اردوهای تابستانی برای کودکان در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اردوهای تابستانی برای کودکان در استانبول

اگر در فراهم کردن سرگرمی تعطیلات تابستانی برای فرزندانتان سردرگم شده‌اید، باید بگوییم که این فصل بهترین امکانات گردشگری را در سفر با تور استانبول برای خانواده‌ها رقم می‌زند. مراجعه به  یک اردوی تابستانی بهترین راه برای گذراندن تابستان فرزندان، تجربه استقلال، یافتن دوستان جدید، فراگیری مهارت‌های زندگی، خلاقیت و از همه مهم‌تر پیوند با طبیعت است. اما بهترین اردوهای تابستانی در استانبول برای فرزندان شما، کدام مورد است؟

 

Summer Camp Turkey

این اردوی تابستانی که از ژوئن تا آگوست در حوالی بیکوز برگزار می‌شود، قدرت‌های خلاقانه کودکان را آزاد کرده و مهارت‌های ارتباطی آنها را با طبیعت و دیگران تقویت می کند. اسب سواری، تیراندازی با کمان، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، کارگاه بادبادک و آموزش زبان انگلیسی از جمله برنامه‌های این اردو هستند. این اردو به صورت یک هفته‌ای و دو هفته‌ای برگزار می‌شود.

 

۷ جاذبه‌ی گردشگری استانبول که باید همراه کودکانتان ببینید

آدرس: Karakiraz Mahallesi, Mesire Alanı, 34482 Şile/İstanbul, Turkey

 

English Language and Culture Program

این اردوی تابستانی پر از گل و گیاه و زیبا که از جولای تا آگوست برگزار می‌شود، چشم‌اندازی عالی به کوهستان و سواحل اطراف دارد. در این اردو، دوره‌های فشرده زبان انگلیسی و فعالیت‌های تیم سازی، بازدید از نمایشگاه‌ها و موزه‌های استانبول ارائه می‌شود. هزینه‌ها مربوط به اقامت، تفریح و فعالیت‌هایی نظیر شنا، پیاده‌روی، اسب سواری، مسیرهای طبیعت گردی و دوچرخه سواری هستند.

آدرس: Balat Mah. Hızır Çavuş Mescidi Sk. No:40A, 34087, Istanbul, Turkey

 

My Gym Camps

جولای تا آگوست، بهترین فرصت برای شرکت در این اردوی تابستانی است. My Gym Camp برنامه‌های خصوصی نظیر تنیس، شنا، فوتبال، بسکتبال، دومیدانی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. همچنین به کودک شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خلاقانه خود را با شرکت در کارگاه‌های خلاقیت، رقص، موسیقی و نقاشی تقویت کند.

 

تفریح در پارک آبی آکوا مارین استانبول

آدرس: MKM Ugur Mumcu Cad. No: 8 Akatlar- Beşiktaş / İstanbul

 

TERAKKI’s Holiday Camps

این اردو، صرفا در ماه جولای برگزار می‌شود و برای کودکان ۵-۱۱ ساله بسیار عالی است. این اردو، دارای مربیان خبره‌ای است که به بچه‌ها کمک می‌کنند تا مهارت‌های ورزشی خود برای برخورداری از تاثیرات مثبت آن بر جسم بکار گیرند. فعالیت‌های ارائه شده در این اردو شامل بسکتبال، تنیس، شنا، والیبال، صخره‌نوردی، بدمینتون و پینگ پنگ است.

آدرس: Ebulula Mardin Cad. Öztürk Sok. No:2 34335 Levent / İstanbul

 

Aqua Summer Camp

این اردوی تابستانی برای کودکان ۹ تا ۱۷ ساله و صرفا در ماه جولای برگزار می‌شود. کودکان ضمن لذت بردن از طبیعت زیبای ساحلی، می‌توانند در فعالیت‌هایی نظیر تیراندازی با کمان، ورزش‌های آبی، سوارکاری، استعدادیابی، کمپینگ، والیبال ساحلی، کارائوکه، انیمیشن، سینما در فضای باز و پینت بال شرکت کنند. این کمپ همچنین فرصتی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند تا در سایت‌هایی نظیر تورهای تاریخی آنتالیا به گشت و گذار بپردازند و الیمپوس، آبشار Duden در آنتالیا، قلعه آنتالیا، پرگ و موزه آنتالیا را تجربه کنند. در نهایت باید گفت که کودکان و نوجوانان، زبان انگلیسی را نیز در این اردو فرا می‌گیرند.

