بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در باتومی: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در باتومی: بخش اول

باتومی هر روز شکوفاتر می‌شود. در سال‌های اخیر، ساکنان شهر با چشمان خود توسعه سریع این مکان شگفت انگیز را از نزدیک دیده‌اند. بسیاری از بناهای قرن نوزدهمی، بازسازی و مرمت شدند. نتیجه این کار به خلق ساختمان‌هایی جذاب با نرده‌ها و بالکن‌های باریک، نماهای خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده آرام همراه بارایحه قهوه تازه، مرکبات و نسیم دریا منجر شد. اکنون اینجا دارای یک زیرساخت توریستی توسعه یافته است که آن را برای گردشگران تور باتومی بسیار جذاب می‌کند. مقاله برترین جاذبه‌های گردشگری باتومی، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار دهد.

اگر می‌خواهید شما نیز به این شهر سفر کرده و از جاذبه‌ها و مناظر بی بدیل آن برخوردار شوید و در عین حال به دنبال کاهش هزینه‌های سفرتان هستید و نمی‌خواهید زیر بار هزینه اقامت در هتل‌های این شهر بروید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای این محدوده را انتخاب کنید که از امکانات رفاهی کامل و چشم اندازهایی بی بدیل به مناظر شهر و دریا برخوردارند.

 

Batumi Porta Tower 1611

این آپارتمان، در ۴۰۰ متری ساحل باتومی و ۶۰۰ متری بنای یادبود علی و نینو واقع شده است. در عین حال این ملک، ۲۳ کیلومتر تا قلعه پترا و ۱.۱ کیلومتر تا میدان پیازا فاصله دارد. واحدهای این آپارتمان یک خوابه بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز با مایکروویو و یخچال، ماشین لباسشویی، حوله، ملحفه‌ و حمام با دوش می‌باشند. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به برج الفبا، پارک معجزه و کلونادها اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که ۷ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

 

راهنمای کامل مناطق مختلف باتومی

آدرس: Rustaveli Avenue 4-6, Floor 16, Apt. 1611, 6010 Batumi, Georgia

 

batumi porta tower 1811

این آپارتمان، دقیقا روبروی ساحل باتومی واقع شده و ۳۰۰ متر با آن فاصله دارد و با منظره زیبای دریا از مهمانانش پذیرایی می‌کند. این ملک منحصر بفرد امکانات کاملی از جمله وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان داشته و واحدهایی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه کاملا مجهز با مایکروویو، فضای نشیمن، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

به لحاظ دسترسی‌ها نیز باید بگوییم این ملک در ۵۰۰ متری بنای یادبود علی و نینو  و ۸ کیلومتری فرودگاه بین المللی باتومی واقع شده و فاصله نزدیکی تا کلونادها، برج الفبا و پارک معجزه دارد.

آدرس: batumi rustaveli 4 , 6010 Batumi, Georgia

 

Tamo

این ملک راحت و جادار، کمتر از ۱ کیلومتر تا ساحل باتومی و ۱۸ دقیقه پیاده روی تا بنای یادبود علی و نینو فاصله دارد و اقامتی به یادماندنی را با امکانات رفاهی نو و فضای تمیز ارائه می‌دهد. واحدهای این آپارتمان یک خوابه بوده و ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره شهر را برای مهمانان مهیا می‌کنند. بعلاوه در این ملک، می توان از وای فای رایگان و تهویه مطبوع برخوردار شد.

گفتنی است این آپارتمان، ۲۱ کیلومتر تا قلعه پترا و کمتر از ۱ کیلومتر تا مسجد باتومی فاصله دارد. از نقاط دیدنی محبوب دیگر در این حوالی می‌توان به کلیسای جامع مادر مقدس، پیازا و فواره نپتون اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۶ کیلومتری این ملک قرار دارد.

 

بهترین رستوران‌های غذای گیاهی باتومی

آدرس: Vaxtang Gorgasali 43 kv. 25 Vaxtang Gorgasali 43 kv. 25, 6000 Batumi, Georgia

 

Orbi residence design studio

این هتل آپارتمان، چشم اندازی باشکوه به دریا داشته و با رستوران، بار، سالن استراحت مشترک، کازینو و تراس از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه وای فای رایگان نیز، در سراسر ملک در دسترس است. تمام واحدها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن مبله، آشپزخانه مجهز به یخچال، اجاق گاز، توستر، کتری و فضای غذاخوری و همچنین حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی هستند. بعلاوه مهمانان می‌توانند در استخر سرپوشیده شنا کنند، یا در این حوالی به دوچرخه سواری بپردازند.

گفتنی است ساحل باتومی، در ۲۵۰ متری هتل آپارتمان و بنای یادبود علی و نینو در ۵ کیلومتری آن قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که ۳.۸ کیلومتر از ملک فاصله دارد و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 2Kobaladze Street Orbi residence 19 floor, 6000 Batumi, Georgia

 

Sololaki Sweet

این آپارتمان زیبا و رنگارنگ، واحدهایی با تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، یک فضای نشیمن مبله و حمام مجهز به دوش و وان آبگرم، لوازم آرایشی رایگان و سشوار را در اختیار مسافران تور باتومی قرار می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند متناسب با نیاز خود، در آشپزخانه مجهز واحد مربوطه به پخت و پز بپردازند و بدین ترتیب هزینه‌های خورد و خوراکشان را کاهش دهند. هر چند که این ملک، تنها ۵ دقیقه پیاده روی با رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی فاصله دارد.

در ضمن باید گفت در این نزدیکی، زمین فوتبال و بسکتبال وجود دارد و مهمانان می‌توانند خود را سرگرم کنند. و اگر با فرزند خردسال سفر می‌کنید، اینجا بهترین گزینه برای اقامت شما و خانواده تان است، زیرا یک زمین بازی کودکان با انواع وسایل و امکانات تفریحی نیز درنظر گرفته شده است. و در آخر اگر با خودروی شخصی تردد می‌کنید، این ملک پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. در ضمن این اقامتگاه، اجاره دوچرخه و ترانسفر فرودگاهی را در صورت درخواست و با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. گفتنی است فرودگاه باتومی، در ۷ کیلومتری آپارتمان قرار دارد.

 

۷ مکان منحصر به فرد گرجستان

آدرس: Gogebashvili Street 74 flat 74, 6010 Batumi, Georgia

 

My Batumi Apartments

این ملک تمیز و نوساز، در ۲۰۰ متری ساحل باتومی قرار دارد و با امکاناتی کامل از جمله رستوران و واحدهایی با تهویه مطبوع، بالکن و وای‌فای رایگان به استقبال گردشگران می‌آید. تمامی واحدها دارای کفپوش سرامیک هستند و از تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با دوش و سشوار و آشپزخانه‌ای کاملا مجهز همراه با مایکروویو، یخچال، اجاق گاز و فضای غذاخوری برخوردارند. گفتنی است بنای یادبود علی و نینو ۴.۱ کیلومتر، قلعه پترا ۲۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی در ۳.۸ کیلومتری این آپارتمان قرار دارند. بعلاوه در این نزدیکی، می‌توانید از پیاده روی و دوچرخه سواری لذت ببرید.

آدرس: Sherif Khimshiashvili,15 B, ATTN George Jincharadze, 6000 Batumi, Georgia

 

Royal Seaside Apartment

این هتل آپارتمان، در ۷۰ متری ساحل باتومی و ۴۰۰ متری دلفیناریوم واقع شده و وای فای رایگان را در سراسر ملک به مهمانان ارائه می‌دهد. تمامی واحدها واحد مجهز به تهویه مطبوع، حوله، ملحفه تخت، حمام اختصاصی و آشپزخانه مجهز به توستر و یخچال می‌باشند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، پارکینگ خصوصی رایگان، فضا و وسایل تنیس اشاره کرد. بعلاوه، این منطقه برای پیاده روی بسیار محبوب است. به لحاظ موقعیت مکانی نیز باید بگوییم میدان اروپا ۱.۵ کیلومتر، موزه باستان شناسی باتومی ۱.۱ کیلومتر، کلیسای جامع مادر مقدس ۱.۶ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی ۴ کیلومتر با این هتل آپارتمان فاصله دارند.

 

برترین ماجراجویی ها در باتومی

آدرس: Rustaveli Avenue 57 40A, 6000 Batumi, Georgia

 

Rustaveli 10/101

این آپارتمان زیبا، درست روبروی ساحل باتومی و در منطقه بلوار قدیمی واقع شده و از تراس این ملک، می‌توان به چشم اندازهایی جالب توجه از مناظر اطراف دسترسی داشت. واحدهای یک خوابه این اقامتگاه با تخت‌های راحت، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با چشم اندازی به باغ از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

در ضمن از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان نیز می‌توان به ساحل باتومی، بنای یادبود علی و نینو و ستون‌ها اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۷ کیلومتری ملک قرار دارد.

آدرس: Rustaveli Avenue Rustaveli Avenue 10, Flat 101, 6000 Batumi, Georgia

 

Archie's

این آپارتمان نیز در منطقه آجارا در شهر قدیمی، روبروی ساحل باتومی و به فاصله 1 کیلومتری از آن واقع شده است. این ملک جذاب و تمیز، محل اقامتی خاطره انگیز را همراه با وای فای رایگان، زمین بازی کودکان، باغ، پارکینگ اختصاصی رایگان و امکانات باربیکیو ارائه می‌دهد. واحدهای آپارتمان نیز دارای پاسیو، چشم‌اندازی به باغ، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با دوش، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و آشپزخانه‌ای کاملا مجهز همراه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو هستند.

از نقاط محبوب در نزدیکی اقامتگاه می‌توان به بنای یادبود علی و نینو، پیازا و مسجد باتومی اشاره کرد. همچنین فرودگاه بین‌المللی باتومی، در ۷ کیلومتری ملک واقع شده است.

 

بازدید از نقاط منحصر به فرد گرجستان

آدرس: Khulo Street 6, 6110 Batumi, Georgia

 

Jaba apartment 1

این ملک با واحدهای یک خوابه همراه با کلیه امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره باغ و دریا از مهمانانش پذیرایی می‌کند و روزهایی مفرح و خاطره انگیز را برایشان رقم می‌زند.

بعلاوه از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و در ۲۵۰ متری ساحل باتومی، ۲.۹ کیلومتری بنای یادبود علی و نینو و ۲۴ کیلومتری قلعه پترا قرار دارد. همچنین موزه باستان‌شناسی باتومی ۱.۴ کیلومتر، پارک آبی باتومی ۱.۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی ۵ کیلومتر با این ملک فاصله دارند.

آدرس: 92Zurab Gorgiladze Street, ap 69, 6004 Batumi, Georgia

 

Batumi Center 3 Rooms City Side

این آپارتمان، ۳ دقیقه پیاده روی تا ساحل دریای سیاه فاصله دارد و با وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، امکانات کرایه دوچرخه و سایر امکانات رفاهی، روزهایی خوش و راحت را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. واحدهای این آپارتمان که به سبک کلاسیک طراحی و تزئین شده‌اند، همگی دارای تهویه مطبوع، بالکن با منظره شهر، تلویزیون کابلی، ماشین لباسشویی، حمام اختصاصی، سشوار و آشپزخانه‌ای با هود، اجاق گاز، مایکروویو، یخچال و کتری برقی هستند.

اگر به دنبال غذاخوری در این حوالی می‌گردید نیز باید بگوییم تعداد زیادی رستوران، کافه و بار تنها در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از ملک قرار گرفته‌اند.  همچنین می‌توانید ظرف ۲-۵ دقیقه خودتان را به سوپرمارکت‌ها، مک دونالد، پارک آبی، بلوار باتومی، حوضچه و فواره‌های رقصنده این حوالی برسانید. گفتنی است میدان پیازا، ۷ دقیقه پیاده روی و دلفیناریوم باتومی ۱۰ دقیقه پیاده روی با این اقامتگاه فاصله دارند.

 

بازدید از قلعه‌های تاریخی گرجستان

آدرس: S.Khimshiashvili str. 1, 6010 Batumi, Georgia

۲۵ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران