تجربه‌های نابی که سفر به کوش آداسی را در خاطر شما جاودانه می‌کند

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
تجربه‌های نابی که سفر به کوش آداسی را در خاطر شما جاودانه می‌کند

کوش آداسی یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های کشور ترکیه است که هرساله تعداد زیادی از مسافران این کشور را میزبانی می‌کند. جزیره‌ای تاریخی که در برخی نقاطش قدمت زیستی انسان به اندازه‌ی یونان باستان است. جزیره‌ای که بهترین تفریحات آبی را در آن می‌توان انجام داد و در پناه سواحلش می‌توان حسابی خوش گذراند. جزیره‌ای با هتل‌های لوکس که هرکدامشان به نوعی یک جاذبه گردشگری به حساب می‌آیند. جزیره‌ای با بهترین کافه‌های روزانه و شبانه که برترین نوشیدنی‌ها را در آن می‌توان نوش جان کرد. در سفرتان با تور ترکیه به این جزیره اگر به دنبال تجربه‌های ناب هستید همراه ما باشید تا چند تجربه‌ی شگفت‌انگیز که یاد این جزیره را برای همیشه در خاطرتان زنده نگاه می‌دارد را خدمتتان بازگو کنیم.


۱- تجربه بازدید از شهر تاریخی و باستانی افسوس


در ۳۰ کیلومتری کوش آداسی شهری وجود دارد تاریخی که برخی معتقدند غاری که اصحاب کهف در آن پنهان شدند در این منطقه واقع شده بوده است. شهری که بندرگاه بوده و به دلیل موقعیت استراتژیکش در گذشته بسیار رونق داشته است. شهری که امروزه باقی مانده‌هایی از بناهای تاریخی از آن به جا مانده‌اند و هر روزه تعداد زیادی از گردشگران سراسر جهان را به خودشان می‌کشانند. در سفرتان به کوش آداسی بدون شک باید یک نصف روز خود را به این شهر اختصاص بدهید و جذاب‌ترین عکس‌هایتان را در آن بیندازید.

 

گشت و گذاری تاریخی در کوش آداسی؛ شهر باستانی ترکیه

 

 شهر تاریخی و باستانی افسوس

 


۲- در اسلکه به تماشای کشتی‌ها و قایق‌ها بنشینید


این شهر در گذشته بندرگاه بوده است و امروزه تفریحگاه اما همین تفریحگاه نیز امروزه کشتی‌ها و قایق‌های زیادی را به خودش می‌پذیرد. البته کشتی‌هایی که بیشتر تفریحی هستند. در سفرتان با تور کوش آداسی به شما توصیه می‌کنیم به کافه‌های این جزیره بروید و چشم بدوزید به همین آمد و شد کشتی‌ها و قایق‌ها. آمد و شدی که حال و هوا و تصاویر بی‌نظیری برایتان خلق می‌کند.

 

 

 کوش آداسی

 


۳- کباب ترکی نوش جان کنید


در ترکیه بیش از ۱۰ نوع کباب طبخ می‌شود که امروزه همگی‌شان نه تنها در سطح کشورهای منطقه که در سطح جهان نیز شهرت پیدا کرده‌اند. کباب‌هایی که اشتهای هر گوشتخواری را تحریک می‌کند و طعم و مزه‌ای جاودانه برای او خلق می‌کند. در سفرتان به کوش آداسی اگر به دنبال نوش جان کردن یک غذای بی‌نظیر هستید به شما توصیه می‌کنیم در رستوران‌های درجه یک این جزیره یک کباب درجه یک سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

 

 کوش آداسی

 


۴- در سواحل این جزیره آفتاب بگیرید


کوش آداسی بهترین سواحل کشور ترکیه را دارد که با رفتن به آنها می‌توانید زیباترین تصاویر همنشینی دریا و آسمان را ببینید. سواحلی شنی که بسیار تمیز و پرامکانات هستند. در سفرتان به این جزیره به شما پیشنهاد می‌کنیم روی تخت‌های سواحلش دراز بکشید و آفتاب بگیرید. تجربه‌ای شگفت‌انگیز که قادر است حال و هوایتان را عوض کند.

 

 

 کوش آداسی

 


۵- سافاری جیپ را تجربه کنید


یکی از تورهایی که همه روزه در این جزیره برگزار می‌شود تور سافاری جیپ است. توری که طی آن شما یک روز ماجراجویانه را پشت سر می‌گذارید. توری که با آن به همراه گروهی دیگر از گردشگران می‌زنید به طبیعت و تپه‌های این جزیره و یک روز را به شب می‌رسانید.

 

 ۲ تور سافاری هیجان‌انگیز در سفر به کوش آداسی 

 

کوش آداسی

 


۶- رفتن چون باز به جزیره کبوتر


جزیره کبوتر یکی از جزیره‌های معروف است که یک قلعه‌ی قدیمی را در خود جای داده است. قلعه‌ای متعلق به دوران بیزانس که در میان آب و خشکی جا مانده و یک تنهایی پر هیاهو را به ارمغان می‌آورد. اگر اهل خلسه و خلوت هستید در سفرتان به کوش آداسی به شما توصیه می‌کنیم رفتن به این جزیره را از یاد نگذرانید.

 

 

کوش آداسی

 


۷- به پارک آب آکوآ فانتزی بروید


کوش آداسی چند پارک آبی درجه یک را در خود جای داده است که در فصل تابستان از بهترین نقاط این جزیره برای تفریح به حساب می‌آیند. پارک‌هایی که بهترین سرسره‌ها و استخرهای آبی را دارند و قادرند برای مسافران این جزیره؛ چه بزرگسال باشند و چه خردسال، خاطره‌ای هیجان‌انگیز و ماندگار بسازند.

 

معرفی پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

 

آکوآ فانتازی

 


۸- بازدید از شهر سلجوک


این شهر در ۲۰ کیلومتری کوش آداسی واقع شده است و به سبب نزدیکی‌اش با افسوس یکی از مناطق پربازدید این جزیره به حساب می‌آید. این شهر جدای از کلیسای سنت جان یک جاذبه‌ی شگفت‌انگیز به نام شنبه بازار نیز دارد که صبح‌های شنبه در این شهر برپا می‌شود و جلوه‌ای بی‌نظیر به آن می‌بخشد.

 

 

 کلیسای سنت جان

 


۹- سافاری اسب را در این شهر تجربه کنید


یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که در این شهر می‌توانید تجربه کنید اسب سواری است. چندین باشگاه سوارکاری در این جزیره وجود دارد که اگر علاقه‌مند به اسب سواری باشید می‌توانید در تورهای سوارکاری آن شرکت کنید و درحالیکه به سواحل و سرسبزی‌های این جزیره می‌روید یک سوارکاری چند ساعته را نیز تجربه کنید.

 

مرکز خرید مدرن AVM کوش آداسی ؛ دنیایی از سرگرمی و تفریح‌های به یادماندنی

 

سافاری اسب

۰۳ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران