اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های باتومی

تور باتومی به عنوان توریستی‌ترین شهر ساحلی گرجستان پر از فرصت‌های مختلفی برای اقامت با بودجه‌های مختلف است. یکی از بهترین انتخاب‌ها در این شهر ساحلی، اقامت در بوتیک هتل‌های جذاب و منحصر به فردی است که اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. البته اقامت در بوتیک هتل‌ها همیشه به معنی صرفه جویی نیست. در حقیقت این نوع هتل‌ها دارای محیط‌های دوستانه‌تر، صمیمی‌تر، کوچک‌تر و مضمونی جذاب هستند. در ادامه نگاهی به بهترین بوتیک هتل‌های باتومی می‌اندازیم.

 

Graphic Hotel Batumi

این بوتیک هتل ۴ ستاره تازه تاسیس در سال ۲۰۲۲ یکی از اقامتگاه‌های فوق‌العاده در باتومی است که در فاصله ۳۰۰ متری از ساحل قرار گرفته و با ۶۳ اتاق، بار، مرکز آبگرم و سلامتی و منظره دریا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. به علاوه این ملک به جاذبه‌های محبوبی مانند بنای یادبود مدیا، ستون‌ها و فواره نپتون نزدیک است. همچنین از نقاط دیدنی و محبوب نزدیک این اقامتگاه می‌توان به موزه باستان شناسی باتومی، میدان اروپا باتومی و کلیسای جامع ولادت مادر مقدس اشاره کرد. نزدیک‌ترین، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۴ کیلومتری هتل گرافیک باتومی قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. از همه این‌ها که بگذریم در داخل، اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، میز تحریر، بالکن با منظره شهر، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق ملحفه و حوله هستند. در حالی که فقط برخی اتاق‌ها دارای تراس هستند، همه اتاق‌ها کمد لباس و کتری را برای مهمانان فراهم می‌کنند. صبحانه بوفه هر روز صبح در هتل گرافیک باتومی در دسترس است.

 

هزینه سفر به باتومی چه قدر است؟

آدرس: Griboedovi Street, 7 Griboedov St, Batumi 6010, Georgia

 

 Bella Costa

این بوتیک هتل زیبا و جذاب که در ژوئن ۲۰۲۱ در فاصله ۳.۴ کیلومتر از بنای یادبود علی و نینو در باتومی افتتاح شد با ۲۷ اتاق زیبا، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و بار از مهمانان خودش پذیرایی می‌کند. از جمله امکانات این ملک می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. مهمانان می‌توانند از یک سالن مشترک استفاده کنند در حالی که همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز هستند. اتاق‌های این هتل دارای حمام اختصاصی با حمام و لوازم بهداشتی رایگان، نمای استخر نیز دارند و دارای کمد لباس هستند. مهمانان Bella Costa می‌توانند از یک صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرند و در تراس دلباز آن استراحت کنند. قلعه پترا در ۱۳ کیلومتری این بوتیک هتل و بندر دریایی باتومی در ۲.۷ کیلومتری ملک قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: Leselidze Street 6, Hotel and Restaurant "Bella Costa", Batumi 6000, Georgia

 

MiraMar Luxury Residences

این بوتیک هتل جذاب ۵ ستاره که به تازگی در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ افتتاح شده اقامتگاهی ساحلی و چشمگیر در فاصله ۱۵۰ متری ساحل است که با ۵۲ اتاق و امکانات مختلفی مانند رستوران، بار و باغ را ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به دستگاه خودپرداز و سرویس دربان و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. همچنین در داخل، اتاق‌های هتل دارای حوله و ملحفه، کمد و تهویه هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و سرویس حمام با کلیه امکانات هستند، در حالی که اتاق‌های منتخب دارای آشپزخانه با مایکروویو، یخچال و توستر هستند. این منطقه نه تنها برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری محبوب است بلکه می‌توانید از هتل ماشین کرایه کنید. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان بوده و با صبحانه قاره‌ای یا بوفه صبح را آغاز می‌کند. از نقاط محبوب نزدیک هتل نیز می‌توان به بنای یادبود علی و نینو، موزه باستان شناسی باتومی و میدان اروپا اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۵ کیلومتری MiraMar Luxury Residences قرار دارد همچنین این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی

آدرس: 40 Rustaveli Ave, Batumi 6010, Georgia

 

Hotel Monarch

این بوتیک هتل ۴ ستاره تازه تاسیس که در می ۲۰۲۲ با ۲۲ اتاق شروع به کار کرده در منطقه بلوار قدیمی باتومی، در ۶۵۰ متری ساحل باتومی، کمتر از ۱ کیلومتر تا بنای علی و نینو و ۱۶ کیلومتر تا قلعه پترا واقع شده است. همچنین این ملک در فاصله کوتاهی از جاذبه‌هایی مانند پیازا، کلیسای جامع ولادت مادر مقدس و کلونادها قرار دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان است و در داخل نیز تمام اتاق‌ها دارای کمد لباس، حمام اختصاصی مجهز، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند و اتاق‌های منتخب یک قسمت نشیمن برای شما فراهم می کنند به علاوه مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه نیز لذت ببرند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل Monarch شامل میدان اروپا، بنای یادبود مدیا و فواره نپتون می‌شود و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: 39 Akhmed Melashvili St, Batumi 6010, Georgia

 

Boulevardside

این بوتیک هتل ۴ ستاره با ۵۰ اتاق و طراحی داخلی فوق‌العاده، مشرف به دریا و شهر و در کنار ساحل، ۲.۱ کیلومتر از ساحل آکواپارک واقع شده و دارای یک استخر روباز فصلی است. به علاوه مهمانان می‌توانند از نوشیدنی در بار هتل لذت ببرند و از پارکینگ عمومی در محل و وای فای رایگان در سرتاسر ملک استفاده کنند. اتاق‌های هتل با دکوراسیون مدرن دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و برخی اتاق‌ها مبل تختخواب شو و بالکن با منظره شهر دارند. میز کار، گاوصندوق، کتری و یخچال از چیزهایی هستند که در اتاق پیدا خواهید کرد و حمام خصوصی مجهز به وان یا دوش نیز تعبیه شده است که برای راحتی شما، حوله، دمپایی و لوازم آرایش رایگان هم ارائه می‌دهند. از خوردن وعده غذایی فوق‌العاده در هتل لذت ببرید.اینجا از دلفیناریوم باتومی ۷ کیلومتر و از موزه باستان شناسی باتومی ۵.۷ کیلومتر فاصله دارد.

 

لذت خرید در بازارهای سنتی باتومی

آدرس: 56 Lech and Maria Kaczynski St., 6000 Batumi, Georgia

 

Capo Verde Hotel Batumi

این هتل ۳۸ اتاقه ۴ ستاره که در فاصله ۱۵۰ متری ساحل متسوانه قرار گرفته در سپتامبر ۲۰۲۱ افتتاح شده و یکی از اقامتگاه‌های جدید باتومی محسوب می‌شود. این ملک حدود ۲۵۰ متر تا ساحل ماخینجوری، ۶ کیلومتر تا بنای علی و نینو و ۱۰ کیلومتر تا قلعه پترا فاصله دارد و با سالن استراحت مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس به استقبال مهمانان خود در تور گرجستان می‌رود. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت، فضای ذخیره‌سازی چمدان و وای‌فای رایگان در سراسر ملک است. واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، مینی بار، کتری، دوش، دمپایی و کمد هستند. همه اتاق‌ها مجهز به صندوق امانات هستند و برخی اتاق‌ها دارای منظره دریا هستند. مهمانان هتل می‌توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند. بندر دریایی باتومی ۶ کیلومتر تا هتل کاپو ورد باتومی و پارک معجزه ۷ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که ۱۲ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Baghi Street 18 Mtsvane kontskhi, Makhinjauri, 6000 Batumi, Georgia

 

Seaside VIP40 Hotel

این هتل رمانتیک و خوش استایل که در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده، اقامتگاهی ۴ ستاره با ۳۹ اتاق و دسترسی به ساحل باتومی در ۱۵۰ متری، دارای چک-این و خروج سریع، اتاق‌های بدون آلرژی، رستوران، وای‌فای رایگان در سراسر ملک و سالن استراحت مشترک است. هر اقامتگاه در این هتل دارای منظره دریاچه است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به تراس و استخر سرپوشیده لذت ببرند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان بوده و اتاق‌های هتل نیز دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، ناهارخوری، گاوصندوق و حمام اختصاصی با دمپایی، سشوار و حوله و ملحفه هستند. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از صبحانه قاره‌ای یا الاکارته لذت ببرند. این منطقه برای دوچرخه‌سواری پرطرفدار است و کرایه ماشین در هتل نیز در دسترس است. بنای یادبود علی و نینو ۶ کیلومتر و قلعه پترا در ۲۴ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۶ کیلومتری هتل واقع شده و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی هم ارائه می‌دهد.

 

هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

آدرس: Sharif Khimshiashvili 7b Orbi City block A Batumi, 6004, Georgia

 

Kartuli Hotel

این هتل دوست داشتنی و منحصر به فرد که در ژوئن ۲۰۱۹ افتتاح شده اقامتگاهی ۴ ستاره با ۴۴ اتاق است که در ۱۵۰ متری ساحل باتومی واقع شده و امکانات مختلفی مانند بار و سالن استراحت مشترک را ارائه می‌دهد. از جمله امکانات دیگر این ملک می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل دارای دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی و دستگاه خودپرداز بوده که میهمانان می‌توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند. اتاق‌های هتل نیز در داخل مجهز به تهویه مطبوع، میز، تراس با منظره دریا، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله هستند و کمد لباس ارائه می‌دهند. بنای یادبود علی و نینو در ۶ کیلومتری هتل کارتولی باتومی و قلعه پترا در ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که ۴.۴ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: 37 floor, 57 Sherif Khimshiashvili St, Batumi 6010, Georgia

۱۴ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران