۷ استودیوی برتر یوگا در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۷ استودیوی برتر یوگا در کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت مالزی یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای شرق آسیا به حساب می‌آید که باید به آن سفر کرد و زمانی را به دور از تنش‌ها و فشارهای زندگی روزمره خوش گذراند. شهری که شبانه‌روزی پرنشاط برای مسافرانش می‌سازد و از آنها در بهترین هتل‌ها میزبانی می‌کند. شهری پر از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری که برای بازدید از آنها وقت کم می‌آورید. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و همینطور بهترین غذاهای خیابانی. شهری که مرکزخریدهای درجه یک در خود کم ندارد و برترین برندهای پوشاک دنیا در آنها شعبه دارند. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال گوشه‌ای دنج برای تمرین‌های یوگا هستید همراه ما باشید تا ۷ استودیوی برتر یوگای این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- BKS iyengar yogashala


اگر به دنبال انجام یوگا با تکنیک‌های اصیل شرق آسیایی هستید این مرکز یکی از بهترین مراکز کوالالامپور به حساب می‌آید. جاییکه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب همراه می‌شود با علاقه‌مندان به یوگا و با بهترین مربیان به آنها تمرین می‌دهد. جاییکه درهایش به روی گردشگران نیز باز است و در کنار شهروندان کوالالامپور از آنها نیز میزبانی می‌کند. مرکزی که ظاهری چندان لوکس ندارد اما رویدادهای درونش با کیفیت‌های بالا و لازم به وقوع می‌پیوندند.

 

۱۰ تفریح توریستی که در کوالالامپور و اطرافش می‌توانید تجربه کنید

 

 

BKS iyengar yogashala

 


۲- Symplylife yoga


یک استودیوی عالی برای آنهایی که ارتباط خوبی با بدن‌شان ندارند و حالا در سفر به کوالالامپور می‌خواهند از شر این ارتباط بد خلاص شوند. استودیویی با مربیان مجرب که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب درهایش به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. استودیویی که بر بام یک ساختمان واقع شده است و فضای کوچکش یک فضای دنج در کوالالامپور به حساب می‌آید.

 

 

Symplylife yoga

 


۳- Mysore room


در سفرتان با تور کوالالامپور اگر به دنبال یک مکان عالی و پر انرژی برای یوگا هستید باید به این استودیو تشریف ببرید. جاییکه در آن می‌توانید ساعت‌ها به دور از شور و هیجانات زندگی شهری تمرین کنید و به یک ثبات و تعادل برسید. جاییکه مربی مجربی دارد و هزینه‌ی نسبتا ارزانی از شما دریافت می‌کند. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۷ تفریح هیجان‌انگیز در کوالالامپور؛ شهر آسمان‌ خراش‌ها و شب‌های رنگی

 

 

Mysore room

 


۴- Yoga Region


یک مکان پر از آرامش برای ارتقا سلامتی روح و تن شما. مرکزی که تمرین‌های ویژه‌ای به علاقه‌مندان یوگا ارائه می‌کند و تلاش دارد تمرین کنندگان را در مسیر صحیح زیستن قرار دهد. مرکزی که در آن جدای از یوگا می‌توانید رقص را نیز تجربه کنید و انرژی‌های خفته‌تان را بیدار. این استودیو یکی از استودیوهای ویژه‌ی کوالالامپور به حساب می‌آید که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب درهایش به روی علاقه‌مند به یوگا و رقص باز است و جدای از تمرین با علاقه‌مندان، کلاس‌های آموزشی کوتاه و بلند مدت نیز برای آنها برگزار می‌کند.

 

 

Yoga Region

 


۵- Oscillation yoga


برای آنهایی که به دنبال یک کاوش، یک روش و یا یک تکنیک برای کشف درونیات خود هستند، رفتن به این مرکز یکی از بهترین تصمیمات در سفر به کوالالامپور به حساب می‌آید. در این مرکز شما می‌آموزید چگونه با تمرین‌های فیزیکی، بیشتر به خودتان و گوهر‌ه‌ی وجودی‎‌تان پی ببرید. مرکزی که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و یکی از مراکز مشهور یوگا در میان گردشگران کوالالامپور به حساب می‌آید.

 

۷ تفریح جذاب در محله‌ی چینی‌های کوالالامپور

 

 

 

Oscillation yoga

 


۶- Gokul Yoga


یک مرکز کوچک اما پر انرژی، ساده اما پر رونق، شلوغ اما با صفا در شهر کوالالامپور که با رفتن به آن می‌توانید انرژی‌های منفی را از خود دور و سرشار از انرژی مثبت شوید. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و بسیار مورد استقبال زنان مالزیایی قرار دارد. مرکزی که مربی‌اش به شما تمرینات اصیل شرق آسیایی ارائه می‌دهد و به اندازه‌ای که باید روی ذهن و بدن شما تاثیر می‌گذارد.

 

 

Gokul Yoga

 


۷- Myoga Malasia


یک مرکز لوکس، آرام و سرشار از انرژی که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است. مرکزی که قادر است انرژی‌های مثبت پخش شده در فضا را در یک نقطه متمرکز کند و آن را با تمرینات مختلف به شما انتقال دهد. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به کوالالامپور اگر با بودجه‌ای محدود به این شهر رفته‌اید، این مرکز را چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. چرا که هزینه‌ی تمرین کردن در آن چندان که باید ارزان نیست.

 

فعالیت‌هایی برای روزهای بارانی کوالالامپور

 

 

Myoga Malasia

۰۵ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران