بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی

باتومی، پایتخت جمهوری خودمختار آجارا در گرجستان، شهری است که در سال‌های اخیر به یک مقصد گردشگری برنده جوایز بدل شده است. این شهر که دگردیسی باورنکردنی را تجربه می‌کند، همه چیز را بر روی صنعت توریسم شرط بندی کرده و یکی از مقاصد محبوب و نوظهور اروپایی را ارائه می‌دهد. اینجا کهن و مدرن، در هماهنگی کامل همزیستی دارند. خیابان‌ها و میدان‌های شهر قدیمی، جایی که می‌توانید تاریخ را در آنها تنفس کنید، با آسمان‌خراش‌های عظیم و مجلل کنار دریا تضادی جالب توجه دارند.

این مروارید دریای سیاه، در عین حال امکانات رفاهی کاملی را برای مسافران تور باتومی در چنته دارد و در این میان، می‌توانید شاهد انبوهی از اقامتگاه‌های جالب توجه در هر سطحی از بودجه باشید. اما اگر به دنبال فضایی خصوصی، دنج، مقرون به صرفه همراه با چشم اندازهایی بی بدیل به مناظر طبیعی اطراف هستید، پیشنهاد می‌کنیم از اقامت در یکی از بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی غافل نشوید.

 

وود پکر در باتومی (Woodpecker)

این کلبه جذاب در باتومی، اقامتی به یادماندنی در سفر با تور گرجستان را با انواع امکانات جذاب از جمله باغ، تراس، بار و وای فای رایگان رقم می‌زند. بعلاوه اتاق‌های خانوادگی این اقامتگاه، با کلیه وسایل آسایش و راحتی پذیرای مهمانان بوده و همگی دارای تهویه مطبوع، بالکن مبله با چشم اندازی به طبیعت باشکوه اطراف، چترهای افتابگیر، کف‌پوش چوبی یا پارکت، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی و جکوزی هستند. در ضمن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی با مهمانان در تعاملند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت قلعه گونیو در ۲۵ کیلومتری و ایستگاه قطار باتومی در ۲۷ کیلومتری این کلبه واقع شده‌اند. بعلاوه میدان اروپا باتومی و آبنمای نپتون ۱۷ کیلومتر، موزه باستان شناسی باتومی ۱۶ کیلومتر و ساحل باتومی ۱۴ کیلومتر از این کلبه فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۲۰ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: Batumi Pier, 6400 Batumi, Georgia

 

هیل تاپ باتومی (Hilltop Batumi)

این مجموعه کلبه رویایی که در حدود ۵ کیلومتری ایستگاه قطار باتومی و ۳.۷ کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارند، با یک باغ زیبا، تراس و چشم اندازهایی باورنکردنی از مهمانانش پذیرایی می‌کنند. 

اینجا یکی از کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی است که یک خوابه و مجهز به بالکن با چشم اندازی به منظره شهر و کوهستان و باغ و دریا، تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت و عایق صوتی بوده و دارای فضای نشیمن، کاناپه، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه، کمد لباس، مبل تختخواب شو، مینی بار، پنکه، وسایل اتو، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و همچنین آشپزخانه همراه با ظروف، کتری برقی و مایکروویو هستند.

 

هتل‌های تفلیس با بالاترین امتیاز در بوکینگ

بعلاوه مهمانان به امکاناتی نظیر خدمات کرایه خودرو، فضای مخصوص سیگار کشیدن، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، مبلمان فضای باز، امکانات باربیکیو، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان نیز دسترسی دارند. جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی مسلط بوده و از این رهگذر، تعاملی بی نظیر و صمیمانه را با مهمانان برقرار می‌کنند.

گفتنی است قلعه گونیو در ۱۴ کیلومتری و قلعه پترا در ۲۲ کیلومتری کلبه قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۸ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: Shervashidze Ascent, 6010 Batumi, Georgia

 

فیل جورجیا در باتومی (Feel Georgia)

یکی دیگر از کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی Feel Georgia است که فقط ۶.۹ کیلومتر از قلعه گونیو فاصله دارد، اقامتی خاطره انگیز را با جذابیت‌هایی نظیر تراس، باغ، استخر اختصاصی و بار رقم می‌زند. بعلاوه این کلبه ویلا دارای وای‌ فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، جکوزی و سونا است. همچنین هر روز صبحانه‌ای قاره‌ای، آسیایی یا گیاهی در این اقامتگاه سرو می‌شود. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. در ضمن این اقامتگاه، از حیوانات خانگی به صورت رایگان نیز استقبال می‌کند.

همچنین این کلبه از ۲ اتاق خواب مجزا، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کاملا مجهز و یک حمام تشکیل شده و از کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، کف‌پوش پارکت یا چوب، ماشین لباسشویی، حمام خصوصی و تلویزیون صفحه تخت برخوردار است.

از طرفی باید گفت بنای یادبود علی و نینو در ۶.۹ کیلومتری و ایستگاه قطار باتومی در ۱۰ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۱ کیلومتر با کلبه فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های منطقه کاختی گرجستان

آدرس: davit kakabadze 10a, 6100 Batumi, Georgia

 

هایلند ورجانیسی در باتومی (Highland Varjanisi)

این اقامتگاه زیبا و رمانتیک که چشم اندازهایی پانوراما از مناظر رودخانه، کوهستان و باغ را به مخاطبانش هدیه می‌دهد، دارای باغ، تراس، جکوزی، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان است.

بعلاوه ورود حیوانات خانگی به صورت رایگان به این اقامتگاه مجاز بوده و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید همراه دوست پشمالویتان در این کلبه، روزهایی خوش و مفرح را تجربه کنید. لازم به ذکر است که سیگار کشیدن در این کلبه ممنوع بوده و در ضمن پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی با مهمانان در تعاملند. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۴۷ کیلومتر با این خانه تعطیلات فاصله دارد.

بعلاوه این کلبه دارای ۲ اتاق خواب، بالکن و تهویه مطبوع است. در عین حال با کلیه امکانات رفاهی از جمله ملحفه، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، فضای نشیمن، غذاخوری، کاناپه، تلویزیون صفحه تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، وسایل اتو، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، ماشین لباسشویی و یخچال، روزهایی خاطره انگیز را برای مسافران تور باتومی به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Varjanisi, Keda, 6000 Batumi, Georgia

 

نینیلا در باتومی (Niniela)

اینجا یکی از کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی است که چشم اندازی قابل توجه به نمای شهر و منظره کوهستان و باغ و دریا دارد، اقامتی مفرح را با امکاناتی نظیر باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، بازی‌های رومیزی/پازل، میز تور، فضای پیک نیک و غذاخوری در فضای باز مبله رقم می‌زند. بعلاوه این اقامتگاه که تنها ۳.۷ کیلومتر از بنای یادبود علی و نینو فاصله دارد، پارکینگ عمومی رایگان و وای فای رایگان را نیز برای مهمانانش فراهم می‌کند.

 

اقامتی راحت در بهترین هتل‌های برجومی

این کلبه از بالکن، تهویه مطبوع، کف‌پوش چوبی یا پارکت برخوردار بوده و دارای ۲ اتاق خواب، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه، کمد لباس، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، وسایل اتو، قفسه خشک کن لباس، کاناپه، چای/قهوه ساز، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال است.

در ضمن پرسنل میز پذیرش ۲۴ ساعته به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و اطلاعاتی ارزشمند برای گشت وگذار دراین منطقه را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند.

گفتنی است ایستگاه قطار باتومی ۵ کیلومتر، قلعه گونیو ۱۳ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی ۷ کیلومتر از این کلبه فاصله دارند. در ضمن این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Batumgori Dead End 1, N8 , Батуми Вилла, 6010 Batumi, Georgia

 

لیمونچلو در باتومی (Limoncello)

این کلبه شاعرانه و رویایی، در ۹ کیلومتری ساحل باتومی واقع شده و ۲۰ کیلومتر تا ایستگاه قطار باتومی و ۳۷ کیلومتر تا قلعه پترا فاصله دارد. بعلاوه قلعه گونیو در ۲.۴ کیلومتری، موزه باستان شناسی باتومی در ۱۱ کیلومتری، میدان اروپا و بنای یادبود مدیا در ۱۲ کیلومتری این کلبه قرار دارند. همچنین آبنمای نپتون، ستون‌ها، برج الفبا، پارک معجزه و بنای یادبود علی و نینو نیز در ۱۲ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه‌ نیز، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۶ کیلومتر از کلبه فاصله دارد.

این مکان جز کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی با امکاناتی کامل و ایده آل از جمله باغ، تراس، جکوزی، وای فای رایگان و تهویه مطبوع به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه پارکینگ خصوصی رایگان نیز، برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، ارائه می شود.

از طرفی باید گفت این کلبه ویلا دارای ۲ اتاق خواب، اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز و حمام خصوصی، حوله و سایر وسایل راحتی است و روزهایی آرامش بخش را برای مخاطبانش رقم می‌زند.

در ضمن پرسنل صمیمی و مهربان این اقامتگاه نیز به خوبی به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت کرده و خوشحال خواهند شد اطلاعات مفیدی راجع به این منطقه و گشت و گذار در آن به مهمانان ارائه دهند.

 

بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

آدرس: Gonio, 6400 Batumi, Georgia

 

دارچی در باتومی (Darchi)

این اقامتگاه شیک و مدرن با تراس و چشم‌اندازی جذاب به منظره باغ، اقامتی مفرح را در ۶.۳ کیلومتری مجسمه یادبود علی و نینو رقم می‌زند. بعلاوه باید گفت ایستگاه قطار باتومی در ۵.۷ کیلومتری، پارک معجزه در ۴.۳ کیلومتری، میدان اروپا و آبنمای نپتون و برج الفبا در ۴.۴ کیلومتری، ستون‌ها در ۴.۷ کیلومتری، قلعه گونیو در ۱۲ کیلومتری و قلعه پترا در ۱۶ کیلومتری این کلبه قرار دارند.

از نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها می‌توان به فرودگاه بین المللی باتومی در ۸ کیلومتری و فرودگاه بین المللی کوتایسی در ۸۹ کیلومتری کلبه اشاره کرد. همچنین علاقمندان به ساحل گردی و تماشای اقیانوس، می‌توانند دسترسی آسانی به چنین فضاهایی داشته باشند. زیرا ساحل باتومی ۴.۴ کیلومتر، ساحل ماخینجوری ۴.۲ کیلومتر و ساحل چاکوی ۶ کیلومتر از کلبه فاصله دارند.

گفتنی است این خانه تعطیلات از ۱ اتاق خواب، بالکن، تلویزیون صفحه تخت، ناهار خوری، آشپزخانه، ماشین لباسشویی و اتاق نشیمن برخوردار است. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان و تهویه مطبوع نیز برای اقامت در این کلبه به یادماندنی فراهمند.

آدرس: Svishevski str, 6010 Batumi, Georgia

 

اودا هاوس در باتومی (odahouse)

این کلبه زیبا و مفرح، تنها ۲۰ کیلومتر از قلعه گونیو فاصله دارد و اقامتی خاطره انگیز را با جذابیت‌هایی نظیر شومینه، باغ، تراس آفتابگیر، وای فای رایگان و همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان برای مسافران تور باتومی رقم می‌زند. بعلاوه فضای پیک نیک، مبلمان فضای باز، امکانات باربیکیو، خدمات کرایه خودرو، پارکینگ خصوصی رایگان و خدمات کرایه خودرو نیز ارائه می‌شوند. در ضمن این منطقه، برای پیاده روی و ماهیگیری بسیار محبوبیت دارد. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی با مهمانان در تعاملند.

 

هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

همچنین باید گفت این کلبه ویلا دارای ۳ اتاق خواب، بالکن، کف‌پوش چوبی یا پارکت، ملحفه، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، فضای نشیمن، کاناپه، بخاری، میز مطالعه، آی پد، مینی بار، چای/قهوه ساز، سوکت نزدیک تخت، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، پنکه، وسایل اتو، آشپزخانه مجهز همراه با مایکروویو، ماشین لباسشویی و یخچال بوده و روزهایی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی‌ها نیز ایستگاه قطار باتومی ۲۲ کیلومتر، بنای یادبود علی و نینو ۲۳ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی ۱۵ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند و این کلبه، ترانسفر فرودگاهی را برای علاقمندان ترتیب می‌دهد.

آدرس: kibe, 6400 Batumi, Georgia

 

آر ای – اچ یو تی در باتومی (RA-HUT)

این کلبه که دارای چشم‌اندازی کوهستانی است، در حدود ۱۶ کیلومتری ایستگاه قطار باتومی و ۱۵ کیلومتری قلعه گونیو واقع شده است. بعلاوه بنای یادبود علی و نینو ۱۷ کیلومتر، قلعه پترا ۳۳ کیلومتری و فرودگاه بین المللی باتومی ۱۰ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند.

این اقامتگاه تعطیلات با ۱ اتاق خواب، بالکن با چشم اندازی پانوراما به منظره کوهستان و باغ، ، فضای نشیمن، کاناپه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، پشه بند، ملحفه، کف‌پوش چوبی یا پارکت، حمام اختصاصی با حوله و سشوار، مینی بار، آشپزخانه با میز غذاخوری، ظروف آشپزخانه، کتری برقی و ماشین لباسشویی پذیرای مهمانانش است.

بعلاوه از دیگر امکانات جذاب این کلبه که جز بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در باتومی است می‌توان به تراس آفتابگیر، باغ، شومینه در فضای باز، فضای پیک نیک، مبلمان فضای باز، غذاخوری در فضای باز، فضای مخصوص سیگار کشیدن، نگهبانی ۲۴ ساعته، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان اشاره کرد.

آدرس: KHELVACHAURI, ERGE, Qvemo Djocho, 6000 Batumi, Georgia

 

فریم کاتیج در باتومی (Frame Cottage)

و در نهایت سری می‌زنیم به این کلبه به یادماندنی که در ۳۱ کیلومتری ساحل باتومی قرار دارد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این اقامتگاه، فرودگاه بین المللی باتومی در ۳۴ کیلومتری و فرودگاه بین المللی کوتایسی در ۷۱ کیلومتر هستند.

این کلبه جذابیت‌هایی نظیر باغ، تراس، امکانات باربیکیو، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان و انبار چمدان را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. در ضمن ورود حیوانات خانگی، بدون هیچ هزینه اضافی به این اقامتگاه مجاز است.

 

اقامت در بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

همچنین این کلبه شامل ۱ اتاق خواب و آشپزخانه کاملا  مجهز بوده و از بالکن با چشم اندازی به منظره باغ، فضای نشیمن، بخاری، میز مطالعه، ملحفه، وسایل اتو، حمام اختصاصی با حوله و سشوار و آشپزخانه و یخچال برخوردار است.

در نهایت برای آشنایی با سایر گزینه‌های اقامتی مقرون به صرفه، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۱۰ هاستل ارزان قیمت و باکیفیت باتومی برای اقامتی مقرون به صرفه را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Varjanisi, Keda, Batumi, Georgia

منبع

 

۲۴ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران