بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های ساحلی باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های ساحلی باتومی

برای رفتن به تور گرجستان، شهرهای مختلفی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. از نقاط کوهستانی زیبا تا پایتخت درخشان این کشور و البته چند مقصد ساحلی مثل باتومی که اقامتی ایده‌آل در کرانه‌ی دریای سیاه را برایتان به همراه خواهد داشت. باتومی مقصد بسیار پرطرفداری در گرجستان به حساب می‌آید و اگر در طول تابستان به این شهر بروید، آن‌جا را مملو از گردشگران مختلف پیدا خواهید کرد. این شهر دارای چندین و چند هتل و ریزورت ساحلی معرکه است که در این نوشته قصد داریم به مرور آن‌ها بپردازیم.

 

هتل‌های ساحلی در باتومی گرجستان

تفاوت‌هایی بین هتل‌های ساحلی در باتومی با برخی دیگر از شهرهای گردشگرپذیر معروف این چنینی وجود دارد. برای مثال، تقریبا هیچ کدام از هتل‌های ساحلی در این شهر دارای فضای ساحل اختصاصی نیستند و همگی در کنار سواحل عمومی واقع شده‌اند و به همین دلیل، امکان قرار دادن تجهیزات گسترده در ساحل را ندارند اما خیلی از آن‌ها امکاناتی را برای مشتریان خود تدارک دیده‌اند. در کل واژه‌ی هتل‌های ساحلی در باتومی را می‌توان به هتل‌های نزدیک به ساحل تلقی کرد و نباید به دنبال امکانات اختصاصی در خود ساحل باشید.

 

هتل ۵ ستاره Best Western Premier در باتومی

هتل گرند گلوریا باتومی (Grand Gloria Hotel)، گرجستان

این هتل زیبا در مکانی ایده‌آل در کنار بلوار باتومی قرار گرفته است و منظره‌ای فوق‌العاده زیبا از ساحل دریای سیاه را برایتان به همراه خواهد داشت. مجموعه‌ای بزرگ، لوکس و پنج ستاره که دارای امکانات متنوع تفریحی و رفاهی بوده و بدون شک از جمله انتخاب‌های عالی در سفر به این شهر به حساب می‌آید.

از ویژگی‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های شیک آن اشاره کرد که منظره‌ی جذاب دریا را در مقابل دارند. این اتاق‌ها تنوع بسیار خوبی داشته و از واحدهای کوچک مناسب زوج‌ها تا سوییت‌های بزرگ خانوادگی را شامل می‌شوند. این هتل دارای یک مرکز اسپای لاکچری با امکانات عالی بوده و از طرفی رستورانی معرکه با منظره‌ای فوق‌العاده در خود دارد. دواستخر بزرگ، روف‌تاپ جذاب،  خدمات بسیار خوب، امکاناتی در ساحل و نزدیکی به چندین جاذبه‌ی گردشگری مهم باتومی، از دیگر امتیازهای اقامت در هتل گرند گلوریا باتومی خواهند بود.

آدرس: 22 Sherif Khimshiashvili Street

شماره تماس: 00995422252225

 

باتومی پالم هتل (Batumi Palm Hotel)، گرجستان

در میان هتل‌های ساحلی ۴ ستاره باتومی نیز انتخاب‌های متنوعی دارید که یکی از بهترین‌‌های آن‌ها، باتومی پالم هتل است است ساختمان جالب توجه، اتاق‌های شاد و جذاب و امکانات ویژه آن باعث شده تا این مکان، یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های شهر باشد. این هتل در چند قدمی ساحل قرار داشته و با توجه به این که یک مجموعه بزرگ نیست، آرامشی نسبی را برای مشتریان خود به همراه دارد.

تمام اتاق‌های شیک و زیبای هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلوزیون بزرگ، یخچال و امکانات رفاهی کامل بوده و تراس‌های آن‌ها رو به دریا باز می‌شود. هتل دارای استخری زیباست و می‌توانید نوشیدنی‌های سفارش داده شده در بار را کنار این استخر میل کنید. رستوران جذاب مجموعه باتومی پالم هتل با غذاهای خوشمزه‌اش، در واقع بر روی تراسی بزرگ با دیوارها و سقف شیشه‌ای بنا شده که جذابیت آن اضافه می‌کند. باتومی پالم هتل چسبیده به "ساحل باتومی" قرار گرفته که ساحل اصلی شهر به حساب می‌آید.

 

هتل ۴ ستاره BLOOM در باتومی

آدرس: 52 Lech and Maria Kaczynski Street

شماره تماس: 00995514880088

 

هتل ایفوریا باتومی (Euphoria Hotel Batumi)، گرجستان

ایفوریا نه تنها یک هتل ۵ ستاره باشکوه ساحلی در باتومی است بلکه یک مجتمع تفریحی به حساب می‌آید. مجموعه‌ای لاکچری و گران‌قیمت که در بلوار جدید باتومی قرار گرفته و همان طور که در مورد هتل اول گفتیم، از نظر موقعیت مکانی ایده‌آل است و ساحل پیش روی آن نیز از بهترین ها در شهر به حساب می‌آید. این هتل تنها ۵۰ متر دورتر از مرکز خرید و پلی لند (Play Land) بوده و ۳ کیلومتر از فرودگاه باتومی فاصله دارد.

هتل ایفوریا‌ دارای ۴۵۵ اتاق و سوییت مدرن و مجلل است که آن‌جا را به یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های باتومی بدل می‌کند. از دیگر امکانات این محل می‌توان به سه رستوران و بار بسیار زیبا، استخر بزرگ روباز و استخر نسبتا بزرگ سرپوشیده با دیوارهای شیشه‌ای رو به دریا، مرکز بازی بزرگ و امکاناتی برای برپایی جشن‌ها و مراسمات مختلف اشاره کرد. یکی از امتیازهای اقامت در هتل‌های این منطقه، دسترسی به تفریحات آبی مختلفی است که در این نقطه از باتومی برای گردشگران تهیه دیده شده و شما می‌توانید به سراغشان بروید. همچنین خود هتل ایفوریا نیز یک سری تفریحات مختلف را برای مشتریانش تدارک دیده یا این که هماهنگی‌های لازم برای این چنین فعالیت‌هایی را برایتان انجام می‌دهد.

آدرس: 1 Lech and Maria Kaczynski Street

شماره تماس: 00995422232323

 

هتل اوربی سیتی آی‌ان‌ان باتومی (Hotel Orbi City INN)، گرجستان

این مجموعه ۴ ستاره بزرگ و متنوع، شامل اتاق‌های شیک و زیبا و همچنین چندین و چند آپارتمان مختلف برای اجاره می‌باشد که آن‌جا را به مکانی مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل می‌کند. تمامی واحدهای این برج بلند دارای تراس هستند و فضای مدرن و امکانات خیلی خوبی برایشان در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی‌های مهم هتل که قرار بود نقطه قوت آن باشد، روپتاپ بسیار بزرگ بر بالای برج بود که متاسفانه تا الان به واقعیت بدل نشده است.

دسترسی راحت به ساحل، منظره‌ی بسیار زیبا از واحدهای بالایی، رستوران خیلی خوب، پارکینگ رایگان و چند بار در مجموعه، از ویژگی‌های این محل به حساب می‌آید. همچنین فراموش نکنید که آن‌هایی که می‌خواهند، حیوانات خانگی خود را در طول سفر همراه داشته باشند، می‌توانند آن‌ها را همراه خود به این هتل ببرند.

 

هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

آدرس: Sherif Khimshiashvili Street 9

شماره تماس: 00995595218530

 

هتل کاپو ورده باتومی (Capo Verde Hotel Batumi)، گرجستان

در میان هتل‌های چهار ستاره‌ی باتومی، گاهی جاهایی خاصی همچون کاپو ورده را پیدا خواهید کرد که در مکانی دنج و دوست داشتنی قرار گرفته و طبیعت زیبای اطراف شهر را با امکانات خیلی خوب و همچنین فضایی آرامش بخش برایتان به ارمغان می‌آورد. این هتل در ۷ کیلومتر بندر باتومی قرار گرفته و با این که هتلی چهار ستاره تلقی می‌شود اما دارای فضایی مجلل و فوق‌العاده شیک است.

از اتاق‌های زیبای این هتل بگیرید که از ملحفه‌های ضد آلرژی در آن استفاده شده تا بالکن‌هایی که برای هر واحد در نظر گرفته‌اند وامکانات رفاهی بگیرید تا بخش‌های مختلف هتل، همه چیز اقامتی ایده‌آل و فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زنند. این هتل دارای دارای روفتاپی زیبا رو به دریا، یک استخر جذاب، رستوران و بار، بخش‌های تفریحی و خیلی امکانات دیگر بوده و جدا از این که به ساحل زیبای ماخینجائوری (Makhinjauri) چسبیده است، طبیعت جنگلی زیبایی را اطراف خود می‌بیند. فضای داخل خود مجموعه نیز سرسبز بوده و باغی زیبا برایش تهیه شده است که مبلمان برای لذت استراحت در آن‌جا قرار گرفته و در فضای داخلی نیز گل و گیاه زیادی می‌بیند. رستوران‌ها غذای گیاهی و سالم هم سرو می‌کنند و در کل می‌توان این محل را گزینه‌ای عالی برای افراد سخت‌گیر فرض کرد.

آدرس: Baghi Street 18 Mtsvane kontskhi, Makhinjauri

شماره تماس: 00995579800008

 

هتل لمردین باتومی (Le Meridien Batumi)، گرجستان

دیگر هتل ساحلی ۵ ستاره و لاکچری باتومی که طراحی داخلی هنرمندانه‌ای در تمام بخش‌های خود دارد که شامل اتاق‌ها، رستوران‌ها و ... می‌شود. اتاق‌های این مجموعه اغلب ظاهری متفاوت دارند و از نظر امکانات نیز کاملا در حد انتظار هتلی لاکچری بوده و دارای تراس‌هایی نسبتا بزرگ رو به دریا هستند. این اقامتگاه زیبا در واقع زیر مجموعه برند ماریوت به حساب می‌آید و اتاق‌ها و سوییت‌های مختلف آن، برای سلایق متفاوت تدارک دیده شده‌اند.

از جذابیت‌های این محل می‌توان به یک استخر روباز بزرگ و یک استخر سرپوشیده و همچنین باغ اشاره کرد که برای وقت گذرانی جایی عالی به حساب می‌آید. این هتل همچنین دارای مرکز اسپا و سلامتی لوکس و زیباست که خدمات ماساژ در اتاق‌های خصوصی را ارائه می‌کند. یک سالن ورزشی مجهز برای آن دسته افرادی که نمی‌خواهند از ورزش غافل شوند در نظر گرفته شده و صبحانه‌های این مجموعه نیز به صورت بوفه باز و با کیفیتی عالی ارائه می‌شود. در هتل لمردین، برنامه موسیقی زنده در شب‌های مختلف به راه است، سالن بازی در آن‌جا گنجانده شده و با پرداخت مبلغ اندکی، می‌توانید از دوچرخه‌های اجاره‌ای این محل برای گردش در پارک و کنار ساحل استفاده کنید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

آدرس: Ninoshvili / Zhgenti Street

شماره تماس: 00995422299090

 

هتل کولوسئوم مارینا باتومی (Colosseum Marina Hotel)، گرجستان

آخرین مکانی که به شما در این نوشته معرفی خواهیم کرد، یکی از خاص‌ترین هتل‌های باتومی بوده که بنای اصلی آن به شکلی متفاوت به سبک کولوسئوم‌های رومی ساخته شده است. در واقع به شکل نیمی از بناهای باستانی که برای مبارزه گلادیاتورها ساخته می‌شدند. این هتل زیبای ساحلی و ۵ ستاره، دارای یک استخر بزرگ است که رو به دریا درست شده و با توجه به ارتفاعی دارد، منظره‌ای زیبا را هنگام شنا یا استراحت کنار ساحل برایتان به ارمغان می‌آورد.

این هتل از جمله مراکز گران برای اقامت در تور گرجستان به حساب آمده و دارای بخش‌های مختلفی از جمله چند رستوران و بار بسیار خوب، مرکز اسپا و سلامتی لوکس با خدمات عالی، سالن‌های مختلف کنفرانس و جلسات، خدمات عالی و البته اتاق‌های شیک و بزرگ است که امکانات رفاهی کاملی در خود دارند. کولوسئوم مارینا باتومی به خاطر فرم خاص بنا و منظره‌ی زیبای دریا، جزو هتل‌های به اصطلاح اینستاگرامی نیز به حساب می‌آید و با توجه به وجود اتاق‌های خانوادگی و امکانات تفریحی، برای جمع‌های مختلف مناسب است.

آدرس: Sherif Khimshiashvili Street 16

شماره تماس: 0095422244400

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۲ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران