترین کافه های قبرس به شمار می‌آید. بعلاوه علاقمندان می‌توانند در اینجا از امکاناتی نظیر میز و صندلی‌های فضای باز، خدمات دلیوری و وای فای رایگان برخوردار شوند. این کافه زنجیره‌ای در  مارینا، پافوس، نیکوزیا، لارناکا و لیماسول نیز شعباتی دارد.

و اما منو... در این کافه می‌توانید بهترین قهوه‌های ایتالیایی را نوش جان کنید. همچنین پای، ساندویچ، پاستا، سوپ‌های مختلف، سالادهای پنینی، فراپه خوشمزه، هات چاکلت بسیار غلیظ و خامه‌ای و نوشیدنی‌های میوه‌ای یخی نیز طرفداران بسیاری دارند.

 

بهترین رستوران‌های پافوس در کنار منظره‌ی شگفت‌انگیز دریا

آدرس: Chalkanoros Avenue 15, Dali 2540 Cyprus

 

کافه سنترال 

غذا خوردن در کافه رستوران Central با منظره‌ای فوق العاده از صومعه آیاناپا، تجربه زیبایی برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه فضای دنج این مکان که در شمار بهترین کافه های قبرس است، همراه با مهمان نوازی پرسنل، خدمات جالب توجه و قیمت‌های پایین، به لذت خورد و خوراک در این کافه می‌افزایند. در صورت تمایل می‌توانید از محیط آرامش بخش داخلی استفاده کنید و یا برای استنشاق هوای تازه و بهره مندی بیشتر از زیبایی‌های اطراف، فضای بیرونی را انتخاب نمایید. در عین حال اگر به دنبال محیطی برای کار و مطالعه هستید، باید بگوییم اینجا گزینه‌ای عالی همراه با وای فای رایگان به شمار می‌آید.

منو نیز بسیار غنی بوده و انواع خوراکی‌های جذاب از جمله ماهی آزاد دودی پخته شده، برگر ایتالیایی و مکزیکی، میگو، کرپ‌ها، وافل‌ها و بستنی‌های خوشمزه در کنار نوشیدنی‌هایی گوارا و باکیفیت همچون قهوه سرد، هات چاکلت نارگیلی و اسموتی محبوبیت بالایی دارند.

آدرس: Archibishop Makarios III, Ayia Napa, Cyprus

 

کافه پپر 

در سفر به آیاناپا نه تنها باید از مجسمه I Love Ayia Napa دیدن کرد، بلکه حتما باید از امکانات و جذابیت‌های کافه بار Pepper  نیز برخوردار شد که از بهترین کافه های قبرس محسوب می‌شود. در اینجا سوشی‌های خوشمزه‌ای سرو می‌شوند. ضمن اینکه دی جی و فضای گرم و صمیمی کافه، اوقات خوشی را برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی رقم می‌زنند. از طرفی قیمت‌ها بسیار منصفانه بوده و وای فای رایگان، میز و صندلی‌هایی در فضای باز و منظره سرسبز کافه تکمیل کننده لذت‌های این شکم گردی هستند.

 

آشنایی با شگفتی‌های طبیعی قبرس

آدرس: 12Makarios Avenue, P.O.Box 30305, Ayia-Napa, 5343

 

کافه اینگما 

غذاهای فیوژن را، در منوی کافه رستوران Enigma  خواهید یافت که در شمار بهترین کافه های قبرس است. اسپاگتی خوش پخت، گوش ماهی و اردک ترد، می‌توانند تاثیر زیادی روی شما بگذارند. در عین حال این کافه چای، قهوه یا آبمیوه عالی را سرو می‌کند. بعلاوه نمی‌توان از برانچ لذیذ آخر هفته‌ها و همچنین چای سنتی انگلیسی که بعد از ظهرها همراه با شیرینی و قهوه تازه سرو می‌شود، غافل شد.

این کافه که در لارناکا، در هتل  The Ciao Stelio Deluxe و در نزدیکی ساحل مکنزی واقع شده، از محیطی باکلاس و رویایی و در عین حال صمیمی و خانگی برخوردار است. و همچنین یک تراس جذاب را، برای برخورداری از هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف ارائه می‌دهد. بعلاوه یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های خصوصی و قرارهای کاری محسوب می‌شود.

آدرس: 70Tasos Mitsopoulos (156 Piale Pasia) Avenue, Larnaca 6028, Cyprus

 

کافه هوم

پس از گشت و گذار در اطراف مسجد عرب احمد در نیکوزیا، می‌توانید سری به کافه Home بزنید و از طعم بی نظیر غذاهای گیاهی، پاستا و یک فنجان قهوه باکیفیت لذت ببرید. همچنین غذاهای گوشتی و دریایی از جمله اختاپوس کاراملی‌ و دسرهای خانگی خوش طعم با تزئیناتی زیبا نیز قویا توصیه می‌شوند.

از طرفی خدمات ارزنده پرسنل خلاق و فضای آرامش بخش این مکان در میان بهترین کافه های قبرس، دقیقا همان چیزی است که بعد از یک گردش خسته کننده یا هفته کاری پرتلاش به آن نیاز دارید. وای فای رایگان، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های فضای باز از دیگر جذابیت‌های این مکان به شمار می‌آیند. فضای داخلی نیز از طراحی رمانتیک، مبلمانی ساده و راحت و رنگ‌هایی پاستلی برخوردار بوده و جوی مفرح را برای مشتریان رقم می‌زند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آمارا در قبرس

 

 

آدرس: Markou Drakou 28, Nicosia 1102

 

استارباکس نیکوزیا 

کافه Starbucks Nicosia، در کنار موزه قوم نگاری واقع شده و یکی از انبوه شعبه‌های استارباکس است که در سراسر جهان اعتبار بالایی کسب کرده‌اند. استارباکس در شهرهای مختلف قبرس نیز فعالیت دارد و جز بهترین کافه‌های نیکوزیا نیز هست، می‌توانید شاهد ۳ شعبه از این برند جذاب باشید که در شمار بهترین کافه های قبرس هستند.

در این شعبات از صرف لاته، موکا، قهوه یخی فراپوچینو، چای برگ و همچنین دسرها و کیک‌های لذیذ و ساندویچ‌های خوش‌پخت بهره مند خواهید شد. فضای کافه‌ها، عمدتا مناسب دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی بوده و فضای بیرونی همراه با چترهای آفتابگیر بزرگ، از دیگر مشخصه‌های جذاب این مکان‌ها به شمار می‌آیند.

 

معرفی ۸ رستوران دریایی عالی در قبرس

 

آدرس: Lidras 162-180, Nicosia Cyprus

 

کافه هوبو 

در انتهای گشت و گذار در میان بهترین کافه های قبرس، سری می‌زنیم به کافه رستوران ساحلی Hobo که در کنار موزه پیریدز، اوقاتی مفرح را برای مسافران تور قبرس رقم می‌زند.  در اینجا می‌توانید از طعم‌های بی نظیر غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای لذت ببرید. منو بسیار جذاب بوده و گزینه‌هایی همچون هالومی، پیتزا، ریبی، کرپ‌های خوشمزه، وافل، کیک‌های خامه‌ای در کنار فراپه، اسموتی و لیموناد، از محبوب‌ترین خوراکی‌های این مکان محسوب می‌شوند. اما اگر گرسنه هستید، بهتر است گزینه‌های گوشتی نظیر سالاد مرغ و آووکادو، فاهیتا مرغ و همبرگرها و یا غذاهای دریایی همچون کباب میگو، ماهی سالمون و برگر ماهی قزل آلا را در این مکان مفرح امتحان کنید.

از طرفی موقعیت مکانی مناسب این نقطه، دسترسی به آنرا با هر وسیله نقلیه‌ای و در هر زمانی از روز آسان می‌کند. پرسنل حرفه‌ای وخدمات ارزنده، قیمت‌های پایین، فضای دلپذیر داخلی، وای فای رایگان، پارکینگ، تلویزیون و فضای باز کافه، بدون شک تاثیر مثبتی روی مخاطبان به جای می‌گذارند.

 

معرفی پارک‌های بازی قبرس

آدرس: Athinon Avenue 18 Finicoudes Beach, Larnaca 6023 Cyprus

بدون شک، بهترین کافه های قبرس به همین موارد خلاصه نمی‌شوند. برخی دیگر از کافه‌های جذاب در این خطه عبارتند از:

  • کافه کلمبیا پلازا در لیماسول
  • کافه بار ایسلند در پلیس
  • کافه نئیو ۱۱ در نیکوزیا
  • کافه ویناریا در لارناکا
  • کافه آموس در لارناکا
  • کافه مانولیتو در نیکوزیا
  • کافه ساحل جنوبی در لارناکا

 

 

۲۳ مهر ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 16 اسفند 1402)

نظرات کاربران