آدرس: Osman Aga Mah. Kırtasiyeci Sok. Contemporary commercial buildings No: 48 Kat: 2 Daire: 9, 34710 Kadikoy / Istanbul, Turkey

 

RC Summer Program

جولای تا آگوست، بهترین فرصت برای شرکت کودکان ۲-۸ ساله در این اردوی تابستانی بی‌نظیر استانبول است. فعالیت هایی که کودکان در آن شرکت می‌کنند شامل اسکیت صبحگاهی، هنرهای نمایشی هندبال، بدمینتون، شنا، فوتبال، بسکتبال، لاکروس، هاکی، فریزبی، پینگ پنگ، والیبال و تنیس است. بچه‌ها همچنین می‌توانند از گشت و گذار در ساحل، پیاده‌روی، صخره نوردی، ساختن پناهگاه و موارد دیگر لذت ببرند.

 

تفریح و خرید در تم پارک Isfanbul استانبول

آدرس: Istanbul Amerikan Robert Lisesi, Kuruçesme Cad.  No: 87, Arnavutköy – Beşiktaş 34345, İstanbul

 

The Stars of the Future

این اردو نیز از ژوئن تا اگوست، پذیرای فرزندان ۵ تا ۱۷ ساله شما برای گذراندن تعطیلات تابستانی عالی در استانبول و فراگیری مهارت‌های ورزشی و اجتماعی است. فعالیت‌های ارائه شده شامل گشت و گذار، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، شنا، هاکی، رقص، هنرهای زیبا و دروس انگلیسی است. خدمات چندین ساله تضمین می‌کند که فرزندانتان، آموزش‌های با کیفیتی را از مربیان خبره دریافت کنند و خودباوری آنها تقویت شود.

آدرس: Bağdat Caddesi 126/3 Life Ap. Feneryolu 34724,Kadıköy, Istanbul

 

Turkey Volleyball Camps

اگر در جولای با فرزندانتان به استانبول سفر کردید، می‌توانید برای فراگیری انواع مهارت های تخصصی و پیشرفته برای فرزندتان روی این مرکز حساب کنید. ورزشکاران جوان ۱۰ تا ۲۰ ساله، برنامه‌های والیبال را دریافت می‌کنند تا مهارت خود را در این رابطه تقویت نمایند و حتی فرصت‌هایی بین‌المللی برای نخبگان در این اردو وجود دارد. علاقمندان همچنین می توانند از سایر امکانات از جمله زمین بسکتبال، سالن ژیمناستیک، فضای پینگ پنگ، زمین اسکواش، استخر سرپوشیده، زمین فوتبال و ورزش‌های آبی استفاده کنند.

 

گردش و تفریح در جزیره بویوک آدای استانبول

آدرس: Koza WoS, koza mahallesi, Esenyurt-Istanbul-Turkey, Istanbul, Turkey, 34000, Istanbul, Turkey

 

Kidzania Summer Camp

Kidzania، محیطی را برای کودکان فراهم می‌کند تا چیزهای جدید را یاد بگیرند و از آن لذت ببرند. کودکان بین ۴ تا ۱۴ ساله در فعالیت‌هایی شرکت می‌کنند که مهارت‌های حرکتی، اجتماعی و بدنی را بهبود می‌بخشند. فعالیت‌هایی نظیر ورزش، موسیقی، هنر و صنایع دستی، ژیمناستیک و بسیاری موارد دیگر در این مرکز ارائه می شود. این اردو از ژوئن تا آگوست، پذیرای علاقمندان است.

آدرس: Acacia, Chechen stings. No. 25 Acıbadem Üsküdar 34660, Istanbul, Turkey

 

همانطور که ملاحظه کردید، بهترین اردوهای تابستانی در استانبول برای فرزندان شما، فعالیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید فرزندتان را در اردویی ثبت نام کنید که با روحیه و علائق و توانایی‌های او تناسب داشته باشد. جالب است که بیشتر اردوها، دارای امکاناتی مدرن و مربیانی با تجربه هستند.

۲۲ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران