مراکز خرید قبرس را بشناسیم

جاذبه‌های گردشگری اروپا
مراکز خرید قبرس را بشناسیم

قبرس کشوری جزیره‌ای است که در دریای مدیترانه قرار گرفته از آب و هوای گرم و تابستان‌های طولانی برخوردار است. فصل تابستان در این کشور از اواسط ماه مه شروع می‌شود و تا اواسط اکتبر ادامه می‌یابد و زمستان‌های کاملا معتدل را در ماه‌های دسامبر تا فوریه در آن شاهد خواهیم بود. موقعیت مکانی بی‌نظیر و آب و هوای توریست پسند این سرزمین سبب شده تا سالانه گردشگران بسیاری تور قبرس را برای سفر خود انتخاب کنند. از آنجایی که یکی از اصلی‌ترین تفریحات گردشگران در طول سفر خرید کردن می‌باشد در این مقاله سعی کرده‌ایم تا لیستی از بهترین مراکز خرید قبرس را گردآوری و معرفی کنیم. چنانچه شما نیز از عاشقان خرید هستید در این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید تجربه خریدی عالی و ایده‌آل را با رفتن به مراکز خرید و بازارهای قبرس داشته باشید.

 

مرکز خرید کینگز اونیو مال (Kings Avenue Mall)

مرکز خرید کینگز اونیو بیش از ۱۲۰ فروشگاه با برندهای مختلف را در خود جای داده است. به طوری که شما می‌توانید هر آنچه را که تصور می‌کنید را در این مرکز خرید پر زرق و برق پیدا کنید. این مکان بسیار بیشتر از یک مرکز خرید معمولی برای صرفا خرید کردن است. چرا که در آن مکان هایی برای صرف غذاهای لذیذ بین‌المللی نیز وجود دارد. این مرکز خرید توانسته با امکانات و تنوع بالای بوتیک‌ها و مغازه‌هایی که دارد بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کند. کینگز مال نه تنها یک مرکز خرید محبوب بلکه یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری قبرس نیز به شمار می‌رود که دارای مجموعه‌ای عالی از فروشگاه‌ها است. این مکان در هفت روز هفته باز بوده و شما می‌توانید در هر روزی که دوست دارید مسیر لینگز مال قبرس را برای خریدهای شخصی و خرید سوغاتی در پیش بگیرید.

از جمله پرطرفدارترین مغازه‌هایی که در این مجموعه به چشم می‌خورند می‌توان به فروشگاه‌های پوشاک (برای مردان، زنان و بچه‌ها، پوشش‌های مد، ورزش)، فروشگاه‌های لوازم جانبی، فروشگاه‌های لوازم خانگی، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های الکترونیکی، مینی مارکت‌ها، رستوران‌های a-one و بسیاری از فروشگاه‌های دیگر اشاره کرد.

  • آدرس: نبش سنت پل، خیابان مقبره‌های پادشاهان ۲، پافوس ۸۰۴۶
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ عصر (یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۹ عصر باز می‌باشد)
  • امکانات: کارواش، خودپرداز، آثار باستانی، کرایه دوچرخه، خرید، غذاخوری و سرگرمی

 

مرکز خرید انگومی مال (The Mall Of Engomi)

مورد بعدی از پرطرفدارترین مراکز خرید قبرس انگومی مال است. این مرکز خرید همان طور که از نام آن پیدا است در منطقه انگومی واقع شده است. انگومی بخش مرکزی و محبوب نیکوزیا می‌باشد که اخیراً بازسازی کرده‌اند و اکنون یکی از خاص‌ترین مراکز خرید در قبرس به شمار می‌آید. درست در قلب انگومی، این مرکز خرید قرار داشته و بیش از ۲۵ مغازه برای خرید کردن در آن وجود دارد. از جمله چیزهایی که در این مکان می‌توانید پیدا کنید محصولاتی از برندهای معروف، کافی شاپ‌ها و رستوران‌های شیک و مدرن هستند که انتظار شما را می‌کشند. در کنار تنوع بالای مغازه‌ها و امکاناتی که این مجموعه دارد دسترسی آسان گردشگران به آن مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

  • آدرس: انگومی، قبرس
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح باز و ساعت ۸ شب بسته می‌شود
  • امکانات: فروشگاه‌های متعدد، رستوران، بخش سرگرمی، پارکینگ

 

قبرس شمالی بهتر است یا قبرس جنوبی؟

 

مرکز خرید قبرس مال (The Mall Of Cyprus)

این مرکز خرید به عنوان بهترین مرکز خرید قبرس شناخته شده است. در این مکان می‌توانید تجربه خرید از معروف‌ترین برندهای جهان را داشته باشید. بنابراین گردشگران فرصت خریدی راحت را با اوقات فراغت در میان ترکیبی جذاب از برندهای محلی و بین‌المللی را در محیطی باشکوه خواهند داشت. مرکز خرید قبرس مال از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی بسیار آسانی به لیماسول و لارناکا دارد. چرا که در نزدیکی آن‌ها واقع شده است. طبق آمارهای به دست آمده گفته می‌شود که سالانه به طور تقریبی ۶ میلیون نفر از قبرس مال دیدن می‌کنند. همین آمار می‌تواند دلیل قانع کننده برای بازدید و خرید از قبرس مال در سفر به این مقصد گردشگری باشد.

فروشگاه‌های مرکز خرید قبرس مال حس و حالی هیجان‌انگیز را به شما القا می‌کند. از مزایا و امکانات این مکان می‌توان به رستوران و سینمای عالی آن اشاره کرد. بنابراین می‌توانید بعد از یک خرید شگفت انگیز با یک وعده غذایی خوشمزه از خود پذیرایی کنید.

  • آدرس: ورگیناس ۳، استروولوس، منطقه ۲۰۲۵، قبرس
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح باز شده و ساعت ۸ شب بسته می‌شود
  • امکانات: سالن بازی، وسایل نقلیه برای بچه‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، بوتیک‌هایی از برندهای معروف جهانی، رستوران.

 

مرکز خرید سیتی مال (City mall)

این مرکز خرید یکی از دلایلی است که قبرس را در لیست بهترین مکان‌های دیدنی خاورمیانه قرار داده است. بنابراین می‌توان نام آن را در لیست بهترین مراکز خرید قبرس نیز گنجاند. این مرکز خرید بزرگ در فاماگوستا واقع شده است که در آن انواع محصولات متنوعی را می‌توان یافت. این مجموعه از نظر محصولاتی که می‌توان در آن یافت از دیگر مراکز خرید قبرس متفاوت است. چرا که می‌توان هدایای دست ساز زیبا، مغازه‌های عتیقه فروشی و بسیاری از بوتیک‌های دیگر را در آن یافت. در این مکان شما می‌توانید به همراه کودکان خود نیز تجربه خریدی به یادماندنی را داشته باشید. چرا که برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند نمایش‌های رقص، بازی‌ها، فعالیت‌های مختلف برای بچه‌ها و موارد دیگر در آن اجرا می‌شوند که می‌توانند برای کودکان سرگرم‌کننده باشند. مرکز خرید سیتی مال قبرس به زیبایی تزیین شده است و تزیینات آن از فصلی به فصل دیگر (کریسمس، سال نو و ...) تغییر می‌کند.

  • آدرس: خیابان ابراهیم کاظم، منطقه فاماگوستا ۹۹۴۵۵۰
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح باز شده و ساعت ۱۰ شب بسته می‌شود
  • امکانات: سوغاتی‌های دست ساز، عتیقه جات، بازی، نمایش رقص

 

فاماگوستا، بهشت ساحلی و سرزمین تاریخی قبرس شمالی

 

مرکز خرید نیکوزیا مال (Nicosia Mall)

مرکز منطقه نیکوزیا محل قرار گیری این مرکز خرید در قبرس می‌باشد. به همین دلیل نیکوزیا مال نامیده شده است. چندین سال پیش این مرکز خرید دچار یک بحران مالی شد و فعالیت خود را برای مدتی متوقف کرد. اما  پس از چند سال، دوباره نیکوزیا مال به عنوان یکی از مرکز خرید قبرس در کانون توجه بومیان و گردشگران قرار گرفت. پس اگر قصد یک خرید هیجان‌انگیز را دارید بهتر است در تور قبرس حتما سری به این مجموعه نیز بزنید و از مغازه‌های جذاب آن دیدن کنید. نیکوزیا مال وسعتی در حدود ۸۲۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده و به طور تقریبی بیش از ۱۵۰ مغازه را در خود جای داده است. این مرکز خرید ادعا دارد که اگر یک بار از آن خرید کنید حتما بارها و بارها به آن باز خواهید گشت. همچنین نیکوزیا مال دارای سوپر مارکت اختصاصی خود به نام سوپرمارکت آتینیتیس است. برخی از محبوب‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های قبرس از جمله تاکو بل، کافه نرو و بسیاری موارد دیگر در این مکان شعبه دارند. سوپرمارکت نیکوزیا مال واقعا ارزان است و اجناس آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

  • آدرس: خیابان مادرید ۲، منطقه نیکوزیا ۲۳۰۶، قبرس
  • ساعات کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۰ صبح باز شده و ساعت ۸ شب بسته می‌شود (بخش رستوران در ساعت ۱۰:۳۰ شب تعطیل می‌شود)
  • امکانات: سالن، بانک، دستگاه‌های خودپرداز، فروشگاه رفاه، خرید، سرگرمی، غذاخوری

 

مرکز خرید مای مال لیماسول (MY MALL Limassol)

این مرکز خرید که در شهر پر جنب و جوش لیماسول واقع شده است، مرکز مدرن شهر به حساب می‌آید. در این مجموعه مرکز سرگرمی به طور ویژه طراحی شده است تا بچه‌ها نیز بتوانند در کنار بزرگسالان در اینجا نهایت لذت را ببرند. بنابراین اگر به همراه کودکان خود سفر کرده و قصد خرید دارید نیازی به نگرانی بابت آن‌ها نخواهید داشت. مای مال یک فضای جذاب با انواع فعالیت‌های سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. در کنار بوتیک‌ها و تنوع بالای اجناس آنچه سبب شده تا مای مال از جذابیت بسیار بالایی در بین افراد برخوردار باشد، سبک معماری و ساختار منحصر به فرد آن است. چرا که این مجموعه به شکل معبد یونانی طراحی و معماری شده است.

همه چیز در مای مال دست در دست هم داده‌اند تا این مجموعه را به مکانی عالی برای تفریح ​​با خانواده و دوستان تبدیل کنند. این مرکز خرید، سومین مرکز خرید بزرگ در قبرس است. به طوری که می‌توانید در آن بیش از ۲۰۰ برند و فعالیت‌های تفریحی که قبلا در هیچ بخش قبرس دیده نشده‌اند را پیدا کنید.

  • آدرس: ۲۸۵، فرانکلین روزولت، منطقه لیماسول ۳۱۵۰، قبرس
  • ساعات کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۰ صبح باز و ساعت ۸ شب بسته می‌شود.
  • امکانات: پیست اسکی روی یخ، خرید، سرگرمی، غذاخوری، دستگاه‌های خودپرداز، منطقه بازی نرم کودکان، اتاق تعویض نوزاد

 

راهنمای گردشگری قبرس شمالی

 

در کنار تمامی مراکز خرید مجلل و باشکوه قبرس می‌توان از بازارهای محلی و خیابانی آن نیز حین گشت و گذار شهری دیدن کرد. بنابراین اگر اهل خرید نیستید اما به دنبال سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود در قبرس می‌گردید توصیه می‌کنیم خریدهای خیابانی را از دست ندهید. در این غرفه‌ها می‌توانید نمادهایی از قبرس، صنایع دستی و آثار هنری مربوط به بومیان منطقه را پیدا و خریداری کنید. چنانچه فکر می‌کنید بعد از خواندن مطالب این مقاله می‌توانید تجربه خریدی بی‌نظیر را در قبرس داشته باشید توصیه می‌کنیم هر چه سریع‌تر برای رزرو تور قبرس اقدام کنید.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران