لوکس‌ترین هتل‌های باتومی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری باتومی
لوکس‌ترین هتل‌های باتومی: قسمت دوم

از سالن های هنری گرفته تا موزه‌های دیدنی، کلیساها با معماری باشکوه، بلوارهای عجیب، فواره‌های رقصان رنگی، باغ‌های گیاه شناسی و پارک‌ها و چندین میدان بسیار جالب را در سفر با تور باتومی کشف خواهید کرد. و با توجه به رونق گردشگری این شهر، فرصت‌های مختلفی برای لذت بردن از بهترین‌های باتومی پیدا خواهید کرد.

به خصوص بچه‌ها می‌توانند اوقات خوبی را در این شهر داشته و به انواع سرگرمی‌های مفرح دسترسی داشته باشند از جمله دلفیناریوم باتومی، پارک آبی در فضای باز، مرکز غواصی باتومی و بسیاری از فعالیت‌های ساحلی.

اگر به دنبال تکمیل این تفریحات هستید، می‌توانید یک قایق بادبانی کرایه کنید و از تجربه جادویی تماشای غروب آفتاب در این ناحیه لذت ببرید.

اما آنچه این سفر را دلپذیرتر می‌کند، بی شک اقامتگاهی راحت و بدور از ازدحام بوده که امکانات رفاهی را به بهترین شکل برایتان رقم بزند. پس بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های باتومی آشنا شویم.

 

New Wave Hotel

این ملک تازه تاسیس نیز در ژوئیه ۲۰۲۰ افتتاح شد. در اینجا می‌توان از رستوران، استخر فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، اسنک بار، تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک، منطقه تجاری و وای فای رایگان در سراسر ملک بهره مند شد. این اقامتگاه ۴ ستاره، همچنین روم سرویس و یک سالن مشترک را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

تعداد ۸۱ اتاق نیز در دل این هتل زیبا و مدرن جای دارند که همانند سایر اقامتگاه‌های لوکس بسیار مجهزند و دارای کلیه امکانات از جمله تهویه مطبوع، یخچال، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، میز کار و حمام اختصاصی هستند. در ضمن مهمانان اقامتگاه می‌توانند از طعم بی نظیر صبحانه بوفه لذت ببرند. و اما از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به ساحل باتومی، پارک آبی باتومی و موزه باستان شناسی باتومی اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۴ کیلومتری هتل New Wave قرار دارد.

آدرس: Zhiuli Shartava №10 St Batumi Hotel, 6000 Batumi, Georgia

 

Hilton Batumi

این هتل لوکس محبوب زوج‌ها، در مرکز شهر باتومی و در فاصله ۲۰۰ متر از ساحل دریای سیاه قرار دارد. گفتنی است دلفیناریوم باتومی در ۳۰۰ متری هتل و میدان اروپا باتومی در ۹۰۰ متری هتل قرار دارد. اینجا یک هتل ۵ ستاره دوستدار حیوانات خانگی است. بعلاوه این ملک، از طراحی داخلی مدرن و امکانات باکیفیت برخوردار است.

در اینجا ۲۴۷ اتاق به روز و و فرش شده را خواهید یافت که هر کدام دارای تهویه مطبوع، میزکار، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و کتری برقی و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. بسیاری از این اتاق‌ها مناسب اقامت خانواده‌ها بوده و برخی از آنها نیز از بالکن با چشم اندازی به دریاچه، کوه یا دریا برخوردارند.

 

۸ جاذبه‌ی گردشگری جذاب کبولتی در باتومی

صبحانه‌ای خوشمزه در بوفه و نوشیدنی‌های گوارا در طول روز در کافه بار هتل سرو می‌شوند. بعلاوه مهمانان می‌توانند از رستوران آلاکارت و سرو غذاهای محلی و اروپایی لذت ببرند. در اینجا سونا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام و همچنین مرکز اسپا و استخر شنا در اختیار مهمانان خواهد بود.

مناطق مشترک مانند تراس آفتابگیر و فضای بازی برای کودکان نیز در دسترسند. در هتل هیلتون باتومی، می‌توانید از کتابخانه و روزنامه رایگان روزانه استفاده کنید. میز پذیرش ۲۴ ساعته با پرسنلی که به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی، صربی و ترکی صحبت می‌کنند، امکان تعاملی عالی را با مهمانان فراهم کرده و در عین حال در اینجا خدمات کرایه دوچرخه ارائه می‌شود.

از طرفی دیگر هتل هیلتون باتومی صندلی‌های آفتاب‌گیر، چتر و حوله‌های ساحلی رایگان برای مهمانان فراهم می‌کند. و در نهایت باید گفت مجسمه علی و نینو، کمتر از ۲ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی ۷ کیلومتر با این ملک فاصله دارد. بعلاوه در اینجا، خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی برای مهمانان فراهم است.

آدرس: Rustaveli Street #40, 6010 Batumi, Georgia

 

Hotel London

این هتل جذاب تاریخی و ۴ ستاره، دارای ۲۳ اتاق خانوادگی بوده که همگی از تهویه مطبوع، وای ‌فای رایگان، حمام اختصاصی، قسفشایمت نشیمن و تلویزیون صفحه تخت برخوردارند. بعلاوه بالکن خصوصی در اتاق‌ها به مهمانان چشم اندازی جالب توجه از مناظر اطراف را ارائه می‌دهد.

امکانات خورد و خوراک در رستوران و بار هتل به بهترین نحو فراهم است. مهمانان این اقامتگاه، همچنین می‌توانند روز خود را با طعم دلپذیر صبحانه قاره‌ای شروع کنند. از طرفی پرسنل پذیرش، خدماتی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند و قادرند به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت کنند. از نقاط دیدنی نزدیک هتل می‌توان به ساحل باتومی، بنای یادبود علی و نینو و پیازا اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

تجربه خرید در بهترین مراکز خرید باتومی

آدرس: Giorgi Mazniashvili Street 52, 6010 Batumi, Georgia

 

Capo Verde Hotel Batumi

این هتل ۴ ستاره، به تازگی در سپتامبر ۲۰۲۱ در ۱۵۰ متری ساحل ماخینجوری افتتاح شده است. این ملک خاطره انگیز با وجود امکاناتی نظیر استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک، باغ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در سراسر ملک و فضای نگهداری چمدان، اقامتی کامل و ایده آل را رقم می‌زند.

بعلاوه در این ملک، هر روز صبح با صبحانه کانتیننتال از مهمانان پذیرایی می‌شود. تعداد ۳۴ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، مینی بار، کمد و گاو صندوق شخصی هستند. در عین حال برخی از اتاق‌ها، دارای تراس و برخی دیگر دارای چشم اندازی به منظره دریا می‌باشند. گفتنی است بنای یادبود علی و نینو در ۵ کیلومتری و فرودگاه بین المللی باتومی، در ۱۱ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Baghi Street 18 Mtsvane kontskhi, Makhinjauri, 6000 Batumi, Georgia

 

Era Palace Premium

اینجا نیز اقامتگاهی تازه افتتاح شده است که در آگوست ۲۰۲۱ فعالیت خود را شروع کرد. این ملک در فاصله ۴۰۰ متری از ساحل باتومی، ۲.۹ کیلومتری از بنای یادبود علی و نینو و ۱۸ کیلومتری قلعه پترا واقع شده است. در اینجا می‌توانید به  رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، تراس، سالن استراحت مشترک، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روم سرویس دسترسی داشته باشید.

گفتنی است تعداد ۶۴ اتاق بزرگ و راحت در دل هتل جای گرفته‌اند که کلیه امکانات مدرن رفاهی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند. بعلاوه میهمانان می‌توانند برای شکم گردی به اسنک بار هتل رفته و از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه نوش جان کنند. در ضمن هر روز صبح در این هتل، بوفه صبحانه در انتظار مهمانان  است. در نهایت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۴ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارد.

 

معرفی هتل ۴ ستاره ادمیرال باتومی

آدرس: 19NIKO Firosmani Street, 6000 Batumi, Georgia

 

Orbi city sea view

این هتل لوکس و تازه تاسیس نیز در سپتامبر ۲۰۲۱، در کنار ساحل باتومی فعالیت خود را شروع کرد. از بالکن اتاق‌های این ملک می‌توانید چشم اندازی بی نظیر به دریا داشته باشید و از حس تازگی و عشق سرشار شوید. این ملک حدود ۳.۱ کیلومتر تا بنای یادبود علی و نینو، ۱۹ کیلومتر تا قلعه پترا و ۲.۳ کیلومتر تا کلیسای جامع مادر باکره فاصله دارد. بعلاوه اقامتی ۵ ستاره و مجلل را با وجود وای فای رایگان در سراسر ملک،  رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صرافی و صبحانه قاره‌ای یا حلال رقم می‌زند.

تمام ۱۵ اتاق این اقامتگاه از تهویه مطبوع، مایکروویو، یخچال، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، پاسیو و حمام اختصاصی برخوردارند و فضایی دنج و تخت‌هایی راحت را در اختیار دارند. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل می‌توان به ساحل باتومی، پارک آبی باتومی و موزه باستان‌شناسی باتومی اشاره کرد. در ضمن نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۴ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 7b Sherif Khimshiashvili Street 7b Sherif Khimshiashvili Street, 6010 Batumi, Georgia

 

Hotel Elegance

این هتل تازه تاسیس نیز در ژوئن ۲۰۲۱، در ۳۵۰ متری ساحل باتومی و ۲.۱ کیلومتری بنای یادبود علی و نینو افتتاح شد. اینجا یکی از خاطره انگیزترین هتل‌های لوکس باتومی بوده و بسیاری از امکانات رفاهی از جمله رستوران و وای فای رایگان در سراسر ملک و همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان برای مهمانانی که رانندگی می‌کنند را ارائه می‌دهد. بعلاوه این هتل ۴ ستاره دارای خدمات دربان، فضای ذخیره چمدان، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و سونا و رزرواسیون ۲۴ ساعته است. از جمله پرطرفدارترین امکانات این هتل، می‌توان به بوفه صبحانه لذیذ و ایده آل این ملک اشاره کرد.

گفتنی است تمام ۴۹ اتاق هتل از بالکنی برخوردارند که چشم اندازی فراموش نشدنی به باغ زیبای این ملک دارند. از طرفی تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و کمد لباس این اقامت را کامل‌تر می‌کنند. در نهایت باید گفت این هتل بسیار به موزه باستان شناسی باتومی، میدان اروپا و کلیسای جامع مادر مقدس نزدیک است و در عین حال، تنها ۴ کیلومتر با فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد.

آدرس: 11Griboedov Street, 6004 Batumi, Georgia

 

The Grand Gloria Hotel

این هتل مدرن که در ژوئن ۲۰۱۸ افتتاح شد، در ۴ کیلومتری بنای یادبود علی و نینو و در ۲۴.۴ کیلومتری قلعه پترا قرار دارد. در این ملک ۵ ستاره می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات دربان، بوفه صبحانه باکیفیت، امکانات اسپا و سلامتی از جمله سونا و استخر سرپوشیده برخوردار شوید.

تعداد ۵۷ اتاق نیز در این اقامتگاه وجود دارند که با تهویه‌ مطبوع، مینی‌بار، قهوه‌ساز/چای‌ساز و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با وان و دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان به استقبال مسافران خسته از گشت و گذار در شهر می‌آیند. گفتنی است این هتل، در ۲۰۰ متری پارک آبی واقع شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند.

 

محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی

آدرس: 22Sherif Khimshiashvili Street, 1054 Batumi, Georgia

 

Batumi West Hotel

این هتل تازه تاسیس، در ژوئن ۲۰۲۱ و در ۳۰۰ متر از ساحل باتومی افتتاح شد. این اقامتگاه ساحلی دنج و راحت، امکانات مختلفی نظیر سالن استراحت مشترک، رزرواسیون ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک، خدمات خشکشویی، امکانات اداری مانند فکس و فتوکپی و رستوران را ارائه می‌دهد.

 در این هتل ۴ ستاره، ۱۴ اتاق هتل با حمام اختصاصی مجهز به دوش و حوله، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع  برای مهمانان فراهم هستند. و البته برخی اتاق‌ها دارای بالکن بوده و چشم اندازی عالی به زیبایی‌های اطراف دارند. بعلاوه این هتل، صبحانه قاره‌ای یا بوفه سرو می‌کند. از نقاط دیدنی نزدیک این ملک می‌توان به بنای یادبود علی و نینو، بنای یادبود مدیا و میدان اروپا اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۵ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

آدرس: Dumbadze Street 2, 6010 Batumi, Georgia

 

The Admiral

و در نهایت سری می‌زنیم به این ملک دوست داشتنی که در مرکز شهر باتومی و به فاصله ۳ دقیقه پیاده تا ساحل دریای سیاه و ۵ دقیقه پیاده تا بلوار باتومی واقع شده است. در این ملک ۴ ستاره، ۴۱ اتاق را خواهید یافت که همگی به تخت‌های راحت، وای فای رایگان، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، حمام خصوصی و مینی بار مجهزند.

 بعلاوه در اینجا می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته، یک تراس پانوراما با منظره دریا، یک بار، امکانات برگزاری جلسه، سالن استراحت مشترک و خدمات خشکشویی برخوردار شوید. همچنین این هتل دارای پارکینگ رایگان است. گفتنی است ایستگاه قطار باتومی، ۱۵ دقیقه رانندگی و فرودگاه باتومی ۱۵ رانندگی از این ملک فاصله دارند.

 

۳ رستوران برتر دریایی در باتومی

آدرس: Gogebashvili Street 20, 6010 Batumi, Georgia

۱۶ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران