۹ ساحل زیبای استانبول برای تفریحات تابستانی (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۹ ساحل زیبای استانبول برای تفریحات تابستانی (قسمت دوم)

استانبول شهر شب‌های سرد زمستانی و روزهای گرم تابستانی یکی از هیجان‌انگیزترین و نسبتا ارزان‌ترین شهرهای اطراف ایران است که می‌شود به آن سفر کرد و خوش گذراند. شهری که در خود هم بناهای جذاب تاریخی دارد و هم تفریحگاه‌های مدرن امروزی. شهری که به تاریخش می‌نازد و مردمانش. شهری که تنگه‌ی بسفر آن دو قاره‌ی آسیا و اروپا را از هم جدا کرده است تا یکی از رمانتیک‌ترین نقطه‌های جهان باشد. در سفر تابستانی‌تان با تور استانبول اگر به فکر تفریحات خنک و عالی هستید همراه ما باشید تا ۹ ساحل دیدنی استانبول را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۵- ساحل دالیا (Dalia Beach)


آنهایی که عاشق قایق سواری هستند این ساحل برایشان بهشت به حساب می‌آید. جایی امن و دلچسب که انواع تفریحات آبی را در آن می‌توانید انجام بدهید. ساحلی که انواع امکانات تفریحی در آن فراهم آمده است. امکاناتی از جمله والیبال و فوتبال ساحلی و همینطور موج‌سواری و غواصی سطحی. اگر اهل غذاهای دریایی و گوشتی نیز هستید باید بدانید بهترین رستوران‌های ساحلی استانبول در این ساحل دور یکدیگر جمع شده‌اند. رستوران‌هایی که تازه‌ترین غذاهای ترکی را طبخ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند. در سفرتان با تور استانبول به شما توصیه می‌کنیم یک روز صبح به این ساحل بروید، آفتاب بگیرید و شنا کنید و بعد یک قایق پارویی اجاره کنید تا در سکوت و آرامش محدوده‌ی مجاز این دریا را کشف کنید. به هنگام ظهر نیز یک غذای دریایی عالی نوش جان کنید تا یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از سفر به استانبول برای خودتان بسازید.

 

بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را در این ۵ رستوران استانبول میل کنید

 

Dalia Beach

 


۶- ساحل گلدن (Golden Beach)


گلدن یک ساحل توریستی بی‌نظیر است که تا مرکز شهر استانبول ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. ساحلی مجاور دریای مرمره و سیاه که جذابیت‌های بی‌اندازه‌اش سبب شده است یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول به حساب آید. ساحلی که سه اسکله‌ی عالی در خود جای داده است. امکانات این ساحل را می‌توان به سه دسته‌ی زیر تقسیم‌بندی کرد.


امکانات تفریحی: با رفتن به این ساحل می‌توانید انواع تفریحات آبی نظیر قایق سواری، شنا و غواصی سطحی را انجام بدهید و جدای از تفریحات آبی، در تفریحات ساحلی مانند والیبال و فوتبال نیز مشارکت کنید. گلف و صخره‌نوردی از متفاوت‌ترین امکانات تفریحی این ساحل به حساب می‌آیند که طرفداران زیادی دارند.
امکانات رفاهی: سرتاسر این ساحل را کافه‌ها و رستوران‌هایی پر کرده‌اند که با رفتن به آنها می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های استانبول را سفارش بدهید و نوش جان کنید. خوراکی‌هایی که جزو تازه‌ترین‌ها و سالم‌ترین‌های استانبول به حساب می‌آیند.
امکانات اقامتی: دور و اطراف این ساحل را ۲۶ خانه‌ی ییلاقی باصفا و یک هتل درجه یک پر کرده‌اند تا اگر قصد ماندن در حوالی آن را داشتید این امکان برای شما فراهم باشد.

 

هتل شانگری لا بسفروس؛ تجربه یک سفر لوکس و رویایی

 

Golden Beach

 


درهای این ساحل همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. هزینه‌ی ورود به این ساحل در روزهای هفته ۱۵ لیر و در روزهای آخر هفته ۳۰ لیر است.

 


۷- ساحل نان استاپ (Nonstop Beach)


اگر عاشق موج سواری و کایت سواری هستید این ساحل یکی از بهترین سواحل استانبول برای این تفریحات به حساب می‌آید. جاییکه در روستایی به نام کیلیوس واقع شده است و در میان گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده. ساحلی که انواع تفریحات آبی و ساحلی را در آن می‌توانید انجام بدهید. ساحلی که در شب‌های تابستانی کنسرت‌های زیادی در آن برپا می‌شود و یکی از بهترین مکان‌ها برای انواع دورهمی‌ها به حساب می‌آید. ساحلی که قادر است یک روز فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگانش بسازد. در سفرتان به استانبول به شما توصیه می‌کنیم یک عصر به این ساحل بروید و تا اواخر شب حسابی خوش بگذرانید.

 

زندگی شبانه‌ی استانبول را در مشهورترین کلاب‌های شهر تجربه کنید

 

Nonstop Beach

 


۸- ساحل سولار (Solar Beach)


یک ساحل تفریحی عالی که انواع جشنواره‌های موسیقیایی در آن برگزار می‌شود. ساحلی که خانه‌ی انواع ورزش‌ها و تفریحات دریایی و ساحلی است. ساحلی که برترین رستوران‌های بین‌المللی و دریایی استانبول را در خود جای داده است. ساحلی که هم برای تفریحات مجردی مناسب است و هم برای تفریحات خانوادگی. در سفرتان به استانبول همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب می‌توانید به این ساحل مراجعه کنید و خوش بگذرانید. هزینه‌ی ورود به این ساحل در روزهای هفته ۱۵ لیر و در روزهای آخر هفته ۲۵ لیر است.

 

با گران‌ترین رستوران‌های استانبول آشنا شوید

 

Solar Beach

 


۹- ساحل سوما (Suma Beach)


یک بهشت بی‌نظیر در کنار دریای سیاه که ۲۳ هزار متر مربع وسعت دارد. ساحلی که تنها در روزهای آخر هفته درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و یکی از دلچسب‌ترین نقاط استانبول برای پشت سر گذاشتن آخر هفته‌ها به حساب می‌آید. ساحلی که دور و اطرافش را تپه‌های سرسبز پوشانده است و امکانات تفریحی مختلفی در آن برای بازدیدکنندگان فراهم آمده است.

 

 

Suma Beach

۲۷ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران