۲۰ تجربه ناب در سفر به کوش آداسی (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۲۰ تجربه ناب در سفر به کوش آداسی (قسمت دوم)

کوش آداسی یکی از جزایر بی‌نظیر است که ترکیه از داشتن آن به خودش می‌بالد. جزیره‌ای که برترین امکانات تفریحی را در خود دارد و یکی از نقاط مهم تاریخی در آسیا و اروپا به حساب می‌آید. جزیره‌ای که هتل‌هایش هرکدام یک شهرک توریستی محسوب می‌شوند. جزیره‌ای که در روزهای بهاری و تابستانی بهترین تفریحات آبی را در آن می‌توانید انجام بدهید. در سفرتان با تور کوش آداسی به این جزیره اگر به دنبال تجربه‌های ناب هستید همراه ما باشید تا ۲۰ تجربه‌ای که کوش آداسی را در خیال شما برای همیشه جاودان نگه می‌دارد یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱۰- برای آرامش یافتن از طبیعت به milli park بروید


در ۳۰ کیلومتری جنوب کوش آداسی یک پارک ملی جذاب وجود دارد که سواحل شنی سپید فام کمترین زیبایی آن به حساب می‌آیند. پارکی که از دل سرسبزی‌ها و جنگل‌ها شما را به ساحل رهنمون می‌شود و تصاویر بی‌نظیری مقابل دیدگان‌تان قرار می‌دهد. پارکی که به شما غارهای این جزیره را نشان می‌دهد. اگر اهل آفتاب گرفتن و شنا هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم بدون تردید حتما یک روز از سفر خود به کوش آداسی را به این پارک اختصاص بدهید اما اگر اهل یک تجربه خاص هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم در غار زئوس این پارک که آب شفافی دارد شنا کنید.

 

تجربه‌های نابی که سفر به کوش آداسی را در خاطر شما جاودانه می‌کند

 

کوش آداسی

 


۱۱- قایق سواری


یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌هایی که در این جزیره می‌توانید داشته باشید زدن به دل آب با یک قایق است. تفریحی که طی آن ماهی‌گیری و شنا را تجربه می‌کنید. یک وعده ناهار تازه و خوشمزه نیز مهمان برگزار کنندگان این تورها می‌شوید. در سرتاسر این جزیره همه روزه تورهای زیادی برای قایق سواری برگزار می‌شوند که به شما توصیه می‌کنیم حتما در یکی از آنها شرکت کنید. تورهایی که هرکدام متناسب با امکانات و خدماتی که به شما ارائه می‌دهند، هزینه‌های متفاوتی از شما دریافت می‌کنند. تورهایی که طول زمان برگزاری هرکدامشان متفاوت است. برخی‌های آنان یک نیمروز یا یک روز کامل است و برخی‌های دیگر در حدود چند ساعت.

 

  گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

 

کوش آداسی

 


۱۲- حمام ترکی


رفتن به حمام ترکی یکی از خاص‌ترین و به یادماندتی‌ترین تجربه‌های سفر به کشور ترکیه است. در سفر به کوش آداسی نیز به شما توصیه می‌کنیم این تفریح را از نظر بگذرانید و در صورت امکان حتما انجامش دهید. بیشتر هتل‌های این جزیره دارای حمام‌های ترکی نوین هستند که می‌توانید به آنها تشریف ببرید و صاحب تجربه سنتی حمام کردن بشوید. تجربه‌ای که طی آن توسط یک دلاک ماهر شسته می‌شوید و به نوعی یک ماساژ جانانه نیز دریافت می‌کنید.

 

 چگونه در حمام‌های ترکی کوش آداسی تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشیم؟ 

 

کوش آداسی

 


۱۳- پاموکاله


بدون شک عکس‌های پاموکاله را بارها و بارها دیده‌اید. حوضچه‌های آب گرم که رفتن به داخل آنها خاصیت درمانی دارند و جدای از درمان، این حوضچه‌ها یک مکان عالی برای دیدن و عکس انداختن به حساب می‌آیند. در سفرتان به کوش آداسی بدون شک یکی از نقاطی که باید به آن سر بزید پاموکاله است و توجه داشته باشید از آنجا که پاموکاله خارج از کوش آداسی واقع شده رفتن به آن مورد غفلت‌تان قرار نگیرد. به راحتی اگر یک نیمروز خود را به پاموکاله اختصاص بدهید، به دیگر تفریحاتتان در کوش آداسی نیز می‌رسید.

 

 

کوش آداسی

 


۱۴- یک نیمروز در کرازلی


کوش آداسی یک جزیره‌ی پرامکانات است که هرچه بخواهید را در لوکس‌ترین وضعیت خود دارد. در سفر به این جزیره اگر تصمیم گرفتید یک روز متفاوت داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم به روستای کرازلی بروید و همه چیز را سنتی تجربه کنید. کرازلی یک روستای پر درخت و میوه است که فضای آرام‌بخشی دارد و در رستوران‌های محلی و باغ‌هایش شما می‌توانید سالم‌ترین خوراکی‌های ترکیه را بخرید و نوش جان کنید. روزهای تابستانی این روستا خنک‌تر از کوش آداسی می‌باشد و شما اگر قصد اقامت در آن را داشته باشید، خانه‌های ییلاقی زیادی برای کرایه کردن در آن وجود دارند. این روستا در روزهای تابستانی یکی از زیباترین نقاط ترکیه به حساب می‌آید. چرا که باغ‌های پرمیوه‌اش محصول می‌دهد و جلوه‌ای زیبا به آن می‌بخشند.

 

 معرفی ۳ هتل عالی و ارزان قیمت برای گذراندن ماه عسل رویایی در کوش آداسی

 

کیرازلی

 


۱۵- در بازارهای روزانه کوش آداسی قدم بزنید


روزهای سه‌شنبه این جزیره میزبان بازاری برای میوه و سبزیجات است، روزهای چهارشنبه میزبان بازار پارچه و مسنوجات و روزهای جمعه میزبان صیفی‌جات. در سفرتان به کوش آداسی اگر می‌خواهید به روح جزیره نفوذ کنید و به آن پی ببرید به شما توصیه می‌کنیم به این بازارها تشریف ببرید. بازارهایی که در آن می‌توانید شاهد زیست روزمره مردمان باشید و با آنها معاشرت کنید. بازارهایی که می‌توانید در آنها خریدهای ارزان انجام بدهید. چهارشنبه بازار این جزیره یکی از معروف‌ترین بازارهای روزانه آن به حساب می‌آید که بازدید از آن سوغاتی‌های ارزان قیمت برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

  ۵ مرکزخرید معروف کوش آداسی؛ جزیره‌ی تفریحات ناب 

 

کوش آداسی

۲۱ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران