مارینا مال در شهر دبی، از خرید و تفریح تا قدم زدن در ساحل اختصاصی

جاذبه‌های گردشگری خارجی
مارینا مال در شهر دبی، از خرید و تفریح تا قدم زدن در ساحل اختصاصی

دبی، شهر کوچکی در خاورمیانه که حالا چند سالی است نامش بر سر زبان­ها افتاده؛ شهری که میزبان مردمانی از فرهنگ‌های دور و نزدیک است. چه کسانی که به قصد تجارت آمده‌اند و چه آن‌هایی که تور دبی را برای گردشگری انتخاب کرده‌اند.

مقصود تاجران و سرمایه‌گذاران از سفر به دبی واضح است، اما چرا گردشگرانی از آن سوی کره خاکی به دبی سفر می‌کنند؟ علت این حجم از استقبال هم روشن است. دبی در زمینه گردشگری و جلب رضایت گردشگران کارنامه درخشانی دارد و از سوی دیگر هر روز امکانات تفریحی و رفاهی تازه‌ای را به دنیا معرفی می‌کند که بسیار هم وسوسه انگیز هستند.

برخی دیگر هم برای اینکه چند روز بتوانند یک زندگی لوکس را تجربه کنند، با تور دبی به اینجا می‌آیند، چراکه گران‌ترین، رویایی‌ترین، لوکس‌ترین و پر زرق و برق‌ترین امکانات اقامتی و رفاهی و هتل‌ها در این شهر جای گرفته‌اند.اما همیشه گروهی از گردشگران هستند که به قصد لذت بردن از خرید به دبی سفر می‌کنند چون در اینجا می‌توانند به آسانی مجموعه‌ای از برندهای مختلف جهان، در سطوح مختلف و با قیمت‌های مختلف را پیدا کنند. یکی از این مکان‌های پرطرفدار مارینا مال است.

 

چرا مارینا؟

مارینا در یکی از بهترین بخش‌های دبی واقع شده است. محبوبیت این مرکز خرید به این دلیل است که طیف وسیعی از مغازه‌­ها با محصولات متعددی مشتریان گوناگونی را به خود جلب می‌کنند. مارینامال، این مرکز خرید چهار طبقه کمی بیشتر از ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. در حال حاضر بیش ۱۲۰فروشگاه در بازار دبی مارینا فعال هستند.این مرکز مدرن بیش از ۵۰ شعبه از برندهای مطرح دنیا را در خود جای داده است.

 

راهنمای خرید در بازار مینای دبی

 

 

مارینا مال

 

 

از جواهرات تا لباس کودک

مرکز خرید مارینا دارای فروشگاه‌های متعددی است که کالاهای گوناگونی را عرضه می‌کنند. از لباس و کفش و کیف و اکسسوری گرفته تا جواهرات و اسباب‌بازی کودک!

ساختمان بسیار عظیم مارینا، آن را به یک محل بسیار هیجان­انگیز تبدیل کرده است. عده‌ای هم برای پرسه زدن شبانه به خاطر چشم­انداز بسیار شگفت­انگیز این مال به دریا، به اینجا سر می‌زنند.

 

بازدید از بازار طلای دبی، یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای جواهرات

 

 

مارینا مال

 

 

استراحت و تجدید انرژی در بخش خوشمزه بازار مارینا

مارینا مال فقط مرکز خریدی تشکیل شده از برندهای معروف دنیا نیست، بلکه مجتمع تفریحی است که برخی از برندهای معروف غذا و رستوران­های زنجیره­ای از سراسر دنیا هم در آنجا شعبه دارند. برای استراحتی کوتاه در گوشه­ای آرام و نوشیدن قهوه، عصرانه و یا میان وعده مورد علاقه­تان می­توانید در یکی از کافه‌های دنج مارینا نفسی تازه کنید و با انرژی به گردش و خرید خود ادامه دهید.

همان‌طور که گفتیم، بازار مارینا فودکورت بی­‌نظیری دارد که همه برندها و مزه‌های جهان را دور هم جمع کرده است. رستوران­های متنوع و با کیفیت بازار مارینا از جمله ایرانی، عربی، چینی، اروپایی، هندی، گیاهی و ... می‌تواند هر ذائقه ای را راضی و خشنود کنند.

 

 

مارینا مال

 

 

در کنار خرید، تفریح کنید

علاوه بر فودکورت­ها و کافه­‌ها و مغازه­‌های متنوع، مجتمع مارینا مکان­های تفریحی و فعالیت­های سرگرم‌کننده‌ هم برای شما در نظر گرفته است. پس روز شما در این بازار، فقط به خرید محدود نیست.

یکی از این مکان­های هیجان­انگیز، فضای مخصوص بازی کودکان است. بچه­‌ها می­توانند با بازی­های مختلف و انجام کارهای متفاوت با هم ­سن­ و ­سال­‌های خود سرگرم شوند. بزرگسالان هم می­توانند در این فعالیت­‌ها شرکت کنند و لحظات شگفت­‌انگیزی را با خانواده خود داشته باشند.

 

معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

 

 

مارینا مال

 

 

سینمایی با فیلم‌های روز دنیا

این مجتمع فوق العاده دارای چندین سینما است. سینماهایی با پرده‌های مجهز، صندلی‌های راحت که به سیستم‌های خنک‌کننده و گرم‌کننده نیز مجهز شده است. در این سینما شانس این را خواهید داشت که بهترین فیلم­های روز دنیا را همراه با همسفران خود در تور دبی تماشا کنید.

 

معرفی تمامی مراکز تفریحی دبی مال

 

 

مارینا مال

 

 

فستیوال‌های عجیب و پیاده ‌روی در کنار دریا

از دیگر فعالیت­های سرگرم­کننده اینجا می­توان به برگزاری رویدادهای مختلفی مانند فستیوال غذای دبی مارینا، فستیوال موسیقی، فستیوال سرزمین عجایب و ... اشاره کرد.

از مزیت­های این مرکز خرید نسبت به دیگر مرکز خریدها، مجاورت آن با دریا است. همچنین دارای مسیر پیاده‌روی ساحلی است که فضای بسیار رویایی و بی­نظیری برای قدم زدن در کنار دریا محسوب می­شود.

 

پیست اسکی دبی؛ تفریحی هیجان‌انگیز در تابستان داغ دبی

 

 

مارینا مال

 

 

امکانات رفاهی دیگر

از دیگر امکانات این مجتمع می­‌توان به فواره‌های موزیکال، وای­‌فای رایگان، اتاق تعویض بچه و صندلی چرخ­دار کرایه اشاره کرد. بنابراین با تمام این توصیف‌ها، پیشنهاد ما این است که حتما یک روز را برای بازدید از این مرکز، خرید و تفریح اختصاص دهید.

 

۸ بازار روزانه‌ی دبی که شما را وارد زندگی روزمره‌ی مردمان این شهر می‌کند

 

 

مارینا مال

 

 

دسترسی آسان و بی­‌دغدغه

  1. مترو: ایستگاه مترو برج‌های دریاچه جمیرا فقط ده دقیقه پیاده روی تا مارینا فاصله دارند.
  2. قطار تراموا

زمان بازدید

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ده صبح تا ده شب

روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ده صبح تا ۱۲ شب

 

مواردی که در مارینا مال باید رعایت کنید!

  • ورود حیوانات خانگی به مارینا مال مجاز نیست.
  • با توجه به ارزش­‌های فرهنگی و مذهبی کشور و ساکنان منطقه، برای حفظ احترام باید لباس مناسب بپوشید. یعنی لباس­‌هایی که زانو و شانه شما را پوشانده باشند.
  • نوشیدن الکل و سیگار کشیدن در مارینا مال مجاز نیست. مکان جداگانه‌ای برای سیگار کشیدن در ساختمان وجود دارد.
  • استفاده از اسکیت بورد و اسکیت ممنوع است.
۰۱ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران