برترین هتل‌های باتومی در سال ۲۰۲۱

جاذبه‌های گردشگری باتومی
برترین هتل‌های باتومی در سال ۲۰۲۱

باتومی، این شهر ساحلی زیبا، دومین مقصد گردشگری محبوب بعد از تفلیس در تور گرجستان محسوب می‌شود. تابستان‌ها این شهر مملو از گردشگرانی از سراسر اروپا و منطقه قفقاز شده و خیلی از ایرانی‌ها نیز برای لذت بردن از سواحل دریای سیاه، به این شهر سفر می‌کنند. حتی تور زمستانی باتومی نیز به خاطر نزدیکی این شهر به ریزورت اسکی گودرزی، محبوبیت خودش را دارد. اما برای سفر به این مقصد محبوب، کدام هتل را باید انتخاب کنیم؟ خب، ما در این نوشته لیستی از بهترین هتل‌های باتومی را گرد آورده‌ایم که امیدواریم در این تصمیم گیری به شما کمک کند.

 

Wyndham Batumi

Wyndham با آن ساختمان بزرگ که شب‌ها نور پرداری جذابی به خود می‌بیند، یکی از برترین هتل‌های باتومی و مسلما از بهترین‌ها به شمار می‌رود. این هتل مجموعا ۱۴۶ اتاق در خود دارد که همگی دارای اینترنت بی‌سیم رایگان و پرسرعت بوده و تلوزیون‌های بزرگشان نیز حاوی کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای هستند. از درب هتل پیاده تا ساحل حدود ۸ دقیقه راه است و تا میدان اروپای باتومی، ۱۰۰ متر فاصله دارد که باعث می‌شود از نظر موقعیت مکانی، واقعا عالی به نظر بیاید.

اتاق‌ها و چند سوییتی که برای این هتل در نظر گرفته شده، همگی از طراحی داخلی کلاسیک، فوق‌العاده زیبا و مجلل بهره برده و امکانات کاملی برایشان مهیا شده است. اتاق‌ها بین ۲۸ تا ۳۶ متر بوده و سوییت‌های جونیور ۸۶ متر مربع و سوییت‌های پرزدنشیال ۲۲۰ متر مربع هستند.

این مجموعه لاکچری دارای یک استخر سرپوشیده نسبتا بزرگ با طراحی زیبا و دیواره‌های شیشه‌ای بوده که در تمام طول سال باز است و یک اتاق بازی بزرگ و کازینو نیز دارد که می‌توانید، ساعتی را در آن‌جا مشغول باشید. Wyndham همچنین دارای یک اسپای لوکس و زیباست که شامل حمام ترکی، اتاق بخار، سرویس‌های متخلف و ... می‌شود.

آدرس: 33 Memed Abashidze Avenue

شماره تماس: 00995422222200

 

Hilton Batumi

هتل‌های ۵ ستاره زیادی نیستند که به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید حیوان خانگی خود را به هتل ببرید، اما در هیلتون باتومی، شما این امکان را دارید. هتلی بزرگ و زیبا که امکانات کاملش را در محیطی شیک و لاکچری در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این هتل تنها چند قدم با ساحل فاصله داشته و جدا از این که از پنجره‌ی بسیاری از اتاق‌هایش، می‌توانید منظره‌ی دریای سیاه را ببینید، هم در پشت و هم در جلوی بنا، پارکی زیبا نیز واقع شده است.

 

هتل ۴ ستاره BLOOM در باتومی

انتخاب‌های شما در میان اقامتگاه‌های این هتل بسیار متنوع بوده و همگی آن‌ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلوزیون بزرگ همراه کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، امکانات رفاهی کامل و حمام و سرویس بهداشتی بسیار شیکک هستند. طراحی داخلی اتاق‌ها نسبتا ساده اما شیک است اما سوییت‌ها طراحی جذابی داشته و بخش زیادی از دیوار آن‌ها کاملا شیشه‌ای بوده که یا به سمت دریا قرار گرفته‌اند یا به سمت برکه مصنوعی پارک که در هر دو صورت تصویری زیبا را برایتان به نمایش خواهند گذاشت.

این مجموعه نیز یک استخر خوب و بزرگ به صورت سرپوشیده دارد که در تمام طول سال در اختیار شما قرار داده می‌شود و اسپای فوق‌العاده آن نیز بدون شک در شهر جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید. از رستوران‌های خیلی خوب هیلتون نیز بگوییم که یکی از آن‌ها با میزهایی بر روی تراس رو به دریای سیاه، در کنار غذایی با کیفیت، منظره‌ای زیبا در پیش رو و جذابیتی مضاف خواهد داشت.

آدرس: Rustaveli Street #40

شماره تماس: 00995422222299

 

Kartuli

در میان برترین هتل‌های باتومی، حتما باید اسمی از این بوتیک هتل ۴ ستاره فوق‌العاده نیز می‌آوردیم که در طبقه ۳۷ ساختمانی زیبا در کنار پارک ساحلی قرار گرفته و تنها چند قدم با یکی از بهترین سواحل شهر فاصله خواهید داشت و اگر تابستان‌ها در سفر به باتومی در این هتل اقامت داشته باشید، تفریحات آبی همیشه در کنار شما خواهند بود. Kartuli مجموعا ۴۴ اتاق دارد که هر کدام طراحی منحصر به فرد خود را داشته و در آن‌ها از المان‌های سنتی گرجی استفاده شده است.  بعضی از این اتاق‌های بزرگ، واقعا زیبا هستند و واقعا بودن در آن‌ها لذت بخش است.

تمامی ۴۴ اقامتگاه هتل Kartuli نمای دریا را پیش رو داشته، بالکن دارند و دکور منحصر به خود را داشته که باعث می‌شود هر بار اقامت در این مکان، حال و هوای خاص به خود را داشته باشد. البته شما بهترین اقامت ممکن را در سوییت‌های این هتل تجربه خواهید کرد که هم بزرگ هستند و هم این که مملو از دکور زیبا و امکانات متنوع بوده بعضا برای اقامت تا ۴ نفر نیز تدارک دیده شده‌اند.

در این هتل خبری از رستوران نیست، اما صبحانه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ برای مهمانان مهیا بوده و همچنین یک بار بسیار مجهز نیز در این مکان تعبیه شده است. مهمانان هتل می‌توانند در اتاق بازی به سراغ بازی‌های روی میزی، پینگ پنگ، پلی استیشن، فوتبال دستی، ایر هاکی و ... رفته، اسکوترهای برقی هتل را به رایگان قرض بگیرند یا این که با سازهای مختلف از جمله پیانو که در هتل تدارک دیده شده، مدتی را به نواختن موسیقی مشغول شوند.

 

معرفی هتل ۴ ستاره ادمیرال باتومی

آدرس: 37 floor, 57 Sherif Khimshiashvili St

شماره تماس: 00995595100669

 

Radisson Blu Hotel Batumi

دوباره برگردیم به معرفی یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی که از جمله نمادهای هتل‌های لاکچری در این شهر به حساب می‌آید. این هتل در کنار پارکی زیبا واقع شده و تا ساحل حدودا سه دقیقه پیاده روی دارد اما مجسمه "علی و نینو" دقیقا در چند قدمی آن‌جا واقع شده است. بنای هتل بسیار زیباست و طراحی داخلی اتاق‌ها، فضاهای عمومی و هر بخشی که فکرش را کنید به شکل مدرن و جذاب انجام شده است.

بیشتر اتاق‌های هتل نمای دریا را با پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای در پیش رو دارند و فضای آن‌ها نیز بین ۲۵ تا ۳۵ متر است. اتاق‌ها دارای یک صندلی راحتی، میز تحریر، سیستم تهویه هوای مطبوع، دکور زیبا و امکانات رفاهی کامل بوده و در همه‌ی شان گاو صندوق اختصاصی و حمام و سرویس بهداشتی بسیار شیک تهیه دیده شده است.

رادیسون بلو دارای یک استخر روباز بزرگ است که تنها در روزهای گرم سال فعالیت می‌کند و یک رستوران فوق‌العاده در بالاترین طبقع داد که منظره‌ی پیش روی آن واقعا فوق‌العاده است. هم این رستوران که عموما به غذاهای محلی و آسیایی اختصاص دارد و هم بار اختصاصی رادیسون بلو، با کیفیت‌ترین‌ها را به روی میز برای شما سرو می‌کنند.

آدرس: Ninoshvili Street 1

شماره تماس: 009954222555

 

Mariinsky Boutique Hotel

Mariinsky یکی دیگر از بوتیک هتل‌های جذاب با قیمت بسیار مناسب در باتومی است که برای اقامت در جایی شیک، آرام و با امکانات خیلی خوب که هزینه‌ی زیادی روی دست شما نمی‌گذارد، انتخابی ایده‌آل به نظر می‌آید. این هتل پیاده فاصله‌ی چندانی تا ساحل و بلوار باتومی نداشته و پارک ششم مِی در یک سمتش و میدان اروپا در سمت دیگر آن قرار دارد و در واقع همه چیز در نزدیکی شما خواهد بود.

اتاق‌های این بوتیک هتل در عین سادگی، شیک و زیبا طراحی شده و همگی دارای آشپزخانه مجهز هستند و با توجه به این که واحدهای خانوادگی نیز در آن‌جا تعبیه شده، برای سفر گروه‌های تا ۶ نفر نیز مناسبند.

خود هتل امکانات خیلی خاص تفریحی نداشته اما یک تراس بزرگ دارد که می‌توانید برای مدتی در آن‌جا استراحت کنید و نوشیدنی برای خود سفارش دهید. اما اطراف هتل همه چیز برای شما مهیا بوده و حتی یک زمین تنیس نیز در فاصله‌ی چند متری از Mariinsky واقع شده است.

 

هتل ۵ ستاره گرند گلوریا در باتومی

آدرس: 50 Memed Abashidze Avenue

شماره تماس: 00995595131023

 

Le Meridien Batumi

Le Meridien از جمله هتل‌های خاص ۵ ستاره و لاکچری در باتومی به حساب می‌آید. بنای در مجاورت ساحل واقع شده و از تراس اتاق‌ها و پنجره‌های بزرگشان به راحتی می‌توانید نمای دریای سیاه را مشاهده کنید. با این حال چیزی که هتل را متمایز می‌کند، فضای آرامش بخش این مکان و دکور داخلی ملیح و زیبایش است که با این که کاملا مجلل و شیک ساخته شده اما حال و هوایی گرم و دوست داشتنی نیز دارد.

تمامی اتاق‌های هتل دارای تراس بوده که در مورد سوییت‌های بزرگ‌تر این تراس‌ها نیز عریض‌تر هستند. در مجموع ۱۰۵ واحد اقامتی شامل سه نوع اتاق و سه نوع سوییت در این مجموعه در نظر گرفته شده که همگی امکانات کامل رفاهی همراه با اینترنت بسیار پر سرعت بی‌سیم رایگان را در اختیار شما می‌گذارند.

خوشبختانه در این هتل نیز می‌توانید، حیوانات خانگی خود را همراه ببرید و اگر در طول تابستان به تور باتومی رفته باشید، امکان شنا در استخر بزرگ روباز آن‌جا را نیز خواهید داشت. Le Meridien دارای یک اسپای لاکچری و بزرگ بوده و یک سالن ورزشی بسیار مجهز نیز دارد. یک رستوران و یک بار نیز برای این هتل در نظر گرفت شده تا همه چیز به بهترین شکل برای مسافران آماده باشد.

آدرس: Ninoshvili / Zhgenti Street

شماره تماس: 00995422299090

 

JRW Welmond Hotel

JRW Welmond در بخش دیگری از از کرانه‌ی دریای سیاه واقع شده و تنها یکی دو دقیقه پیاده با تله کابین آرگو و از آن سمت با اسکله باتومی فاصله دارد. برای کسانی که می‌خواهند هم به تفریحات آبی بپردازند و هم به مراکز خرید نزدیک باشند، JRW Welmond  گزینه‌ای مناسب‌تر است.

بنای این هتل ۵ ستاره‌ هم از بیرون زیباست و هم در داخل و سوییت‌های آن طراحی منحصر به فرد و بسیار شیکی داشته هر کدام طرح و رنگی متفاوت دارند. در مجموع JRW Welmond  را باید یک جال لاکچری و گران‌قیمت برای اقامت در باتومی به حساب آورد که امکانات کاملی را برای مهمانانش تدارک دیده است.

مرکز اسپا و سلامت هتل نیز دقیقا همانقدر تجملی و شیک است که دیگر بخش‌های هتل و دارای امکانات کامل از جمله حمام ترکی بوده که در طراحی آن از بهترین سنگ مرمر استفاده شده است. سالن ورزشی مجهز و یک استخر کوچک سرپوشیده نیز در کنار این سالن اسپا تدارک دیده شده است. این هتل دارای یک رستوران بسیار عالی و یک رستوران-بار بر روی تراس در آخرین طبقه بوده که در هنگام خوردن غذا می‌توانید از نمای زیبای دریای سیاه نیز، لذت ببرید.

 

هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

آدرس: Shavsheti Street 2/4

شماره تماس: 00995422242020

۲۰ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران