لوکس‌ترین هتل‌های باتومی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری باتومی
لوکس‌ترین هتل‌های باتومی: قسمت اول

وقتی با تور باتومی قدم به این شهر می‌گذارید، احساس می‌کنید که همزمان به چندین شهر پا گذاشته‌اید. جاذبه‌های فراوان و متضادی را در این خطه خواهید یافت و چیزهای بسیاری برای کشف وجود دارند. در اینجا خورشید تابان، سواحل شنی، تفریحات ساحلی و معماری مدرن به استقبالتان می‌آیند و در عین حال آثار باستانی و ساختمان‌های قدیمی فراوان شما را غافلگیر می‌کنند. و البته با وجود انواع رستوران‌ها و کافه های جالب توجه، امکانات شکم گردی نیز به بهترین نحو فراهم است. مقاله برترین جاذبه‌های گردشگری باتومی اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد.

باتومی بعنوان استراحتگاه ساحلی، یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در دریای سیاه، و یکی از شهرهای دیدنی در گرجستان و منطقه قفقاز به شمار می‌آید. این شهر از تفلیس، پایتخت گرجستان ۳۸۰ کیلومتر فاصله دارد. در عین حال در اینجا می‌توانید از لذت غذاهای اصیل گرجی و بین المللی در بهترین رستوران‌های شهر لذت ببرید و یا اقامتی باشکوه را در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های باتومی تجربه کنید.

 

Kartuli

این هتل شیک و مدر روز، در ژوئیه ۲۰۱۹ افتتاح شد. اینجا اقامتی ساحلی را در ۱۵۰ متری ساحل باتومی ارائه می‌کند و امکانات مختلفی مانند بار، سالن استراحت مشترک و تراس را ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات این ملک می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی و دستگاه خودپرداز اشاره کرد.

در ضمن ۴۴ اتاق هتل بوتیک هتل کارتولی (Kartuli) مجهز به تهویه مطبوع، میز کار، بالکن با منظره‌ای از دریا، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و کمد لباس در این هتل ۴ ستاره درنظر گرفته شده‌اند. گفتنی مجسمه علی و نینو در ۶ کیلومتری و قلعه پترا در ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۴.۴ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Sherif Khimshiashvili Street, 57 Orbi Beach Tower,37-38 floors, 6000 Batumi, Georgia

 

Boulevardside

این اقامتگاه ۴ ستاره زیبا که از طراحی دکوراسیون فوق العاده‌ای برخوردار بوده و مشرف به دریا و شهر است، مناظری دلپذیر از فضای مفرح اطراف را به مهمانان هدیه می‌دهد. این ملک، در کنار ساحل و در ۲.۱ کیلومتری ساحل آکواپارک واقع شده است. در اینجا می‌توانید از یک استخر فصلی در فضای باز پشت بام، پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان در سرتاسر ملک برخوردار شوید.

بعلاوه ۴۰ اتاق مدرن با تهویه مطبوع، حمام‌ خصوصی، میز کار، گاو صندوق شخصی، کتری و یخچال، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مبل تختخواب شو و بالکن را در اینجا خواهید یافت. همچنین مهمانان می‌توانند از صرف یک وعده غذایی لذیذ و کیفیت در رستوران و نوشیدنی‌های گوارا در کافه بار این اقامتگاه  لذت ببرند.در ضمن باید گفت این هتل، ترانسفر فرودگاهی را به صورت رایگان ترتیب می‌دهد.

و اما از جاذبه‌های پرطرفدار اطراف هتل می‌توان به دلفیناریوم در ۷ کیلومتری و موزه باستان شناسی باتومی در ۵.۷ کیلومتری اقامتگاه اشاره کرد. در ضمن، فرودگاه بین المللی باتومی ۳.۳ کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

آدرس: 56,Lech and Maria Kaczynski St., 6000 Batumi, Georgia

 

Le Meridien Batumi

این هتل لوکس تازه تاسیس و جذاب، در ژانویه ۲۰۲۰ افتتاح شد. Le Meridien Batumi اقامتگاهی ۵ ستاره است و ۱۰۵ اتاق و سوئیت با دکوراسیون خیره کننده و مبله را در خود جای داده که بالکن شان چشم اندازی بی نظیر از دریای سیاه را به مهمانان هدیه می‌دهند. این اتاق‌ها از رنگ‌های آرامش‌بخش، تهویه مطبوع، کمد لباس، فضای نشیمن، مینی بار و حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی رایگان برخوردارند.

میهمانان می‌توانند در یک استخر سرپوشیده شنا کنند، در مرکز تناسب اندام ورزش نمایند و در سونا به استراحت و تمدد اعصاب بپردازند. در ضمن مرکز اسپا و سلامتی و خدمات زیبایی مختلف به علاقمندان ارائه می‌شوند. در کنار اینها، یک باغ و تراس آفتابگیر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. همچنین آنها می‌توانند هر روز، صبحانه قاره‌ای یا گیاهی میل کنند و یا از طعم نوشیدنی‌های گوارا در بار هتل لذت ببرند. در نهایت این اقامتگاه زیبا، دارای امکانات جلسه/ضیافت و مرکز تجاری است. از نقاط دیدنی نزدیک هتل نیز می‌توان به ساحل باتومی، بنای یادبود علی و نینو و ستون‌ها اشاره کرد.

 

آدرس: Ninoshvili / Zhgenti Street, 112 Batumi, Georgia

 

JRW Welmond

این هتل ۵ ستاره، با  فضای آرامش بخش در ۷۰۰ متری تله کابین آرگو در باتومی به استقبال مهمانان می‌آید و با غذاهای لذیذ رستوران، بار، وای فای رایگان، مرکز اسپا و سونا و پارکینگ خصوصی رایگان، لحظاتی خاطره انگیز را از سفر با تور باتومی برای مهمانانش رقم می‌زند. در ضمن، صبحانه‌های این اقامتگاه طرفداران بسیاری دارند. در اینجا تعداد ۱۹۴ اتاق که دید جالب توجهی به  منظره دریا، کوه یا شهر  دارند، همراه با کلیه امکانات رفاهی برای مهمانان فراهم هستند.

در ضمن میز پذیرش ۲۴ ساعته، آرایشگاه و فروشگاه‌های سوغاتی‌ را نیز در این ملک خواهید یافت. اگر می‌خواهید با خودروی شخصی به گشت و گذار در شهر بپردازید جای نگرانی نیست زیرا این هتل لوکس، خدمات کرایه ماشین نیز ارائه می‌دهد. و اما از جاذبه‌های پرطرفدار در این حوالی می‌توان به  بندر دریایی باتومی و میدان پیاتزا در ۸۰۰ متری هتل اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۵ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد.

 

هتل ۵ ستاره Preference Hualing Tbilisi

آدرس: Shavsheti Street 2/4, 6010 Batumi, Georgia

 

Sheraton

این هتل ۵ ستاره، در مرکز شهر باتومی و در ۲۰۰ متری ساحل دریای سیاه واقع شده است. هتل شرایتون باتومی، دارای یک منطقه اسپا با استخرهای سرپوشیده و روباز است. وای فای رایگان و تلویزیون صفحه تخت در تمامی ۲۰۲ اتاق هتل موجود هستند. گفتنی است اتاق‌های بزرگ این اقامتگاه، دارای طراحی شیک و مدرن و حمام خصوصی با وان و دوش هستند.

در طبقه ۲۰ هتل، مهمانان باید منتظر مناظر خیره کننده در رستوران 360Sky باشند. این غذاخوری، تنها بار و رستوران در باتومی با پانورامای ۳۶۰ درجه است. این رستوران، نوشیدنی‌های عالی و غذاهای گرجی نفیس و منویی غنی از گریل‌ها را ارائه می‌دهد. هر چند بار کنار استخر نیز گزینه خوبی برای خورد و خوراک به شمار می‌آید. و در نهایت امکاناتی نظیر رزرواسیون ۲۴ ساعته و سرویس رفت و برگشت به بندر باتومی اقامت در این ملک را کامل می‌کنند.

گفته می‌شود شرایتون باتومی که ۳۰۰ متر با بلوار تاریخی باتومی فاصله دارد، در چند قدمی شهر قدیمی و جاذبه‌های اصلی شهر از جمله مجسمه علی و نینو، دلفیناریوم باتومی، میدان اروپای باتومی و تئاتر دولتی باتومی واقع شده است. در ضمن ایستگاه راه آهن باتومی، ۳ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی ۷ کیلومتر با این هتل آرامش بخش فاصله دارد.

آدرس: Rustaveli Street N 28, 6000 Batumi, Georgia

 

Mariinsky

این ملک دوست داشتنی جذاب، یک بوتیک هتل ۴ ستاره و لوکس است که از موقعیت مکانی عالی در باتومی برخوردار است. میدان اروپا ۱۰۰ متر با ملک فاصله دارد و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

این هتل زیبا ۱۲ اتاق را در خود جای داده که مجهز به کلیه امکانات رفاهی هستند. بعلاوه در برخی از واحدها، فضای نشیمن و یا غذاخوری وجود دارد. در ضمن می‌توانید از نشستن در تراس و مشاهده مناظر زیبای اطراف و استنشاق هوای تازه نیز لذت ببرید. در ضمن نیازی نیست نگران دسترسی به اینترنت پرسرعت باشید، زیرا وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. در نزدیکی این ملک یک زمین تنیس را خواهید یافت که بسیار پرطرفدار است. از طرفی دیگر باید گفت این منطقه، برای دوچرخه سواری محبوبیت بالایی دارد.

 

هتل‌های منطقه اسکی باکوریانی: گرجستان

آدرس: 50,Memed Abashidze Avenue, 6000 Batumi, Georgia

 

Bloom

این ملک منحصر به فرد ۴ ستاره، دارای ۲۷ اتاق دنج و راحت است که از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، حمام اختصاصی و میز کار برخوردارند. دسترسی به ساحل باتومی که در ۱ کیلومتری این هتل واقع شده است بسیار آسان بوده و از طرفی قلعه پترا در ۲۲ کیلومتری و فواره نپتون در ۱ کیلومتری ملک واقع شده‌اند و مسجد باتومی ۱۲ دقیقه پیاده روی تا این اقامتگاه فاصله دارد.

دیگر نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارتند از بنای یادبود علی و نینو، کلیسای جامع مادر مقدس و میدان پیازا. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فروددگاه بین‌المللی باتومی است که در ۶ کیلومتری واقع شده و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

گفتنی است در اینجا یک باغ زیبا و باصفا، رزوراسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صبحانه بوفه لذیذ به استقبال مهمانان می‌آیند و لحظاتی مفرح را برای مسافران تور باتومی رقم می‌زنند.

آدرس: Giorgi Mazniashvili Street 43, 6010 Batumi, Georgia

 

Divan Suites Batumi

این هتل لوکس و تاریخی نیز از موقعیت مکانی بی نظیری برخوردار بوده و در مرکز باتومی، با فاصله ۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل دریای سیاه واقع شده است. در اینجا می‌توانید از مرکز اسپا، سالن تناسب اندام، رستورانی با غذاهای اصلاح شده ژنتیکی و ترکی و وای فای رایگان برخوردار شوید.

در این ملک ۵ ستاره، ۶۵ اتاق وجود دارند که همگی مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، میز کار، گاو صندوق شخصی، لپ تاپ و حمام خصوصی هستند. از دیگر ویژگی‌های این هتل، می‌توان به امکانات برگزاری جلسه اشاره کرد. در ضمن باید گفت فرودگاه بین المللی باتومی و ایستگاه قطار ماخینجوری، در ۱۰ کیلومتری این هتل قرار دارند.

آدرس: Zhordania/Z. Gamsakhurdia Str 8/15, 6000 Batumi, Georgia

 

Seaside VIP40 Hotel

اینجا فضایی رومانتیک را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و از محبوبیت بالایی، خصوصا برای زوج‌ها برخوردار است. این هتل ۴ ستاره تازه تاسیس، در مارس ۲۰۲۰ و در ۱۵۰ متری ساحل باتومی افتتاح شد. در اینجا می‌توانید از رستوران، وای‌فای رایگان در سراسر ملک، سالن استراحت مشترک، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی برخوردار شوید. بعلاوه صبحانه قاره‌ای لذیذ، هر روز به مهمانان انرژی تازه‌ای می‌بخشد.

در اینجا ۳۹ اتاق خانوادگی با تخت‌هایی راحت مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، فضای ناهارخوری، گاو صندوق شخصی و حمام اختصاصی فراهم هستند. برای هواخوری و تماشای محیط زیبای اطراف نیز، می‌توانید از فضای تراس بهره مند شوید.

گفتنی است این منطقه، برای دوچرخه‌سواری پرطرفدار است و در ضمن خدمات کرایه ماشین در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. و اما از جاذبه‌های پرطرفدار نزدیک به این اقامتگاه می‌توان به بنای یادبود علی و نینو در ۶ کیلومتری و قلعه پترا در ۲۴ کیلومتری هتل اشاره کرد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۶ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های شهر مستیا در گرجستان

آدرس: 7B Sheriph Khimshiashvili str., 6010 Batumi, Georgia

 

Tapis Rouge

این هتل بوتیک زیبا که در ۱.۲ کیلومتری بنای یادبود علی و نینو و ۳۵۰ متری ساحل باتومی قرار دارد، از چشم‌اندازی بی بدیل به مناظر زیبای کوهستان برخوردار است. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل عبارتند از فواره نپتون، میدان اروپا و بنای یادبود مدیا است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۷کیلومتر با هتل فاصله دارد.

از جمله امکانات این ملک می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، فضای نگهداری چمدان و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. بعلاوه تمام ۲۵ اتاق این هتل ۵ ستاره از امکانات رفاهی کامل و لوکس از جمله تهویه مطبوع، کمد لباس، یخچال، مینی بار، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش برخوردارند و رنگ‌هایی تند و شاد و پرانرژی را به مخاطبان ارزانی می‌کنند. گفتنی است صبحانه بوفه، هر روز صبح در اقامتگاه سرو می‌شود.

آدرس: 19Rustaveli Avenue / 4 Tavdadebuli str, 6000 Batumi, Georgia

۱۴ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران