بهترین کافه‌ها و رستوران‌های نیکوزیا در قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
بهترین کافه‌ها و رستوران‌های نیکوزیا در قبرس

نیکوزیا، شهری منحصر به فرد بوده و تنها پایتخت تقسیم شده در جهان است که نیمی از آن متعلق به قبرس و نیمی دیگر توسط ترکیه اشغال شده است. در سفر با تور قبرس به نیکوزیا، می‌توانید فضای شهری بزرگ با تاریخی عالی را تجربه کنید. در پشت دیوارهای معروف ونیزی و در میان خیابان‌های سنگفرش، شاهد خانه‌های سنگی تاریخی و تعداد زیادی کافه و رستوران و فروشگاه‌های سوغاتی خواهید بود که به جذابیت های شهر افزوده‌اند. و در حین گشت و گذار، اگر به فضاهایی آرامش بخش برای شکم گردی نیاز داشتید، حتما سری بزنید به یکی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های نیکوزیا.

 

اولد سامدان در نیکوزیا قبرس (Old samdan)

این رستوران فوق‌العاده، با دکوراسیون سنتی‌اش، فضای اصیل مکزیکی را به مخاطبان هدیه می‌دهد. در عین حال خوشمزه‌ترین غذاهای استیک و گریل، غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و آمریکایی را سرو می‌کند که به معنای واقعی کلمه، با دستور پخت‌های سنتی تهیه می‌شوند. به ویژه غذاهایی با سس‌های تند و از محبوب‌ترین گزینه‌ها منو می‌توان به سالاد مکزیکی، تاکو مرغ، فاهیتا مرغ، سالاد ناچوس، کوسادیلا و کارلوتا اشاره کرد.

در صورت تمایل،‌ می‌توانید از فضای باز برای خورد و خوراک بهره‌مند شوید. بعلاوه اینجا یکی از بهترین مکان‌ها، برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌آید.

 

بهترین هتل‌های قبرس مناسب با هر بودجه‌ای

آدرس: Memduh Asaf sok. NO:2, Lefkoşa - North Cyprus 9901

 

تریا فاناریا در نیکوزیا قبرس (The Tria Fanaria)

این کافه رستوران، بسیار نزدیک به کلیسای Faneromenis و موزه سکه شناسی قرار دارد. اگر گذرتان به این حوالی افتاد، حتما برای استراحت سری به این رستوران بزنید و اگر هوا خوب است، توصیه می‌کنیم یکی از میزهای بیرون را برای صرف غذایتان انتخاب کنید تا بتوانید این فضای پررفت و آمد و دوست‌داشتنی را تماشا کنید و از هوای تازه برخوردار شوید.

اگر گرسنه هستید، تاپاس‌های خوش پخت و پای پنیر خوشمزه در کنار یک فنجان قهوه گوارا بسیار می‌چسبد. هر چند که به گفته برخی مشتریان قیمت‌ها کمی بالا هستند، اما ارزشش را دارد که یکبار در سفر با تور قبرس، سری به این مکان بزنید و از طعم‌های لذیذ و خدمات سریع پرسنل حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

آدرس: 59F7+758, Nicosia, Cyprus

 

چاینا اسپایس در نیکوزیا قبرس (China Spice)

پس از بازدید از مسجد بایراکتار، وقت آن است که به استراحت و شکم گردی در این رستوران بپردازید. در اینجا با انواع غذاهای شیک کانتونی، چینی و گیاهی از مهمانان پذیرایی می‌شود و گزینه‌هایی نظیر خوراک اردک ترد، استیک چیلی، اسپرینگ رول، موز سرخ شده، پنکیک سبزیجات، قارچ سیاه و انواع نوشیدنی‌های طرفداران بسیاری دارند.

بعلاوه، اینجا به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد که همیشه آماده خدمت رسانی هستند. در ضمن قیمت‌ها مناسب بوده و فضای جذاب و دکوراسیون دیدنی، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، به لذت این شکم گردی در تور اروپا می‌افزایند.

 

۱۰ جاذبه‌ی دیدنی شهر رویایی آیاناپا در قبرس

آدرس: Pindarou 26, Nicosia 1060, Cyprus

 

سیلور پات در نیکوزیا قبرس (Silver Pot)

پس از قدم زدن در حوالی کلیسای سنت کنستانتین و هلنا، بسیاری از بازدیدکنندگان در این رستوران توقف می‌کنند. در اینجا با انواع غذاهای اروپایی در محیطی صمیمی که مناسب دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است، از مشتریان پذیرایی می‌شود.

منو نیز بسیار غنی بوده و همه چیز، با مواد ارگانیک تهیه می‌شود. می‌توانید از خوراکی‌هایی لذیذ همچون سالاد سالمون خوش پخت، ساندویچ تخم مرغ و بیکن، سبزیجات کبابی با پنیر و انار، پنکیک بلوبری، چیزکیک، نان تست فرانسوی و نوشیدنی‌هایی باکیفیت نظیر قهوه، چای گیاهی یا آب میوه‌های تازه برخوردار شوید. صبحانه‌های این کافه رستوران نیز طرفداران بسیاری دارد و همه روزه، تا ساعت ۱۲ ظهر و روزهای شنبه تا ساعت ۳ بعدازظهر سرو می‌شوند.

به دلیل موقعیت مکانی عالی، پیدا کردن این رستوران بسیار آسان است. همچنین پرسنل، خدماتی سطح بالا و باکیفیت را ارائه می‌دهند و قیمت‌ها نیز به نسبت آنچه دریافت می‌کنید بسیار منصفانه هستند. دکوراسیون دیدنی و فضای دنج، به مهمانان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کنند. در نهایت وای فای رایگان، میز و صندلی‌های فضای باز و خدمات دلیوری، از دیگر مزایای این غذاکده جذاب به شمار می‌آیند.

آدرس: Themistokli Dervi 3E, Nicosia 1066, Cyprus

 

دِ آویلا در نیکوزیا قبرس (D'Avila)

اینجا یکی از بهترین کافه رستوران‌ها در نیکوزیا برای نوشیدن قهوه، استفاده از قلیان در طعم ‌های متنوع و صرف غذاهای مختلف است. همچنین دکوراسیون فوق‌العاده بوده و صندلی‌های چیده شده در بالکن کوچک، شما را قادر می‌سازد از منظره خیابان و هوای تازه لذت ببرید.

بنابراین علاوه بر بازدید از موزه شهرداری Leventis در نیکوزیا، می‌توانید از این کافه نیز دیدن کنید که در مجاورت موزه قرار دارد. بدون شک بعد از یک روز گشت و گذار طولانی، صرف یک وعده‌های غذایی سبک مانند املت، انواع ساندویچ و سالاد که از تازه‌ترین مواد تهیه شده‌اند، چه برای صبحانه و چه برای ناهار خالی از لطف نخواهد بود. بعلاوه می‌توانید ذرت بو داده و یا نوشیدنی‌های گوارا در انواع مختلف از جمله قهوه باکیفیت را سفارش دهید.

در کنار اینها خدمات دیدنی پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب و وای فای رایگان نیز، از دیگر جذابیت‌های شکم گردی در این کافه رستوران به شمار می‌آیند و دورهمی‌های خاطره‌انگیزی را برایتان رقم می‌زنند.

 

۹ نقطه عالی در قبرس برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

آدرس: 235,Ledras, Nicosia, Cyprus

 

پایکسیدا در نیکوزیا قبرس (Pyxida)

این رستوران غذای دریایی که از موقعیت مکانی عالی در قلب نیکوزیا برخوردار است، در سال ۲۰۰۴ درهای خود را به روی علاقمندان گشود. فضا آرام و رسمی است و برای یک موقعیت خاص یا ناهار کاری و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است. بعلاوه این رستوران، ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ نفر را در باغ و فضای داخلی داراست.

منوی این غذاکده شامل بسیاری از انواع غذاهای کلاسیک یونانی و غذاهای دریایی، از جمله پیش غذاهایی نظیر سوپ ماهی، میگو، کالاماری، ماهی سرخ شده یا کبابی و بسیاری موارد دیگر است. جالب است بدانید در اینجا، ۱۹ گونه مختلف ماهی تازه سرو می‌شوند که به صورت روزانه صید شده‌اند و بسیار تازه هستند.

پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا، وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل، از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران خاطره‌انگیز به شمار می‌آیند.

آدرس: Menandrou 5, Nicosia 1066, Cyprus

 

تو الینیکو در نیکوزیا قبرس (To Elliniko )

این رستوران، تجربه طعم‌های بی نظیر غذاهای یونانی، دریایی، استیک و گیاهی را به مسافران تور قبرس هدیه می‌دهد. تمامی خوراکی‌ها، بر اساس دستور پخت‌های سنتی تهیه شده‌اند و در فضایی شگفت‌انگیز و آرام، توسط پرسنل آموزش دیده سرو می‌شوند.

گالاتوپیتا، کوفته ماهی، اسپاگتی با پنیر و گوجه فرنگی، تکه‌های مرغ با ماست، سالاد پنیر خوشمزه، ماهی مرکب کبابی و دونر کباب، فوندوی سیر و گشنیز از جذاب‌ترین اقلام منو به شمار می‌آیند. هر چند، توصیه می‌کنیم غذای خود را با یک فنجان قهوه عالی شروع کنید.

در اینجا کارت‌ اعتباری پذیرفته می‌شود و همچنین پارکینگ، وای فای رایگان، صندلی‌های فضای باز و خدمات دلیوری نیز برای مشتریان فراهمند. در ضمن قیمت‌های مناسب، فضای راحت و دکوراسیون خانگی این مکان، شما را به وجد خواهند آورد.

 

معرفی پارک‌های بازی قبرس

آدرس: Achaion 1, Egkomi 2413, Cyprus

 

بار ایتالیا در نیکوزیا قبرس (Bar Italia)

اگر در نزدیکی کلیسای سنت اسپیریدون مشغول گشت و گذار هستید، حتما برای استراحت و خورد و خوراک سری به این غذاکده بزنید. اینجا یک بار رستوران اصیل ایتالیایی است که مجموعه‌ای از غذاهای الهام گرفته از اروپا و به ویژه ایتالیا را با طعم‌های سنتی و تاثیراتی از دستور پخت‌های مدرن ارائه می‌دهد. منو متنوع است و لازانیا، اسپاگتی خوشمزه، سالاد، گوشت خوک و استیک بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. بعلاوه، نمی‌توان از تیرامیسو و قهوه عالی در این مکان غافل شد.

در صورت تمایل، می‌توانید از فضای داخلی برای صرف خوراکی‌هایتان استفاده کنید و یا از میز و صندلی‌های فضای بیرونی، برای استنشاق هوای تازه و تماشای اطراف حین شکم گردی بهره بگیرید. خدمات دلیوری، از دیگر مزایای مهم این رستوران محسوب می‌شود. پرسنل شایسته، سخت در تلاشند تا تاثیری مثبت روی مشتریان به جای بگذارند و خدماتی ارزنده ارائه دهند. دکوراسیون مدرن و فضای دلپذیر، به مخاطبان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کنند. و جالب است بدانید تمامی اینها، با قیمت‌هایی پایین در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

آدرس: Zinonos Sozou 1, Nicosia 1075, Cyprus

 

پانتوپولیو کالی اورکسی در نیکوزیا قبرس (Pantopoleio Kali Orexi)

این رستوران نیز، در نزدیکی کلیسای سنت جان باپتیست قرار دارد و اگر در هنگام بازدید از این جاذبه گردشگری در قبرس احساس گرسنگی کردید، بهتر است سری هم به این رستوران بزنید. این فضای جذاب، یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای کاری، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌آید. و علاوه بر فضای داخلی راحت و دنج، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز را نیز برای بهره مندی حداکثری از هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای، استیک و گریل را بیابید. منو یک تخته سیاه است و گزینه‌های جذابی را شامل می‌شود از جمله ماهی تن، سالاد یونانی، گوشت خوک خوشمزه، چیزکیک‌های لذیذ و نوشیدنی‌های گوارایی نظیر قهوه عالی و باکیفیت.

بعلاوه، وای فای رایگان و پارکینگ نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. پرسنل مهربان و صمیمی، خدماتی شایسته و حرفه‌ای ارائه می‌دهند و قیمت‌ها در ازای آنچه دریافت می‌کنید، بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

ساحل نیسی، زیباترین ساحل قبرس

آدرس: Metochiou 38 1101, Nicosia 1101 Cyprus

 

اوهیا در نیکوزیا قبرس (Evohia)

اینجا یک رستوران عالی در نیکوزیاست که بوفه‌ای جذاب از غذاهای قبرسی، دریایی، بین‌المللی و گیاهی را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. منو طیف گسترده‌ای از غذاها، از سالاد و گزینه‌های گیاهی گرفته تا گوشت، مرغ و ماهی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. با اینحال بشقاب بادمجان و گوجه‌ فرنگی برشته، گوشت بره، ماهی کاد، سینه مرغ، سیب‌ زمینی کبابی، سیب‌ زمینی آب پز و سبزیجات طرفداران بیشتری دارند.

برای دسر نیز، مجموعه‌ای از شیرینی‌ها همچون برش‌هایی از کیک خامه‌ای، پای با پنیر یا میوه نیز، به لذت این شکم گردی می‌افزایند. کیفیت خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها مثال زدنی بوده و تمامی آنها با مواد تازه تهیه شده و در طعم‌های خوشمزه سرو می‌شوند.

فضای دلپذیر و آرام با نورهای محیطی و دکوراسیون چوبی، حظ بصری را برای مخاطبان هدیه به ارمغان می‌آورند. هر چند که می‌توانید از فضای بیرونی رستوران نیز، برای خورد و خوراک بهره بگیرید. و پرسنل خوش برخورد و مسئولیت پذیر، خدماتی جالب توجه را ارائه می‌دهند و وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل نیز فراهمند.

آدرس: Leoforos, Archiepiskopou Makariou III, Nicosia 2100, Cyprus

 

زاتار در نیکوزیا قبرس (Zaatar)

آیا دوست دارید در سفر خود به نیکوزیا، غذاهای لبنانی و سوری را امتحان کنید؟ آیا می‌خواهید از اجرای زنده هنری، در حین شکم گردی لذت ببرید؟ در این صورت، به رستوران زاتار بیایید که در نزدیکی موزه و رصدخانه برج شاکولاس واقع شده است. این رستوران، غذا و هنر را همراه با دکوراسیون شرقی و تزئینات جذاب به رخ می‌کشد.

در میان غذاهای ارائه شده، می‌توانید گزینه‌های پرطرفداری پیدا کنید و مزه‌ها، گوشت، مرغ و سبزیجات، با ظاهری زیبا و طعم‌هایی به یادماندنی به استقبالتان می‌آیند. در این میان، غذاهای گوشتی مانند سینی گریل مخلوط و سینی مرغ مخلوط و غذاهای کبابی زغالی نظیر کوفته کباب، شیش تاووک، ران مرغ و پنیر هالومی که روی ذغال طبخ می‌شوند، بسیار محبوبیت دارند. همچنین در اینجا انواع شیرینی‌ها، فلافل، هوموس، پای اسفناج و بسیاری دیگر از خوراکی‌های لذیذ را پیدا خواهید کرد.  

خدمات تحویل، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، وای فای رایگان، اجرای موسیقی زنده شبانه، خدمات حرفه‌ای و قیمت‌های پایین، از دیگر جذابیت‌های این مکان به شمار می‌آیند. بعلاوه دکوراسیون زیبا و فضای تماشایی، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کرده و دورهمی‌های خاطره‌انگیزی را همراه گروه دوستان و یا خانواده تجربه نمایند.

 

۱۰ جاذبه مهم تاریخی در قبرس که باید ببینید

آدرس: Aischylou 61, Nicosia 1011 Cyprus

 

زانتوس در نیکوزیا قبرس (Zanettos)

در نهایت اینجا بهترین رستوران، در نزدیکی موزه قوم شناسی Hadjigeorgakis Kornesios است. این غذاکده، یک رستوران سنتی قبرسی در نیکوزیاست که قدمت آن به سال ۱۹۳۸ بازمی‌گردد و مجموعه‌ای خوشمزه از غذاهای سنتی قبرس، غذاهای دریایی و گیاهی را ارائه می‌دهد که از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه، از بازار محلی کشاورزان نیکوزیا تهیه شده‌اند. برای آشنایی با سایر غذاکده‌های گیاهی در این شهر، توصیه می‌کنیم مقاله ۷ رستوران مخصوص گیاه‌خوارن در نیکوزیا پایتخت زیبایی‌های قبرس را نیز مطالعه کنید.

از جمله مهمترین غذاهای منو می‌توان به پیش غذای سرد (سالاد) و پیش غذای گرم (هالومی و قارچ کبابی روی ذغال)، سیخ مرغ کاملا پخته شده، گوشت خوک، سوسیس دودی و مخلفاتی نظیر نوارهای کدو سبز ترد و البته گوشت چرخ کرده با ادویه و انواع دسرهای از جمله پودینگ و انواع نوشیدنی‌ها نظیر قهوه عالی و باکیفیت اشاره کرد.

خدمات ارزنده، وای فای رایگان، فضای داخلی با دکور زیبا و محیط لذت بخش و میز و صندلی‌های فضای باز، خدمات دلیوری و قیمت‌های مقرون به صرفه نیز، به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: Trikoupi 65, Nicosia 1015 Cyprus

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۵ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران