بهترین هتل‌ های نیکوزیا قبرس + هزینه ها و امکانات

جاذبه‌های گردشگری اروپا
بهترین هتل‌ های نیکوزیا قبرس + هزینه ها و امکانات

نیکوزیا به خاطر اینکه مرکز کشور کوچک و زیبای قبرس شمالی است از اهمیت و شهرت زیادی برخوردار است و تمام تمرکز دولت بر رفاه، گردشگری، تحصیلات و امکانات شهری به کار رفته است و به همین خاطر افراد زیادی جذب این شهر زیبای آفتابی می‌شوند. به همین دلایل هم هست که نیکوزیا امکانات خرید، اقامت و گردشگری و سرگرمی خوبی ارائه می دهد و از برترین مقاصد برای مسافران قبرس برشمرده می‌شود. بیایید در ادامه نگاهی به بهترین بوتیک هتل های این شهر زیبای نوظهور بیاندازیم.

 

بهترین هتل های نیکوزیا قبرس

تور قبرس از سال‌های خیلی دور بین ایرانی‌ها شناخته شده بود اما این سال‌ها که دولت تمام توانش را بر سر جذب گردشگر و بالا بردن توان اقتصادی کشورش گذاشته، به راستی تجربه قبرس گردی به سطح متفاوتی رسیده است! از هتل‌های آنچنانی تا بوتیک هتل‌ها، مهمانسراها تا کلاب‌های ساحلی و مراکز تفریحی و گردشی همه چیز در قبرس رو به رشد و پر زرق و برق است. اصلا لازم نیست برای داشتن سواحل ماسه سفید و درختان سرسبز تا هاوایی بروید نیکوزیا در قبرس همه چیزی که لازم دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. بیایید نگاهی به بهترین هتل های نیکوزیا قبرس بزنیم.

عکس از: tripadvisor.com

 

بوتیک هتل آلتیوس

یکی از اقامتگاه‌های ۴ ستاره و پرطرفدار درسفر به نیکوزیا قبرس این بوتیک هتل جذاب است که در نزدیکی مرکز شهر نیکوزیا واقع شده و در فاصله چند قدمی پارک Prodromou، اقامتگاه‌های شیک ارائه می‌کند. این هتل دارای رستوران، بار و وای فای رایگان در سراسر آن است و امکانات کنفرانس و ضیافت گنجانده شده است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به تهویه‌ی مطبوع، به زیبایی تزئین شده‌اند و دارای تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی، مینی‌بار و گاوصندوق بزرگ هستند و سشوار در حمام هم ارائه می‌دهند. به علاوه برخی از واحدها به بالکن باز می شوند. این یکی از بهترین هتل های نیکوزیا قبرس است که رستوران آماوی در آن صبحانه را به صورت بوفه برای شروع روز و غذاهای مدیترانه ای برای ناهار و شام سرو می‌کند. همچنین بار و سالن آل استارز انواع کوکتل ها و تنقلات را در تراس آفتابگیر با صدای موسیقی ارائه می‌دهد.

آدرس: Achaion 1, Ayios Andreas, 1101 Nicosia, Cyprus

عکس از: booking.com

 

بوتیک هتل مپ

توبیک هتل جذاب مپ، در کمتر از ۱ کیلومتری وزارت دارایی نیکوزیا، اقامتگاه های ۵ ستاره ارائه می دهد و دارای مرکز تناسب اندام، تراس و رستوران است. این ملک در ۱.۱ کیلومتری وزارت کشور، کمتر از ۱ کیلومتری موزه قبرس و ۱۱ دقیقه پیاده روی تا مجلس نمایندگان قرار دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک هم هست. مپ از بهترین هتل های نیکوزیا قبرس است که اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، قهوه ساز، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می دهد. مهمانان اقامتگاه می توانند از صبحانه قاره ای لذت ببرند و از خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی استفاده کنند.

آدرس: 15, Stasinou Avenue, 1060 Nicosia, Cyprus

 

بهترین کافه‌ها و رستوران‌های نیکوزیا در قبرس

عکس از: booking.com

 

هتل سنتریوم

هتل Centrum در مرکز نیکوزیا واقع شده است و دارای اقامتگاه های زیبا و جادار با وای فای رایگان و صبحانه بوفه ای است که در تراس روباز سرو می‌شود. تنها چند قدم با مناطق ارتقا یافته لدرا و خیابان اوناساگورو فاصله دارد، جایی که رستوران‌ها، کافه‌ها و موزه‌ها در آن‌ها به وفور قرار دارند. هر یک از اتاق های جذاب Centrum Hotel به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر راحتی را برای مهمانان ایجاد کنند تا پس از یک روز شلوغ از گشت و گذار یا جلسات، بتوانند چای و قهوه درست کنند و با تهویه مطبوع اتاق خنک شوند. میهمانان به فضاهای کاری و اتاق‌های جلسه Centrum دسترسی رایگان دارند و همچنین به دلیل موقعیت شگفت انگیز آن، می‌توانند از یک پیاده روی کوتاه به منطقه خرید و فرهنگی نیکوزیا لذت ببرند. این از بهترین هتل های نیکوزیا قبرس است که اقامتی راحت و به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: 15 Pasikratous str., Eleftherias Square , 1011 Nicosia, Cyprus

عکس از: booking.com

 

هتل کلئوپاترا

هتل ۴ ستاره کلئوپاترا در قلب نیکوزیا دارای اقامتگاه های شیک، لانژ بار، دو رستوران، سالن بدنسازی کاملا مجهز، سالن رقص، اتاق جلسات و استخر است و اینترنت رایگان در دسترس قرار می‌دهد. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در این هتل کف پارکت دارند و برخی به بالکن باز می‌شوند. آنها دارای تلویزیون LCD ماهواره ای، گاوصندوق و مینی بار هستند. به علاوه لوازم بهداشتی و دمپایی نیز به صورت رایگان ارائه می شود. این هتل از بهترین هتل های نیکوزیا قبرس است که امکانات بی نظیری ارائه می‌دهد مثلا در باروک لانژ بار، مهمانان می توانند از وعده های غذایی سبک، قهوه و چای با صدای موسیقی سالن لذت ببرند. رستوران Loucoullos انواع غذاهای اصیل یونانی را در اتاق غذاخوری سرپوشیده یا در محوطه کنار استخر که با درختان زیتون احاطه شده است سرو می کند. استخر شنا و رستوران Loucoullos تقریبا بسته به شرایط آب و هوایی از ماه می تا اکتبر باز هستند. سالن بدنسازی ۱۲ تا ۱۶ آگوست و ۲۸ آگوست ۲۰۲۳ برای تعطیلات تابستانی تعطیل خواهد بود.

آدرس: 8 Florinis Street, 1065 Nicosia, Cyprus

 

آشنایی با معروف‌ترین موزه‌های قبرس

عکس از: booking.com

 

هیلتون نیکوزیا

هتل کاملا جدید Semeli در مرکز مالی و تجاری نیکوزیا قرار دارد و پایگاه عالی برای کاوش در پایتخت قبرس است. اتاق‌های زیبای آن دارای کف پارکت، تلویزیون LCD 32 اینچی و وای‌فای رایگان هستند. این هتل ۵ طبقه دارای اتاق های مدرن و تهویه مطبوع با مینی بار و قهوه ساز است و باشگاه بدنسازی و سونا در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس قرار می‌گیرد. به علاوه ۴ اتاق جلسه برای تجار و نشست‌های کاری و انواع کنفرانس‌ها در دسترس قرار دارد. چیزی که باعث شده تا این از بهترین هتل های نیکوزیا قبرس باشد همین تنوع امکانات در دسترس آن است. در رستوران Semeli صبحانه بوفه و منوهای آلاکارته برای ناهار و شام موجود است. نوشیدنی‌های تمام‌روز و کوکتل‌های قبل از شام را می توانید در بار میل کنید. یک تلویزیون با صفحه عریض که رویدادهای ورزشی و سریال‌های پرطرفدار را پخش می کند در قسمت بار موجود است.

آدرس: 10, Petraki Giallourou Street, 1077 Nicosia, Cyprus

عکس از: booking.com

 

هتل کلاسیک

این هتل ۴ ستاره جذاب که در فاصله ۲۰۰ متری از مرکز شهر واقع شده با تنها پیاده روی چند دقیقه‌ای همه چیز را دسترس شما قرار می‌دهد. اتاق های این هتل همه جادار و بزرگ و روشن هستند و فضایی عالی برای اقامت ارائه می دهند. شما در اتاق های این هتل به تهویه مطبوع، کانال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای، اینترنت پرسرعت وای فای فیبر نوری، مینی بار، و همچنین امکانات تهیه چای و قهوه دسترسی خواهید داشت و می‌توانید برای صرف غذا در رستوران هتل از غذاهای بسیار خوشمزه ای میل کنید. به علاوه با اقامت در این هتل می توانید جنبه های چند فرهنگی شهر را تجربه کنید که مملو از فرهنگ، جاذبه‌ها، رستوران ها، فروشگاه ها و موارد دیگر است. این هتل ۴ ستاره از بهترین هتل های نیکوزیا قبرس است که اقامتی آرام و به دور از شلوغی مرکز شهر را برای شما رقم می‌زند و در عین حال آنقدری به مرکز شهر دسترسی دارد که با کمی پیاده‌روی مشکلی نداشته باشید.

آدرس: 94 Rigenis St, 1513 Nicosia, Cyprus

 

آشنایی با شگفتی‌های طبیعی قبرس

عکس از: booking.com

 

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران