۷ مرکز خرید بزرگ و مجلل مسکو؛ شهر تفریح‌های هیجان‌انگیز و خوش‌گذرانی‌ها

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۷ مرکز خرید بزرگ و مجلل مسکو؛ شهر تفریح‌های هیجان‌انگیز و خوش‌گذرانی‌ها

شهر تاریخ، شهر تزارها و امپراطوری‌ها، شهر کارگران و چپ‌ها، شهر شب‌های بلند سرد و روزهای گرم، شهر هتل‌های مجلل، شهر کافه‌ها؛ مسکو، یکی از بزرگترین و شلوغ‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. شهری که مسافران زیادی را به خودش جذب می‌کند تا آنها را در فرهنگ و هنر و معماری غرق کند. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال مکان‌هایی معتبر و عالی برای خرید هستید همراه ما باشید تا ۷ مرکزخرید بزرگ و مجلل این شهر برای خرید بهترین سوغاتی‌ها و یادگاری‌های سفر را خدمتتان معرفی کنیم. مراکزی که معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای دنیا نیز در آنها شعبه دارند.

 


۱- GUM


یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مرکزخریدها نه تنها در شهر مسکو و نه تنها در کشور روسیه، بلکه در جهان همین مرکز خرید است. جاییکه کلنگ تاسیسش در سال ۱۹۹۰ زده شده است و ۳ سال بعد به بهره‌برداری رسیده است. مرکزخریدی که بیش از ۲۰۰ واحد صنفی در آن فعالیت می‌کنند و بهترین برندهای دنیا در زمینه‌ی پوشاک، لوازم آرایشی و عطر در آن شعبه دارند. در سفرتان به مسکو اگر به دنبال خرید لاکچری‌ترین سوغاتی‌ها هستید و هزینه کردن اصلا برایتان مهم نیست به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکزخرید تشریف ببرید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی شهروندان و گردشگران مسکو باز است.

 

 ۷ بوتیک مد روز دنیا در مسکو مخصوص خانم‌ها 

 

 

GUM

 


نشانی: میدان سرخ، ۳

 


۲- TSUM


یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مرکزخریدهای جهان و کشور روسیه همین مرکزخرید است. جاییکه بیش از هزار مغازه در آن فعالیت می‌کنند و قدمتش بازمی‌گردد به بیش از صد سال پیش یعنی ۱۹۰۸ میلادی. مرکزخریدی که بهترین لباس‌های زنانه و مردانه را می‌شود در آن خرید و بازدید از آن جزو بازدید از اماکن دیدنی شهر مسکو به حساب می‌آید. در سفرتان به مسکو یک نیم روز را به این مرکزخرید اختصاص بدهید و مطمئن باشید پشیمان نمی‌شوید. چرا که سوغاتی‌های شگفت‌انگیز در این مرکزخرید انتظار شما را می‌کشند. درهای این مرکزخرید از روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای آخر هفته یک ساعت دیرتر شروع به کار می‌کند.

 

 

TSUM

 


نشانی: پتروکا، ۲

 


۳- Okhotny ryad


یک مرکزخرید زیرزمینی معروف در مسکو، نزدیک به میدان سرخ که بی‌هوا تعداد زیادی از گردشگران این شهر را به خودش می‌کشاند. چرا که وقتی گردشگران درحال چرخیدن در فضای شهری هستند به ناآگاه چشم‌شان به این بازار می‌افتد و نظرشان جلب می‌شود. مرکزخریدی که حتی می‌شود جواهر از آن خرید. مرکزخریدی که بهترین کفش فروشی‌های مسکو را دارد. مرکزخریدی که بیش از ۱۵۰ واحد صنفی در آن مشغول به کار هستند و همه روزه درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 ۷ کافه رستوران درجه یک مسکو مخصوص غذاهای گیاهی و گیاهخواران

 

 

Okhotny ryad

 


نشانی: میدان مانگه، ۱

 


۴- Tsvetnoy central market


یک مرکزخرید ۶ طبقه که می‌شود بهترین خریدهای سفر به مسکو را در آن انجام داد. چرا که هم اجناس لوکس و لاکچری در آن پیدا می‌شود و هم اجناس ارزان قیمت. بنابراین با هر بودجه‌ای به مسکو سفر کرده باشید می‌توانید به این بازار بروید و خریدهای باب میل‌تان را انجام بدهید. همچنین اگر در یک سفر خانوادگی به مسکو رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید به این مکان تشریف ببرید. چرا که فوت کورت و دیگر امکانات لازم مانند زمین بازی دارد تا بچه‌های شما خسته نشوند و برای انجام خرید بهتان غر نزنند. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای آخر هفته یک ساعت دیرتر آغاز به کار می‌کند.

 

 

Tsvetnoy central market

 


نشانی: بلدج، ساختمان تسونوی

 


۵- Afimall city


یک مرکزخرید جالب توجه که ساختمانش یکی از بناهای مدرن و جذاب شهر مسکو به حساب می‌آید. مرکزخریدی که بیش از ۴۰۰ واحد صنفی در آن مشغول به فعالیت هستند و جندین سالن سینما نیز دارد. بنابراین در سفرتان به مسکو اگر می‌خواهید جدای از خرید یک فیلم روسی نیز تماشا کنید به شما توصیه می‌کنیم به این مرکزخرید تشریف ببرید و یک نیم روز از سفر خود به مسکو را به آن اختصاص بدهید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

  ۵ سالن مجلل مسکو که در آنها می‌توانید به تماشای کنسرت‌ها، رقص‌ها و پرفورمنس‌ها بروید

 

 

Afimall city

 


نشانی: پرنسننسکایا ریورساید، ۲

 


۶- Metropolis shopping centre


متروپولین نیز یکی از مرکزخریدهای جالب توجه مسکو است که در آن می‌توانید هرآنچه به عنوان سوغاتی و یا مایحتاج سفر بخواهید با قیمت‌های مناسب بخرید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Metropolis shopping centre

 


نشانی: لنینگریدکویا، A۱۶

 


۷- Aviapark shopping centre


یکی از بزرگترین مرکزخریدهای قاره‌ی اروپا که بیش از ۵۰۰ واحد صنفی در آن مشغول به فعالیت هستند، ۱۷ سالن سینما دارد، بیش از ۸۰ واحد غذاخوری دارد و یک آکواریوم بزرگ به ارتفاع ۲۴ متر نیز زینت‌بخش و هویت‌ساز آن است. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Aviapark shopping centre

 


نشانی: آویاکونستروکتورا میکویانا، ۱۰

۱۲ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران