معرفی The Pointe در جزیره‌ی نخل جمیرا

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی The Pointe در جزیره‌ی نخل جمیرا

آن‌ها که با دبی آشنایی دارند، می‌دانند که جزیره نخل تنها مجموعه‌ای از آپارتمان‌ها، هتل‌ها و ویلاهای لوکس نیست، بلکه بخش‌های تفریحی متنوعی در خود دارد که باعث می‌شود، مسافرانی که به تور دبی می‌روند نیز، دلیلی برای ورود به این جزایر مصنوعی وجود داشته باشد.

The Pointe یکی از مکان‌های خاص تفریحی و خرید است که با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون درهم ساخته شده و ما امروز قصد معرفی آن را به شما داریم.

 

The Pointe، مجموعه‌ای بزرگ و جذاب

این مجموعه در سال ۲۰۱۸ در جزیره نخل جمیرا و درست مقابل هتل معروف محبوب و Atlantis The Palm ساخته شده است. The Pointe با مساحتی وسیع بیش از ۱۰۰ رستوران، بار و فروشگاه را در خود میزبانی می‌کند و بزرگ‌ترین آبنمای دنیا را نیز در خود دارد که به اسم آبنمای نخل (Palm Fountain) و در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده و همان زمان رکورد گینس در این زمینه را به خود اختصاص داد.

همانطور که گفتیم، این مکان تفریحی و خرید درست مقابل هتل Atlantis The Palm واقع شده است. با توجه به وجود این هتل در مقابل مجموعه و همچنین آبنمای بزرگی که در آن ساخته شده، به راحتی می‌توانید با مراجعه به جزیره‌ی نخل جمیرا، مکان مورد نظرتان را پیدا کنید. برای رفتن به این مکان نیز از تاکسی‌های شهری استفاده کنید یا این که با وسایل نقلیه عمومی خود را به مرکز خرید نخیل برسانید. از این جا هر ۳۰ دقیقه یک شاتل رایگان برای مسافران به مقصد The Pointe در نظر گرفته شده است.

آبنمای نخل

بزرگ‌ترین آبنمای جهان با امکاناتی ویژه و بسیار مدرن ساخته شده تا بتواند شب‌ها، نمایشی زیبا از رقص آب و نور و موزیک را برای تماشاکنندگانش به نمایش بگذارد. این آبنما در ۲۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و مساحت آن به اندازه ۱۳۰۰ متر مربع است که با آب دریا پر شده و موتورهای آن آب را تا ارتفاع ۱۰۵ متر به بالا پرتاب می‌کنند. جدا از از بزرگی آبنمای نخل، این مکان تنها آبنمای چند رنگ در دبی است که با ۳ هزار چراغ LED شب‌ها ۵ نمایش را از ساعت ۷ بعد از ظهر تا نیمه شب اجرا می‌کند. این مکان به تنهایی می‌‌تواند دلیلی برای رفتن شما به The Pointe باشد، پس نمایش شبانه‌ی آبنمای نخل را به هیچ وجه در سفر به دبی از دست ندهید.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

رستوران‌های و بار در The Pointe

همه چیز از برگرهای مختلف تا غذاهای دریایی، رستوران‌های لوکس ایتالیایی و چینی و هر چیزی که به ذهنتان برسد در The Pointe وجود دارد تا برای صرف شام یا نهار، برای خود سفارش دهید. از جمله‌ی این رستوران‌ها می‌توان به یکی از برترین رستوران‌های چینی دبی، Chuan یا رستوران‌های غذاهای دریایی معروف Hook & Cook یا Samakjé اشاره کرد. اگر طرفدار غذاهای عربی در دبی هستید، می‌توانید به رستوران لبنانی Al Safadi رفته و طعم خوش غذاهای این کشور را نیز بچشید.

اگر به دنبال بارهایی هستید تا شب هنگام در The Pointe به سراغشان رفته و با منظره‌ی دریای شب و ساحل دبی به نوشیدن بپردازید، A Cappella و Kyo انتخاب‌های خوبی برای شما هستند. بعضی از مراکز این منطقه نیز تا نیمه شب برنامه‌های مختلف تفریحی و موزیک زنده دارند، که می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت کنید.

 

معرفی مرکزخرید الغریر دیره دبی

فعالیت‌هایی برای خانواده‌ها

اما اگر به همراه خانواده به The Pointe رفته‌اید، باز هم فعالیت‌های زیادی هست که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. ابتدا برای کوچک‌ترها، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به پارک بازی Cheeky Monkeys بزنید. این پارک دو شعبه دیگر نیز در دبی دارد و آن را بدون شک باید بهترین پارک بازی مخصوص کودکان در دبی به حساب آورد که محیطی امن با انواع بازی‌های متنوع را در اختیارشان می‌گذارد.

مجموعه سینمایی Reel نیز یک شعبه در The Pointe دارد تا آن‌ها که اهل تماشای فیلم هستند، بتوانند در این سالن‌های با کیفیت به تماشای فیلم بپردازند. مجموعه سینمایی Reel در The Pointe، سالن‌های مختلفی دارد که سه مورد از آن‌ها به صورت VIP بوده و شما امکان سفارش غذا و نوشیدنی را نیز در آن‌ها خواهید داشت.

همچنین اگر در طول روز به The Pointe بروید، می‌توانید انواع فعالیت‌های آبی را نیز در این منطقه تجربه کرده و با قایق‌های زرد، به گشت‌های آبی نیز بروید.

خرید در The Pointe

همانطور که رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی زیادی در The Pointe وجود دارد، شما می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف در این مکان نیز مراجعه کرده و دست پر به هتل بازگردید. البته انتظار بالایی از این مکان نداشته باشید، چون چند برند خاص لباس و لوازم شخصی و همچنین محصولات اورگانیک در این منطقه هستند و همچنین در کنار آن‌ها سالن‌های زیبایی نیز فعالیت دارند.

 

معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

۲۲ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران