تجربه خرید در بهترین مراکز خرید باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
تجربه خرید در بهترین مراکز خرید باتومی

باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که به خاطر سواحل دریای سیاه و ماسه‌های مغناطیسی که محلی‌ها آن را دارای خواص درمانی می‌دانند به شدت محبوب و پرطرفدار است. این شهر که با جاذبه‌های زیادی پر شده بیشتر مقصدی تابستانی و ساحلی محسوب می‌شود اما دولت گرجستان با تمرکز بر زیرساخت‌های گردشگری و جذب سرمایه سعی کرده تا از حداکثر توانایی‌های خود برای جذب گردشگر استفاده کند. از همین رو با ساخت ساختمان‌های جدید تفریحی و مراکز خرید و پاساژها توانسته هم جذب سرمایه کند و هم گردشگر. یکی از تجارب جذابی که نباید در گشت و گذار در تور باتومی از دست دهید لذت خرید در مراکز خرید آن است.

 

باتومی مال

باتومی مال مرکز خریدی ۴ طبقه با حدودا ۵۰ فروشگاه مختلف مدرن و امروزی است که در خود امکانات مختلفب را فراهم آورده است در واقع شما در اینجا هم می‌توانید خرید انجام دهید و هم از امکانات سرگرمی و تفریحی برای کودکان و بزرگسالان برخوردار شوید. به علاوه شما می‌توانید با دسترسی به ایستگاه متروی نزدیک این مجتمع به راحتی و در زمانی کوتاه خودتان را از سایر نقاط به آن برسانید و یا به دلیل نزدیکی به ساحل بعد از تفریح به خرید و گشت و گذار بروید. در داخل نیز امکاناتی مثل وای‌فای رایگان و پارکینگ عمومی در دسترس قرار دارند و اگر گرسنه بودید می‌توانید به شعبه معروفی از مک دونالد در باتومی مال بروید. اغلب مراکز خرید امروزی که محلی تجاری تفریحی هستند میزبان فروشگاه‌هایی با اجناس گران قیمت هستند اما باتومی مال جایی برای برندهای باکیفیت میان رده است که این یعنی دسته بیشتری از بازدیدکنندگان می‌توانند از آن خرید کنند. آرایشگاه زنانه و مردانه ، کافه و باشگاه تناسب اندام همگی از امکانات این مرکز خرید هستند. شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در اینجا بگردید و خرید کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

 

خرید سیم کارت در سفر به گرجستان

آدرس: 88 Zurab Gorgiladze St, Batumi, Georgia

 

مرکز خرید دریای سیاه

مرکز خرید دریای سیاه در واقعا از سوپرمارکتی به شدت معروف و بزرگ با بیش از ۲۰ فروشگاه مختلف تشیل شده است. این مرکز خرید انواع اقسام خوراکی‌ها از هر چیزی تا اجناس غربی و گرجی مختلفی را ارائه می‌دهد که از آن تعداد بیشتر اجناس را محصولات گرجی به خود اختصاص داده‌اند. هدف آن‌ها این بود تا در این مجموعه مرغوب‌ترین اجناس گرجی با قیمت‌هایی بسیار عادلانه ارائه شود تا بازدیدکنندگان تجربه خریدی بسیار مناسب را داشته باشند.

مجتمع تجاری مترو سیتی

یکی از متجمع‌های تجاری و بسیار مجهز باتومی متروسیتی است که تمامی امکانات مدرن یک مرکز خرید امروزی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. در اینجا خانواده‌ها می‌توانند هم به خرید و کاوش بین مغازه‌ها بپردازند و هم از مزایای تفریحی استفاده کنند و اگر احساس گرسنگی و خستگی کردند به یکی از کافه‌ها و رستوران‌های واقع در مجموعه بروند. این مجتمع وسیع که در بلوار باتومی در مساحتی ۱۶ هزار متر مربعی گسترده شده جایی است که می‌توانید از سالن خانه کودک، سالن بولینگ، سالن همایش و سالن سینما، سالن ورزشی و پارکینگ استفاده کنید و بین ده‌ها فروشگاه لوازم خانگی، پوشاک زنانه و مردانه و انواع اکسسوری‌های منزل و پوشیدنی خریدهای قیمت مناسبی را داشته باشید. به علاوه در طبقه اول این مجتمع یک هتل ۵ ستاره واقع شده که خود به تنهایی گویای سطح بالای موقعیت و کلاس این مرکز خرید و تفریحی است. در حالی که به مجتمع دارای تراسی با نمای بسیار دیدنی و خیره‌کننده از دریای سیاه است اما می‌توانید در طبقات بالایی امکانات تفریحی را پیدا کنید. این پروژه بزرگ تجاری که با هزینه زیاد ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شده در فاصله ۵۰۰ متری از مرکز شهر واقع شده و حتی با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای نیز در دسترس قرار دارد. پارکینگ مجموعه با گنجایش ۳۰۰ خودرو در آن واحد یکی از نقاط کلان تجاری شهر است که مرغوب‌ترین برندهای دنیا و مارک‌های گران داخلی را عرضه می‌کند به همین دلیل بیش از مردم عادی گردشگران اروپایی در اینجا خرید می‌کنند زیرا بسیار ارزان‌تر از کشور خودشان تمام می‌شود.

 

راهنمای خرید در سفر به شهر تفلیس

آدرس: Lech and Maria Kaczynski St, Enter A, Batumi 6000, Georgia

 

مرکز خرید فرودگاه بین‌المللی باتومی

اگر با پرواز به باتومی سفر می‌کنید می‌توانید در فرودگاه از قسمت فروشگاه خریدهای فوق‌العاده‌ای داشته باشید زیرا فرودگاه معاف از مالیات بوده و تمامی اجناس آن بسیار ارزان‌تر از هر جای دیگری است. در واقع شما می‌توانید در مرکز خرید ۲۴ ساعته آن خریدهای لوکسی از برندهای مختلف و اجناس متنوعی را خریداری نمایید و یک تجربه خریدی بی‌نظیر را در همان ابتدای سفر به باتومی داشته باشید فقط مراقب باشید همه پولتان در دم خرید نکنید و برای باقی سفر چیزی نگه دارید.

آدرس: 33 Nikoloz Baratashvili Street, Batumi, Georgia

 

مرکز خرید باتومی پلازا

این مرکز خرید مدرن و بسیار جذاب که اهدافی چند منظوره را دنبال می‌کند که شامل واحدهای فروشگاهی، طبقات اداری و تفریحی و حتی یک هتل می‌شود. بنابراین جایی مجهز و با امکانات کاملی است. در حالی که طبقات بالایی شامل واحدهای اداری می‌شوند تمامی رستوران‌ها و کافه‌ها در دو طبقه متمرکز شده‌اند. رستوران‌های این مرکز خرید غذاهای عالی سرو می‌کنند که برخی از آن‌ها از بهترین‌های باتومی شناخته می‌شوند مخصوصا که غذاهای دریایی در بین دیگر غذاها از شهرت بالاتری برخوردار هستند. برای کودکان در اینجا خانه کودک وجود دارد که می‌توانید دلبندتان را برای تفریح و شادی به آن ببرید و خودتان هم با فرصت از خرید لذت ببرید. همچنین اگر به دنبال چیزهای بیشتری هستید در طبقه بالایی این ساختمان استخر مدرن شیشه‌ای وجود دارد که زمانی که هوا مساعد و مطلوب است در دسترس بوده و می‌توانید در آن با منظره‌ای خیره کننده شنا کنید. فروشگاه‌های لوکس و برندهای برتر، هتل چهار ستاره، باشگاه ورزشی، سالن زیبایی و پارکینگ از جمله مزایای بازدید از این مجتمع کامل است.

 

راهنمای خرید در بازارها و مرکزخریدهای تفلیس

آدرس: Chavchavadze St, Batumi, Georgia

 

مرکز تجارتی مسکو

این مرکز تجاری که یکی از بهترین انتخاب‌های شهر برای خریدی مناسب و قیمت مناسب است در خیابان ۱۳۲ پوشکینی واقع شده است. این مجتمع خرید که اجناس مختلفی از لباس و اکسسوری تا لوازم منزل و لازم برقی را عرضه می‌کند به خاطر قیمت‌های مناسب اجناسش بین مردم به شدت محبوب است. بسیاری از جوانان دسته زیادی از لوازم منزلشان را از این مجتمع خریداری می‌کنند. به علاوه وجود حمل و نقل عمومی باتومی و موقعیت جغرافیایی مناسب برای رفت و آمد آن را به یکی از انتخاب‌های برتر مردم شهر تبدیل کرده است.

مرکز خرید کاپارول

این مجتمع محبوب بین مردم بومی باتومی یکی از انتخاب‌های اصلی برای خرید است که برای رفع نیازهای روزانه مثل انواع لباس و اکسسوری‌ها به سراغش می‌روند. اگرچه برای رفتن و بازدید از اینجا باید حتما برنامه ریزی کنید زیرا ساعت کار آن‌ها متفاوت بوده و از ۱۰ صبح تا ۶ عصر فعال هستند از طرفی تمام روزهای تعطیل هم برعکس دیگر مراکز تجاری که فعالیت بیشتری دارند کاملا تعطیل هستند. بنابراین از رفتن شبانه و یا روزهای تعطیل مانند آخرهفته‌ها پرهیز کنید.

هوپا بازار

هوپا بازار جایی بر اصل چانه زنی است که در آن می‌توانید بگردید، بر سر اجناس چانه بزنید و از محصولات خوراکی تازه و خوشمزه و اقلام متنوعی خریداری نمایید. اینجا را بیشتر به بازار تهران خودمان تشبیه کرده‌اند. در واقع جایی سنتی‌تر که زندگی مردم عادی در آن جریان داشته و حس و حالی بومی دارد بنابراین اگر به دنبال جایی لوکس و مدرن با اجناس برند آنچنانی هستند آدرس را اشتباه آمده‌اید. برای داشتن تجربه‌ای فرهنگ و جذاب به این بازار بروید و از خوراکی‌های سنتی و محلی فوق‌العاده خوشمزه امتحان کنید و اجناس قیمت مناسبی بخرید.

آدرس: Maiakovski Str. 12-34500 Batumi-Georgia

 

بازار آنتیک باتومی

برای افرادی که به اجناس قدیمی و دست دوم علاقه دارند هیچ جایی بهتر از بازار آنتیک باتومی نیست که اجناس قدیمی و گاها اصیل و نایاب را می‌توان در آن پیدا کرد. در سال‌های اخیر که گردشگری در باتومی رشد کرده گردشگرام زیادی خودشان را به این بازار رسانده‌اند تا اجناس آنان را بررسی کنند. در اینجا شما می‌توانید از انواع ظروف نقره‌ای، مجسمه‌ها و تندیس گرفته تا سکه‌ها و مدال‌ها را پیدا کنید.

 

خرید در بازار سنتی میدانی تفلیس

آدرس: ۱۸ Parnavaz Mepe St, Batumi 6010, Georgia

 

فروشگاه آرت گالری

اگر به دنبال خرید سوغاتی گرجستان برای اقوام و دوستان خود هستید آرت گالری پر از انتخاب‌های زیبا و دوست داشتنی است. این فروشگاه که در خیابیان معروف روستاولی واقع شده یکی از بهترین فروشگاه‌های کامل سوغاتی فروشی در شهر است که حتی محصولات محلی خوردنی را هم به عنوان سوغاتی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید قبل از این که از آن‌ها بخرید اول کمی را امتحان کرده و از مطه و کیفیت آن‌ها مطمئن شید و بعد اقدام به خرید نمایید.

بازار کشاورزی و بازار ماهی

این دو بازار که مانند هر شهر دیگری مربوط به اقلام تازه کشاورزی و دریایی می‌شود یکی از بهترین چهره‌های بومی شهر را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید در بازار میوه تره بار به نوع مراورده مردم نگاه کنید و عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید و اجناس تازه‌ای را برای خوراک روزانه خودتان تهیه کنید. بازار ماهی که صبح‌ها فعال است صید روزانه صیادان را به فروش می‌رساند بنابراین اگر به دنبال بهترین صید دریایی هستید صبح را زودتر به بازار بروید. البته ماهی‌های اول صبح گران‌تر هستند و هرچه ساعت بگدرد قیمت‌ها کمی پایین می‌آیند با این همه شما می‌توانید با توجه به بودجه‌تان چیزهای زیادی را برای انتخاب داشته باشید.

 

آشنایی با مرکزخرید مجلل‌ تفلیس مال

۲۴ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران