بهترین اقامتگاه‌های ساحلی باتومی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین اقامتگاه‌های ساحلی باتومی: قسمت دوم

باتومی شهری است که به سرعت به سوی مدرنیته به پیش می‌تازد، اما همچنان جاذبه‌های قدیمی را در کنار امکانات مدرن حفظ کرده است و یکی از محبوب‌ترین شهرها در سفر با تور گرجستان است. عمارت‌های زیبای قرن نوزدهمی، مجسمه علی و نینو و داستانی کلاسیک در پس این اثر و بناهای تاریخی در سفر با تور باتومی به زیبایی خودنمایی می‌کنند. اما در عین حال طبیعت زیبا و ساحل گردی، از جمله جاذبه‌های پرطرفدار گردشگران به شمار می‌آیند و اقامتگاه‌های ساحلی این شهر محبوبیت بالایی دارند. بیایید در ادامه مقاله قبل، برخی دیگر از این هتل‌ها را از نظر بگذرانیم.

 

Sheraton

این هتل لوکس و بسیار شیک، یک اقامتگاه ۵ ستاره بزرگ با ۲۰۲ اتاق است که در ۲۰۰ متری ساحل دریای سیاه واقع شده است. گفتنی است در طبقه بیستم این هتل و در رستوران Sky ، مهمانان ضمن صرف غذاهای لذیذ با چشم اندازهای خیره کننده و ۳۶۰ درجه از زیبایی‌های اطراف مواجه می‌شوند. اقامت در این هتل، در هر فصلی جذابیت خود را دارد به خصوص  در فصل تابستان مهمانان می‌توانند از آب میوه‌های تازه، نوشیدنی‌های خوش طعم و انواع غذاهای منوی غذاخوری کنار استخر نهایت لذت را ببرند.

اتاق‌های بزرگ همچنین دارای طراحی شیک، مدرن و حمام اختصاصی با وان و دوش هستند. هتل با بلوار تاریخی باتومی ۳۰۰ متر فاصله دارد و در چند قدمی شهر قدیمی و جاذبه‌های اصلی شهر از جمله مجسمه علی و نینو، دلفیناریوم باتومی، میدان اروپای باتومی و تئاتر دولتی باتومی واقع شده است. در ضمن ایستگاه راه آهن باتومی، در 3 کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی باتومی در 7 کیلومتری هتل قرار دارند.

آدرس: Rustaveli Street N 28, 6000 Batumi, Georgia

 

Hilton Batumi

هتل هیلتون ۵ ستاره و دوستدار حیوانات خانگی که فضایی لوکس و ۲۴۷ اتاق را دربرگرفته، در مرکز باتومی و در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل دریای سیاه قرار دارد. این اقامتگاه، دارای طراحی داخلی مدرن و امکانات با کیفیت بالا است. برخی از اتاق‌ها از بالکن با چشم اندازی به دریاچه، کوه یا دریا بهره‌مند بوده و همگی کلیه امکانات رفاهی را در خود جای داده‌اند.  در اینجا سونا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام و همچنین مرکز اسپا و استخر در اختیار مهمانان هستند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

صبحانه و عصرانه بوفه‌ای لذیذ، غذاهای محلی و اروپایی رستوران هتل، فضاهایی نظیر کازینو، تراس آفتابگیر و زمین بازی مخصوص کودکان، کتابخانه و روزنامه رایگان این امکانات را تکمیل کرده و کرایه دوچرخه نیز مهمانان را قادر به گشت و گذاری خاطره انگیز در این حوالی می‌نماید.

گفتنی است رزرواسیون ۲۴ ساعته و پرسنلی که به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی، صربی و ترکی صحبت می‌کنند، از دیگر ویژگی‌های این هتل شگفت انگیز به شمار می‌آیند. در نهایت باید گفت دلفیناریوم ۳۰۰ متر، میدان اروپا ۹۰۰ متر و مجسمه علی و نینو کمتر از ۲ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

آدرس: Rustaveli Street #40, 6010 Batumi, Georgia

 

Green Line Batumi

فضای آرامش بخش این اقامتگاه ۲۴ اتاقه به همراه تراس، استخر، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و وای فای رایگان، لحظاتی خاطره انگیز را در سفر با تور باتومی رقم می‌زند. این ملک که در ۳۰۰ متری از ساحل Makhinjauri واقع شده در عین حال به تلکابین آرگو و قلعه پترا، مسجد باتومی و بندر دریایی باتومی نیز دسترسی عالی دارد.

 

هتل‌های ساحلی باتومی برای ساحل دوستان

آدرس: Makhindjauri, Garden street 10 a, 6000 Batumi, Georgia

 

Achi

این مهمانخانه ساحلی با ۸ اتاقش، در ۲۰۰ متری ساحل Chakvi  واقع شده و از امکانات باربیکیو، پارکینگ اختصاصی، باغی زیبا، زمین بازی کودکان، صرافی و آشپزخانه مشترک برخوردار است. بعلاوه اتاقها نیز دارای مایکروویو، یخچال‌، کتری، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، میز کار، کمد لباس و دستگاه قهوه ساز هستند و بالکن اتاقها به فضای زیبای اطراف دید دارند. در ضمن فرودگاه بین المللی باتومی در ۱۵ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: Mezgvaurta 19, 6001 Batumi, Georgia

 

Hotel Park

این ملک دوست داشتنی ۳ ستاره که ۵۰۰ متر با ساحل باتومی فاصله دارد، در عین حال باغ و فضای سبزی باشکوه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که این زیبایی‌ها از تراس با یک دید کامل قابل دسترسی هستند.  در ضمن هتل، تورهایی برای گردش در شهر ترتیب می‌دهد. جالب است بدانید این حوالی برای پیاده روی بسیار مطلوب است، هر چند که امکان کرایه خودرو نیز در هتل فراهم است. در اینجا ۱۳ اتاق وجود دارند که همگی  مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار، میز تحریر، کمد لباس و حمام اختصاصی هستند.

همچنین صبحانه بوفه نیز برای مهمانان مهیاست. از دیگر امکانات این اقامتگاه به یادماندنی می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی اشاره کرد. در نهایت باید گفت نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل عبارتند از مجسمه علی و نینو، موزه باستان شناسی باتومی و آبنمای نپتون.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

آدرس: Melikishvili Street #31, Melikishvili Street, 6001 Batumi, Georgia

 

Orbi sea towers

و در آخر سری می‌زنیم به این هتل تازه تاسیس که از ژانویه ۲۰۲۰ درهای خود را به روی مسافران گشود و امکانات کاملی از جمله صبحانه قاره‌ای، تراس، وای فای رایگان و همچنین پارکینگ اختصاصی، دستگاه خودپرداز، صرافی و رزرواسیون ۲۴ ساعته را در خود جای داده است.

این هتل ۴ ستاره، دارای ۱۰ اتاق است و در ۲۰۰ متری ساحل باتومی واقع شده است. از مهمترین جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان به موزه باستان شناسی و آبنمای نپتون اشاره کرد. گفتنی است فرودگاه بین المللی باتومی، تنها ۳ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد و ترانسفر فرودگاهی رایگان در این ملک ارائه می‌شود.

 آدرس: Sherif Khimshiashvili Street 15, 6001 Batumi, Georgia 

۰۸ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران